Jump to content
mrBEAN

8 maja ruszają zamówienia na ID NEO / ID. 3

Recommended Posts

To prawdopodobnie będzie przełom, parametry łącznie z ceną, bardzo dobre. O ile bazowa wersja nie będzie mega golasem. A nawet jak będzie, to i tak będzie przełom.

Przedsprzedaż rusza 8 maja, dostawy pierwszy kwartał 2020. Ciekawe czy w PL też ruszy przedsprzedaż.

Baterie 48 i 62 kWh, to już naprawdę jest wystarczająco. Do tego prędkość ładowania ok. 100 kW. Można latać po autostradach.

Byle nie polskich, bo nie ma takich szybkich ładowarek :phi:

Cena wyjściowa 30 k ojro. Wydaje się być tanio jak na dzisiejsze realnia, zobaczymy co w praktyce auto sobą zaprezentuje, tj. wyposażenie, warunki gwarancji itd.

Myślę, że to najważniejsza premiera roku będzie.

 

6vwidhatch.jpg?itok=pvWItoDB

 

https://www.drivingelectric.com/volkswagen/783/volkswagen-id-hatchback-2019-specs-and-prototype-review

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ile mniej wiecej na tych bateriach sie zrobi km autostrada ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minut temu, PawelWaw napisał:

Ile mniej wiecej na tych bateriach sie zrobi km autostrada ?

 

Zużycie pewnie koło 20kW na 100 km przy 120 km/h. Przy 90 km/h około 15kW. Tak zgaduję.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teraz, Cezh napisał:

 

Zużycie pewnie koło 20kW na 100 km przy 120 km/h. Przy 90 km/h około 15kW. Tak zgaduję.

To juz fajnie

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minut temu, PawelWaw napisał:

To juz fajnie

Piszą że 62 kWh styknie na 342 mile (551 km). To wychodzi 11.25 kW na 100 km. Bardzo mało, to chyba bez ogrzewania/klimy przy 70 km/h.

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minut temu, Cezh napisał:

 

Zużycie pewnie koło 20kW na 100 km przy 120 km/h. Przy 90 km/h około 15kW. Tak zgaduję.

Raczej mniej, trochę.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Cezh napisał:

Piszą że 62 kWh styknie na 342 mile (551 km). To wychodzi 11.25 kW na 100 km. Bardzo mało, to chyba bez ogrzewania/klimy przy 70 km/h.

Ioniq przy 90 km/h na tempomacie bez ogrzewania bierze 12 kWh średnio.

W ID pewnie będzie podobnie.

 

Patrzysz przez pryzmat prądożernego Plug-in'a, niepotrzebnie ;) 

Edited by mrBEAN

Share this post


Link to post
Share on other sites
33 minuty temu, PawelWaw napisał:

Ile mniej wiecej na tych bateriach sie zrobi km autostrada ?

Podejrzewam, że można przyjąć parametry Ioniqa mniej więcej.

 

Przy 90 km/h ok. 12 kWh dobre warunki, 13-15 kWh z ogrzewaniem, deszcz, noc itd.

Przy 120 km/h ok. 17-18 kWh dobre warunki, ok. 20 kWh jak wyżej.

Przy 140 km/h ok. 22 kWh dobre warunki, 23-24 kWh jak wyżej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minut temu, mrBEAN napisał:

Ioniq przy 90 km/h na tempomacie bez ogrzewania bierze 12 kWh średnio.

W ID pewnie będzie podobnie.

 

Patrzysz przez pryzmat prądożernego Plug-in'a, nie potrzebnie ;) 

Racja, ale Ioniq jest najekonomiczniejszym elektrykiem.

Choć ten wynalazek VW nie powinien być gorszy.

Mam Countrymana plug-in i Passata plug-in, ale sporo jeździłem: Zoe, i3, Leaf, E-niro, Kona EV.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minut temu, Cezh napisał:

Racja, ale Ioniq jest najekonomiczniejszym elektrykiem.

Choć ten wynalazek VW nie powinien być gorszy.

Mam Countrymana plug-in i Passata plug-in, ale sporo jeździłem: Zoe, i3, Leaf, E-niro, Kona EV.

