Jump to content

analyzer64

użytkownik
  • Content Count

    8751
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1
  • Time Online

    8d 4h 31m 48s

About analyzer64

  • Rank
    VTEC just kicked in
  • Birthday 09/24/1918

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Zainteresowania
    jestem wszechstronny
  • Car
    Honda Civic VII

Recent Profile Visitors

2672 profile views
  1. Na dokumencie podpisać przez obu współwłaścicieli a do US niech idzie jeden.
  2. Moja oryginalna kierownica wyglądała nieco lepiej po 190kkm, ale tylko nieco lepiej. Tu myślę, że przebieg może być realny. Obecna natomiast, obszywana w BM Customs, właśnie po 190kkm (obecnie 243kkm), również jest trochę przetarta na odcinku od godziny 9 do 12.
  3. Kiedyś nie mogłem zdjąć cewki w Z14XEP, tam w niej są dwa nagwintowane otwory, przez które dokręcona jest cewka. Zrobiłem dwa takie same w dość długim płaskowniku i przykręciłem do cewki, na takim zestawie jest większa dźwignia i moduł zszedł bez problemu.
  4. No mi kiedyś powiedzieli w Avivie, że to w AC jest i kuźwa dałem się zrobić,a w prima aprilis w tamtym roku strzeliła mi szyba, no i zniżki polecialy Teraz jestem ubezpieczony przez @AkuQ
  5. Tak samo ubezpieczenie szyb dobrze wziąć a nie szkodę z AC robić, jak sugerują konsultanci.
  6. Widzę, że wszyscy sprzedają Muszę się zebrać w sobie, ale opisywać tego wszystkiego co zrobione to mi się nie chce.
  7. Tutaj to wiesz... 8gen tak samo, zresztą cała Japonia tak wygląda. No może Mazda bardziej odbiega od normy, bo nawet ocynku nie dają myślę, że pod względem jakości zabezpieczenia antykorozyjnego to Francja nie ma sobie równych, najłatwiej znaleźć coś zdrowego.
  8. Nic nie latam i rdzy nie mam, dopiero w przyszłym roku będzie można pomyśleć, bo teraz tylko zabezpiecze jeden wykwit na samym rancie nadkola. A mało tego, VII gen miał lepszą blachę przed liftem niż polift
  9. Masz rację, chciałem spróbować przygody z Subaru, ale niestety widzę, że zdania są mocno podzielone, jeżeli chodzi o koszty, bo co do wrażeń z jazdy to raczej wszyscy pochlebnie się wypowiadają. Na tę chwilę muszę rozważyć zakup auta tej marki, niestety wystraszyło mnie to, że w razie awarii, będę czekał na wolne terminy, przy czym sama marka w Polsce jest dość niszowa i sieć naprawcza niezależnych serwisów nie jest zbyt rozwinięta, stad też takie a nie inne ceny napraw, bo i konkurencja jest mała. Napęd 4x4 to nie jest coś na czym mi bardzo zależy, bo mieszkam w dużym mieście, wyższy prześwit już tak, ale to z uwagi że jestem zmęczony ciągłym zwracaniem uwagi na progi zwalniające i krawężniki. Dobry napęd 4x4 to wizytówka tej marki, dla mnie wartość dodana do auta, ot taki przyjemny plus i świadomość posiadania dobrego napędu a także dobra zabawa zimą. Muszę się przespać z tym, generalnie na zakup auta dałem sobie rok
  10. Tak dokładnie Impreza/Forester/Legacy
  11. U nas aż tak znana raczej nie jest, myślę że pod względem popularności wśród niszowych marek, ustąpiłaby miejsca np. Repsolowi czy Rock Oil. Ale może ktoś to podrobił i coś się działo, z zielonym olejem silnikowym to mi się tylko Bizol kojarzy
  12. Wiem, to moja wada, pracuję nad tym Koło mnie parkuje taka Laguna, właściciel ma to ponad 2 lata, nie widzę, żeby miał problemy zimą, czy latem, auto w codziennym ruchu.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.