muszek92 Napisano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2014 Nacinasz tą metalową tulejkę wywalasz ją, powerflexa smarujesz smarem ustawiasz w imadle równo, tak jak by miało wejść i powoli skręcasz, chyba ze masz praskę. Ja sobie tak poradziłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
donPablito Napisano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2014 Ja to montowałem "po polsku" - nasmarowałem wszystko i w imadło wkręciłem, weszło bez gadania Za drugim razem, po prostu młotkiem delikatnie wbijałem i nie było problemu, oczywiście bez metalowej tulejki w środku, tą analogicznie wbijałem na końcu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PicioS2286 Napisano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2014 > jak to do tego wsadzić??? > za każdym razem idzie w którąś stronę i gnie się, jak nie powiem co... > jakieś patenty??? Może się myle ale czy na zdjeciu nie została Ci zewnętrza część tulei w gnieżdzie(ten kołnież) i może dlatego nie chce Ci wejść? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2014 > Może się myle ale czy na zdjeciu nie została Ci zewnętrza część tulei w gnieżdzie(ten kołnież) i > może dlatego nie chce Ci wejść? No przecież ja to właśnie pierwszy napisałem, tylko ewidentnie zostałem źle zrozumiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PicioS2286 Napisano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2014 > No przecież ja to właśnie pierwszy napisałem, tylko ewidentnie zostałem źle zrozumiany. Zgadza sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > No przecież ja to właśnie pierwszy napisałem, tylko ewidentnie zostałem źle zrozumiany. No wlasnie nie do konca wiedzialem o co Ci chodzi. Nie bylem jeszcze w garazu, wiec dokladnie tego nie analizowalem, ale dzisiaj az z ciekawosci podjade to zobaczyc wielkie dzieki za podpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 Czyli rozumiem, że to z kołnierzem powinno jeszcze mi wyjść z wahacza? Dzisiaj się przyglądałem i wygląda jak lity element wahacza... no ale on ma już 10 lat... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > Czyli rozumiem, że to z kołnierzem powinno jeszcze mi wyjść z wahacza? > Dzisiaj się przyglądałem i wygląda jak lity element wahacza... no ale on ma już 10 lat... tak, to musi wyjsc...sam sie meczylem, zeby to wybic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > tak, to musi wyjsc...sam sie meczylem, zeby to wybic... ok, czyli już jakaś informacja na + Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > ok, czyli już jakaś informacja na + ja to przecinakiem traktowalem i z mlota... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > ja to przecinakiem traktowalem i z mlota... bedzie trzeba, teraz sobie obczajam budowę oryginalnej tulei to faktycznie została mi ta zewnętrzna część... dzięki wszystkim za sugestie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > ja to przecinakiem traktowalem i z mlota... Ja to robiłem z wahaczami na aucie, bo nie chciałem zdejmować przewodów hamulcowych Da się, ale nie polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Uncrossed Napisano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2014 > ja to przecinakiem traktowalem i z mlota... można też uzyć brzeszczota i przeciąć wtedy łątwiej wychodzi ale trzeba uważać żeby nie poniszyczyć wahacza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tasiemiec Napisano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2014 > można też uzyć brzeszczota i przeciąć wtedy łątwiej wychodzi ale trzeba uważać żeby nie > poniszyczyć wahacza. Naciąć brzeszczotem, później śrubokrętem między wahacz a tulejkę i młoteczkiem blacha się ugnie i wychodzi praktycznie pociągając za ten element ręką... Przynajmniej ja z powodzeniem stosuję tą technologię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karolchyla Napisano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2014 > Naciąć brzeszczotem, później śrubokrętem między wahacz a tulejkę i młoteczkiem blacha się ugnie i > wychodzi praktycznie pociągając za ten element ręką... > Przynajmniej ja z powodzeniem stosuję tą technologię To jedyna słuszna metoda. bezstresowo i 100% skuteczności. Przy mniejszych tulejkach( np. wielowahacz w mercedesie 124) to + opalarka do wypalenia starych gum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Uncrossed Napisano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2014 > Naciąć brzeszczotem, później śrubokrętem między wahacz a tulejkę i młoteczkiem blacha się ugnie i > wychodzi praktycznie pociągając za ten element ręką... > Przynajmniej ja z powodzeniem stosuję tą technologię Ja też zawsze tak robie i zawsze działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2014 Dzięki za wszystkie podpowiedzi... poszło... ale k... robię to pierwszy i ostatni raz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Uncrossed Napisano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2014 > Dzięki za wszystkie podpowiedzi... poszło... > ale k... robię to pierwszy i ostatni raz no nie jest to najprzyjemniejsza rzecz ale wazne ze sie udało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karolchyla Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > Dzięki za wszystkie podpowiedzi... poszło... > ale k... robię to pierwszy i ostatni raz Chodzi Ci o wycięcie starych , czy wciśnięcie nowych? W tylnym wahaczu stosowałem taki patent, że najpierw młotkiem delikatnie wbiłem obie tulejki ( owa o standardowych gumach) , a następnie miedzy nie wkładałem podnośnik hydrauliczny 1,5 T. Wchodziły jak w masło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.