Zapowiada się, że ID będzie na podobnym poziomie. Tak jak i3. 

Węższe opony, aero, technicznie też pewnie będzie ogarnięty, bo już e-golf jest ekonomiczny, a to proteza EV w zasadzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
57 minut temu, Cezh napisał:

Piszą że 62 kWh styknie na 342 mile (551 km). To wychodzi 11.25 kW na 100 km. Bardzo mało, to chyba bez ogrzewania/klimy przy 70 km/h.

550 to juz kosmos z wawy cala pl w zasiegu.

Ale reslnie pewnie mniej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, PawelWaw napisał:

550 to juz kosmos z wawy cala pl w zasiegu.

Ale reslnie pewnie mniej.

Zazwyczaj EPA jest odpowiednikiem jazdy ok. 90 km/h. Także jadąc spokojnie realne będzie.

Natomiast bardziej rzeczywiste będzie ok. 400 km, co i tak jest świetnym wynikiem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, mrBEAN napisał:

Zazwyczaj EPA jest odpowiednikiem jazdy ok. 90 km/h. Także jadąc spokojnie realne będzie.

Natomiast bardziej rzeczywiste będzie ok. 400 km, co i tak jest świetnym wynikiem.

Czekam na pierwszy test wawa zakopane :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, PawelWaw napisał:

Czekam na pierwszy test wawa zakopane :)

Łatwiejszy będzie Zakopane - Wawa ;) 

 

Należy też pamiętać, że te auta można doładowywać, np. w trakcie postoju na siusiu itp.

On nie musi dojechać na warszawskim prądzie, tylko może ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, mrBEAN napisał:

Łatwiejszy będzie Zakopane - Wawa ;) 

 

Należy też pamiętać, że te auta można doładowywać, np. w trakcie postoju na siusiu itp.

On nie musi dojechać na warszawskim prądzie, tylko może ;) 

Musza sie dogadac z googlem zeby nawi uwzglednials ladowarki i zasieg aut :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teraz, PawelWaw napisał:

Musza sie dogadac z googlem zeby nawi uwzglednials ladowarki i zasieg aut :)

Googiel powoli już działa w temacie.

Aktualnie dla Polski najlepsza baza jest tu: https://www.plugshare.com

Za rok-dwa lata stan się podwoi co najmniej. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ioniq przy 90 km/h na tempomacie bez ogrzewania bierze 12 kWh średnio.
W ID pewnie będzie podobnie.
 
Patrzysz przez pryzmat prądożernego Plug-in'a, niepotrzebnie  
Plug-in
13kW przy licznikowych 90km/h
Plasko
Bez wiatru
Bez klimy

3e2992d0b727b55933576f9696141cd7.jpg

Wysłane z tel.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, ppmarian napisał:

Plug-in
13kW przy licznikowych 90km/h
Plasko
Bez wiatru
Bez klimy

3e2992d0b727b55933576f9696141cd7.jpg

Wysłane z tel.
 

Jeśli Outlander to jest to nierealny wynik ;) Coś gdzieś przekłamało wynik. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeśli Outlander to jest to nierealny wynik  Coś gdzieś przekłamało wynik. 
To jest równe 90km/hpowtazane dzień w dzień na tej samej trasie 12-15kW w zależności od wiatru/warunków pogodowych. +2kWna grzanie/chłodzenie.

Plug-in przegrywa z EC jedynie przy przyspieszeniu (dodatkowa masa)

Straty w napędzie porównywalne do EV z uwagi na brak skrzyni biegów.

Wysłane z tel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, ppmarian napisał:

To jest równe 90km/hpowtazane dzień w dzień na tej samej trasie 12-15kW w zależności od wiatru/warunków pogodowych. +2kWna grzanie/chłodzenie.

Plug-in przegrywa z EC jedynie przy przyspieszeniu (dodatkowa masa)

Straty w napędzie porównywalne do EV z uwagi na brak skrzyni biegów.

Wysłane z tel.
 

Outlander to aerodynamiczny kiosk Ruchu i o ile w 15 uwierzę, to w 12-13 już nie.

Dochodzi jeszcze szerokość opon i ogólna masa.

 

Ioniq jest aktualnie królem wydajności wśród EV i robi minimum 12 kWh w neutralnych warunkach.

