Jump to content

analyzer64

użytkownik
  • Posts

    23918
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

analyzer64 last won the day on January 21 2016

analyzer64 had the most liked content!

About analyzer64

  • Birthday 09/24/1918

Retained

  • VTEC just kicked in

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Car
    Renault Laguna 3 ph3

Recent Profile Visitors

5177 profile views

analyzer64's Achievements

rajdowiec

rajdowiec (16/20)

4.3k

Reputation

1

Community Answers

  1. Poza kołem pasowym wału, które jest z gumą i potrafi się rozlecieć po 100-120kkm to rzeczywiście wiele wad nie ma. Poza tymi standardowymi, które występują też w innych silnikach z turbo. Do wad dorzuciłbym wycieki oleju i ogólne jego zużycie - przynajmniej tak wnioskuję po lekturze wątków na klubie Laguny. Automat trwały ale powolny - pomaga wgranie nowszego softu. Szukałem tego silnika, ale większość egzemplarzy oscylowała w granicach 2008-2011 rok produkcji, sporawe przebiegi.
  2. To myślę, że ogarniesz poszło u mnie 40 worków cementu i 6,3t piasku/żwiru. Do ogrodzenia było 100 metrów. Piasku było na styk, została może taczka.
  3. Ja nie stawiałem ale widziałem, że nie jest trudne (ogrodzenie), kwestia złapania poziomu, przydał się u mnie niwelator terenu, bo wyszło że na odcinku 50m jest różnica poziomu prawie pół metra.
  4. Powiedzcie mi jak pozbyć się tej całej roślinności drobnej, bo czeremcha to z tygodnia na tydzień potrafi wyrosnąć z ziemi na około 10-15cm. Trafi się czas, że nie będzie mnie miesiąc to potem tego nie opanuję Myślałem, żeby przelecieć glebogryzarką całą działkę, albo przynajmniej jej boki na szerokości 2-3m Mam kilka karp po czeremchach - małe karpy i to ciągle żyje, bo pędy puszcza.
  5. No u mnie brama będzie przesuwna z furtką, brama 5m i 1m furtki, całość też w panelu w środku. Z tyłu dwuskrzydłowa brama jako awaryjny wjazd, tu wyjdzie 3.87m szeroko, ale osobowym sobie wjadę bez problemu Miała być 4m ale nie chciałem motać ze słupkami i przęsłami, bo by wyszło więcej docinek. Niebawem będę działał z wylewką pod garaż blaszany, tu albo wezmę 3x5 albo 4x6, jeszcze się zastanawiam. Przy ogrodzeniu, na tym boku z drugiego zdjęcia obawiałem się, że więcej drzew będzie do wycięcia, ale skończyło się na jednym tylko i jest w linii prostej od słupka do słupka, działka trochę jest w trapezie, przód ma 30m a tył już 20m Ogólnie zgrana ekipa robiła i jestem zadowolony, na 6 firm z którymi się kontaktowałem, to jedyni słowni, reszta albo ceny od czapy, albo terminy długie, albo jak doszło do dokładniejszego wyliczenia kosztu to brak kontaktu jednak z budowlańcami to trzeba mieć szczęście żeby dobrze trafić.
  6. 4mm, ocynk (elementy cynkowane galwanicznie), dwukrotnie malowany proszkowo. Na tę chwilę wygląda to tak: Za 2 tygodnie montaż bram.
  7. Od 110 do 220zł za 1mb przedział na podstawie 6 wycen.
  8. Nie planuje dzień w dzień-nie wyrobiłbym finansowo i czasowo, jednak praca zdalna jest, od czasu do czasu w biurze, więc pewnie da się to wszystko pogodzić
  9. U mnie w tę środę zaczynają montować ogrodzenie, zdecydowałem na panelowe, 1,5m wysokości, dwie bramy, bo mam dwa wjazdy, jedna 5m przesuwna, druga z tyłu dwuskrzydłowa 4m
  10. Ja u siebie mam platynowe, producent zalecał, bo wymiana co 120kkm, kupiłem NGK Laser Platinum, bo takie szły na pierwszy montaż. Zrobione na nich około 20kkm, wymieniłem przy 100kkm przebiegu jak kojarzę. Ze świecami już nie kombinuję, raz do Hondy kupiłem Denso TT i mi je tutaj odradzono, zamieniłem je na V-Line i tak już zostały, teraz też wybrałem NGK chociaż miałem chęć na Denso, bo silnik nadal japoński
  11. Czy jest ciszej, pewnie głównie z zewnątrz
  12. Jest różnica ogólnie? Miałem kupować OEM wygłuszenie, ale znaleźć w stanie prawie jak nowe, niestety ciężko.
  13. Ok, czyli jeden otwór z dwóch zostawić zaślepiony, mam w drugim wyjmowalną zaślepkę o średnicy otworu i tak na razie zostawiłem. Wężyk jest po drugiej stronie, tam gdzie odpowietrzenie jest drożne. Na te chwilę nie widzę śladów elektrolitu czy gazów, więc na razie obserwuję. Mam dostęp do korków, więc jeszcze skontroluje poziom elektrolitu i ewentualnie doleje, aby płyty były zakryte. Na YouTube na kanale mrAkumulator gość mówił że płyty powinny być zalane około 1cm wyżej przynajmniej, choć akumulator Bannera fabrycznie ten gość miał zalany na 2.5cm ponad poziom płyt, w każdym razie zbyt mocne przelanie jest gorsze niż niewielki nawet ubytek.
  14. To co prawda nie moja działka, ale zdaje się, że oprócz wymienionych przez Ciebie rzeczy to jeszcze musi być umowa z ochroną z obowiązkowym zdalnym powiadomieniem
  15. No to co polecisz? Mam zamiar kupić z bratem na pół, myślę że budżet do 200zl.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.