-
Liczba zawartości
20 322 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
volf6's Achievements
młodociany rajdowiec (15/20)
7,3 tys.
Reputacja
-
Po wyglądzie to nic groźnego, chyba, że to ubytek aż do drutów.
-
Przypadkiem nie Paton? I one chyba aż takie tanie nie są-jeśli porównujemy z lidlowymi...
-
Wszystkiego to nie bardzo. Cienkie blachy to elektrodą się nie da a jeszcze jak ktoś ma z tym pierwszy raz do czynienia to nawet w 2mm materiale będzie dziury wypalał PS. Nie ma elektrod 3,5
-
Trzeba uważać na podróbki
-
Czemu francuska skoro Jatco to firma japońska?
-
Przynajmniej masy nie oszczędzają a dają na bogato
-
Może to właśnie folia aluminiowa? Z drugiej strony ona coś uszczelnia, bo wydaje się, ze tą funkcję spełniają właśnie owe oringi? I po co zdejmowałeś ten dekiel? Jeśli oringi dobre a słabe ma ciśnienie to raczej nic tam nie naprawisz, trzeba wymienić całą pompę...
-
Ja tam widzę opuszczone drzwi o kilka milimetrów i jak to niby naprawić przeginaniem czy tam doginaniem
-
Bo napisałeś tak, ze mozna by pomyśleć, ze w tych z UK to koła odpadają
-
Corolla chyba właśnie w UK jest produkowana
-
Konserwację już zrobiłeś (bo im szybciej tym taniej i lepiej)?
-
W tym przypadku ten trik nie pomoże, bo tu coś jest źle przyspawane (jeśli faktycznie nie ma regulacji). Konkretnie to zawiasy-albo w drzwiach albo w słupku.
-
A ja tak, bo o tym jest dyskusja Czyli jednak paliwo a nie olej? Tylko dlaczego popsuł się jeden-pewnie na razie... Na szczęście wymieniono cały silnik wiec i wszystkie wtryski są ''nowe''
-
Przecież gościu pokazuje i tłumaczy, ze tłoki czyste i żadnego spalania oleju nie było więc ta Twoja opowieść ma się nijak w w omawianym przypadku. Po drugie skąd wiesz co ile tam olej zmieniano? Teraz wszystko najlepiej zgonić na rzadkie wymiany oleju nawet jak zamek w drzwiach się popsuje