Jump to content

chojnik

użytkownik
  • Content Count

    742
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    1h 2m 5s

2 Followers

About chojnik

  • Rank
    kierowca

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Wlkp.
  • Car
    Subaru, Grande Punto

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zwykle umawiam się z wyprzedzeniem na to co chce zeby bylo zrobione, odstawiam auto juz z częściami w środku i odbieram wieczorem. Ewentualnie najpierw diagnostyka i umówienie terminu, dalej jak wyżej. Sprawdzam bo lubię ,a nie bo muszę.
  2. W Forkach tak, a zdaje sie ze kolega rozwaza impreze GD
  3. Jakie blokawy w wolnymssaku ? Jedynie centralny dyfer z wiskozą, ale dyfry na osiach są otwarte. GT miał z tyłu szpere I to bardzo delikatną wiskotyczną, a przód otwarty. Szpery płytkowe są dopiero w STI. Jeśli chodzi o koszty to za większość poruszonych wczesniej w tym temacie płaciłem mniej. Impreza 2.5 NA. Swiece raz na 100 tys km, okolo 50zl za sztuke, mozna kupic zwykle a nie platynowe, wtedy okolo 15 zl sztuka, ale wymiana częściej. Regulacja zaworów 200zl rozrząd z częściami 800-900zl - raz na 100tys km. A ile kosztuje wymiana w Passacie TDI ? Amortzator KYB 385zl / szt Bez przesady z tymi kosztami, są normalne, w DOHC troche wyższe ale nie odbiegają od średniej.
  4. I to by bylo najbezpieczniejsze przy otwartym przednim i tylnim dyfrze. Noo, a masz AT czy MT ? Przy AT nie ma centralnego dyfra i wiskozy.
  5. Faktycznie ewidentnie masz racje nie chodzi o model 3. Cos pomieszalem Niemniej problem jest
  6. Dodam od siebie ze nikt tego nie mowi ale w Tesli 3 sa problemy z pneumatycznym zawieszeniem. Dosc spora awaryjnosc mozna powiedziec, a po gwarancji na pewno nie bedzie tanio to naprawiac.
  7. Nabijałem, cena 2x w górę w stosunku do 2016r.
  8. Taaaak ? No zobacz jacy ci profesjonaliści głupi...
  9. Szorstkowanie to nie tylko "naprawianie" wyząbkowanych opon. W wyścigowym Pucharze SC zdaje sie dozwolone były tylko opony drogowe, to dawało się nowe opony na szorstkowanie zeby pozbyć się bieżnika, taki slick home made.
  10. 2.0 N/A skutecznie można naprawić w PL. 2.5 N/A, możesz rozwinąć ? Bo chyba nie masz na myśli 2.5 NA DOHC wycofanego jakieś 15 lat temu... 2.5 T - nie znam. Zapomniałeś o nowych 2.0 DIT i 1.6 DIT, ciekawe co ciekawego o nich napiszesz...
  11. http://subaru.maptek.pl/pl/oferta/subaru_na_2_0_ecu_hitachi.php Jest też teoria, że problem związany jest ze zmiennymi fazami rozrządu które po przebiegu 100k km potrafią niedomagać i komp świruje. Na kropce sasha dość się rozpisywał na ten temat. Nie wiem czy modyfikacje Mapteka również naprawiają ten problem, ale podobno ich mod jest w pełni skuteczny.
  12. Oficjalny patent w wielu przypadkach nie działa. Ale są już nieoficjalne w pełni skuteczne metody.
  13. Oba mialem, oba bez problemów.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.