Jump to content

shapyr

użytkownik
  • Content Count

    1765
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    5d 17h 40m 2s

About shapyr

  • Rank
    kierowca
  • Birthday 05/06/1974

Profile Information

  • Name
    Marcin
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    WA Stare Świdry ;)
  • Car
    Mondeo mk4.5 kombi 2.0TDCi

Recent Profile Visitors

1049 profile views
  1. Jeżeli to są nieduże punkty to papierem narobisz szkód wokół odprysków i trzeba będzie dużo więcej malować, lakierować, polerować. Przy takich założeniach, że to ma być zabezpieczone a nie piękne, to bym wydrapał rdzę punktowo czymś ostrym, np. diamentowym frezem. Potem to potraktował neutralizatorem rdzy typu r-stop, po wyschnięciu nałożył punktowo lakier podkładowy, potem bazę (ze dwie warstwy) i na koniec lakier bezbarwny (można próbować tak zalać, że będzie w miarę równo jak wyschnie).
  2. Po kolei... - asystent pasa ruchu - mam z takich prostszych, starszego typu czyli wibracje kierownicy przy przekraczaniu linii - w trasach włączam, w mieście i w obszarach robót drogowych wyłączam, bo trzęsie kierownicą zbyt często, a jak są naklejone żółte linie na białych to działa już całkiem bez sensu, - asystent kontroli zmęczenia - wyłączony, nadwrażliwy jakiś jest , - automatyczne światła drogowe - na zwykłych drogach świetna sprawa, na A i S wyłączam, bo włączą i wyłącza światła drogowe zupełnie bez sensu, - asystent martwego pola - chociaż można wyłączyć to chyba nikt normalny tego nie robi .
  3. Zapomniałem dodać, że kołek lub hak do lampy możesz osadzić w zaprawie naprawczej na mokro. Jak zaprawa zwiąże to go już nie wyjmiesz. Nakładając zaprawę trzeb też porządnie zmoczyć wodą stary beton żeby dobrze złapało.
  4. W suficie może nie ale w ścianach robiłem ubytki betonami naprawczym Sika i Mapei (Planitop). Szybko tężeją i mocno trzymają
  5. A u mnie odwrotnie 😁
  6. Z tego powodu jak dolewam to olej 2T niskopopiołowy (saps 0,1% i mniej).
  7. Co jakiś czas dolewam i po dolaniu silnik chodzi ciszej, różnic w spalaniu brak, DPF wypala się tak samo często jak bez oleju 2T.
  8. O tym samym pisałem.
  9. No powiem, że patrząc na różnicę prędkości pomiędzy "piratem" a wyprzedzanymi samochodami to ja tam nie widzę 200 km/h. Chyba, że to przez zoom . Poza tym, nie żebym bronił, ale widać też wzrost prędkości radiowozu w trakcie pomiaru, a tak być nie powinno
  10. Dostałem raz taką z wypożyczalni. Generalnie było ok ale ten samochód nie skręca. Mondeo na parkingu jest chyba bardziej zwrotny niż ta Corsa, Focus to na 100%. Tam gdzie Focusem normalnie wjeżdżałem na raz tą Corsą musiałem na dwa razy się składać.
  11. Też nad czymś takim dumałem do P107, w wersji ze smartfonem na stałe, ale te kable...
  12. Pewne rzeczy można sprawdzić samemu, tzn. trzeba wpiąć się w przewody zasilające sprzęgło elektromagnetyczne i sprawdzić miernikiem czy napięcie pojawia się zaraz po włączeniu klimy czy dopiero po dodaniu gazu. Jeśli zaraz po włączeniu to trzeba szukać winnego w kompresorze, jeżeli natomiast napięcie pojawia się po dodaniu gazu, to (zakładam, że skoro to jest KR1-FE, to instalacja jest taka sama jak w Aygo) wina może być od strony sterownik silnika, który podaje sygnał na przekaźnik załączający sprzęgło. Wtedy do sprawdzenia przekaźnik (zobaczyć kiedy pojawia się napięcie na nodze 2), sterownik czyli napięcie wychodzące z pinu 33 sterownika i wchodzące na pin 36 z czegoś co na schemacie nazwane jest jako wzmacniacz AC (C14). W Aygo mieści się to coś pod deską rozdzielczą. W celach pomocniczych wrzucam schemat klimy z Aygo/P107/C1
  13. shapyr

    VW czy Ford?

    Jeśli jeszcze nie kupiony to poczekaj i za jakiś czas (3 lata) kupisz FordWagena https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/ford-i-volkswagen-wspolne-auta-juz-za-trzy-lata/hl4ybfz
  14. shapyr

    Za mało mocy

    Na początek możesz odpiąć klemy na kilkanaście minut. Zazwyczaj to powoduje skasowanie map, których nauczył się sterownik benzyny i wraca do ustawień fabrycznych. Jeżeli to nie pomoże, ,zresztą jak pomoże to też , następny krok to podłączenie do komputera lpg, kasowanie map benzyny i lpg i strojenie. Dopiero po tym szukałbym pomocy u mechaników. Mój P107 jak mu sie mapy rozjadą to zaczyna mieć trudności z odpalaniem na benzynie (trzeba trochę dłużej kręcić) i nierówno chodzi na jałowym. Wtedy biorę kabel+komputer i samochód uleczony.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.