Jump to content
Sign in to follow this  
Zuraw

Seryjny kolektor wydechowy 1.2 8v - ma ktoś?

Recommended Posts

Nie wala się przypadkiem komuś seryjny kolektor wydechowy do 1.2 MPI? Może nawet z dwururką? W moim tak skorodowało połączenie obydwóch elementów, że od kilku lat nawet nie próbuję ich ruszać, a gdy jest konieczność zdjęcia układu wydechowego wolę odkręcić kolektor od głowicy. Niestety ostatnio pojawiła się nieszczelność na połączeniu, a jak popatrzyłem na śruby połączenia nie pozostawiły one cienia wątpliwości co zamierzają przy ich ich ruszeniu.

 

Może więc komuś się walają te elementy i chce się ich pozbyć, to chętnie przyjmę do swojego pokraka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okazało się, że powyższe dwa miały przerabiane szpilki na śruby na połączeniu kolektora z portkami, co u mnie odpada ze względu na zabudowę silnika od góry. Dlatego w dalszym ciągu szukam takiego kolektora i portek z oryginalnym, nieprzerabianym połączeniem. Może komuś zalega?

Share this post


Link to post
Share on other sites

teraz Ci nie odpowiem jaki dokładnie stan bo nie wiem kiedy będę w garażu (kolektor jest bez szpilek)

pomyślałem że skoro się nie odzywasz temat nie aktualny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiedy jedziesz do domu i kiedy będziesz mógł go przywieźć?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry za  pytanie ale tak z czystej ciekawości 

Co ma do rzeczy czy w kolektorze masz wystające szpilki czy wkręcisz od dołu śruby ? I tak musisz miec miejsce żeby nałożyć nasadke i dokręcic a czy to bedzie łeb śruby czy nakrętka to chyba nie ma znaczenia. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak coś to mam na strychu kpl. Zrobię zdjęcie i się odezwę.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 10.01.2018 o 20:28, bolekatepl napisał:

Sorry za  pytanie ale tak z czystej ciekawości 

Co ma do rzeczy czy w kolektorze masz wystające szpilki czy wkręcisz od dołu śruby ? I tak musisz miec miejsce żeby nałożyć nasadke i dokręcic a czy to bedzie łeb śruby czy nakrętka to chyba nie ma znaczenia. 

Chodzi o to, że one po prostu muszą być w stanie umożliwiającym skręcenie i rozkręcenie obydwóch części układu wydechowego. Moje są tak zardzewiałe, że nawet nie podchodzę z kluczem. Urwaną szpilkę w otworze trzeba rozwiercić, a to może uszkodzić gwint, w który już nic nie wkręcisz. I tyle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drogie pany i panewki - kolektor już mam, szukam jeszcze dwururki - może ktoś ma na zbyciu? Nie musi być kompletna, byleby była cała do miejsca połączenia obu rur w jedną. Dalej już mam własny wydech.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.