eosik Napisano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2013 jakie amortyzatory na tyl polecacie oprocz pzm1?? nie interesuja mnie jakies chinole typu mts. celowalbym w kyb, albo monroe sensatrac, albo bilstein BNE-2857 gleba -50 ciety jeden zwoj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2013 bilstein B6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2013 > bilstein B6 fajny amor tak przy okazji amorków do ilu w dół można seryjne B6 ładować żeby działały tak jak powinny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2013 Ja polecam Koni Sport, mam ustawione na średnią twardość i jestem zachwycony, czasami to aż niewiarygodne jak auto trzyma się drogi, aczkolwiek testy na ostro dopiero przede mną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 3 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2013 > Ja polecam Koni Sport, mam ustawione na średnią twardość i jestem zachwycony, czasami to aż > niewiarygodne jak auto trzyma się drogi, aczkolwiek testy na ostro dopiero przede mną. ja mam w chwili obecnej amorki od kompletu gwintu noviteca i tez zastanawiam sie, czy ich poprostu nie zregenerowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2013 jak kiedyś pytałem w zerkopolu to mi odpowiedziano, że do -40 maks czego oni nie polecają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2013 > jak kiedyś pytałem w zerkopolu to mi odpowiedziano, że do -40 maks czego oni nie polecają. no właśnie też gdzieś słyszałem o obniżeniach cento że niby max -35 swojego B6 z przodu nie udało mi się spiąć pod -60 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2013 > no właśnie też gdzieś słyszałem o obniżeniach cento że niby max -35 > swojego B6 z przodu nie udało mi się spiąć pod -60 tzn z czym miałeś problem z przodu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2013 > tzn z czym miałeś problem z przodu? nie mogłem go spiąć, za niska sprężyna była i latała luźno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2013 a miałeś je na gwincie czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2013 > a miałeś je na gwincie czy nie? nie zwykłego mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
roach Napisano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2013 podłącze się na chwilkę.... czy zawieszenie Weitec Ultra GT 60/40 jest dobrym zawiasem ??? bo nikt o nim nic nie wspomina przy tematach o zawieszeniu .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2013 > fajny amor > tak przy okazji amorków > do ilu w dół można seryjne B6 ładować żeby działały tak jak powinny oni w zerkopolu moga skrocic skok amorka i wtedy nawet pod -60 sprezyny podchodzi tylko trzeba im przy regeneracji o tym powiedziec....seryjne -35 ...Moje przygotowali pod -60 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2013 > oni w zerkopolu moga skrocic skok amorka i wtedy nawet pod -60 sprezyny podchodzi tylko trzeba im > przy regeneracji o tym powiedziec....seryjne -35 ...Moje przygotowali pod -60 nie wiem czy je zurzyje na tyle żeby je do nich wysyłać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozi39 Napisano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2013 Ogrzeje kotleta coby nowego wątku nie zakładać. Kupiłem nowe pzm1 n allegro dokładnie takie sztuki: http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=pzm+seicento Przyszły w pudle Delphi, są bardzo twarde ALE sprężyna fk -70 jest luźna na amortyzatorze. Dzwoniłem do sprzedającego a on mi że nowe pzm nie miały skróconego skoku i nie nadają się pod takie obniżenie. Sprężyna -50 noviteca siedziała sztywno podejrzewam że -60 też byłaby ciasno ale 70 była luźna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