Ok. 14-15 kWh robi Leaf.

Także Outlander musiałby być perełką inżynierską jakąś.

 

Wiesz ile komp u Ciebie przekłamuje?

Porównywałeś zużycie ze stratami z gniazdka?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem ile przełamuje komp

Tu masz przy 60

Inna droga Ale warunki z grubsza podobne

e94d32830c484215723adf1bb5b52f3f.jpg

Wysłane z tel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 minut temu, ppmarian napisał:

Nie wiem ile przełamuje komp

To proponuję to zweryfikować ;)

Watomierz w gniazdko i wio 😁

Share this post


Link to post
Share on other sites
To proponuję to zweryfikować 
Watomierz w gniazdko i wio 
A jakie straty przyjac? To co na gniazdku nie = to co idzie na silniki.

Wysłane z tel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, ppmarian napisał:

A jakie straty przyjac? To co na gniazdku nie = to co idzie na silniki.

Wysłane z tel.
 

Zweryfikuj najpierw jaką masz % różnicę miedzy tym co wylicza komp, a tym co wrzucasz do baterii z gniazdka.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, ppmarian napisał:

Nie wiem ile przełamuje komp

Tu masz przy 60

Inna droga Ale warunki z grubsza podobne

e94d32830c484215723adf1bb5b52f3f.jpg

Wysłane z tel.
 

Jak rozumieć "Fuel 0.9L" ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jak rozumieć "Fuel 0.9L" ?

OBDII nie zdążylo odczytać danych. Po ok 15-30s pokazuje prawidłową wartość

 

Wysłane z tel.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Outlander to aerodynamiczny kiosk Ruchu i o ile w 15 uwierzę, to w 12-13 już nie.
Dochodzi jeszcze szerokość opon i ogólna masa.
 
Ioniq jest aktualnie królem wydajności wśród EV i robi minimum 12 kWh w neutralnych warunkach.
Ok. 14-15 kWh robi Leaf.
Także Outlander musiałby być perełką inżynierską jakąś.
 
Wiesz ile komp u Ciebie przekłamuje?
Porównywałeś zużycie ze stratami z gniazdka?
"...Prędkość jazdy wpływa na wzrost siły oporu i to aż w kwadracie. Do 80 km/h opór aerodynamiczny odgrywa małą rolę w bilansie mocy i wymaga jedynie 1,4 KM. Przy 120 km/h już 22 KM i stanowi ok. połowę występujących oporów ruchu, co znacznie zwiększa zużycie paliwa..."

Czyli klockowatosc Outlandera dopiero prz,y 120km/h wplynie na większe zużycie kW

Wysłane z tel.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, ppmarian napisał:

"...Prędkość jazdy wpływa na wzrost siły oporu i to aż w kwadracie. Do 80 km/h opór aerodynamiczny odgrywa małą rolę w bilansie mocy i wymaga jedynie 1,4 KM. Przy 120 km/h już 22 KM i stanowi ok. połowę występujących oporów ruchu, co znacznie zwiększa zużycie paliwa..."

Czyli klockowatosc Outlandera dopiero prz,y 120km/h wplynie na większe zużycie kW

Wysłane z tel.
 

Sprawdź proszę najpierw zużycie z gniazdka, na kilku próbach najlepiej.

12 kWh w neutralnych warunkach jest zwyczajnie nierealne dla tego wozu.

 

Które dokładnie 7 km to jest? Przetestuję ;]

Średnia 90 km/h czy przelotowa?

 

Może dla takiego wyrwanego kawałka, to Ioniq zrobi jakiś dziwnie niski wynik.

Ja podaję dla średniej 90 km/h na dłuższym odcinku, także może rozmawiamy o dwóch różnych sprawach.

Edited by mrBEAN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest potwierdzenie z PL. 

U nas też będą przyjmować zamówienia, dostawy od 2020. 

Baaaaaardzo ciekawe co będzie oferował ten wóz w tej podstawie poniżej 130 kzł?!

ABC817E4-2BBA-4099-934E-6D2020D531C7.png.22730d2f1c0b3206076dae1686d70f80.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Render. Blizszy prawdy pewnie.

