Skocz do zawartości

ZAMANA

użytkownik
  • Liczba zawartości

    319
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    Niemodlin, Opole
  • Zainteresowania
    MOTORYZACJ ,AKWARYSTYKA, MAJSTERKOWANIE

ZAMANA's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/20)

0

Reputacja

  1. Witam. W bravo jest jeszcze jeden czujnik na skraplaczu z przodu auta jakby przyklejony. Ja miałem z tym problem. Koszt niewielki wymiana i po problemie.
  2. Witam. Posiadam dieselka 120KM. Przejechane około 100tys. Wymiana podstawowych rzeczy eksploatacyjnych co rok: olej, filtry. Raz wymiana klocków i tarcz hamulcowych, rozrządu, chłodnicy klimatyzacji, zaworu egr. To wszystko. Leję ropę i w drogę. Spalanie średnie około 5,6l. Rocznie przebieg około 20tys. Auto wygodne nawet dla 2+2. Jak bym miał kupować jeszcze raz to jak najbardziej tylko combi czyli CROMĘ.
  3. Cześć. Może to wężyk od spryskiwacza tylnej szyby gdzieś cieknie. Bo skąd z tyłu ciecz chłodząca.
  4. Witam. Z tego co pamiętam to są dwie śrubki i zdejmiesz cały plastik.
  5. Witam. To wzmocnienie do którego przykręcone są osłony silnika. Wyprostować i będzie ok.
  6. Witam. Po kilku odpaleniach samo zniknie.
  7. Może gdzieś przetarty.Kiedy były wymieniane wężyki? A świece kiedy wymieniane? Przewody wysokiego napięcia, cewka. Niekoniecznie musi być gaźnik.
  8. Sprawdź dokładnie uszczelkę.Ciekło pod uszczelką do środka. Tez miałem tam mokro po dużych opadach. Doszczelniłem silikonem i jest ok.
  9. Widziałem ten manual ale nie ma w nim jak dostać się do żarówek, co trzeba ściągnąć (pokrętła). Może Ty mi podpowiesz krok po kroku, byłbym wdzięczny za pomoc.
  10. Witam. Mam pytanie. Czy ktoś z Was wymieniał żarówki podświetlenia klimatyzacji i nawiewu. Klima manualna. Może jakiś manual. Nie wiem od czego zacząć. Boję się połamać jakiś element. Co jest przykręcane a co na wcisk,klips albo coś podobnego.
  11. No to wygląda na to że nie dostaje paliwa. Cudów nie ma albo elektryka albo pompa paliwa lub gaźnik. Jeśli winny byłby gaźnik nawet źle ustawiony to próbowałby zapalić ale Ty piszesz, że w ogóle nie gada. Wygląda mi to na elektrykę albo brak paliwa. A wykręcałeś świece, nie zalewa je, nie ubywa płynu chłodzącego, uszczelka pod głowicą. Więcej pomysłów nie mam.
  12. Witam. Tak jak kolega podpowiada podmień jeśli masz możliwość cewkę. To, że iskra jest nie znaczy że będzie chodził. Ewentualnie moduł zapłonowy padł ale, to ostateczność. Może być przerwany(przełamany) przewód czujnika położenia wału. Osobiście obstawiam cewkę albo czujnik. Powodzenia w poszukiwaniach.
  13. To że cewka daje iskrę nie znaczy że jest dobra. Miałem tak samo. Miała jakieś wewnętrzne przebicie. Odpalał jechał kilka metrów gaśnie. Albo tak słaby że nie chce jechać wcale. Wymień cewkę. Ewentualnie czujnik położenia wału padł.
  14. Padnięta opornica wentylatora(chodzi tylko na 2 biegu),może mało czynnika chłodzącego. Trzeba przeprowadzić diagnostykę kompem jeśli chodzi o opornice a jeśli chodzi o ilość czynnika to specjalistyczny sprzęt do klimy. Ja miałem padniętą opornicę i właśnie takie szarpnięcia i włączanie wentylatora. Sprawadź jeszcze stan skraplacza bo ja musiałem wymienić(wypadające lamelki właśnie rocznik 2007)Podobno był z tym problem.
  15. Popatrz na opony od środka czy nie mają bąbli. Miałek tak właśnie.opony do wymiany.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.