-
Liczba zawartości
4 846 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
pamulab's Achievements
starszy kierowca (13/20)
0
Reputacja
-
> A moze trzeba zrobic jakas kalibracje za pomoca Planeta? A bo ja wiem. Zamontowali w serwisie Peugota i powiedzieli ,że jest do ...
-
> Nie ma tragedii 6451.ZR (pod numer VIN) po rabacie ~1350 PLN Będę kombinował dalej co zrobić by dmuchawa się nie wyłączała po kilku minutach pracy.
-
> Tyle wlasnie kosztuje uzywka na allegro Tylko nie zawsze chyba pasuje! Kupiłem używany i okazało się ,że nie jest kompatybilny. Po wybraniu np nadmuchu na szybę dmucha na kierowcę itp.
-
> VIN auta VIN VF33CNFUK83819634
-
> saloonie mi ktoś powie? Też mam pytanie. Ile kosztuje - nowy ''fabryczny'' panel sterowania ''Climatronic'' do Peugota 307 1,6 z 2004 roku?
-
> ale od tego czasu zauwazam, ze radio odbiera o wiele gorzej - wystarczy, ze wyjade z miasta i juz > wszystkie stacje traca zasieg, a szukajac nowych znajduje zwykle jakies lokalne. Prawdopodobnie włączyłeś śledzenie tylko lokalnych stacji przyciskiem RDS.Wciśnij go i przytrzymaj ponad 2 sekundy powinno wrócić do pełnego zakresu.
-
> a byłeś podpiąc pod komputer? By tego uniknąć zadałem pytanie. Quote: Czy można odczytać kody błędów klimatyzacji za pomocą kombinacji przycisków na panelu sterowania Jak się nie da odczytać to jest to nieuniknione i koszt 120 pln.
-
> Witam jeśli to climatronik bo napisałaś ze znakiem zapytania, To Climatronic. Sprawdzany przy ok 27 *C na zewnatrz. Ustawienia/włączenie na Auto czy na A/C działa tak samo. Po kilku minutach się wyłącza i nic się nie da włączyć! Nie reaguje na żadne przyciski.
-
Przesiadłem się z Nubiry na Peugota307 1,6 Pb i mam pytanie. Czy można odczytać kody błędów klimatyzacji za pomocą kombinacji przycisków na panelu sterowania , klima to Climatronic- Klima sama się wyłącza kiedy chce i po jakimś czasie ponownie włącza. Nabita , sprężąrka sprawdzona.
-
> Dlaczego pytasz ? Gdzie mieszkam? Bo nie wiem gdzie mieszkasz.
-
> Pomieszczenie to przedpokój o wymiarach 2 m > x 7 m H 3m Mieszkasz w przejściu podziemnym?
-
> Pytam poważnie bo się nie znam. Czujnik temp . reduktora tak naprawdę mierzy temp. obudowy reduktora bo tam jest zamontowany a nie bezpośrednio cieczy stąd mogą być podobne różnice w temperaturze. Do tego różnice w czujnikach - skala- błędu , długość przewodów zasilających podgrzewanie reduktora i masz odpowiedz.
-
> Nie będę dublował tematów więc zapytam tutaj. Mam ustawione przełączanie przy około 70oC (tyle > pokazuje co do stopnia wskaźnik temp cyfrowy na desce) to chyba lekkie przegięcie nie > sądzicie? Bo rozumiem że mówimy o temp cieczy chłodzącej. Czujnik tem. silnika pokazuje 70*C a reduktor może mieć dopiero 40*C - zależy jak i gdzie jest zamocowany.
-
> Czym to jest spowodowane ? Bezwładnością układu chłodzenia. Zanim zimny reduktor osiągnie założoną tem. przełączania np 30* C to silnik już ma np ok 5o* C po rozgrzaniu całość ma wyrównaną temperaturę np 30*C dlatego przełączy się prawie natychmiast.
-
Sekwencja i silnik z wtryskiem jednopunktowym
pamulab odpowiedział Jettison na temat - Gaz na ulicach
> IMHO cała zabawa, ta taka sztuka dla sztuki. Prawdopodobnie ze dwa wtryskiwacze nie podają LPG.