 

F8D6131F-D51C-43ED-B338-E987A5643969.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajnie wyglada, jak tylko VW nie wyglupi sie z cena (jak Tesla 3 w EU) i spec. beda ok, to bedzie moj nastepny samochod. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Cezh napisał:

Fajnie wyglada, jak tylko VW nie wyglupi sie z cena (jak Tesla 3 w EU) i spec. beda ok, to bedzie moj nastepny samochod. 

VW potwierdził wielkość baterii, będą 3 opcje:

45 kWh: 230 - 330 km

58 kWh: 300 - 420 km

77 kWh: 390 - 550 km

 

Ceny mają startować od 30.000 ojro. Pytanie tylko jak wielki to golas będzie.

Ogólnie jest to faworyt na następcę mojego Ioniqa. Tylko trzeba czekać na konkrety.

2020 r. powinno coś zacząć się dziać.

 

VW-ID-Neo-2020-CENA.jpg

  • I love it 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nawet najmniejsza bateria jest ok.

8-go maja zaczną przyjmować zamówienia (oby, to nie były przedpłaty na ślepo, tylko normalne zamowienia). Więc pierwsze dostawy będą pewnie wcześniej niż 2020. Mam nadzieję, że nie będę długo czekał na wycenę od firmy leasingowej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, Cezh napisał:

Nawet najmniejsza bateria jest ok.

8-go maja zaczną przyjmować zamówienia (oby, to nie były przedpłaty na ślepo, tylko normalne zamowienia). Więc pierwsze dostawy będą pewnie wcześniej niż 2020. Mam nadzieję, że nie będę długo czekał na wycenę od firmy leasingowej.

Pierwsze dostawy nie będą wcześniej ;)

Premiera prawdopodobnie dopiero we Frankfurcie, wrzesień 2019.

Edited by mrBEAN

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 13.04.2019 o 20:29, Cezh napisał:

Fajnie wyglada, jak tylko VW nie wyglupi sie z cena (jak Tesla 3 w EU) i spec. beda ok, to bedzie moj nastepny samochod. 

A z czym się Tesla wygłupiała?

 

We Francji Model3 SR+, już z autopilotem w cenie, kosztuje 42500 Euro. W Niemczech niewiele wiecej....

 

Table-of-Model-3-Prices.png

 

Jak dla mnie to jest rewelacyjna cena. Czekam tylko na RHD i biorę MY2020.

Edited by grogi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tesla wygłupila się z ceną (przynajmniej w Szwecji).

Ceny podane przez Ciebie są niekompletne, bo nie obejmują kosztów dostawy i dokumentów.

Prawdziwa cena to 540 880 kr. To jest 58 339 dolarów. Dobra cena? Trochę wyższa niż 35 000 USD? Wyższa o 25% aby pokryć roznice w podatkach? Czy raczej wyzsza o 67%?

Edited by Cezh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozyjemy, zobaczymy co VW wypusci. Po aferze diesel gate zmuszeni byli to rozpoczecia prac nad elektrykami. Dla nich to cos nowego, do czego zostali zmuszeni....

Dzis zaczynaja sprzedawac cos czego pewnie jeszcze nie maja ani nie opanowali....zobaczymy czym bedzie ten kot w worku...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Kiwal Z brakiem opanownia sztuki EV przez VW, to bym nie przesadzal. Sa na rynku od 6 lat, wiec troche sie znaja.

 

EV:

E-up! (od 2013)

E-Golf

Audi e-tron (suv)

 

Plug-in hybrid:

Audi A3 e-tron

Passat GTE

Golf GTE

 

W zeszlym roku e-Golf byl numerem 3 w sprzedazy elektrykow w Europie.

image.png.d0fd3d7ca2a8945dd0c520c74cb2d965.png

http://carsalesbase.com/european-sales-2018-ev-phev-segments/

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 godzin temu, Cezh napisał:

Tesla wygłupila się z ceną (przynajmniej w Szwecji).

Ceny podane przez Ciebie są niekompletne, bo nie obejmują kosztów dostawy i dokumentów.

Prawdziwa cena to 540 880 kr. To jest 58 339 dolarów. Dobra cena? Trochę wyższa niż 35 000 USD? Wyższa o 25% aby pokryć roznice w podatkach? Czy raczej wyzsza o 67%?

