Jump to content

chojnik

użytkownik
  • Content Count

    744
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    1h 15m 55s

2 Followers

About chojnik

  • Rank
    kierowca

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Wlkp.
  • Car
    Subaru & Toyota

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ja jestem zdziwiony ze ktoś w ten sposób auta nie testuje. Auto trzeba sprawdzić, a nie się nim tylko przejechać. To nie był z założenia test 0-100. Po prostu na jeździe próbnej dupohamownia wskazywała, że auto nie ma mocy porównując z innymi które oglądałem, stąd test 0-100 który tylko to potwierdził. Przejechał bym się grzecznie, tylko co to za testy ? Check engine miałbym jutro, a ze mocy nie ma... może turbo, może wtryski... Powiem tak. Nie pojechałem się tam przejechać dla jaj, tylko pojechałem z kasą i gdyby auto było sprawne to bym je kupił. A przez bajki handlarzy straciłem tylko czas i kasę jak pewnie wielu z was przy poszukiwaniu auta.
  2. Poejchalem zobaczyc do komisu auto. 2010 rok. Diesel 140 koni 2litry. Wg danych producenta 10,2s do setki. No to testuje.... wychodzi jakieś 14s. Wracam mowie ze auto nie jedzie i..... dowiedzialem się ,że "te testy Panie to robio w tunelu aerodynamicznym na specjalnych oponach i tam tylko wychodzi tak mało"....no ale Pan powiedział ze zrobimy test, ze on pojedzie ,a ja zmierzę. Może nie umiem jeździć albo nie swoim czlowiek oszczedzał, ale faktycznie zmierzyłem mu 13,7s ! no.... ale w trakcie testu wywaliło check engine i wtedy..... "Panie, bo my wymieniali czujnik i to trzeba 100km przejechać żeby się ułożyło!" No, także tak to jest z komisami....
  3. Zwykle umawiam się z wyprzedzeniem na to co chce zeby bylo zrobione, odstawiam auto juz z częściami w środku i odbieram wieczorem. Ewentualnie najpierw diagnostyka i umówienie terminu, dalej jak wyżej. Sprawdzam bo lubię ,a nie bo muszę.
  4. W Forkach tak, a zdaje sie ze kolega rozwaza impreze GD
  5. Jakie blokawy w wolnymssaku ? Jedynie centralny dyfer z wiskozą, ale dyfry na osiach są otwarte. GT miał z tyłu szpere I to bardzo delikatną wiskotyczną, a przód otwarty. Szpery płytkowe są dopiero w STI. Jeśli chodzi o koszty to za większość poruszonych wczesniej w tym temacie płaciłem mniej. Impreza 2.5 NA. Swiece raz na 100 tys km, okolo 50zl za sztuke, mozna kupic zwykle a nie platynowe, wtedy okolo 15 zl sztuka, ale wymiana częściej. Regulacja zaworów 200zl rozrząd z częściami 800-900zl - raz na 100tys km. A ile kosztuje wymiana w Passacie TDI ? Amortzator KYB 385zl / szt Bez przesady z tymi kosztami, są normalne, w DOHC troche wyższe ale nie odbiegają od średniej.
  6. I to by bylo najbezpieczniejsze przy otwartym przednim i tylnim dyfrze. Noo, a masz AT czy MT ? Przy AT nie ma centralnego dyfra i wiskozy.
  7. Faktycznie ewidentnie masz racje nie chodzi o model 3. Cos pomieszalem Niemniej problem jest
  8. Dodam od siebie ze nikt tego nie mowi ale w Tesli 3 sa problemy z pneumatycznym zawieszeniem. Dosc spora awaryjnosc mozna powiedziec, a po gwarancji na pewno nie bedzie tanio to naprawiac.
  9. Nabijałem, cena 2x w górę w stosunku do 2016r.
  10. Taaaak ? No zobacz jacy ci profesjonaliści głupi...
  11. Szorstkowanie to nie tylko "naprawianie" wyząbkowanych opon. W wyścigowym Pucharze SC zdaje sie dozwolone były tylko opony drogowe, to dawało się nowe opony na szorstkowanie zeby pozbyć się bieżnika, taki slick home made.
  12. 2.0 N/A skutecznie można naprawić w PL. 2.5 N/A, możesz rozwinąć ? Bo chyba nie masz na myśli 2.5 NA DOHC wycofanego jakieś 15 lat temu... 2.5 T - nie znam. Zapomniałeś o nowych 2.0 DIT i 1.6 DIT, ciekawe co ciekawego o nich napiszesz...
  13. http://subaru.maptek.pl/pl/oferta/subaru_na_2_0_ecu_hitachi.php Jest też teoria, że problem związany jest ze zmiennymi fazami rozrządu które po przebiegu 100k km potrafią niedomagać i komp świruje. Na kropce sasha dość się rozpisywał na ten temat. Nie wiem czy modyfikacje Mapteka również naprawiają ten problem, ale podobno ich mod jest w pełni skuteczny.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.