Jump to content

angrius

użytkownik
  • Content Count

    3012
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

612 Przezacny kompan

2 Followers

About angrius

  • Rank
    starszy kierowca
  • Birthday 08/19/1985

Contact Methods

  • WWW
    www.oskgniewko.pl

Profile Information

  • Name
    Gniewko
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Gliwice
  • Car
    citroen c5 mk3

Recent Profile Visitors

1700 profile views
  1. Rozszerzając z B1 do B nie trzeba zdawać teorii, jedynie kurs praktyczny i egzamin praktyczny. Moim zdaniem bez sensu robić B1 bo koszt ten sam co B plus koszt auta, którym w życiu nie chciałbym jeździć. Ale to każdy sam musi sobie odpowiedzieć czy warto.
  2. Przecież mu płacisz m. in. za diagnozę. Po co go wyręczać
  3. 3 miesiące to jeszcze można poczekać. Gorzej jak trzeba pół roku - takie info miałem w Kia. A potem jeszcze się okaże, że po drodze będą opóźnienia i auto odbierzesz po 9 m-cach
  4. 1. Cena 2. Ilość miejsca w środku/bagażnik 3. Jakość wykonania 4. Awaryjność (opinie innych użytkowników) 5. Komfort zawieszenia (nie lubię twardych samochodów) 6. Wyposażenie Kolejność przypadkowa, chociaż cena akurat może być na 1 miejscu, bo muszę wiedzieć w jakich modelach mam wybór
  5. Ale daję głowę, że znakomita większość kupuje diesla tylko że względu na spalanie. Ludzie nie są wyedukowani motoryzacyjnie i patrzą tylko na spalanie i byleby jeździło. A no i że względu na stereotyp, że diesel się nie psuje i jest trwały jak w 40 letnim MB Ile osób jeździ z przyczepami? Znikomy odsetek.
  6. Po pierwsze znów wątek przerodził się w przechwalanie kto da mniej ze spalaniem. Po drugie dajecie spalania diesli gdy poruszacie się z prędkościami poza miejskimi, kiedy ja w poście zazanaczylem, że nie pokonałem 180km z prędkością średnią 80 km/h, tylko również były to warunki miejskie, łącznie z większymi podjazdami, lekkimi korkami, zatrzymywaniem się co chwilę na światłach itp. Po trzecie nawet jeśli chwalicie się spalaniem rzędu 4 litrów w trasie to i tak w porównaniu do mieszanego stylu jazdy gdzie spalanie wyszło 5,1 to tylko wskazuje, że opłacalność zakupu diesla jest żadna
  7. Opisałem w poście jaka to była jazda. 60% to była jazda miejska, łącznie z małymi korkami.
  8. Ale po co? Normalnie nie jeździ się z takimi prędkościami. 80-90% ludzi jeździ wokół komina z prędkościami srednimi 30-50 km/h. Jak tym autem z 3-4 razy pojadę taką prędkością to będzie dobrze. I tylko z ciekawości jak się prowadzi
  9. Turbo benzyna ma podobnie. Też mam GPF
  10. Ile jest takich osób w stosunku do wszystkich kierowców? Raczej znikomy procent
  11. Właśnie tylko wygląda. Bo w rzeczywistości jest chyba o 1-2 cm wyższy od Yarisa
  12. Przy takim spalaniu LPG nie ma chyba większego sensu Dlatego właśnie pytanie o sens dieseli
  13. Żadna tajemnica. Kia Stonic. Tu bardziej chyba chodzi o silnik
  14. Byłem dzisiaj w małej trasie nowym nabytkiem. Jestem bardzo miłe zaskoczony. Z całej trasy wyszło spalanie 5.1 wg kompa. Zdjęcie poniżej. Średnia prędkość poniżej 50km/h, trasa bardzo zróżnicowana, ale z przewagą jazdy po obszarze zabudowanym, w tym po centrach miast. Poniżej jeszcze spalanie z całego przebiegu, średnia w okolicy 40km/h. Po takich danych to zastanawiam się czy diesel ma sens w dzisiejszych czasach? Bo nie oszukujmy się, ale większość kupuje diesel'a ze względu na niskie spalanie. Czy diesel spaliłby dużo mniej od tych wyników? Nie wydaje mi się. Dla nie wtajemn
  15. Czy komuś skończyła się ważność miękkiego dowodu w ostatnim czasie? Moj miękki dowód kończy się w piątek. Ze względu na epidemię trzeba rezerwować wizyty w WK. A z tego co patrzyłem wszystkie przez najbliższe 2 tygodnie są zajęte... 🙁 I pytanie czy mogę legalnie jeździć na miękkim ze względu na epidemię? Tak wiem, że nie trzeba wozić DR, tylko pytanie jaka informacja będzie w cepiku w razie kontroli
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.