Skocz do zawartości

slawny7

użytkownik
  • Zawartość

    1301
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Czas online

    38m 53s

O slawny7

  • Tytuł
    NeptUNO
  • Urodziny 26.03.1970

Profile Information

  • Lokalizacja
    Słupsk
  • Zainteresowania
    elektronika
  • Samochód
    Honda

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. slawny7

    Opony chengshan 901

    Wszyscy macie rację, ale zanim poślecie mnie na siedemnaście lat do więzienia, to pozwólcie, że was ostudzę... Owszem kupiłem chińszczyznę kierując się portfelem i zapewnieniom sprzedawcy, ale zweryfikowałem zakup prędko za sprawą kilku cennych sugestii oraz własnych spostrzeżeń. Nabyłem komplet innych opon i myślę, że na tym możemy zamknąć dyskusję.
  2. slawny7

    Opony chengshan 901

    Matador Continental od poludniowych sąsiadów.
  3. slawny7

    Opony chengshan 901

    Sprzedawca oznajmił, że sprzedał już sporo tych opon i otrzymał same pochwały. Nie chce mi się iść na wojnę. Opony założone zostały na tył i nie czuję by miały wpływ na prowadzenie auta. Kolejny raz przekonałem się, że chiński przemysł nie powiem przekraczać gór Ural na zachód 😁
  4. slawny7

    Opony chengshan 901

    Nie. Mam drugie cywilne auto 😁
  5. slawny7

    Opony chengshan 901

    Chiński owszem i chyba specjalnie dla jednego zakładu. Wulkanizator zachwalał opony, że masę sprzedał, że wielu klientów zadowolonych, że czapki z głów... Nie neguję, bo przy jeździe miejskiej nic się nie dzieje. Szczęście, że kupiłem tylko dwie. Zamierzam jutro kupić innego producenta i zamienić przód z tyłem.
  6. slawny7

    Opony chengshan 901

    Kilka dni temu zakupiłem dwie nówki i przy prędkościach powyżej 100 km/h mam problem z utrzymaniem samochodu na jezdni. Czy macie podobne doświadczenia z oponami tego producenta?
  7. Stanąłem przed koniecznością wymiany wkładu. Zakupiłem w necie dedykowany wkład z grzałką i plastikami iii zonk, bo nie wiem jak wyjąć pękniętą szybkę... Próbowałem na siłę, ale zrezygnowałem. Szukałem też śrubki trzymającej wkład, ale nie znalazłem. Ktoś już robił taki zabieg? Czekam na cenne wskazówki.
  8. slawny7

    Termostat w silniku f20 nie otwiera się.

    > Może pompa wodna z plastikowymi łopatkami i coś je zmieliło Pompa działa, bo widać ruch wody pod korkiem...
  9. Stary termostat odmówił współpracy, więc zakupiłem nowy. Wymianę przeprowadziłem sprawnie, zalałem układ płynem iii zonk, bo po kilku kilometrach zaczęło się gotować w silniku. Rozebrałem, zrobiłem test w garnku z wrzątkiem i niby wszystko OK. Zmontowałem, zalałem, odpaliłem i znowu zaczęło się gotować. Zakupiłem kolejny termostat wraz z obudową żywcem wyjęty z jeżdżącego dawcy i po wymianie to samo. Wszystkie trzy termostaty przetestowałem we wrzątku i wszystkie się otwierają - nooo jeden ciut wcześniej, inny ciut później, ale wszystkie trzy przed początkiem wrzenia wody... Układ z wyjętym termostatem działa - oba węże są ciepłe, więc chłodnica raczej nie jest zapchana. Dodam, że spuszczałem wodę z chłodnicy i leciała bez najmniejszych oporów. No i co teraz? Wszystkie trzy termostaty są zepsute? Czy też gdzieś popełniam błąd podczas napełniania i odpowietrzania układu?
  10. slawny7

    Brak prądu w prelude V gen

    > w prelude jest taka znana usterka jak "kostka stacyjki", byla akcja naprawcza na to Skoro wiesz coś więcej, to jestem głodny wiedzy
  11. slawny7

    Nie pracuje jeden cylinder, honda silnik f20a4

    > Sprawdź czy kabelek od wtryskiwacza nie jest nadłamany - miałem taką awarię niedawno (bardzo > cienkie kabelki) Wtryskiwacz jest wyłączony przy pracy na gazie... Chyba że masz na myśli wtryskiwacz gazu, ale to nie tak generacja instalacji.
  12. slawny7

    Nie pracuje jeden cylinder, honda silnik f20a4

    > czy przypadkiem w okolicach tego niepracującego cylindra w kolektorze ssącym nie ma wyjścia > podciśnienia i ucieka tamtędy gaz ? Ten model kolektora nie ma żadnych wężyków na kanałach, więc raczej lewe powietrze nie wlata ani nie wylata...
  13. Podczas jazdy nagle zanika prąd, wszystko gaśnie łącznie z silnikiem. Trochę poszperałem w necie, znalazłem kilka podobnych przypadków, ale to nie to. I tu pytanie: czy bezpiecznik oznaczony 100A battery jest zabezpieczeniem całej instalacji? Precyzując pytanie: czy nagły zanik napięcia w całym autku spowodowany być może awarią odcinka między plusem akumulatora, a bezpiecznikiem? Bezpiecznik wygląda na zdrowy, bo ani wizualnie, ale omomierzem nie wykazuje uszkodzeń - no chyba że podczas dużego obciążenia coś się z nim dzieje. Dodam, że zanik pojawia się nagle i równie nagle prąd powraca. Czy prócz tego bezpiecznika, jest jakiś główny przekaźnik, który mógłby sprawiać takie kłopoty? Czy ktoś z was spotkał się z czymś takim? Nie chcę grzebać, dopóki nie podpowiecie mi czegoś sensownego...
  14. slawny7

    Nie pracuje jeden cylinder, honda silnik f20a4

    > Więc jeszcze cewka została. Na gazie są trudniejsze warunki dla przeskoku iskry. Iskra Panie konia by zabiła Dlaczego tylko jeden cylinder?
  15. slawny7

    Nie pracuje jeden cylinder, honda silnik f20a4

    > Wiem, ale chciałem wiedzieć czy kolega dobrze zdiagnozował niepalący gar. Więc oprę się na wypowiedzi przedmówcy. Zdejmowałem ''fajki'' na pracującym silniku i w jednym przypadku nie było reakcji i stąd wiem, że to akurat ten cylinder. Poza tym silnik pracuje jak rasowy boxer...
×

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.