Jump to content

analyzer64

użytkownik
  • Posts

    23452
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

analyzer64 last won the day on January 21 2016

analyzer64 had the most liked content!

About analyzer64

  • Birthday 09/24/1918

Retained

  • VTEC just kicked in

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Car
    Renault Laguna 3 ph3

Recent Profile Visitors

4846 profile views

analyzer64's Achievements

rajdowiec

rajdowiec (16/19)

3.9k

Reputation

1

Community Answers

  1. U mnie w VII genie też tak było, zwłaszcza dolne sworznie z tyłu lubiły się zapiekać. W końcu zdjąłem jarzma, wyczyściłem w środku, kupiłem nowe oem sworznie (nie była to tania rzecz), które są inne niż we Frenkicie czy Autofrenie - jeden ma delikatny frez, nie pamiętam już czy górny czy dolny, ale w aftermarkecie oba były te same. Wszystko złożyłem na nowych gumkach, dałem smaru i miałem spokój na dłużej, potem sprzedałem auto
  2. 3.8A to nie wiem czy nie za słabe (zależy jaki akumulator), powinno być 10% pojemności akumulatora, żeby to efektywnie działało i może nawet zrobiło gęstość. OSRAM'a oglądałem, ale nie chciało mi się wydawać tyle na coś co będzie rzadko używane, chyba że masz więcej akumulatorów do ładowania.
  3. Podobno hałasuje mocno i ludzie te wiatraczki sami zmieniają. Prawda to?
  4. MW SC8E, Foxsur 8A, teraz widzę że te dwie są "na topie" na kilku grupach na FB. Ja kupiłem Absaar Evo 8.0, ale jeszcze nie doszedł, więc nie wypowiem się jak to działa i jak jest wykonane. Ogólnie akumulator mam roczny, dziennie 2x20km robi moja czasem auto stoi od czwartku do nawet soboty. Same pochlebne opinie słyszałem też o Gysflash 6.12 i 8.12, ale nie szarpnąłem się na wydatek prawie 300zł.
  5. Mam do kupienia zestaw 5x głowica, bramka, panel ścienny. Tym panelem da się sterować oddzielnie każdą głowicą? Chciałbym np. w dwóch pokojach temperaturę 21 stopni, a pozostałe 19. Czy to tylko z poziomu apki/bramki?
  6. Ja miedziowego smaru używałem bardzo rzadko. Piastę pod nową tarczę czyściłem tylko i na sucho montowałem. Można rozważyć ewentualnie coś oleistego co pozostawi jakąś warstwę. Przy alufelgach to na piastę można dać ten ceramiczny, albo posmarować od wewnątrz samą felgę na styku z piastą. Miedź z tego co wiem może wchodzić w reakcję z aluminium.
  7. Przecież nikt na nowo koła nie będzie wymyslał, kiedy wszystko jest dostępne
  8. Nie wiem czy filmik był wstawiany, ale Duda u siebie pokazywał wykresy, różna była temperatura otoczenia, różnica 5 stopni, do tego dodać nagrzany dolot i auto już ma mniej mocy wtedy. To tak jak np. w upał uturbiony silnik ma odczuwalnie mniej mocy niż w chłodny jesienny dzień czy w zimę.
  9. Obiecał, ale wyniki z hamowni mogłyby być zgoła inne, gdyby auto wjechało jako pierwsze na rolki z jego boxem. Ja nie bronię ani jednego ani drugiego. Jakoś nieszczególnie obu lubię, choć program na TVN Turbo z Dudą śledzę, podobnie jak i z Klimkiem, to tylko telewizja a rzeczywistość jest na pewno inna. Każdy tuner po przyjeździe auta robionego przez innego tunera powie, że on by to zrobił lepiej, a teraz musi poprawiać.
  10. Tu jest fajnie opisane: https://warsztat.pl/artykuly/smary-i-srodki-chemiczne-w-naprawach-ukladow-hamulcowych-2,58309,bm9uZSE1ODMwOSEhbm93b2N6ZXNueXdhcnN6dGF0LnBsL2FydHlrdWx5LzEwLTIwMTE Ja używam TRW PFG110 do prowadnic, a w jarzma daję Boscha Superfit. Tu jeszcze mój stary temat:
  11. Ale tu kolega szuka do gazu, więc sądzę, że bierze pod uwagę koszty jazdy Tu raz, że duży motor, dwa może wymiana rozrządu go zaskoczy i będzie potem płakał na forum Rozrząd w niej robiłeś?
  12. Pierwsze słyszę Że zbiorniczki wyrównawcze pękają to tak, słyszałem. Ale o kolektorze ssącym i pokrywie zaworów O jakiejś membranie w tej pokrywie co nieco słyszałem, ale żeby to nagminnie padało to nie.
  13. Teoretycznie do linii mam 5m, wg geoportalu, ale skrzynek to tam nie widzę, linia gdzieś biegnie przy mojej drodze
  14. Tam kolektor dalej jest Subarowy tzn. nie jest równoodległościowy (w sumie ten charakterystyczny dla boxera bulgot gdzieś tam się przebija, więc kolektor pewnie seria)? Nie znam się na wymaganiach w sporcie, ale wałki na pewno są jakieś ostre założone, bo wolne obroty wysokie.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.