Jump to content

volf6

użytkownik
  • Posts

    14993
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Profile Information

  • Lokalizacja
    Bełchatów

Recent Profile Visitors

3025 profile views

volf6's Achievements

młodociany rajdowiec

młodociany rajdowiec (15/20)

4.2k

Reputation

  1. volf6

    Edi 4

    Wiele to szybciej niż ręczną skrobaczką nie idzie W sumie to wystarcza mata za 10 zeta choć trzeba pamiętać by ją zamontować na noc...
  2. Co Wy lutujecie, ze takich fikuśnych lutownic i grotów trzeba? Ja prawie wszystko obsługuje starą transformatorową PRL'ską Lutolą -nie ma lepszego sprzętu, który pozwala na tak dużo za tak niewiele Wiadomo, ze BGA tym nie zrobię ale i grotową się nie zrobi
  3. Tylko te zależności to nie są wymyślone dla dobra akumulatora. Te systemy inteligentnego ładowania czy układ SS zostały wprowadzone, by auta spełniały coraz ostrzejsze normy emisji i uzyskiwały lepsze wyniki w testach, zwłaszcza w jeździe miejskiej. Inteligentne ładowanie moze obniżyć spalanie do 3% i oczywiście emisję CO2. Wymaga jednak droższego akumulatora a i tak jego trwałość jest gorsza niż w starych układach. Nic nie stoi na przeszkodzie (z punktu widzenia akumulatora) by nadal stosować stary model ładowania, czyli mniej więcej stałe napięcie 14,4 V z korektą temperaturową-akumulator będzie zdrowszy i dłużej wytrzyma ale stracimy nieco na emisji/spalaniu.
  4. Inżynierowie czy ekolodzy? Po drugie-to, ze alternator ładuje do 80% nie przeszkadza, by prostownikiem/ładowarką dobić do 100%
  5. Chcesz powiedzieć, ze ładowanie akumulatora ołowiowego do 80% jest zdrowsze dla niego niż ładowanie do 100%?
  6. Ja mam takie z 500kkm+ rzeczywistego, bo naliczniku niecałe 400kkm, wiek 20+ . W moim posiadaniu od prawie 3 lat i jak na moje potrzeby jest wystarczające
  7. Ile czasu a po drugie-nie jest to element eksploatacyjny normalnie zużywający się? Ja bym podładował, bo przy takim napięciu jest rozładowany gdzieś w 50% i na zdrowie mu to nie idzie.
  8. Wymieniali/naprawiali coś konkretnego, ze tyle wyszło?
  9. Wiedzieliście, ze istnieje coś takiego? Ciekawe jak z trwałością, czy wytrzyma z 10 lat. W Polsce też chyba do kupienia firmy Triscan...
  10. Trzeba by to jakoś doładowywać a po drugie trwałość czy niezawodność tej chińszczyzny też jest niewiadoma. Lepiej niech klient sam sobie kupi na wolnym rynku-będzie miał taniej a producent auta wolną głowę. Z drugiej strony pad aku z pierwszego montażu po 3 latach to albo jakiś żart albo źle auto eksploatujesz...
  11. Na elektrodzie jest opis takiego układu choć akurat w dostawczych i pewnie któregoś konkretnego rocznika. Tak czy owak jest to delikatnie mówiąc skomplikowane a samych grzałek (elementów grzejnych) jest 7 Do tego masa elektroniki, czujniki i pełno oringów/uszczelek więc tak czy owak coś tam zepsuć się może a może nawet musi https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3827598.html
  12. Jak są te metalowe zastosowane ( coś takiego ) to statystyka będzie inna Do tego w nowszych silnikach są jeszcze inne miejsca dostawania się spalin do układu chłodzenia, np chłodniczki EGR, chłodzenie turbin i pewnie coś jeszcze
  13. Jeśli pytasz czy trzeba cokolwiek podstawiać to pewnie nie ale wtedy pogięły by się osłony tarcz hamulcowych a one bywają kłopotliwe przy wymianie. A tak wrzucasz drugi komplet kół i dalej śmigasz
  14. I dla wyjątkowo odważnych bym powiedział O ile pilarką spalinową sporo tnę i to bez strachu to tym bym się cykał
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.