Jump to content

Marcinonyx1984

użytkownik
  • Posts

    145
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Name
    Marcin
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Raszyn
  • Car
    opel

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Marcinonyx1984's Achievements

zielony listek

zielony listek (8/20)

1

Reputation

  1. Cześć wszystkim, mam na stole operacyjnym Galanta z 2.4 GDI . Będzie wymiana rozrządu i uszczelnienie motoru, no i wymiana oleju . No i się zaczyna (love song for Halina) 5W30 czy 5W50 syntetyk czy pół syntetyk. Znalazłem w sieci coś niby dedykowanego czyli Motorex Profile G-DI 10W30 ale dostępność zerowa. Pomocy
  2. Po zdjęciu widać że będzie do zdemontowania rozrząd i obudowa przodu silnika z pompą oleju o ile się nie mylę.
  3. W różnych autach widziałem różne usterki, ale tego typu tylko we francuskich Pozdrawiam miłośników diamentu
  4. Skorodowany numer vin to droga przez: -Rzeczoznawcę -Wydział Komunikacji -Okręgową Stację Kontroli Pojazdów Najpierw rzeczoznawca musi wydać zaświadczenie o braku ingerencji "osób trzecich" w vin, potem kilka wizyt w wydziale komunikacji w celu uzyskania decyzji o nadaniu nowego numeru vin no i na koniec wizyta na okręgówce na nadanie nowego vinu i tabiczki znamionowej . Ja dostałem naklejkę , która odpadła po dwóch miechach. Ale laminarka pomogła. Ładnie brzmi ale urzędasy potrafią dać w kość.
  5. Kilka razy znajomy praktykował taką naprawę w ciężarówce , z bardzo mizernym skutkiem wytrzymało to kilka tysięcy. Naprawdę można to dokładnie pomierzyć, tylko trzeba umieć się posłużyć średnicówką. Powodzenia
  6. Takie tematu jak honowanie "home made" odradzam, pooglądajcie you.tube lub odwiedźcie zakład obróbki silników, wtedy będziecie wiedzieć że to bez sensu. Po pierwsze to pomiary, zamiast honownicy średnicówka - http://allegro.pl/srednicowka-zegarowa-18-35-x-0-01mm-czujnik-f-vat-i5325690304.html?reco_id=5bcfe11a-679f-11e6-a812-56847afe9799&ars_rule_id=201&ars_source=ars&ars_socket_id=9 Lub oddanie bloku do pomiarów i specjaliści powiedzą jaki jest stan i wymiar, wtedy podejmujemy decyzję co dalej. A teraz to takie klepanie baby pod dupie po omacku :-> tylko sie nie obrażajcie. No i jeszcze jedna rzecz którą wpoił mi pewien kierowca wyścigów górskich : " jak masz coś robić byle jak, to lepiej w ogóle tego nie rób!'' Pozdrawiam.
  7. Witam do sprzedania skrzynia biegów DSG 6biegowa o oznaczeniu PQS z 2013 roku ,po przebiegu 80 tyś km . Skrzynia z demontarzu na zamówienie indywidualne, niestety nie trafiła do nowego nabywcy z powodu kasacji auta. Skrzynia miała trafić do Skody Superb 2 generacji z 2013 roku z 2.0 TDI CR z napędem 4x4, Mechatronika nowa, łożyska półosi długiej nowe,olej po 1000km. Możliwość montarzu po wcześniejszym kontakcie telefonicznym. 515757013 Cena dla AK 3000,-
  8. Jeśli masz silnik który odpala to ustaw najpierw dół silnka na znak i sprawdż co z górą. Czy znaki do siebie czy na znaczki do dekla, były dwa rodzaje niezależnie od roczników a blokada to zwykłe szczypce Morsea. Tylko należy pamiętać żeby nie sciskać zbyt mocno.
  9. Witam jeśli tema t aktualny to sie dogadamy. Mam kombi w proszku jutro poszukam przelotki.
  10. Kilka razy mi się przytrafiło że się przegub wyciągnął i nie sciskał bierzni wewnętrznych łożyska, objawy podobne a no i okresowe strzelanie? w szczególności przy manewrach. A po tak rozsypanym łożysku czy sprawdziłeś suwmiarką czy piasta trzyma jednolity wymiar?
  11. Półośka w skrzyni się trzymie na sprężystym pierścieniu więc się wyważa np. łyżką do opon. Jeśli masz tzw. mokre przeguby wewnętrzne to trzy śrubki na 10 kluczyk (gwint m6) odkręcasz i wyjmujesz z obudowy skrzyni.
  12. Spotkałem się z kilkunastoma blokami i brokami, nie wiem czemu ale te dwa większe tj. pod rozrządem i pod zamachem nie przerdzewiały na wylot tylko wypadały z bloku. Natomiast najczęściej ser szwajcarski robił się z tych po stronie kolektora wydechowego, to akurat norma.
  13. Niestety powód wycieku i problemów z brokiem to korozja bloku dokładnie otworu pod brok, więc gdy już mamy nowy taki brok wypukły / wklęsły itp. to po oczyszczeniu bloku z korozji niestety nasz nowy brok po rozprężeniu nadal nie trzyma No i tak trzeba go wkleić na płynny metal lub powędrować do tokarza. Kilkanaście broków wymieniłem polecam dorobienie u tokarza i dobrą pastę uszczelniającą np. firmy Loctite
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.