Jump to content

shapyr

użytkownik
  • Posts

    4908
  • Joined

  • Last visited

About shapyr

Profile Information

Recent Profile Visitors

1920 profile views

shapyr's Achievements

starszy kierowca

starszy kierowca (13/19)

2.1k

Reputation

  1. Silnik ma zmienne fazy rozrządu? Np. w takim toyotowym 1kr-fe z mechaniczną regulacją zaworów przy zimnym i słabym/wyjechanym oleju klekocze koło zmiennych faz rozrządu.
  2. Jeśli to labrusca to bedzie smakować... lisem.
  3. Robi się na tzw. mleko ale tu raczej mogą być problemy z uszczelnieniem. Ja bym próbował wrzucić dętki. U mnie przebieg wciąż rośnie a kapci brak.
  4. Z mustanga łosia nie zrobisz.
  5. To jest model TV z 2012 roku.
  6. Oponę przed założeniem spryskujesz olejem silikonowym + pilnowanie ciśnienia i problem przecierania nie występuje. Na przejechane jakieś 2,5 tys. km w dwóch hulajnogach raz miałem kapcia, tzn. syn złapał bo przeciął dętkę o felgę. Piszą, że można tez talkiem zasypać ja jednak wolę olej.
  7. Ten naród, to po pierwsze w dużej części nie ma odpowiedniego nastawienia w kieszeni, bo zwyczajnie za mało zarabia żeby myśleć o EV. Po drugie zdecydowana większość mieszkańców miast , dla których powinien być dedykowany EV nie ma odpowiednio "nastawionych" warunków do ładowania samochodów, ani w miejscu zamieszkania (zamieszkiwanie w blokach) ani w w miejscu pracy. O ładowaniu w nocy, to już w ogóle można zapomnieć, a wciągu dnia jest wiele innych rzeczy ważniejszych do wykonania, jak jeżdżenie do ładowarek i stanie tam godzinę lub dwie, np. co drugi dzień. Jedyne, co na tą chwilę może skłaniać do EV to SPPN, ale w konfrontacji z możliwościami ładowania pomysł jest na tą chwilę do odrzucenia. Tak wygląda sytuacja w miejscu mojego zamieszkania (środek mapki): A tak w miejscu pracy (środek mapki): Widzę jednak, że drwiny z ludzi, którzy nie mają możliwości wzięcia samochodu w leasing, nie mieszkają w domku albo nie wysypują im się pieniądze z kieszeni mają się dobrze. Programy dopłat nie są kierowane do ludzi mniej zasobnych, tylko do tych, co mają kasy na tyle dużo, że tak naprawdę pomoc jest im nie potrzebna ale PR jest. Porady typu: można założyć panele albo zmienić taryfę są w takich przypadkach nic nie warte. Takie jest nastawienie naszego narodu do EV. I dlatego nadal wolą diesla lub lpg.
  8. To jeszcze ujdzie. Gorzej jak się gabaryt trafi (nie wiem czy teraz w czasie budowy też się trafiają), co zajmuje dwa paski. Jednego roku miałem takie wątpliwe "szczęście" trafić na takie gabaryty zarówno w drodze na, jak i z wakacji. Tam jechałem za gabarytem od Radomska do Siewierza . Ekipa za nic miała to, że za nimi ogon był po horyzont i tylko na CB można było posłuchać szydery. Nie przepuścili ani jednego samochodu. W drodze powrotnej też trafiłem na gabaryt i niemal od razu dostałem drgawek ale ta ekipa miała olej w głowie i nie miała problemu z tym, żeby co jakiś czas robić puszczać samochody, które ciągnęły się za nimi. Nie wiem jak jest teraz, bo od dwóch lat jeżdżę DK91.
  9. Bez przesady. Psikam i jadę
  10. Zaraz po myciu psiknięcie ze spryskiwaczy płynem załatwia u mnie sprawę. Wycieraczki chodzą płynie, cicho i nie smużą.
  11. Roztrząsasz ten temat od 2016 roku, czy to tylko przypadek? http://www.klubfiatstilo.pl/viewtopic.php?t=13293
  12. Tak czy inaczej jeśli doszło do zatrzymania z powodu braku paliwa to ktoś dał ostro d... Ja i tak bardziej się cieszę z dobrego występu piekarzy, nawet jakby WRT #41 wygrał.
  13. W całym wyścigu było sporo ciekawych momentów ale najbardziej kuriozalny wyczyn był w wykonaniu #41. Wg mnie za bardzo chcieli i to ich zaślepiło, i pokonało. Zła kalkulacja inżynierów, chińczyk pędzący na maksa i moim zdaniem paliwa zabrakło. W trakcie wywiadu Wojciech Śmiechowski podał, że te samochody jadąc pełnym ogniem spalają 75 litrów paliwa w 45 min i sam też wspominał w końcówce wyścigu, że mają obawy czy nie będą musieli dotankować (musieli) na dwa okrążenia przed końcem. Dragon speed też o mało co nie zakończył wyścigu przed czasem ale kierowca był cały czas przytomny i dzięki temu, że zwolnił to dojechał do pit stopu. Y. Ye stracił przytomność na koniec i efekt jak widać.
  14. Jakby ktoś był zainteresowany to przypominam/informuję, że w sobotę 21.08 o godz. 16.00 startuje 24 godzinny wyścig Le Mans.
  15. Od siebie mogę polecić Bison Grizzly Montage Extreme. Ostatnio kleiłem do ściany panele PCV i miałem problem z klejeniem na zakrzywieniu ściany gdzie musiałem lekko doginać panele. Ten klej dał radę, dwa inne wcześniej użyte poległy.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.