Skocz do zawartości

Fazik

użytkownik
  • Liczba zawartości

    181
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Profile Information

  • Lokalizacja
    Kędzierzyn Koźle

Fazik's Achievements

zielony listek

zielony listek (8/20)

0

Reputacja

  1. ... miał jakąkolwiek styczność. Widział, jechał, dotykał. Poczytałem trochę w necie i zastanawiam się nad zakupem. Znalazłem trochę opinii, ale to trochę za mało.
  2. > Czyli ten szerokie powinien miec fabrycznie, niekoniecznie z takim napisem. Dokładnie. > Wiem, a mimo tego podobno sporo osob przerabialo > A wystepowaly szerokie listwy z jakims innym napisem?? Oryginalnie nie.
  3. > Zastanawialo mnie to, ze ma juz szerokie listwy, te podobno montowali od wrzesnia 1988, czyli by sie lapal, Tak wrzesień 1988. > ale jesli mnie pamiec nie myli to maja napis Sportline, a jesli tak, to raczej nie > sa od niego, bo wnetrze ma zwykle Tym się nie można sugerować, kiedyś ten napis przedłużał wiesz co Horrendalne pieniądze to kosztowało.
  4. > WDB2010241A474580 > 1988r, podobno z listopada, 2.0 Benzyna. Ident. number (FIN) WDB2010241A474580 Baumuster 201024 Sales name 190 E Cabin 16654 Order number 0 7 283 34791 Delivery date 1988-12 PAINT1 929 Interior color 068 Engine 102962 10 202256 Gearbox 717411 01 204891 Lights units HELLA Wipers BOSCH 881207 Class 1 Code Value 068A CLOTH GREY 412 ELECTRIC SLIDING ROOF 428 No code designation available - skrzynia V 430 HEADREST IN THE REAR, LEFT AND RIGHT 466 No code designation available - centralny zamek 470 ANTI-LOCK BRAKING SYSTEM (ABS) 506 No code designation available - lusterka zewnętrzne podgrzewane, prawe regulowane elektrycznie 532 No code designation available 620 AIR POLLUTION CONTROL 682 FIRE EXTINGUISHER 876 INTERIOR LIGHT ASSEMBLY
  5. > Ma moze ktos mozliwosc?? Chodzi o wersje MB 190, wyposazenie itd > Wszystko co znalazlem w necie nic nie pokazuje, pewnie za stare auto. Nie jest za stare. Wszystkie modele od 1980 można rozkodować. Podaj ten VIN to sprawdzę.
  6. > Chętnie obejrzę zdjęcia Sprzedany w całości 3 tygodnie temu.
  7. > Szukam popielatej tapicerki w bdb stanie. Który rok Malucha i poproszę fotki Rok 1982 kolor szary z metalowymi zderzakami i pięknym popielatym wnętrzem. Samochód należał do jego ojca od nowości, ojciec uległ w kopalni wypadkowi i w ramach politycznej poprawności KWK Sośnica załatwiła mu przydział na malca. Była to wersja inwalidzka z oryginalnym przebiegiem ~30kkm (2014) Samochód był jak nowy, używany sporadycznie i cały czas garażowany. Ojciec używał na co dzień Simsona DUO. Sam chciałem kupić to auto, ale zapadła decyzja że zostaje w rodzinie. W zeszłym roku podczas kampanii buraczanej 16-letni syn od mojego kierowcy wbił się nim pod stojącą prawidłowo wanne, na szczęście przeżył. Tyle. Jutro zapytam co i jak.
  8. > Czy zwróciłeś uwagę czy któryś z tych Maluchów ma tapicerkę skajową w kolorze innym niż czarny?? Szukasz takiej ? Mój pracownik ma na części 126p, po wypadku. Wnętrze było bardzo ładne, a tapicerka koloru popielatego. Mogę zapytać jeśli jesteś zainteresowany.
  9. > zlazł Ci sam nadruk z cyferek czy folia się odklejała ?? Nadruk. Wyglądało to jakby folii w ogóle tam nie było. > Ile czasu trwał "priorytet" ?? Minęło już trochę czasu nie pamiętam dokładnie, ale ok 4-5 dni.
  10. > ...przerabiał ktoś? Tak. > Tablica ma raptem 5 m-cy a czarna farba zaczyna schodzić. U mnie w trzech ciągnikach siodłowych rejestrowanych jednego dnia wytrzymały ok. dwóch miesięcy (taka seria felerna). Piszesz krótkie pismo do WK o niezwłoczną wymianę tablic z powodu wadliwej powłoki itp. Ja dopisałem że pojazdy są wykorzystywane do DG i proszę o tzw. priorytet. Koszt wymiany i naklejek legalizacyjnych ponosi wytwórca, czyli koszt zero zł. Jedyny minus jest taki, że musisz oddać DR wraz z tablicami i czekać. Edyta - tablice mają 3 lata gwarancji.
  11. Szczerze polecam http://www.pvlpolska.pl/ Robiłem kilka lat temu w Actrosach, chyba 15 kpl do dziś świecą rewelacyjnie
