Skocz do zawartości

Będziesz Miał Wydatki


RSSSS

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem, ale trzeba przyznać, że obsługę płci :piekna:  mają na niesamowitym poziomie...

 

U mojego dealera organizują chyba castingi na recepcjonistki i znacznie lżej znosi się dojenie, gdy wokół takie piękne "okoliczności przyrody".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena: 1008 zł po rabacie 7%

 

Kurde, ja za pełen przegląd + regulację zaworów + wymiana przewodów hamulcowych z gumowych na z przeplotem + wymiana oleju w lagach + wymiana oleju w wale zapłaciłem niewiele drożej.... No ale jeżdżę motocyklem z fabryki fortepianów ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde, ja za pełen przegląd + regulację zaworów + wymiana przewodów hamulcowych z gumowych na z przeplotem + wymiana oleju w lagach + wymiana oleju w wale zapłaciłem niewiele drożej.... No ale jeżdżę motocyklem z fabryki fortepianów ;]

Ja jak miałem z fortepijanowej fabryki to faktycznie w 1kpln się mieścił większy przegląd :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem po serwisie...


Wypuścili mnie z błędem, z którym przyjechałem (DWALO) dotyczącym słabych baterii w alarmie...


Okazuje się, że BMW nie ma takich baterii w ofercie i jak klienci się upierają to ASO wysyła Pana Wacka do Mediamarktu... :facepalm:


 


To, że im powiedziałem, że to już drugi komplet nowych baterii przy których komunikat powrócił po tygodniu od wymiany to nic nie zmieniło. Powiedzieli, żebym włożył nowe markowe baterie i jak problem się powtórzy, żebym przyjechał i zostawił motocykl na dłużej, a oni coś tam będą załatwiać z centralą...


 


Do tego jak sam po serwisie wymieniałem sobie bateryjki, to zauważyłem, że brakuje jednej śruby mocującej owiewkę pod siedzeniem. Nie mam pewności, że to oni ją zgubili, bo nie wiem po co mieliby ją odkręcać, ale wcześniej nie zauważyłem jej braku...


 


 


Obsługa miła jak zawsze, ale co z tego skoro potrafią tylko olej wymienić...


Mechanik (bez względu czy pracuje w ASO BMW, Forda, czy u Czesia) to mechanik, zwykły człowiek, jak Pan Henio, u innych robi na odpie... :hehe:


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem po serwisie...

 

Do tego jak sam po serwisie wymieniałem sobie bateryjki, to zauważyłem, że brakuje jednej śruby mocującej owiewkę pod siedzeniem. Nie mam pewności, że to oni ją zgubili, bo nie wiem po co mieliby ją odkręcać, ale wcześniej nie zauważyłem jej braku...

 

 

Obsługa miła jak zawsze, ale co z tego skoro potrafią tylko olej wymienić...

Mechanik (bez względu czy pracuje w ASO BMW, Forda, czy u Czesia) to mechanik, zwykły człowiek, jak Pan Henio, u innych robi na odpie... :hehe:

 

 

Czyli możesz spokojnie zmienić tytuł wątku na: Będziesz Miał Wątpliwości... :phi:

Ja doszedłem do wniosku, że mam tyle wyłączeń w "gwarancji" na 4oo, że nie ma sensu jechać do ASO... skoro potrafię tyle, co oni: olej, filtry... następny proszę! :hehe:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż jak miałem FZ 6 to ceny były podobne no może ciut wyższe ale proszę nie porównujmy XJ6 do S1000rr :facepalm: nie wiem ale ile w yamie kosztuje serwis R1 ?

Ale do S1000rr leją olej ze statku kosmicznego czy może filtr oleju jest jakiś magiczny???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Cóż jak miałem FZ 6 to ceny były podobne no może ciut wyższe ale proszę nie porównujmy XJ6 do S1000rr :facepalm: nie wiem ale ile w yamie kosztuje serwis R1 ?

