Jump to content

Passio

użytkownik
  • Content Count

    6724
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5867 Człowiek - do rany przyłóż

3 Followers

About Passio

  • Rank
    mistrz kierownicy

Profile Information

  • Name
    Marcin
  • Lokalizacja
    wawa

Recent Profile Visitors

1360 profile views
  1. Ja co roku jeżdżę swoim samochodem do osoby, która ma warsztat tego typu i się tym specjalizuje. Całość usługi trwa ok godzinę z ozonowaniem i zwykle wypytuję go o to, „jak to działa”, etc. I rzeczywiście, obsługa systemu „zgodnie ze sztuką” nieco odbiega od wyobrażeń. I fakt, on też nie akceptuje „dobijania” klimy. Widać też, że dobrze się zna na teorii i praktyce tego, co robi. Tematem tegorocznego spotkania był wykład 🤩, „Dlaczego nie wolno nabijać czynnika ponad miarę” (też padł przytoczony przez Ciebie argument) oraz „Funkcjonowanie i funkcje oleju doda
  2. Sam przegląd klimatyzacji prawie 500 zł. Zakładam, że sprawnej klimatyzacji. Na uwagę zasługują (żart, proszę się nie obrażać), zgodnie z nomenklaturą serwisu: - PPŻ - podstawowy przegląd żony; - ewentualne przy tym „Utrudnienia”. Ze swoim samochodem jeżdżę ostatnio tylko do ASO, nie chce mi się użerać, ani słuchać o „zapieczonej śrubie”, bo przecież zawsze się jakaś znajdzie. Najpierw poglądowy przegląd, za który płacę, aby był rzetelny o obejmował wszelkie możliwe „problemy”, potem wycena, potem zapłata zgodna z wyceną. Czasami potem
  3. Niewątpliwie, jakiś urok to ma. Państwo Islamskie lubi to!
  4. To coś, to ma chyba odpowiednika w Lexusie. Te samochody wyglądają, jak domy na kołach.
  5. Passio

    VW Polo 2022

    Czy to jest Skoda?
  6. Panowie się wyrabiają. Kropla drąży kamień. Niemniej, IMO argument z przegubami może być nomen omen zgubny. On jest wrzucony w niewłaściwym momencie. Na miejscu Mercedesa oparłby teraz narrację na „zużytych przegubach” w trakcie eksploatacji. Nie jest istotne, czy to jest wynikiem wady tych przegubów lub wady ich montażu. Wystarczy teraz właściwie posypać głowę popiołem. „W istocie, przeguby się szybko w tym modelu zużywają”, w dodatku „Nasi technicy przeoczyli ten element w dotychczasowych badaniach pojazdu, bo nie są dobrzy i będziemy musieli ich przeszkolić”, „Przepr
  7. 😳 Chociaż, kto wie? Milion elektryków obiecano... A jak obiecano, to znaczy, że będą... Może wrócić 😇 na skróty.
  8. Fakt, chciałem wywołać dyskusję Zastanawiam się, na serionanad tym, czy owe masowe przestawianie się na elektryki nie jest czasem dla producentów złotą żyłą? Samochód, hako produkt jednorazowy do czasu padu akumulatorów. Wiem, że są takie firmy, nawet dojeżdżają pod dom i regenerują na miejscu. Niemniej, w dostępnych mi opiniach, ta regeneracja nie jest pełna. Ponadto, mam wrażenie, że zostaną wprowadzone takie zabezpizabezpieczeniadzie ona utrudniona dla nieautoryzowanych podmiotów. Ciekawe, jak to jest z Teslą?
  9. Ta Wasza dyskusja jest o tyle ciekawa, że w życiu bardziej przyziemnym zaczynam dostrzegać, że szczegóły, często brane za "fanaberię lub skąpstwo" producentów, zgodnie z regułą, że "po co przepłacać", mają jednak zasadnicze znaczenie. Gwoli przykładu, popsuł mi się mechanizm przy drzwiach, taki ruchomy ogranicznik. W necie można go nabyć; w cenie całych 60 zł dostępny był "wysokiej klasy odpowiednik, przewyższający jakością oryginał", ale można też było kupić "zwykły" oryginał, ale za cenę 100 zł. Kupiłem taniej i klops. Mogę zamontować od biedy, ale przy pozbawien
  10. To pewnie też. Przy współczesnych trendach, przeciętny klient z takiej np. Polski jest tak, czy inaczej, udupiony. Elektryki i hybrydy z drugiej ręki to marny pomysł. Ale trendy nie są tworzone pod takich klientów. Marka premium może sobie pozwolić na prawie dowolną koncepcję. Inni i tak za nią podążą.
  11. Myślę, że robią bardzo dobrze. To jest ucieczka do przodu. Myślą strategicznie i wyprzedzą tych mało zdecydowanych.
  12. Ale to też biorę pod uwagę, niemniej przyjąłem, że dla czytelności przekazu POWINIEN był raczej trzymać się rozliczeń na koniec danego roku. Jeżeli tak nie zrobił, to przyjąłem, że albo zmienił okresy rozliczeń z rocznych na miesięczne, bo tak właśnie raporty zaczęły się nagle pojawiać albo zrobił to, o czym wspomniałem na wstępie, zależało mu na efekcie końcowego wrześniowego piku. Pierwsza opcja wydała mi się mniej prawdopodobna, chociażby ze względu na powodowaną nagłą "niechlujność" wykresu i brak konsekwencji w grafice, za drugą natomiast przemawiała strzałka dorys
  13. ???? Teorie spiskowe?! No, chyba, że siedzą w Twojej głowie. Zasugerowałem, że wskazana zmiana metodyki wykresu może świadczyć o tym, że jego twórca chciał szczególnie podkreślić silny wrześniowy wzrost populacji samochodów elektrycznych. Taki zabieg uznaję za bardzo uzasadniony w punktu widzenia jakości przekazu lub przesłania. Ludzie czasem myślą, co robią, więc różne intencje im przyświecają. Zresztą, bardzo mi się takie podejście podoba. Szkoda czasu na brak myślenia. "Spiski" to jednak jeszcze inna para kaloszy. Jeżeli zwykłe, codz
  14. Może twórca wykresu, po prostu, celowo od pewnego momentu zastosował metodę uwzględniania danych w odcinkach krótszych, niż rok. IMO, mogło mu właśnie chodzić o ten spektakularny "efekt piku" na wrzesnień br. Dane z 2019 roku nie byłyby aż tak spektakularne.
  15. Jeżeli miałbym poddawać jakiś TROP, nie wnikając z braku czasu w inne odpowiedzi w wątku, to poddaję. Zapewne umowy leasingowa jest tak skontruowana, że to na leasingobiorcy będzie ciążył obowiązek dokonywania przeglądów okresowych pod rygorem m.in. "utraty gwarancji" i konieczności ponoszenia z tego tytułu kosztów ewentualnych napraw, jak też konieczności ponoszenia kosztów bez utraty tej gwarancji. To trzeba, po prostu, przeanalizować i to nie tylkopod kątem umowy, ale też zasad ogólnych udzielania przez leasingodawcę świadczenia. Praca mrówcza, ale bez tego to: NAWET
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.