Jump to content

Spajdi

użytkownik
  • Content Count

    706
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    28m 25s

Community Reputation

254 Przezacny kompan

About Spajdi

  • Rank
    wyciszony kierowca

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dokładnie, za mało informacji, czy to klima automatyczna czy ręczna, a jeżeli automatyczna to co się dzieje po ręcznym ustawieniu parametrów dmuchawy i temperatury w momencie wystąpienia usterki. Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
  2. Ta szczególnie, że toczenie jeżeli jest robione po normalnych stawkach kosztuje podobnie jak nowe tarcze, a po toczeniu tarcza może być poniżej dopuszczalnej grubości. To nie czasy braku części na rynku i dużych fiatów, żeby toczyć tarcze do jakiejś taczanki... Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
  3. Albo fabia można fajne egzemplarze czasami trafić 1.2 TSI 4 gary na pasku rozrządu czyli EA 211 - polecam. Świetnie się odpycha, pali tyle co nic, większych bolączek nie ma. Na granicy budżetu można szukać Golf VII, Leon III, Octavia III 1.2/1.4 TSI wszystkie mają już poprawione silniki i imho to najlepsza propozycja stosunek spalanie/osiągi/gabaryty. Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
  4. To ile kilometrów wytrzymały ori hamulce, że już zmienione ? Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
  5. Mam Leona 2013 z lampami LED więc się wypowiem: A) podstawowe lampy LED są samopoziomujące, ale bez spryskiwaczy B) moim zdaniem świecą lepiej niż Xenon w Audi A4 B6 2003 lub Audi A6 C6 2006 lub Toyota Avensis 2010, a każdym z tych samochód miałem okazję jechać więcej niż 150 km trasę w nocy C) nie ma żadnego akwarium w lampach, okresowo delikatnie parują w środku co poza wizualnym aspektem nie ma negatywnych skutków i mi nie przeszkadza Podsumowując uważam, że nawet te podstawowe LEDy w Leonie są lepsze niż Xenony w większości samochodów, szczególnie starszych niż 10 lat. Miałem za to okazję jechać Octavia 2019 ze zwykłymi halogenami i uważam, że powinni to wycofać z produkcji w XXI wieku to wygląda jak średniowiecze te żółte jak siki światło - porażka. Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
  6. Oczywiście, ale autor stwierdził w tytule, że ten test ocenia zawieszenie co jest absurdem... Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
  7. Dokładnie, ile razy można ludziom tłumaczyć, że taki test jest idiotyczny w sensie porównywania prowadzenia samochodu/zawieszenia w dobie braku możliwości całkowitego wyłączenia ESP do testów. Kwestię opon pomijam, a też jest bardzo istotna. Gdyby porównywać samochody z kompletnie wyłączonym ESP, wtedy byłoby to porównanie prowadzenia samochodów, a tak to porównanie jak słusznie Kolega Azbest wspomniał agresywności ESP. Powinna być co najmniej mierzona prędkość na wejściu i na wyjściu, żeby dać jakikolwiek pogląd na prowadzenie. Ten test tylko pokazuje jak globalnie samochód zachowuje się w takiej sytuacji, a wnioski są takie, że w jednym jest "emeryt mode" i ESP robi wszystko, żeby samochód zachował tor jazdy kosztem utraty prędkości, a drugie jak vag mają bardzo delikatnie reagujące ESP, które dopuszcza pewien poślizg, żeby nie wyhamować nadmiernie samochodu dając kierowcy wybór - jak chce to może sam hamować podczas manewru. Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
  8. Prawdziwy sprawny napęd samochodu to 4x4 i ASB wszystko inne to mniejszy lub większy kompromis. 4x4 przede wszystkim jak już ktoś wspomniał daje możliwość bardzo sprawnego włączenia się do ruchu na śliskiej nawierzchni, szczególnie z drogi poprzecznej bez czekania na wielką lukę tam gdzie ośka będzie stać w miejscu i mielić. Dodatkowo większa ilość miejsc parkingowych, jeżeli będzie znowu prawdziwa zima, możliwość wjazdu na jakąś łąkę/trawę bez większego stresu nawet jak jest wilgotno itp. Oczywiście bez tego da się żyć, oczywiście to jest droższe, ciut więcej pali i czasami ciut mniejszy bagażnik, ale imho jeżeli jest budżet to warto. Jeżeli ktoś jeszcze uprawia jakąś wspinaczkę, wędkarstwo albo inne hobby "terenowe" to napęd również otwiera nowe możliwości. Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
  9. Tam jest potencjometr, a nie krańcówka i to jest komplet z silnikiem. Bardzo możliwe, że właśnie z tym potencjometrem mógł być problem, ale potocznie mówi się sprawdź silnik/wymień silnik bo to jeden moduł. Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
  10. Znajomego dziewczyny ciotka... 4 lata z Clio III 1.2 tce i zero problemów, poza zalanym silnikiem wycieraczek z powodu zatkanego odpływu podszybia. Takie rzeczy mogą się zdarzyć w każdym samochodzie i w każdej marce są lepsze i gorsze egzemplarze mimo identycznych silników i wyposażenia. O ile osobiście nigdy bym nie kupił dla siebie bo jestem vaginiarzem, tak moja żona była zadowolona i dla kobiet polecam Clio III najlepiej 1.2 tce bo nie trzeba kręcić i chętnie jedzie. Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
  11. Czy po zalaniu podszybia był rozbierany silnik wycieraczek? Jeżeli nie to masz odpowiedź - rozebrać, wyczyścić, nasmarować i jakiś czas będzie chodzić. Robiłem taki zabieg w Clio III 08', na podszybiu już było sucho, a w obudowie zespołu napędowego gnój - smar zmieszany z wodą taka breja. Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
  12. W vaginach jest tak samo, A4 B6 2002 nie ma żadnego bezpiecznika świateł, wszystkie światła lecą z modułu centralnej elektryki i tylko do całego modułu jest jeden bezpiecznik. Pokrętło świateł daje tylko sygnały do modułu, a fizycznie nic nie przełącza, w sensie obwodu jako takiego, tylko w module można podejrzeć czy przełącznik jest w MODE 1-5. Więc tak w "nowoczesnym" nawet 18 letnim samochodzie na żarówki może iść dowolne napięcie z racji tego, że po drodze jest elektronika - przetwornica, która może z nim zrobić co zechce. Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
  13. Akurat każdy benzynowy silnik z bezpośrednim wtryskiem paliwa będzie po 200 kkm miał sporo nagaru w dolocie, ale wyczyszczenie dolotu co 150-200 kkm to koszt 600-1000 zł, albo jak ktoś ma chęci i zacięcie to może sam to wykonać - imho do przeżycia biorąc pod uwagę inne zalety... Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
  14. Bardzo ładnie to wszystko opisujesz, doprecyzuje tylko to co napisałeś wprost - utrzymywanie ok. 80% naładowania akumulatora ma na celu umożliwienie oddania większej ilości energii do akumulatora podczas długiego hamowania silnikiem, żeby podczas przyspieszania układ mógł przestać ładować akumulator na pewien czas w celu odciążenia silnika. Po to właśnie akumulator musi być efb lub najlepiej agm ponieważ klasyczny akumulator nie lubi takiej rozrywki jaką zapewniają nowoczesne układy ładowania w samochodach z systemem S&S. Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
  15. Reklamować i kupić normalne tarcze, a nie Srikody... Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.