Jump to content

analyzer64

użytkownik
  • Posts

    23463
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

analyzer64 last won the day on January 21 2016

analyzer64 had the most liked content!

About analyzer64

  • Birthday 09/24/1918

Retained

  • VTEC just kicked in

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Car
    Renault Laguna 3 ph3

Recent Profile Visitors

4258 profile views

analyzer64's Achievements

rajdowiec

rajdowiec (16/19)

3.7k

Reputation

1

Community Answers

  1. W teorii tak, w praktyce to już różnie. Był to dom z lat 70'. Szambo stanowiły betonowe kręgi, więc łączenia ich nie były 100% szczelne, podobnie dno, a w zasadzie jego brak
  2. Nie jestem ogrodnikiem, ale raczej rośliny z reguły nie są mięsożerne, stąd powinno im się dostarczać jedynie składników pochodzenia naturalnego (roślinnego). To byś musiał ubić chyba świniaka, żeby tej krwi była jakaś ilość
  3. Dobrze, że to tylko teoria Przyznam szczerze, że większej głupoty nie słyszałem. Aczkolwiek z autopsji powiem Ci, że podlana szambem trawa rośnie jak wściekła. Kiedyś przy domu mieliśmy szpaler tuji szmaragdowych, na wjeździe dwa szamba, zawsze 3-4 tuje w okolicy tych szamb były najwyższe.
  4. Niby jakaś chropowatość jest podobno zalecana, ale myślę że gładki poliwęglan, nawet po papierze 3500 jest na tyle przyczepny, że dałby dobry efekt Można równie dobrze nie lakierować, a zabezpieczać jakimś Meguiars Headlight Protectant, czy Sonax Profiline Headlight Protect-to chroni przed UV. Można iść też w folię (droższa niż ta chemia czy lakier), albo lakier 2K.
  5. 1000-1500-2500-3500 zdaje się, że takie papiery mam jak nosiłem się z zamiarem polerowania lamp. Teraz bym takie same gradację użył. Na to lakier 2K bym dał, i znając siebie jeszcze na koniec liznął jakąś menzerną finishującą.
  6. Ja bym poszedł w rolowaną chyba, jeśli miejsca Ci wystarczy, u mnie na takie drzwi wycenili to na niecałe 600zł, finalnie zrezygnowałem, bo tak jak u Ciebie - pozostałe okna osiatkowane.
  7. Wszyscy byśmy coś sprawdzili ale kolega-autor tematu jakiś milczący
  8. Nie polecam obniżających sprężyn do zwykłych amorów, prowadzenie jak na serii, a nawet bardziej gumowato się auto prowadziło. Miałem Pro-kit + KYB Excel-G, niby wziąłem dedykowane te amory do TypeR ale to nie to samo, po zmianie na AGXy zaczęło się prowadzić o niebo lepiej. Półroczne amory sprzedalem i wziąłem te KYB AGX. Do Mitsubishi nie ma, jak masz dostępne Bilstein B6 to je bym polecił, zawsze można je zmodyfikować i zregenerować. W innym przypadku zostaje gwint np. KW V2
  9. Taki mam plan, żeby parownik umieścić tak, żeby wiało do tego pokoju, multisplita raczej nie będę mamie polecał, bo to trochę przerost formy, ale miejsce jest takie, że sądzę, że będzie wiało i do drugiego pokoju. Ale już widzę, że z A+++ na chłodzenie to budżetu nie starczy, trzeba lekko sypnąć 1500zł
  10. Dzięki zamówiłem uniwersalną pod klamki i na rant zderzaka tylnego
  11. Jak tę folię przyciąć kurde pod klamkami. Rzucisz linkiem? Na 4 klamki to wyszłoby jej mało, folia PPF, czy coś jak na telefony? Edit U mnie więcej zabawy z klamkami, bo mam tam zaślepki od HF, ale by można wyjąć i dociąć.
  12. Mama rozważa montaż AC do mieszkania 42mkw, czy polecacie coś dobrego w cenie powiedzmy 3500zł z montażem? Brat ma jakieś Gree Limo Eco, chyba w wersji 3.2kW i jest zadowolony. Na coś szczególnego zwrócić uwagę? Najlepiej gdyby było w miarę energooszczędne, więc zapewne tylko A+++ wchodzi w grę.
  13. Tego nie praktykowałem, zresztą moja traktuje paznokcie jak świętość, więc nawet nie myślę o czymś takim. Ja z kolei mam zboczenie na punkcie auta, więc też uważa i nie ryje nimi za klamką
  14. Piszesz pod kątem użytkowym samochodu. Są ludzie, którzy lubią jak auto jest czyste, bez rys, lubią patrzeć jak woda po deszczu czy myjni ładnie spływa albo tworzy fajne krople. Tego się nie da wytłumaczyć, bo tu juz nie gra roli głowa a serce I tak jak kobieta lubi mieć ładne paznokcie, tak część z nas tutaj lubi tego typu prace na aucie Ja np. wyjeżdżając ostatnio powiedziałem mamie żeby doglądała auta czy ptaki nie obs*ały i jak ma sobie z takim czymś ewentualnie poradzić
  15. Piasty na zegarze sprawdziłeś? Może sama piasta jest krzywa. Ktoś tutaj kiedyś miał problem z oponami, ale jeśli koła udało się dobrze wyważyć to raczej nie jest ich problem. Zacząłbym od piast, potem geometria.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.