Jump to content

Spajdi

użytkownik
  • Content Count

    508
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    3m 51s

About Spajdi

  • Rank
    zielony listek

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Również mam wrażenie, że TSI generacji EA 211 lepiej pracuje na 98. Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
  2. Jeździłem w golfie VII kombi. Dla mnie te diesle 1.6 to nieporozumienie, jeżdżą słabo, a spalanie może 0,5l niższe niż normalne 2.0 TDI. Ja polecam warunkowo tylko po chipie, fabrycznie słaby jak cholera. To nowy 1.6 Diesel w astrze k fabrycznie miażdży tego TDI osiągami, a spalanie ma równie niskie o ile nie niższe. Przypuszczam, że gdyby zrobić program w tym 1.6 TDI to pojedzie jak ta Astra K fabrycznie. 1.6 TDI ma fabrycznie 250 Nm, a 1.6 w Astrze 300 Nm i tą różnice czuć kolosalnie za kierownicą. Wysłane z mojego MI 5s przy użyciu Tapatalka
  3. Spajdi

    Jaki olej 5w-40

    Każdy będzie dobry, a cudowanie z olejem w silnikach cywilnych nie ma żadnego sensu. We flotowych samochodach leją to co ma ASO w beczkach, wymieniają co 30 kkm, a samochody klasy D mają 400 kkm po 3-4 latach i jakoś panewki, wałki zdrowe i później jadą do PL mając 140 kkm i robią kolejne 160 w 10 lat no i w tym czasie wychodzi sporo usterek bo cudów nie ma, stąd takie mity, że np. turbo wytrzymuje 200 kkm, owszem, ale to jest realnie 300-400 + 200 w PL... Wysłane z mojego MI 5s przy użyciu Tapatalka
  4. Pszczoły do miasta często mają zautomatyzowane skrzynie, a nie prawdziwe automaty i IMHO to jest dramat - najgorszemu wrogowi nie polecam, aczkolwiek niektórzy to tolerują. Wysłane z mojego MI 5s przy użyciu Tapatalka
  5. Napisz na Ali zwrócą kasę raczej, albo wyślą drugi. Wysłane z mojego MI 5s przy użyciu Tapatalka
  6. Cały problem polega na tym, że charakterystyka silników wolnossących i maksymalny moment obrotowy w zasadzie nie zmieniły się od 20 lat, a charakterystyka i moment obrotowy silników turbo benzynowych zrobiły ogromny postęp w ciągu ostatnich 6 lat. Porównywanie silnika TSI z 2010 roku do takiego z 2018 to PRZEPAŚĆ 1.8 TSI starej generacji miał 250 Nm, nowy 1.8 TSI ma 320 Nm. Stary silnik vag 1.8T miał 210Nm od ok. 3000 rpm, nowe 1.4 TSI serii EA211 ma 250 Nm od 2000 rpm. Jeździłem w A3 1.8T, A4 B5 1.8T i porównując elastyczność i dupohamownie to 1.4 TSI jest lepszy, a do tego przy spokojnej jeździe pali 60% tego co łykał 1.8T, przy pałowaniu palą podobnie, ale to oczywiste. Wysłane z mojego MI 5s przy użyciu Tapatalka
  7. Piękne podsumowanie, zgadzam się w 110%. Wysłane z mojego MI 5s przy użyciu Tapatalka
  8. Pierdoły opowiadasz z całym szacunkiem, wyważanie kół to nie naprawa głowicy w jakimś AMG, a robisz z tego prom kosmiczny jakby tylko nie wiadomo jaki spec umiał to zrobić. W ASO zrobią to równie dobrze jak Stefan gumiarz bo również robią tego na pęczki. Wysłane z mojego MI 5s przy użyciu Tapatalka
  9. Zgadza się, ale, żeby wywaliło gniazda to ktoś z ryczącymi łożyskami musiał robić dużo kilometrów. Jak się objawy zauważy szybko to do wymiany są tylko łożyska. Ja miałem wszystkie łożyska wałków wymienione, bez łożysk dyfra bo były ok, a wg. mojego majstra wytrzymują życie skrzyni. Czytając zakres prac z wyceny nie widzę tam naprawy obudowy skrzyni, a 800 zł za demontaż i montaż skrzyni to czyste zdzierstwo. Wysłane z mojego MI 5s przy użyciu Tapatalka
  10. Tak, tak uważam bo pieniądze to nie wszystko, a ludzie nie powinni dawać się robić w konia za własne pieniądze. Poza tym dlaczego od razu zakładać, że będą problemy, hmm? Przyjedzie, powie, wyważą i będzie załatwione, a jeszcze może jakąś kawę dostanie... Wysłane z mojego MI 5s przy użyciu Tapatalka
  11. Czytaj ze zrozumieniem! "Kupić inną padlinę lub..." Nikomu nie każę nowego kupować nowego, można kupić inny samochód sprawny za 5-6 kpln i jeździć i nie będzie w gorszym stanie niż ten ulep. Wysłane z mojego MI 5s przy użyciu Tapatalka
  12. Wymiana łożysk w M32 + sprzęgło i wysprzęglik bez dwumasy, plus plecionka wydechu cena na gotowo 2150 zł czyli oddałem samochód i odebrałem gotowy. IMHO cena którą podałeś to kosmos jak na tą skrzynię bo to nie jest kosmiczna robota... 800 zł za demontaż i montaż skrzyni to chyba nawet w ASO nie skasują. Wysłane z mojego MI 5s przy użyciu Tapatalka
  13. Ludzie czytajcie posty autora wątku!! Auto na gwarancji, jechać i reklamować źle wykonaną usługę w ASO, a nie pierdzielić głupoty na forum AK i tracić czas tocząc wątek o niczym. Po co robicie doktorat z tak banalnej sprawy... Wysłane z mojego MI 5s przy użyciu Tapatalka
  14. Auto, które jest takim ulepem remontować to gorzej niż złe wyjście, to mega idiotyzm. Remontować to można auto, które jest bez korozji, od nowości w jednych rękach i dodatkowo coś sobą reprezentuje, a nie jest Corolla 1.4... Dojechać do śmierci, a później kupić albo inną padlinę, albo najtańsze nowe typu Dacia za 37 kpln na kredyt. Wysłane z mojego MI 5s przy użyciu Tapatalka
  15. Panowie czytajcie co pisze autor, samochód nie ma dwóch lat i jest na gwarancji ! Wracać do ASO, grzecznie poprosić o poprawkę, bo samochód wibruje i po sprawie. Wysłane z mojego MI 5s przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.