Jump to content

aro

użytkownik
  • Content Count

    184
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    14h 36m 17s

3 Followers

About aro

  • Rank
    kierowca

Profile Information

  • Lokalizacja
    Piaseczno

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. ja to może nie dzisiejszy jestem ale jak coś robię to musi działać i wyglądać lepiej jak z "fabryki " zastosowałem dwa przekaźniki dla swojego komfortu (światła dzienne mają być bezobsługowe )
  2. ten układ nie pobiera żadnego prądu do odpalenia silnika przyczyną zakłóceń radia lub cb jest "moduł" w lampach led (kombinacja dwóch lub więcej tyrystorów ) dlatego proponuje dzienne tylko zwykłe "dwu przewodowe " a jak chce się mieć komfort to taki prosty układ zasilający stabilizator uwalnia od zakłóceń radia i wydłuża żywotność led u paru osób się udało, takie zdjęcie znalazłem (nie chce mi się rysować tego jaszcze raz)
  3. przerwano obwód więc pomogło dla mnie logicznie było by prawidłowo podłączyć niż cudować czerwony przewód ma mieć zasilanie cały czas, po zapłonie w tańszych wersjach dziennych, w drogich możesz podłączyć pod stały plus (wyczuwa podwyższone napięcie w instalacji) tak jak w led philips DRL4 biały rozłącza przekaźnik w lampie po włączeniu pozycyjnych (dzienne mają przestać świecić po włączeniu świateł ) ten automat który zbudowałem jest wzorowany na philips DRL4 tylko maksymalnie go uprościłem ( rozwiązanie znalazłem w necie ), dlatego są dwa przekaźniki u mnie tanie ledy działają jak te drogie zapalają się po zapaleniu silnika (nie po przekręceniu kluczyka ) i gasną po załączeniu świateł lub wyłączeniu silnika czasami jak mam czas to naprawiam takie lampy i tylko są dwa rodzaje awarii , woda i za wysokie napięcie w ledach (w drogich jest stabilizator który nie puszcza większego napięcia niż 11,5V )
  4. jako drugi sugeruję ze migotanie to wina plusa z lampy, a Ty swoje w grupie WV na skrzynce akumulatora są bezpieczniki pod które możesz się podpiąć ale możesz ciągnąć kabel do środka tylko po co podepnij czerwony kabel do plusa przy aku i sprawdź ze już nie żarzy
  5. w nocy po podwórku poruszam się na dziennych w ogóle jestem zaskoczony ich intensywnym świeceniem , żywotnością też, ale to raczej zasługa stabilizatora napięcia
  6. aro

    Centralny zamek

    na pewno nie będzie się gryzło Kierunkowskazy znajdziesz w wiązce idącej do lewego progu, różowy z białym paskiem i brązowy z białym paskiem, tylko cienki, bo gruby zasila ogrzewanie tylnej szyby.
  7. po tej wypowiedzi widzę ze nie masz pojęcia o elektryce w aucie wygoogluj sobie schemat elektryki może wtedy sam zaskoczysz ze + do zasilenia świateł mijania i pozycyjnych jest z wyłącznika na wyłącznik świateł w środku jest podawane napięcie stały + i po zapłonie a on podaje dalej na lampie masz + do sterowania wysokością świateł odłącz ten + bo sobie szkody narobisz Na aku masz bezpieczniki, po zapłonie będą ze 3 podłącz tam i będziesz miał problem z głowy dzienne jeżeli są 3 przewodowe to mają przekaźnik w sobie po co dublować
  8. stabilizator jest po to żeby na dziennych było koło 11,5V dlatego dzienne działają już 3 lata a dałem za nie 50 zł
  9. aro

    Centralny zamek

    na schemacie kaset jest oznaczenie dwóch pinów jako silnik , podpinasz tam niebieski i zielony ze sterownika zamka polaryzacje sam musisz sobie znaleźć tak żeby wszystkie zamykały i otwierały jednocześnie brązowy i biały podpinasz pod zamknij/ otwórz kasety kierowcy tylko tam zostaje minus na stałe (nie wiem jak się odniesie do tego sterownik centralnego, może być problem ) nie podpinaj tego i tak chodzi o otwieranie pilotem, kluczykiem otworzysz tylko drzwi kierowcy
  10. dziwne jest ze masz plus po stacyjce na lampie (niby co on miałby zasilać w lampie ) jedyne co mi przychodzi do głowy to regulacja wysokości światła, niestety pod to nie możesz podłączyć zasilania dziennych zbuduj sobie takie coś jak na zdjęciu i problem będziesz miał z głowy mam taki automat już 3 lata i najtańsze dzienne i nic się nie dzieje
  11. > No więc tutaj muła nie łapie przy przyspieszaniu, zresztą trudno większego muła niż to auto trafić pochłaniacz par paliwa powoduje takie objawy wygogluj sobie jak go zatkać https://www.google.pl/search?q=zaw%C3%B3...ar+paliwa+punto
  12. > Witam, > spotkał się ktoś z problemami części zamiennych powyższego producenta? Słyszałem że ta firma tylko > pakuje części, ale pakuje części w miare na dobrym poziomie np. INA, SKF? Pytam bo miesiąc > temu wymieniałem kompletny rozrząd w 1.9jtd i dziś dostałem informacje że pompa wody przecieka > Założyłem komplet, tzn rolke napinacz i pompe wody z dokładnie miałem z tą pompą problem, po 2 miesiącach zobaczyłem wycieki płynu, zdjęcie osłony rozrządu ujawniło winę pompy kupowane przez warsztat w intercarsie, złożona reklamacja, po miesiącu odpowiedź od firmy Rouville po sprawdzeniu ................. pompa sprawna, pół roku już jeżdzę na skf, wycieków nie stwierdzono pompę Rouville wysłałem z listem wyjaśniającym do producenta, ale nie odezwali się do tej pory więcej nic tej firmy nie kupię
  13. Tak muszą być podłączone do gniazda obd II w samochodzie
  14. > Sprawa ma sie z moja sluzbowa panda 1.1. Sprawuje sie dobrze tylko jest problem z ogrzewaniem. > Mianowicie auto stoi cala noc, rano odpalam, silnik sie zagrze do temp roboczej a ogrzewania > dalej brak pomimo pokretla ustawionego na full. Pomaga wylaczenie ogrzewania na chwile i > zalaczenie go ponownie. > Co to moze byc ?? > Pozdrawiam może brak płynu chłodzącego
  15. aro

    Czym czyścić EGR?

    > Witajcie, kiedyś na jakimś filmiku na Youtube widziałem że EGR był czyszczony jakimś preparatem w > sprayu. Możecie polecić coś czym można EGR oczyścić? najlepiej płynem do czyszczenia kominków z sadzy w marketach jest tego pełno spryskasz , poczekasz parę minut, spłukać wodą i jest jak nowy jak bardzo brudny, czynność powtarzać do skutku
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.