Ale zasadniczo to myślę, że te pierwsze przeglądy to nie odbiegają zakresem jakoś szczególnie od siebie. Jeśli płaci się za BMW dwa razy więcej za ten sam zakres to o czymś to świadczy. U mnie tez były oryginalny filtr i olej full syntetyk plus inne dodatkowe czynności przewiedziane w rozpisce. Widziałem co robią, bo w aso jest podgląd na salę serwisową. Chyba naciąganie i smarowanie łańcucha w BMW nie odbywa się w warunkach kosmicznych, próżniowych czy jeszcze innych? Nawet powinno być prostsze i zajmować mniej czasu, bo w XJ6 jest prosty, mało precyzyjny mechanizm naciągania, który wymaga trochę wprawy i czasu;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po 1 tys

R1200GS - 690 PLN

K1300S - 847 PLN

we warszawie wszytko

Przeglad przed zakupem (co prawda 4oo, ale zeby nie bylo ze w BMW to tak kolorowo):

- BMW 1000 PLN

- OPEL 280 PLN

Linka gazu BMW - 200 linka + 700 netto robocizna

Linka sprzegla Kawasaki - linka + robocizna łącznie 110PLN

Przy nowych sprzętach nie mają na czym przycinac bo i zakres prac smieszny, a i czesci niepotrzebne. Zabawa zaczyna sie po gwarancji jak sie cos sypnie.

Wysłane z mojego HTC One max przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nowy GS, super sprzęt

nie pożałujesz

też tak czuję.

po kilkugodzinnej przejażdżce testowej byłem zachwycony.

 

nigdy  nie wiedziałem o co chodzi z tym sprzętem, ale jak wsiadłem to poczułem magię..... zaraz po tym jak się do boxera przyzwyczaiłem.

jedyna wada vs R4 to brak możliwości jazdy bez gazu na dwójce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też tak czuję.

po kilkugodzinnej przejażdżce testowej byłem zachwycony.

 

nigdy  nie wiedziałem o co chodzi z tym sprzętem, ale jak wsiadłem to poczułem magię..... zaraz po tym jak się do boxera przyzwyczaiłem.

jedyna wada vs R4 to brak możliwości jazdy bez gazu na dwójce.

 

Ja mam R4 i bez gazu to specjalnie na żadnym biegu się jechac nie da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam R4 i bez gazu to specjalnie na żadnym biegu się jechac nie da.

 

CBR 1100 gaźnikowa chodziła tak dobrze,

FJR (to już wtrysk)  bajecznie na wolnych obrotach na pierwszym i drugim biegu. trzeciego nie próbowałem, ale potrafiłem zejść nisko

 

Może to kwestia mocy/momentu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jemu to raczej ani mocy ani momentu nie brakuje :hehe:  Bardziej stawiałbym na zestopniowanie skrzyni. W FZ8 da się bez problemu bez gazu jechać na 1ce i chyba 2ce. W razie czego zawsze można podkręcić wolne obroty i wtedy to już można nawet wybrać prędkość z jaką będzie się jechało bez gazu ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

po 1 tys

R1200GS - 690 PLN

K1300S - 847 PLN

we warszawie wszytko

 

No ceny jak w Niemczech :phi:

 

Si, jam Ci byl

Podobno w K1300 przerobili niedorobki z K1200, ale po przygodach z K1200 nie wiem czy bede mial ochote sprawdzac K1300

 

Domyslam sie, ze Twoja K 1200 S byla do 2007 r. ( przedliftingowa )

 

;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Domyslam sie, ze Twoja K 1200 S byla do 2007 r. ( przedliftingowa )

 

 

Moja jest 2007 polift - z nowszym ABSem

 

BTW

 Kontynuując wątek sprawdziłem sobie jakie ceny BMW proponuje za plastiki i wyszło, że za małą klapkę na aku (15cmx15cm)  chcą 15 000 PLN  :hehe:

 To jeszcze nic - za czaszę chcą 81 000 PLN  :skromny:

Nie wiadomo czy śmiac się czy płakać

 

post-148375-0-92755200-1451916669_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.