  12. > A co to ma wspólnego z układem "Hydrocup"? Czy ja odnosiłem sie do układu hamulcowego czy Twojej rzekomej świętości na drodze? Alfred napisał: Quote: Zresztą ogólnie jestem zdania, że wszystkie przyczepy powinny mieć coroczny przegląd techniczny, choćby to miało kosztować 20zł ale powinien taki przegląd być, bo to co często widuje się na drogach czasami woła o pomstę do nieba. Wycofujesz się rakiem ze swoich świętych idei bycia wzorem praworządności na drodze czy udajesz, że nie wiesz co to cytat? Autem które ma 400kg "na haku" ciągniesz ponad 1000kg (plus masa własna przyczepy) na jednoosiowej przyczepie z ładunkiem, który ma wysoko środek ciężkości i "buja się" w trakcie jazdy? Poruszasz się z prędkością 70km/h "z butem w podłodze" po drogach publicznych takim przeładowanym i niebezpiecznym zestawem? Sam o tym piszesz! Ani auto, ani przyczepa nie jest przystosowane do przewozu takiego ładunku, prawda? O jednym i drugim nie wiedziałeś? Nie wiedziałeś, że stwarzasz bezpośrednie zagrożenie dla innych uczestników ruchu? Może zrobiłeś to nieświadomie ? Nie spojrzałeś w dokumenty i tamtejsze adnotacje? Wiedziałeś ile waży drezyna. Wiedziałeś jakie masz zapisy w DR auta i przyczepy odnośnie ładowności. Nie użyłeś swojej wyobraźni i przewidywania ? To już nie wyjazd bez nalepki homologacyjnej na gaśnicy tylko bezpardonowe świadome spowodowanie zagrożenia w ruchu lądowym. PRAWDA ? Po co Ci wtyczka na 13 pinów z homologacją zakupiona ASO skoro nie ogarniasz adnotacji w DR i PoRD ? Po co dodatkowe przeglądy skoro i tak świadomie łamiesz prawo ? Jesteś i udzielasz się na forum w każdym miejscu gdzie ktoś tylko "nagnie" przepis, nie mówiąc o złamaniu i wylewasz swoje rewelacje nt. bezpieczeństwa. Pouczasz, piętnujesz, ewangelizujesz o przewidywaniu i odpowiedzialności na drodze niczym anioł stróż czy dobry ojciec. Oznajmiasz wszem i wobec, że mandaty za wykroczenia trzeba brać na klatę, że trzeba brać odpowiedzialność za zachowanie na drodze ! Miej więc trochę jaj i skreśl pismo o samoukaranie, albo wpłać kwotę mandatu podniesioną o iloczyn Twoich wypadów na publiczne drogi z naruszeniem przepisów na konto poszkodowanych w wypadkach drogowych. Skan wklej na forum Odniosłem się do Twojej postawy wobec przepisów PoRD do przestrzegania których usilnie nakłaniasz innych, a sam nie jesteś transparentny. To nie fotka "w tyłek" 75/50 o 3 w nocy na dwupasmowej pustej, przewidywalnej drodze tylko jawne, świadome i zaplanowane działanie niezgodne z prawem oraz naturalną ludzką troską o dobro drugiego człowieka. Quote: Zresztą ogólnie jestem zdania, że wszystkie przyczepy powinny mieć coroczny przegląd techniczny, choćby to miało kosztować 20zł ale powinien taki przegląd być.. Przegląd za dwie dychy nic w prezentowanym przez Ciebie modelu nie zmieni. Quote: bo to co często widuje się na drogach czasami woła o pomstę do nieba. Zwłaszcza w wykonaniu pracowników MSW w szeregach Państwowej Straży Pożarnej w Krapkowicach na Opolszczyźnie. Formacji, która ma bezpośredni kontakt z poszkodowanymi na miejscu wypadku spowodowanego przez brak wyobraźni, jawne łamanie przepisów, wiarę we własne umiejętności, pychę, poczucie bezkarności, ignoranctwo. Szkoda, że w realu jesteś przykładem odwrotności wzorców które widnieją w statucie tej formacji, choć na forum kreujesz się jako motoryzacyjny ambasador kultury i zdrowego rozsądku na drodze.
  13. > Zresztą ogólnie jestem zdania, że wszystkie przyczepy powinny mieć coroczny przegląd techniczny, > choćby to miało kosztować 20zł ale powinien taki przegląd być, bo to co często widuje się na > drogach czasami woła o pomstę do nieba. Zgadzam się z Tobą w całej rozciągłości Przeglądnąłem forum z Twojego podpisu linia306 Opisujesz tam osiągi Felicji z załadowaną drezyną ważącą ponad tonę na jednoosiowej przeładowanej przyczepie bez hamulców oraz holownikiem, który nie może ciągnąć takiego ładunku - dane. Opisywane 20zł tytułem przeglądu nijak ma się do forowanego przez Ciebie bezpieczeństwa
  14. > Jak ugryźć temat? kolor rzadki - na ebay/allegro nie ma, poza tym używka pewnie będzie podobnie > skatowana jak moja. > Na bank taki rodzynek gdzieś leży na jakimś magazynie jeszcze. Jak do niego dotrzeć? Sugeruje o tutaj http://www.bmwusa.com/ W przypadku starszych MB czesto niedostepne u nas graty byly za oceanem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.