bochen88 Napisano 15 Października 2014 Udostępnij Napisano 15 Października 2014 Powitać, Mam taki problem od kilku dni..pilot w kluczyki nie za bardzo chce trybić. Raz otwiera/zamyka, a drugi raz nie. Wymieniłem baterie, zakodowałem go (stacyjka, przycisk). Często przy tym jak się nie chce otworzyć/zamknąć pali się długo dioda na kluczyku. Co to może być? Normalnie mnie nerwica trafia jak ciskam te przyciski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 15 Października 2014 Udostępnij Napisano 15 Października 2014 > Co to może być? wygląda na problem z mikrostykiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
master22221 Napisano 15 Października 2014 Udostępnij Napisano 15 Października 2014 To może być też problem z koszykiem baterii, często robia się tu zimne luty i pilot się rozsynchronizowuje, nie duś przycisku, bo uszkodzisz mikrostyk. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochen88 Napisano 15 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 15 Października 2014 > To może być też problem z koszykiem baterii, często robia się tu zimne luty i pilot się > rozsynchronizowuje, nie duś przycisku, bo uszkodzisz mikrostyk. Pozdr. rozebrałem dzisiaj kluczyk, obejrzałem te mikrostyki, nie wyglądają na uszkodzone...natomiast ten koszyk od bateryjki jest luźny lekko, da się to jakoś podlutować samemu czy lepiej do elektronika jakiegoś podjechać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
master22221 Napisano 15 Października 2014 Udostępnij Napisano 15 Października 2014 > koszyk od bateryjki jest luźny lekko Właśnie, to TYPOWE uszkodzenie. Dodatkowym dowodem na zimne luty kosza baterii jest konieczność + możliwość synchronizacji pilota z CZ - raz zsynchronizowany pilot nie da się ponownie zsynchronizować - jesli się da to znaczy, że nastąpiła przerwa zasilania baterii!!! Zaznaczyłem, gdzie trzeba lutować. Dodatkowe wzmocnienie tych miejsc jest po drugiej stronie - szersze blaszki podlutowane do płytki, do jednej jest baaaardzo trudny dostęp... Co do lutowania, to powinien to zrobić fachowiec, ze względu na druk dwustronny i rurki łączące obie strony (zaznaczone kółkami na mojej foci), w których siedzą nóżki kosza baterii. Jeśli rurki stracą kontakt ze ścieżkami od strony kosza baterii(przegrzanie) to już ciężko będzie to naprawić bez jakiejś druciarni... Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_pz Napisano 16 Października 2014 Udostępnij Napisano 16 Października 2014 Naprawiałem chyba ze trzy piloty uszkodzone w ten sposób. Potrzebujesz lutownicy z długim i cienkim grotem. W sklepach elektronicznych nie mogłem dostać identycznego koszyka - te, które były, są zbyt wysokie. Należy ściąć nóżki i pokombinować. Jeśli nigdy wcześniej tego nie robiłeś, oddaj kluczyk do elektronika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochen88 Napisano 17 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Października 2014 > Jeśli nigdy wcześniej tego nie robiłeś, oddaj kluczyk do elektronika. Tak zrobię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hubert_ Napisano 17 Października 2014 Udostępnij Napisano 17 Października 2014 > Naprawiałem chyba ze trzy piloty uszkodzone w ten sposób. > Potrzebujesz lutownicy z długim i cienkim grotem. W sklepach elektronicznych nie mogłem dostać > identycznego koszyka - te, które były, są zbyt wysokie. Należy ściąć nóżki i pokombinować. > Jeśli nigdy wcześniej tego nie robiłeś, oddaj kluczyk do elektronika. Również miałem ten sam problem i sprawę rozwiązał mi kumpel elektronik w identyczny sposób. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.