Ale to nie jest wersja SR. To SR+ I do tego autopilot - to auto w US kosztuje $39k plus podatki stanowe minus rabat federalny.

 

Podatki też trochę nie teges pokalkulowales. Policz VAT (~20%), cło (10%) i podatki rejestracyjnych. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Cezh napisał:

 Z brakiem opanownia sztuki EV przez VW, to bym nie przesadzal. Sa na rynku od 6 lat, wiec troche sie znaja.

eGolf jest praktycznie tak wydajnym jak Ioniq. Biorąc pod uwagę profil aerodynamiczny obu, to wychodzi że VW wie jak elektryka zrobić...

 

Chociaż Audi eTron jest dość mało oszczędne...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie za bardzo interesuje mnie ekstra wyposazenie. Duzo slyszalem o Tesli za 35 000 USD i od takiej chcialbym zaczac rozwazanie o zakupie.

Elon troche przeszarżowal z ta cena i teraz wycofuje sie z tego usuwajac to menu w US, ale zostawiajac furtke w postaci zamowienia tel lub w sklepie.

 

No dobra skoro Tesla bije sie teraz o zlota patelnie i kawa i wuzetka sa zestawem obowiazkowym https://www.youtube.com/watch?v=ozo2yeBI0xE (co mi sie nie podoba, bo zawsze dodatkowe wyposazenie ma zlodziejska marze),

to porownujemy:

 

Tesla 3 Standard Range Plus w USA - 39 500 USD + 1 200 USD = 40 700 USD

 

+10% clo  44 770 USD

+20% vat  53 724 USD (w US nie zadych podatkow przy zakupie?)

rejestracje pomine, bo w US tez chyba jest, a poza tym juz jest jakas oplata za dostawe i dokumenty

 

53 724 USD to 497 300 SEK

 

Tesla 3 Standard Range Plus w Szwecji - 540 880 SEK + 9 180 SEK = 550 060 SEK

 

Dalej jest 11% drozej, nie wiem dlaczego...

 

Z reszta, nie trzeba porownywac z ceny Szwecji z cena w US. Z jakiegos powodu T3 jest drozsza w SE od FR o 8200 EUR, to 19% roznicy.

 

 

Wkurzony jestem, bo mi sie T3 w leasingu nie miesci... Mam limit 486 000 SEK przed panstwowym upustem...

 

Skoncze pewnie z nastepnym Paskiem GTE albo ID.

 

 

 

Edited by Cezh

Share this post


Link to post
Share on other sites
29 minut temu, grogi napisał:

eGolf jest praktycznie tak wydajnym jak Ioniq. Biorąc pod uwagę profil aerodynamiczny obu, to wychodzi że VW wie jak elektryka zrobić...

 

Chociaż Audi eTron jest dość mało oszczędne...

 

Ioniq jest bardziej wydajnym, ale eGolf jest w czolowce.

https://forum.autokacik.pl/index.php?/topic/472611-obszerne-porównanie-prądożerców/

 

eTron podobno nie wykorzystuje calej baterii (aby na dluzej wystarczyla i szybciej sie ladowala), wiec spora jej czesc jest niewykorzystanym balastem, no i to jest kawal auta.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minut temu, Cezh napisał:

w US nie zadych podatkow przy zakupie?)

Są podatki stanowe. Ale cena w cenniku nigdy ich nie zawiera.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, Kiwal napisał:

Dzis zaczynaja sprzedawac cos czego pewnie jeszcze nie maja ani nie opanowali....zobaczymy czym bedzie ten kot w worku...

Konwersja Golfa wyszła im bardzo dobrze, hybrydy Plug in mają bdb, także zakładam, że wiedzą co robią.

Tak czy inaczej ten wóz prawdopodobnie będzie przełomem i wyznaczy nowy standard i kierunek w Europie.

Obserwujemy ;) Jak dadzą ciała to Tesla i Korea zaczną zjadać ten rynek. O ile Tesla się nie wykolei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tesla jest zbyt droga żeby trafić do mainstreamu. Jeśli już to Korea tu może coś zwojowac...

