Skocz do zawartości

wspomaganie


trychu

Rekomendowane odpowiedzi

> jako że mój magiel mówi papa zastanawiam się nad wspomaganiem. wiem że ktoś coś kombinował. jaka

> rzeźba, z czego, jak i gdzie?

Nie jestem 200% pewien ale w 1.4turbodiesel chyba było fabryczne.

Skoro można kupić pompę wspomagania , to znaczy, że i w 1.3turbobenzyna było takie coś dostepne i powinno sie dostać p&p.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jako że mój magiel mówi papa zastanawiam się nad wspomaganiem. wiem że ktoś coś kombinował. jaka

> rzeźba, z czego, jak i gdzie?

w kato widziałem raz Suite z klimą i właśnie wspomaganiem więc na bank było też i w innych modelach wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w kato widziałem raz Suite z klimą i właśnie wspomaganiem więc na bank było też i w innych modelach

Z Suite rozbitego miałem u siebie siedzenia skórzane. Miał klimę ale wspomagania nie. Ale mimo wszystko to rzadka część.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra to mi teraz znajdźcie pompę i magiel od siute.

na jakiej zasadzie działa wspoma w seicento? tam jest tylko ten silniczek na kolumnie i tyle czy jak? jest do tego jakiś sterownik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dobra to mi teraz znajdźcie pompę i magiel od siute.

> na jakiej zasadzie działa wspoma w seicento? tam jest tylko ten silniczek na kolumnie i tyle czy

> jak? jest do tego jakiś sterownik?

Z tego co się orientuje to Drupi miał elektryczne z Seja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hydraulika byłaby najprostrza jeśłi chodzi o montaz. Problem pojawia się przy maglownicy. Musi być mocno zbliżona do oryginalnej bo miejsca między pedałami mało na prowadzenie drążka z kolumny. Minus hydrauliki to jej działanie. Mimo wzrostu prędkości działa tak samo jak z mniejszą.

Co do wspomy z seja. Wszystko jest elektryczne. Nie trzeba tu wymieniać magla bo zmieniasz tylko kolumne kierowniczą. Jeśli ma się to pięknie mieścić idealnie w oryginalne plastiki to bez tokarki nie ma co się za to brać. Jeśli nie ma znaczenia wygląd to do kompletu przyda ci się pająk pod kierownicę z seja wraz ze stacyjką. Ogólnie rzeźby w uj , ale da się. Plus taki że wylącza się to powyżej 50 czy 80 (nie pamiętam). Poszukam fotek może jakieś mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jako że mój magiel mówi papa zastanawiam się nad wspomaganiem. wiem że ktoś coś kombinował. jaka

> rzeźba, z czego, jak i gdzie?

jak kiedyś kombinowałem co jak gdzie to wychodziło że bez wspomaganie magiel w uno jest taki sam jak ritmo regata

a ponieważ były ritma/regaty ze wspomaganiem też to...

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jako że mój magiel mówi papa zastanawiam się nad wspomaganiem. wiem że ktoś coś kombinował. jaka

> rzeźba, z czego, jak i gdzie?

Ja kiedyś myślałem na wspomaganiem od palio, nawet mam sanki od tego modelu które są bardzo zbliżone kształtem do uno, a jak wiadomo to jest na płycie podłogowej naszych uniaczków

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Minus hydrauliki to jej działanie. Mimo wzrostu prędkości działa tak samo jak z mniejszą.

Dziala tak samo, ale na poziomie maglownicy, czyli na kierownicy de facto ciezej. Zeby sily na kierownicy mialy byc takie same, to sila wspomagania musialaby rosnac wraz z predkoscia, co nie polega na prawdzie. Subiektywnie jest to zaleta, a nie wada hydrauliki.

Inna sprawa - triski mysli nad wspomaganiem do 1.0. Po**uj? hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Inna sprawa - triski mysli nad wspomaganiem do 1.0. Po**uj?

przeczytaj moją wypowiedź odnośnie nawrotów, a chodzi o to żeby sobie ułatwić parę spraw a nie się męczyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> przeczytaj moją wypowiedź odnośnie nawrotów, a chodzi o to żeby sobie ułatwić parę spraw a nie się

> męczyć

W takim razie meczaca jest nie tyle ciezka praca, co raczej przelozenie. Montujac elektryke od Seja bedziesz sie nadal meczyl bo wciaz bedziesz mial 4 obroty lock-to-lock, ino kapke lzej. Tylko wymiana maglownicy moze tu dac zauwazalna poprawe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W takim razie meczaca jest nie tyle ciezka praca, co raczej przelozenie. Montujac elektryke od Seja

> bedziesz sie nadal meczyl bo wciaz bedziesz mial 4 obroty lock-to-lock, ino kapke lzej. Tylko

> wymiana maglownicy moze tu dac zauwazalna poprawe.

chodzi o opory a nie o kręcenie bo z tym nie ma problemu. ostatnio przejechałem się sejem 1.2 16 i kiera pięknie chodziła na wspomie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest tam sterownik prawie jak komp z fajerki zlosnik.gif. Do tego zasilanie masa, sygnal z czujnika prędkości i plus po stacyjce. To tak na szybko bez patrzenia w schematy. Zestaw z anglika najtaniej wychodzi bo przy uniaku umiejscowienie silnika nie ma znaczenia. Do tego najlepszy byłby czujnik prędkości przelotowy tak żeby nadal mieć linkę do prędkościomierza.

Tak to wygląda. Wkręcasz go między linkę a skrzynię. Skołował mi to kącikowicz Darcyk podobno z seja

6_1244316372.jpg

6_1244316393.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.