RUFF Napisano 24 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2015 Elo, jako że na forum pandy jacyś mało techniczni. Mam misje swapować pandę 100HP. Czy słupki T-jet się czymś różnią? moce są bodajże 120-180KM na te chwile. Interesuje mnie opcja najmocniejsza ale najmniej zbajerowana. Tak żeby jakoś szło to ożenić z elektryką pandy, jak najwięcej podzespołów ma być seryjnych - auto do miasta nie na 1/4. Jakieś konkretne modele? Evo/GP/Brava/Linea/500/Mito najchętniej kupie całe auto na dawce. Czy pompa paliwa z 1.4 da radę do powiedzmy 180KM? dodam że Panda jest na LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 24 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2015 był przed chwilą wątek o różnicach... https://forum.autokacik.pl/index.php/topic/410148-14-16v-vs-14-t-jet-na/ kupujesz słupek, wkładasz odpowiednie wałki, dajesz odpowiednią turbinę i żenisz to z odpowiednią skrzynią No i odpowiednio trzeba wysterować... chyba wszystko :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
frutek1990 Napisano 25 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2015 nie wiem jak z magistralą CAN w pandzie, ale jest na forum kolega ktory wystroił t-jeta na kompie z 1.2 z tym że na LPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 25 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2015 nie wiem jak z magistralą CAN w pandzie, ale jest na forum kolega ktory wystroił t-jeta na kompie z 1.2 z tym że na LPG. I to by była najlepsza opcja, wystroić na kompie od KME tylko na LPG, a z tego co wiemy to w pandzie podtlenek już jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RUFF Napisano 25 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 25 Listopada 2015 Sorki za dublowaniu tematów, ale nie doszedłem po tytule wątku w czym jest problem. Kolga gdybał sobie między 1.4 a T-jetem. Ja pytam konkretnie Kupowć GP (najtaniej) z 120KM dać wałki (tanie) z 85? lub może z 80? na KiciKici mi szkoda kasy. Turbo miło by było gdyby coś oryginalnego pod ten silnik ale wiadomo z mocniejszych wersji - tyle że one już mają jakiś sterowania elektroniczne. Wiązka Ma być z pandy lub 500 coś co prosto da się połączyć z budą. Na te chwile Ecu master odpada. Jeśli będzie trzeba to się założy, ale dodam auto o mocy max 180KM do jazdy codziennej min 30km. Spalania typu 15-25/100 mnie nie interesują tyle to Maluch bierze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zuraw Napisano 25 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2015 Maluch 40? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 25 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2015 tyle że one już mają jakiś sterowania elektroniczne. Wszystkie t-jety mają praktycznie wszystko sterowane elektronicznie, łącznie z BOVem, o turbinie i WG już nie wspominając, i wszystkie używają tego samego kompa z różnymi wersjami softu. Niezależnie od tego, który weźmiesz, tak samo się urobisz. Również, jeżeli dobrze czytam, to chcesz ożenić ori. kompa od t-jeta i jego wiązkę z resztą instalacji w Pandzie. Ja się tam słabo znam, ale ujmę to tak - jeżeli Ci się uda, to masz u mnie piwo (uwaga jest tylko po części sarkastyczna - osobiście mi się wydaje, że teoretycznie jest to możliwe). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 25 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2015 jezeli nie chcesz dokladac sobie roboty i kosztów zwiazanyc z wymiana wałków to kupuj od razu t-jet 150KM albo180KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RUFF Napisano 25 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 25 Listopada 2015 Co do wiązki to myślałem o 500 i przełożeniu praktycznie wszystkiego Bsi, Ecu, Pedał Gazu, i co on tam jeszcze potrzebuje. Jak się nie da to trudno zrobię na Det-cie. Te wałki z powiedzmy 180 jak sie mają do 80/85 bo kiedyś był bum właśnie na 85. Czy przy ewentualnej konwersji gazu na linkę reszta elektroniki nie zgłupieje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RUFF Napisano 25 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 25 Listopada 2015 Maluch 40? Ok się poprawiłem ale na wtrysku do 25L dochodzi. Min to 12. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vinci Napisano 28 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2015 dodam że Panda jest na LPG I tu jest pole do popisu można zrobić hybrydę i wyciągnąć większą moc .... ale na odpowiednim sterowniku LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RUFF Napisano 28 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 Listopada 2015 Ok czyli wstępnie, słupek min 150KM do tego turbina hybryda lub coś męskiego . Wałki? ma być z ogólno dostępnych P1 85? czy po prostu olać. St sprężania zostawiam serie. Przepustnica elektryczna. Sterowanie Det III da rade czy w przedbiegach odpuścić. Jeśli Emu to powiem że trochę kosztownie się robi. Sama Panda to już naście tyś... Lpg jest BRC MY07 - oczywiście wypad. Co dać Stag ISAII + Hana/Keihin Reduktor?? Podkreślam, auto reklama firmy przebieg roczny ok 15tyśKm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 29 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2015 https://forum.autokacik.pl/index.php/topic/261772-zbior-wykresow-z-hamowni/page-3#entry5693663 tutaj poczytaj opis kolegi @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muszek92 Napisano 30 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2015 hah Ruff nie wierze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.