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

I już wiemy ciut więcej, choć tak naprawdę debiut we wrześniu, więc konkrety pojawią się dopiero wtedy. W ciągu najbliższych 3-4 lat wpompują w elektromobioność 9 mld ojro. Żarty się skończyły.

 

VW ID.3 45 kWh z podstawowym zasięgiem 330 km w cenie poniżej 30 tysięcy euro będzie dostępny od połowy 2020 roku. Ma to być bazowa wersja. Teraz pojawi się droższa, jak już wcześniej wspomnieliśmy. Wszystkie samochody będą posiadały możliwość aktualizowania oprogramowania online”

 

„VW ID.3 Oprócz wprowadzania samochodów firma współpracuje (współinwestuje) w sieć Ionity w całej Europie. Do końca 2020 roku powstanie 400 stacji ładowania w całej Europie. Oprócz tego do 2025 roku Volkswagen zainstaluje 3,5 tysiąca stacji ładowania u partnerów firmy, w tym dealerów i sieci Tesco”

 

I to o czym było pisane, realne 300-400 km to już jest lux tak naprawdę dla większości tego globu. 58 kWh to środkowa opcja będzie.

 

„Volkswagen ID.3 – pojemność akumulatorów: firma oferuje trzy osobne pojemności baterii, to nie jest tak, że to jest duża bateria ograniczona software’owo. Zdecydowano się na 58 kWh, ponieważ z badań wynikło, że takich pojemności i tych zasięgów pożądają klienci.”

 

Teraz niech zaczną produkować, potem testy niezależnym i użytkowników, i zacznę się pewnie ślinić do któregoś ID ;)

 

 

Więcej tu, ładnie zrecenzowanie jak ktoś zainteresowany.

 

https://elektrowoz.pl/auta/volkswagen-id-3-cena-dane-techniczne-i-wszystko-co-wiemy-relacja-live/

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to mysle, ze juz po Hultaju. Niemcy nie kupia Ioniq zamiast VW.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teraz, wujekcybul napisał:

No to mysle, ze juz po Hultaju. Niemcy nie kupia Ioniq zamiast VW.

Ioniq akurat produkowany jest w tak małych ilościach, że tu nie ma tematu.

Globalnie na elektryki będzie takie ssanie, że każdy będzie sprzedawał.

 

Hyundai aktualnie ma duże marże i doświadczenie w temacie.

Ioniq w podstawie jest bardzo dobrze wyposażony.

Ma lepsze warunki gwarancji i niezawodność. 

VW jest europejski i ma to wiele zalet.

Dadzą sobie radę, jedni i drudzy.

 

Najważniejsze, że będzie konkurencja konkretna, my tylko zyskamy. 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teraz, mrBEAN napisał:

Ioniq akurat produkowany jest w tak małych ilościach, że tu nie ma tematu.

Globalnie na elektryki będzie takie ssanie, że każdy będzie sprzedawał.

 

Hyundai aktualnie ma duże marże i doświadczenie w temacie.

Ioniq w podstawie jest bardzo dobrze wyposażony.

Ma lepsze warunki gwarancji i niezawodność. 

VW jest europejski i ma to wiele zalet.

Dadzą sobie radę, jedni i drudzy.

 

Najważniejsze, że będzie konkurencja konkretna, my tylko zyskamy. 

 

 

 

Jak VW ruszy pelna para i Audi to mysle, ze bedzie dosc duze przetasowanie na rynku. Mysle, ze Tesla moze miec klopoty. Ciekawe co z BMW i Mercem. Ciekaw jestem ich modeli.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, wujekcybul napisał:

Jak VW ruszy pelna para i Audi to mysle, ze bedzie dosc duze przetasowanie na rynku. Mysle, ze Tesla moze miec klopoty. Ciekawe co z BMW i Mercem. Ciekaw jestem ich modeli.

 

Tesla jak to pionier ma najwiecej do stracenia i jest realna wizja, ze w końcu to padnie. Źle by się stało, bo wyprzedzili o kilka lat to, co chcą nam teraz podać VW i spółka. Trzymam za nich kciuki, bo Musk stał się ikoną i motorem elektromobilności. Ale idą czarne chmury.

Reszta sobie poradzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.