-
Content Count
777 -
Joined
-
Last visited
-
Toyota ostatnio robi coraz ciekawsze auta...kto by przypuszczał. Cieszmy się chwilą bo niedługo tylko auta na baterie
-
Kto przeszedł na wielosezonowe i nie żałuje
chojnik replied to jahooo's topic in Opony wielosezonowe
Spadł śnieg to można wreszcie napisać. Rodzinne auto Verso, opona Firestone Multiseason GEN2. Nie żałuje. W każdych warunkach daje rade, pod warunkiem, że mamy świadomość na czym jedziemy. Co do trakcji to trochę mogę być nie obiektywny, bo reszta aut to AWD na zimówkach więc bez porównania, ale śmiało mogę napisać, że wspomniana wyżej opona daje rade, pozwala czuć się bezpiecznie na suchym, mokrym i na śniegu. -
Dla potomnych - problem rozwiązany. Aktualizacja softu w ECU do wersji 30F14600 (w przypadku Verso) załatwia sprawę. Wykonać to można w serwisie Toyoty lub w serwisie ,który ma tester IT2 z dostępem online do serwerów Toyoty. Była na to akcja serwisowa Toyoty biuletyn EG-0096T-1011. Jeśli więc ktoś będzie miał podobny problem to zacznijcie od aktualizacji softu, zanim wymienicie pół auta...
-
To czas kupić drugi otworzyć oba i porównać.
-
Bzdura. Ty chyba tych silników na oczy nie widziałeś.
-
Zależy jakia zimówka, jaki wielosezon, jaki napęd 4x4
-
DPF podobno nie był mocno zawalony jakieś 30% a po regeneracji ma bdb parametry. Po montażu wprowadzono informacje że jest nowy. Sprawdzony czujnik różnicy ciśnień i rurki. Wszystko sprawne. Jazda z podpiętym komputerem nie wykazuje żadnych błędów czy dziwnych danych. Wg kompa jest igła ,a auto dymi... Ogólnie to wygląda tak jak pisze OZI.
-
Ok. Jeszcze się pojawia pytanie. Czy po wymianie/regeneracji DPF trzeba wykonać jakieś czynności w ECU? Nie wiem, reset jakiś parametrów?
-
Czy to było właśnie w Toyocie?
-
Wymiana 5 wtrysku na inny nie zmienia sytuacji, regeneracja/czyszczenie DPF również. Pozostały chyba 2 opcje. Nowy DPF tylko jaka mam gwarancję że to rozwiąże problem no i ta druga mniej ekologiczna opcja...
-
Ja wiem ze do wszystkiego można dorobić fajną historie ale bez przesady. W F1 jest V6, a nie R3. Bliżej mu do WRC, tam też masz 1.6, ale silnik rzędowy.... tyle ze 4 cylindrowy. Niemniej jednak gratuluje ! Jeździłbym
-
Ok, dzisiaj tez potestowalem, zadnego dymu przy odlaczonym wtrysku. Przyglądamy się najpierw 5 wtryskowi czy nie leje, potem DPF. Dzięki, będę informował o postępach.
-
Mam na myśli demontarz DPF i wsadzenie kamery do srodka
-
Czy można to sprawdzić np kamerą inspekcyjną, mówimy o fizycznym uszkodzeniu np. stopieniu, uszruszeniu rdzenia ?