saper_2005 Napisano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2013 Mam u siebie zapięte FK i jestem zadowolony nie jest beton, a trzyma ładnie zawias FK 70/50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GanceK006 Napisano 25 Marca 2014 Udostępnij Napisano 25 Marca 2014 Witam mam pytanie załizyłem ostatnio zawieszenie 60/40 do mojego seja i mam mały problem jadac bo swojej dziurawej trodze tylne zawieszenie dobija mi do opony chciałbym to troche usztywnic gdzies wyczytałem ze ktos wstawiał bałwanki z fiata 126 ale czy moglby ktos mi wytłumaczyc ile tego i jak to zamontowac ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 25 Marca 2014 Udostępnij Napisano 25 Marca 2014 > tylne zawieszenie dobija mi do opony że co ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karol_MPI Napisano 25 Marca 2014 Udostępnij Napisano 25 Marca 2014 > Witam mam pytanie załizyłem ostatnio zawieszenie 60/40 do mojego seja i mam mały problem jadac bo > swojej dziurawej trodze tylne zawieszenie dobija mi do opony chciałbym to troche usztywnic > gdzies wyczytałem ze ktos wstawiał bałwanki z fiata 126 ale czy moglby ktos mi wytłumaczyc ile > tego i jak to zamontowac ? polska trudna język Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 25 Marca 2014 Udostępnij Napisano 25 Marca 2014 > Witam mam pytanie załizyłem ostatnio zawieszenie 60/40 do mojego seja i mam mały problem jadac bo > swojej dziurawej trodze tylne zawieszenie dobija mi do opony chciałbym to troche usztywnic > gdzies wyczytałem ze ktos wstawiał bałwanki z fiata 126 ale czy moglby ktos mi wytłumaczyc ile > tego i jak to zamontowac ? o takim czymś mówisz? klik klik przy -40 w miałem całe nie ucinane jutro mogę spojrzeć przy -50 jak mam, ale też kojarzy mi się że nic nie ciołem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GanceK006 Napisano 25 Marca 2014 Udostępnij Napisano 25 Marca 2014 tylne zawieszenie dobija mi do opony chodzi mi ze jak wjade w dziure w drodze to karoseria mi dobija do opony bo mam załozene mattigi z et 3 i wystaja mi bardzo. To sa takie jak w sc a ja slyszałem ze zakladaja od malucha nie wiem czy nie takie cos jakiś tekst Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kita_ Napisano 26 Marca 2014 Udostępnij Napisano 26 Marca 2014 > tylne zawieszenie dobija mi do opony chodzi mi ze jak wjade w dziure w drodze to karoseria mi > dobija do opony bo mam załozene mattigi z et 3 i wystaja mi bardzo. To sa takie jak w sc a ja > slyszałem ze zakladaja od malucha nie wiem czy nie takie cos > jakiś tekst a nie lepiej gumy założyć w sprężyny. Jak założysz po 2 w każdą to mało się będzie uginał.... albo zastosuj amory pzm-y. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
emilcc Napisano 26 Marca 2014 Udostępnij Napisano 26 Marca 2014 > tylne zawieszenie dobija mi do opony chodzi mi ze jak wjade w dziure w drodze to karoseria mi > dobija do opony bo mam załozene mattigi z et 3 i wystaja mi bardzo. To sa takie jak w sc a ja > slyszałem ze zakladaja od malucha nie wiem czy nie takie cos > jakiś tekst Ja z tyłu w SC usunąłem spinkę zderzaka do budy i zeszlifowałem wystający fragment plastiku, już mi nic nie ociera przy dobiciu przy 7J, ale mam ET25 bez dystansu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GanceK006 Napisano 26 Marca 2014 Udostępnij Napisano 26 Marca 2014 miałem te gumy w sprezynach to mi sie jeszcze zawieszenie podniosło i był wyzej i dlatego szukam jakiegos innego rozwiazania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin91xxx Napisano 26 Marca 2014 Udostępnij Napisano 26 Marca 2014 Ja w sc mam z tyłu 7J ( 175/50R13) ET 25 + 12mm dystansu springi Fk - 50 ranty nie klepane dziś założyłem po dwie gumy usztywniające na każdą sprężyne ciachłem o jeden zwój wysokość jest taka jak była wcześniej Nic już nie trze zawias beton Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GanceK006 Napisano 26 Marca 2014 Udostępnij Napisano 26 Marca 2014 a mozesz mi powiedziec miedzy miej wiecej ktore zwoje włozyles te gumy pierwsze od samej gury czy gdzies w polowie ? bo ja włozylem je od samej góry i moze dlatego tak miał albo dlatego mi dobijalo bo mialem bardzo stare gumy i sie moze juz rozklekotały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin91xxx Napisano 26 Marca 2014 Udostępnij Napisano 26 Marca 2014 Pierwszy zwój od góry mam wolny od drugiego zwoju mam włożone gumy jedna na styk do drugiej w gumach zrobiłem otwory przez które przełożyłem trytytki i spiołem gume do sprężyny. Zwój od gęstego mam ucięty. Gumy kupiłem po 5 zł za sztuke jak miałem po jednej na spężyne dobijało tylko na wielkich wybojach . Bałwanki mam podcięte o połowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.