Jump to content

slawny7

użytkownik
  • Content Count

    1301
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    1h 56m 48s

About slawny7

  • Rank
    NeptUNO
  • Birthday 03/26/1970

Profile Information

  • Lokalizacja
    Słupsk
  • Zainteresowania
    elektronika
  • Car
    Honda

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wszyscy macie rację, ale zanim poślecie mnie na siedemnaście lat do więzienia, to pozwólcie, że was ostudzę... Owszem kupiłem chińszczyznę kierując się portfelem i zapewnieniom sprzedawcy, ale zweryfikowałem zakup prędko za sprawą kilku cennych sugestii oraz własnych spostrzeżeń. Nabyłem komplet innych opon i myślę, że na tym możemy zamknąć dyskusję.
  2. Matador Continental od poludniowych sąsiadów.
  3. Sprzedawca oznajmił, że sprzedał już sporo tych opon i otrzymał same pochwały. Nie chce mi się iść na wojnę. Opony założone zostały na tył i nie czuję by miały wpływ na prowadzenie auta. Kolejny raz przekonałem się, że chiński przemysł nie powiem przekraczać gór Ural na zachód 😁
  4. Nie. Mam drugie cywilne auto 😁
  5. Chiński owszem i chyba specjalnie dla jednego zakładu. Wulkanizator zachwalał opony, że masę sprzedał, że wielu klientów zadowolonych, że czapki z głów... Nie neguję, bo przy jeździe miejskiej nic się nie dzieje. Szczęście, że kupiłem tylko dwie. Zamierzam jutro kupić innego producenta i zamienić przód z tyłem.
  6. Kilka dni temu zakupiłem dwie nówki i przy prędkościach powyżej 100 km/h mam problem z utrzymaniem samochodu na jezdni. Czy macie podobne doświadczenia z oponami tego producenta?
  7. Stanąłem przed koniecznością wymiany wkładu. Zakupiłem w necie dedykowany wkład z grzałką i plastikami iii zonk, bo nie wiem jak wyjąć pękniętą szybkę... Próbowałem na siłę, ale zrezygnowałem. Szukałem też śrubki trzymającej wkład, ale nie znalazłem. Ktoś już robił taki zabieg? Czekam na cenne wskazówki.
  8. > Może pompa wodna z plastikowymi łopatkami i coś je zmieliło Pompa działa, bo widać ruch wody pod korkiem...
  9. Stary termostat odmówił współpracy, więc zakupiłem nowy. Wymianę przeprowadziłem sprawnie, zalałem układ płynem iii zonk, bo po kilku kilometrach zaczęło się gotować w silniku. Rozebrałem, zrobiłem test w garnku z wrzątkiem i niby wszystko OK. Zmontowałem, zalałem, odpaliłem i znowu zaczęło się gotować. Zakupiłem kolejny termostat wraz z obudową żywcem wyjęty z jeżdżącego dawcy i po wymianie to samo. Wszystkie trzy termostaty przetestowałem we wrzątku i wszystkie się otwierają - nooo jeden ciut wcześniej, inny ciut później, ale wszystkie trzy przed początkiem wrzenia wody... Układ z wyjętym termostatem działa - oba węże są ciepłe, więc chłodnica raczej nie jest zapchana. Dodam, że spuszczałem wodę z chłodnicy i leciała bez najmniejszych oporów. No i co teraz? Wszystkie trzy termostaty są zepsute? Czy też gdzieś popełniam błąd podczas napełniania i odpowietrzania układu?
  10. > w prelude jest taka znana usterka jak "kostka stacyjki", byla akcja naprawcza na to Skoro wiesz coś więcej, to jestem głodny wiedzy
  11. > Sprawdź czy kabelek od wtryskiwacza nie jest nadłamany - miałem taką awarię niedawno (bardzo > cienkie kabelki) Wtryskiwacz jest wyłączony przy pracy na gazie... Chyba że masz na myśli wtryskiwacz gazu, ale to nie tak generacja instalacji.
  12. > czy przypadkiem w okolicach tego niepracującego cylindra w kolektorze ssącym nie ma wyjścia > podciśnienia i ucieka tamtędy gaz ? Ten model kolektora nie ma żadnych wężyków na kanałach, więc raczej lewe powietrze nie wlata ani nie wylata...
  13. Podczas jazdy nagle zanika prąd, wszystko gaśnie łącznie z silnikiem. Trochę poszperałem w necie, znalazłem kilka podobnych przypadków, ale to nie to. I tu pytanie: czy bezpiecznik oznaczony 100A battery jest zabezpieczeniem całej instalacji? Precyzując pytanie: czy nagły zanik napięcia w całym autku spowodowany być może awarią odcinka między plusem akumulatora, a bezpiecznikiem? Bezpiecznik wygląda na zdrowy, bo ani wizualnie, ale omomierzem nie wykazuje uszkodzeń - no chyba że podczas dużego obciążenia coś się z nim dzieje. Dodam, że zanik pojawia się nagle i równie nagle prąd powraca. Czy prócz tego bezpiecznika, jest jakiś główny przekaźnik, który mógłby sprawiać takie kłopoty? Czy ktoś z was spotkał się z czymś takim? Nie chcę grzebać, dopóki nie podpowiecie mi czegoś sensownego...
  14. > Więc jeszcze cewka została. Na gazie są trudniejsze warunki dla przeskoku iskry. Iskra Panie konia by zabiła Dlaczego tylko jeden cylinder?
  15. > Wiem, ale chciałem wiedzieć czy kolega dobrze zdiagnozował niepalący gar. Więc oprę się na wypowiedzi przedmówcy. Zdejmowałem ''fajki'' na pracującym silniku i w jednym przypadku nie było reakcji i stąd wiem, że to akurat ten cylinder. Poza tym silnik pracuje jak rasowy boxer...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.