Skocz do zawartości

natek

użytkownik
  • Liczba zawartości

    6 866
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

4 obserwujących

Retained

  • dywersant

Profile Information

  • Lokalizacja
    Łódź
  • Zainteresowania
    wino, kobiety i śpiew

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

natek's Achievements

mistrz kierownicy

mistrz kierownicy (14/20)

2

Reputacja

  1. > Podziękowała > Tylko chyba trochę za malutka jestem do tego zimnego łokcia ledwie dosięgam do tych drzwi > Fajne jest 5-tką w dieselu lepiej mi się jeździło, wyrywała się bardziej, a ta jest trochę > grzeczniejsza > Mam nadzieję, że uspokoi się z chlaniem paliwa, bo na tę chwilę spalanie mam 24l/100km wg kompa sporo tego gazu pali
  2. > Ale gdzie płyn hamulcowy zachowuje właściwości? W zbiorniczku? To niezbyt miarodajna ocena, bo > zawodniony jest bardziej przy zaciskach. no ale bez przesady, gdzie mechanik ma sprawdzić płyn, wysysać z zacisków? nie popadajmy w paranoje
  3. bardzo dobry silnik Renault, jedyny problem to cewki SAGEMA, które były montowane w MII, teraz pewnie już sa inne i ew. halasujące koło zmiennych faz rozrządu, które wymienia sie razem z rozrządem. Silnik bardzo dobrze nadaje się do gazu.
  4. > Od ładnych paru lat sprawdziłem, masz racje. Byłem przekonany, że najmniejszy HDi to 1.6
  5. > Której firmy polecacie tarcze i klocki hamulcowe - ATE czy HELLA PAGID, a może jakiejś inne? ATE, napisz jeszcze do jakiego auta
  6. Łódź, carrfur 1,82 Shell, BP 1,84
  7. jakis czas temu miałem zajęcia z gościem, co kontroluje stacje kontroli pojazdów, wydaje zezwolenia itd. Wspominał o tym, ze każde auto wyposażone w LPG w przypadku kolizji i zabrania dowodu czeka ponowne sprawdzenie - badanie zbiornika. Nawet jeśli kolizja nie miała związku z rejonem zamocowania zbiornika. Reszta zależy od diagnosty ale teoretycznie za każdym razem powinien żądać nowego badania zbiornika
  8. sprawdzić miernikiem pobór prądu w spoczynku, np ok 20 min po zgaszeniu auta
  9. > To nie działa w 100%, sprawdzałem i nawet z dpfem był czarny wydech no ale można odróżnić zwykły brud od sadzy. Auto z sprawnym działającym DPFem nie powinno przepuścić sadzy do wydechu w zauważalnej ilości
  10. jeśli masz dostęp do auta to palec w końcówkę wydechu i już wiesz czy auto ma DPF czy nie
  11. > Wyszło tak: super zdjęcie! jak trzeba być nieogarniętym, żeby zrobić takie zdjęcie? oglądam czasem filmiki na judupie z serii zrób to sam i niektórzy robia taki filmik chyba tylko dla sztuki a nie dla oglądających. Filmiki kręcone w ciemnym pomieszczeniu przy znikomym oświetleniu jakimś nędznym telefonem przez człowieka z epilepsją ...ale światła spoko
  12. > Tej coś dolega? 1. ze średnim spalaniem 8l/100 przy prędkości autostradowej 160-180km/h 2. 3 oryginalne kluczyki świadczą o bezwypadkowośći auta 3. opony Continental 2013r - śliczne ech Ci handlarze, i jak im potem wierzyć w cokolwiek co mówią
  13. > w insigni jak wymieniałem to tylko oryginał, coś ok. 350zł w aso, nie wiem jak jest u Ciebie oryginał z ASO 700 PLN, Hella, która idzie na pierwszy montaż ok 400 PLN > ale u > mnie to było trzeba odkręcić miskę olejową, czyli wymiana oleju + fitr i z głupiego czujnika > oleju robiła się impreza na prawie 1000zł u mnie miski ściągać nie trzeba ale olej spuścić trzeba, więc chce załatwić temat przy okazji wymiany oleju, która mam za 750 km. Problem krytyczny dla funkcjonowania silnika nie jest no ale będzie trzeba to zrobić.
  14. > U siebie w e46 wymieniłem ten czujnik. > Miałem rok spokoju... > Jeżdżę z zapalającą się kontrolką. jaki kupiłeś, co rok wytrzymał?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.