Jump to content

analyzer64

użytkownik
  • Content Count

    20999
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1
  • Time Online

    13d 6h 59m 13s

About analyzer64

  • Rank
    VTEC just kicked in
  • Birthday 09/24/1918

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Car
    był dobry

Recent Profile Visitors

3025 profile views
  1. analyzer64

    Co na rdze?

    APP R-Stop, Dinitrol RC900
  2. Ja do Hondy brałem Euro DriveShafts, jeździłem na tym ponad 2 lata, wykonanie było dobre w mojej ocenie, aczkolwiek po roku musiałem zmienić opaskę na osłonie przegubu zewnętrznego. Poza tym bez problemów.
  3. Lej zwykły. Polecam ATE typ 200, albo Motul RBF600/660.
  4. Dokładnie tak, można zamontować LPG ale tu trzeba to zrobić to starannie i pilnować zaworów. Do regulacji luzów trzeba rozpiąć rozrzad, wyjąć wałki, to dość spory koszt, ale myślę że w 1200 można się zmieścić.
  5. Mam ten silnik właśnie w L3, czy taki słaby konstrukcyjnie to nie wiem, poza regulacją zaworów za pomocą szklanek to nic mu nie dolega. Były dwie rewizje, 704 i 726. Ten pierwszy ma kiepskie gniazda zaworowe, drugi jest przystosowany do zasilania E85 i te gniazda ma poprawione. Ja mam 726. Świece pod kolektorem ssącym, koło dwumasowe dość drogie jak na wolnossącą benzynę. Łączony ze skrzynią TL4 - taka sobie ta skrzynia, mnóstwo tego nawkładali w różnych modelach Renault - to akurat plus, bo łatwo dostępna. Nie jest precyzyjna, potrafią w niej huczeć łożyska, bardzo krótkie przełożenia - ja o tym nie wiedziałem, musiałem się sam przekonać. Poza tym bez większych udziwnień. Na forum Renault Laguny jest nagonka na ten silnik, poczytaj sobie na forum Nissana o MR20DE (to to samo), a zobaczysz że ludzie mają inne zdanie na ten temat. Zależy co Cię interesuje, najlepiej oczywiście kupić GT z manualem, ale rocznikowo nie bedzie to najmłodsze auto. Kupisz 2.0T 170KM to będzie z automatem, który też jakiś rewelacyjny nie jest, tzn. jest trwały (potrafią jednak paść elektrozawory), ale jest wolny (reprog trochę poprawia sytuację). Do tego rozrząd na pasku, drogawe koło pasowe. Ja chciałem mieć L3 jak najmłodszą, więc tu zostaje tylko M4R albo diesel. Z plusów to masz rozrząd na łańcuchu, całkiem dobre osiągi. Nie jest to cięzkie auto, więc te 140KM w zupełności wystarczy.
  6. Tak zrobię Dla spokoju połączę to z wymianą świec zapłonowych, a do tego trzeba zdemontować kolektor dolotowy - świece są pod nim, trochę głupie rozwiązanie.
  7. Ma tam ester, który redukuje tarcie Może faktycznie zrobię płukankę a na AR2300 przejeżdżę przynajmniej te 5-6kkm, w zależności co tam się będzie działo w trakcie
  8. Do wymiany zostało jakieś 2-3kkm i można by to wylać. ale co on tam ma odkładać, tam tylko estry są Do Hondy wchodziło mi około 3,5L oleju, lałem po pół butelki 200ml. A teraz nie leję, bo się chcę zapoznać z tym silnikiem auto francuskie, silnik japoński (to MR20DE z Nissana).
  9. U mnie to będzie pierwsza wymiana, bo auto kupiłem w grudniu. Bardziej zastanawiam się nad AR2300 i potem AR2820/LM2662, co prawda olej wymieniany był co rok/12kkm a nie co 30kkm, ale myślę że dobrze to zrobi silnikowi Mam pół butelki AR9100, zostało mi po Hondzie, ale na razie nie będę wlewał
  10. Ja tam gdzie mogę to leję 0W40. Teraz do Laguny zaleję Shella Ultra (Pure Plus) 0W40, normę RN700/710 spełnia. Obecnie zalany jest Elf 5W30, silnik zostanie zalany płukanką i wleci ten Shell Jak będzie dobrze, tzn. nie będzie zużycia oleju to na przyszłą wymianę wleję Ravenola SSL, którego wcześniej stosowałem.
  11. Miałem Civic'a VII prawie 5 lat i to jest póki co auto, które miałem najdłużej Teraz mam Renault, ale nie wiem ile będę trzymał.
  12. Na żywo to nie wiem, ja zamawiałem z wideorejestratory24.pl Ale widzę, że mocno zdrożało, bo ja zapłaciłem 669zł we wrześniu 2019, tu co prawda dają filtr CPL, ale jednak wzrost ceny jest znaczny. https://www.wideorejestratory24.pl/zestaw-viofo-a119-v3-ultra-set Zależało mi na tym zestawie przyłączeniowym, bo chciałem mieć porządek i nie podpinać tego pod zapalniczkę, nie lubię wiszących przewodów.
  13. Ja mam Viofo A119 V3, jakość nagrań bardzo dobra, do tego mam ich zestaw przyłączeniowy (hardwire), żeby korzystać z trybu parkingowego.
  14. Założyłem wczoraj te opony. Za jakiś czas dam znać jak się sprawują, na razie nic nie mogę powiedzieć. Choć różnicę w jeździe czuć, w końcu zastąpiły letnie z 2013 roku.
  15. A to to nie to W 2019 weszły roboty do obsługi systemu likwidacji szkód (SLS). Wcześniej zgłaszało się szkodę online. Wysyłałeś zdjęcia, dawałeś opis zdarzenia w formularzu zgłoszenia szkody i na koniec przydzielany był numer szkody PLxxxxxxxxxxxx. Potem to już ludzie obsługiwali dalej. Jak mała szkoda to po wyklikaniu w systemie eksperckim zaraz wycena była, bez konieczności angażowania rzeczoznawcy. Teraz zgłaszasz szkodę i w ciągu kilku minut dostajesz pismo ile Ci mogą wypłacić.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.