Jump to content

analyzer64

użytkownik
  • Content Count

    22660
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

analyzer64 last won the day on January 21 2016

analyzer64 had the most liked content!

Community Reputation

3181 Człowiek - do rany przyłóż

About analyzer64

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Car
    Renault Laguna 3 ph3

Recent Profile Visitors

3647 profile views
  1. 8 lat to i tak bardzo dobry wynik
  2. A ile razy w życiu trafił Ci się trup? @format pokazał jaki reanimował, gdyby jeszcze pomierzyć gęstość elektrolitu, miałby lepszy pogląd na stan akumulatora.
  3. W tej Senie tylko, żeby wejść w tryb Recond to trzeba siedzieć przy niej i wypatrywać napisu Full, żeby później wejść w ten tryb, tam jest jakiś dość krótki czas, żeby to zrobić Ale ogolnie, noo tryb ten jest Czytałem trochę o ładowarkach i w sumie sensowna dla mnie była Noco Genius 5, 3 stówki to kosztuje. W sumie zamiast brać akumulator za 300zl to można kupić taką ładowarkę, która posłuży przez kilka kolejnych samochodów, a tak wraz z autem trzeba sprzedać i nowozakupiony akumulator.
  4. Obszywałem kilka lat temu (będzie z 5 lat) w BM Customs, płaciłem 180zł, skóra perforowana na bokach, czerwona nić, jedno co mi brakowało to obszycie w jodełkę jak OEM, ale nie zgłosiłem tego przy zamówieniu, aczkolwiek nowe szwy zrobili bardzo równo.
  5. Ale to wszystkie Ci nie grzeją? Sprawdzałeś miernikiem oporność i czy próbnik 12v się świeci? Z demontażem tych świec to też jest osobny problem
  6. Czy ja wiem, dobra markowa procesorowa ładowarka dobrze pracuje Fakt, że wolniej niż taki Stefpol na trafo, bo i mniejszym prądem ładuje. Prędzej kupiłbym tego typu urządzenie niż np. prostownik, bez jakiegoś kontrolera ładowania. Na kanale mrAkumulator jest test prostowników, m.in. Stefpol, niektóre są niechlujnie polutowane, gdzie o pożar nietrudno.
  7. Mój 7gen jakoś nie chciał się otrzeć o granice absurdu a drugiej takiej wychuchanej na otoMoto, olx (poza CTR), nie było Sprzedawałem kilka miesięcy, a finalnie wziąłem cenę rynkową, może tylko delikatnie wyższą, bo 12500
  8. Ja bym poczekał aż złapie pokojowej temperatury, stary olej spuszczasz i te 30-60 minut odczekaj, potem możesz lać. Co innego spuścić stary i od razu lać taki zimny, jeszcze tym bardziej po wałku rozrządu, nie wiem jak jest u Ciebie czy olej leje się po wałku czy jest jakaś przestrzeń czy osłona. W citroenie miałem jeszcze plastikową osłonę nad wałkiem.
  9. Pisz odwołanie w takim razie. EDIT Zawsze może pójść wyżej i skontaktować się z UFG.
  10. Z OC sprawcy możesz robić do wartości auta-w Twoim przypadku do 24200zł, ważne żeby kosztorys z ASO tej kwoty nie przekroczył, bo Ci zrobią całkę, auto poleci na aukcję, tam wycenią "wrak" i dostaniesz różnicę. Ja na Hondzie miałem całkę, bo wartość auta przed szkodą była powiedzmy na 11kpln, oddałem do ASO, tam mi mówili że zbliżą się do wartości auta sprzed szkody a dojeb*li mi kosztorys na 13kpln, w efekcie miałem szkodę całkowitą, ale to samo ASO ogarnęło mi naprawę na używkach i jeszcze zostało 400zł.
  11. Bo to zapewne kwota tzw. bezsporna. Miałem tak w Avivie kiedyś, nie byłem zdecydowany na formę wypłaty. Dostałem informację, że mogą wypłacić coś około 3kpln. Stwierdziłem, że nie będę się bawił w szukanie lakiernika i tracił czas, oddzwoniłem, zrobiłem bezgotówkowo - ASO Citroena wystawiło finalnie fakturę na kwotę coś około 9400zł.
  12. To też racja Generalnie gdybym miał robić obecny silnik, to kupiłbym blok z D16V1 i ewentualnie jego remontował - jeśli zamierzasz pojeździć dłużej, mogę polecić kolegę Mati_ z EP-Klub-forum, bo na pewno ma takie części w niezłym stanie.
  13. Te silniki dość kiepskie bloki miały i ten wałek, który się wycierał. Wiele osób wkłada blok z D16V1, bo pasuje P&P i jest lepszy.
  14. Nagraj To jest ten silnik z Mazdy 2.0 131KM?
  15. Ale kręci, że tak powiem, żwawo nawet za pierwszym razem? Ciśnienie paliwa można w sumie sprawdzić na pompie i na listwie wtryskowej, ale tu manometru potrzebujesz.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.