Lucasso Napisano 28 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2006 poprowadzi łącząc je z wodnymi zeby wieksze cugi były, nie dyskutuj z nim wie lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 28 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2006 a wiesz może ze inny kształt kanałów robo się pod turbo a inny pod n/a, tez se potem będziesz zmieniał ten kształt , człowieku czyś ty sie z kontowni urwał czy z kwitu na węgiel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mosek Napisano 28 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2006 > a wiesz może ze inny kształt kanałów robo się pod turbo a inny pod > n/a, tez se potem będziesz zmieniał ten kształt , człowieku czyś > ty sie z z kontowni urwał czy z kwitu na węgiel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 28 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2006 > poprowadzi łącząc je z wodnymi zeby wieksze cugi były, nie dyskutuj z > nim wie lepiej tzn ze nasz inzynier spec od hebli w 126p silnik robi chłodzony powietrzem jak w malarii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 28 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2006 chyba tak turbinke kowalskiego zapoda zeby chłodzenie było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
osgood Napisano 28 Listopada 2006 Autor Udostępnij Napisano 28 Listopada 2006 > a wiesz może ze inny kształt kanałów robo się pod turbo a inny pod > n/a, tez se potem będziesz zmieniał ten kształt , człowieku czyś > ty sie z kontowni urwał czy z kwitu na węgiel widze, ze to Ty przyjoles role takiego przemądrzałego wszystko wiedzącego, ( nie to napewno nie bedzie działało ) no to zebys sie nie zdziwił, pozatym trzymaj sie wątku bo o 16 V i turbinie zaczeliście jakbym o to pytał :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 28 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2006 ja nic nie wiem nie umiem i się nie znam a mój samochodzik ma 13,6 s do setki działajcie według myśłi technicznej inziniera od hamulców w malari. ty a swoja droga to malary do końca swoich dni miały nedzne hamulce to sikies kiepaśnie to ulepszanie było, no ale moze głowice lepiej umie zaprokektować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
osgood Napisano 28 Listopada 2006 Autor Udostępnij Napisano 28 Listopada 2006 > proponuje cisnienia se upuścić > http://www.allegro.pl/explicit_content_warning.php?go_to=show_item.php?item=142175699 ciekawe masz zainteresowania :| ble Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 28 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2006 nie podesłałem jako antidotum na stan tfego organizmu po konsultacji z lekarzem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 28 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2006 > chyba tak turbinke kowalskiego zapoda zeby chłodzenie było albo interkoler coby powietre chlodzilo silnik od wewnatrz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 28 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2006 i magnetyzer żeby lepsze pedy wiatr miał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 28 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2006 > to zrobcie w koncu ta 16v T bo juz sie doczekac nie moge jak to > bedzie latalo przeca jest i to nie jedno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 28 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2006 > no nie moge sie z Tobą zgodzić, na jakiej podstawie tak sądzisz ? > jest pewne graniczne maksymalne cisnienie doładowania, i jest ono > takie samo i dla 8 V jak i dla 16 V mieszanki dostanie sie > teoretycznie tyle samo... 16v ma większy flow..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
osgood Napisano 28 Listopada 2006 Autor Udostępnij Napisano 28 Listopada 2006 > i magnetyzer żeby lepsze pedy wiatr miał dobra nie ma sie co sprzeczac , zrobimy taki patent i porównamy z obrobioną seryjną i wtedy bedzie wiadomo co w trawie piszczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 28 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2006 > ja nic nie wiem nie umiem i się nie znam a mój samochodzik ma 13,6 s > do setki > działajcie według myśłi technicznej inziniera od hamulców w malari. > ty a swoja droga to malary do końca swoich dni miały nedzne hamulce > to sikies kiepaśnie to ulepszanie było, no ale moze głowice lepiej > umie zaprokektować eeeeeeee to ten Twój nie jedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 28 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2006 > i magnetyzer żeby lepsze pedy wiatr miał a ja myslal ze magnety sa po to zebycisnienie beny podniesc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
osgood Napisano 28 Listopada 2006 Autor Udostępnij Napisano 28 Listopada 2006 > 16v ma większy flow..... wiem wiem wiem to sie tyczyło pewneych warunków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 28 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2006 > 16v ma większy flow..... co to oznacza?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 28 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2006 > no widzisz w silniku wolnossącym 16 daje troche, poprawia góre, > jednak w doładowanym silniku nie ma to praktycznie zadnego > znaczenia, gdyż mieszanka i tak jest wtłaczana przez zawory, ale > tylko taka ilość aby nie przekroczyc cisnienia niebezpiecznego > dla silnika z qpy bata nie ukręcisz.... tak samo przez dwa zawory nie przepchniesz więcej powietrza niż przec 4-y .... ciśnienie to nie wszystko.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 28 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2006 > a wiesz o tym ze ten ktory tak pisal teraz tez bedzie 16 dlubal? > ps. wlacz gg kto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 28 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2006 > a co jesli przeskoczy albo urwie sie pasek rozrządu jak idziesz w n/a to prawdopodobieństwo spotkania sie tłoka z zaworami jest taie samo w 8v jak i 16v jak idziesz w turbo to prawdopodobieństwo spotkania sie tłoka z zaworami jest tesh takie samo... równe ZERO... jak urwiesz pasek to i w 8v i 16v przygotowanym pod turbo czytaj ODPRĘŻONYM zawory i tłoki mogą się kręcić spokojnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
osgood Napisano 28 Listopada 2006 Autor Udostępnij Napisano 28 Listopada 2006 > jak urwiesz pasek > to i w 8v i 16v przygotowanym pod turbo czytaj ODPRĘŻONYM zawory > i tłoki mogą się kręcić spokojnie nie mów mi takich rzeczy bo jeszcze sie skusze na 16 a wydatki dwa razy większe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 28 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2006 > co to oznacza?? oznacza to że przy tym samym ciśnieniu i tej samej jednostce czasu jesteś w stanie przepompować przez nią więcej powietrza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 28 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2006 > nie mów mi takich rzeczy bo jeszcze sie skusze na 16 a wydatki dwa > razy większe mówi sie trudno.... ale taka jest prawda... poprawić 16v i jazda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
osgood Napisano 28 Listopada 2006 Autor Udostępnij Napisano 28 Listopada 2006 > mówi sie trudno.... ale taka jest prawda... poprawić 16v i jazda zobaczymy co z tego bedzie mam całą zime na zabawe a w piątek odebrany silnik ze szlifu, ale zawsze mozan zmienic tłoki na 16-stkowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 28 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2006 > oznacza to że przy tym samym ciśnieniu i tej samej jednostce czasu > jesteś w stanie przepompować przez nią więcej powietrza oki dzieki dlatergo ze ma 2 x wiecej zaworów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrix Napisano 28 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2006 > kto Ten o kim myślisz Arek wie o co chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 28 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2006 > oki dzieki dlatergo ze ma 2 x wiecej zaworów dlatego że całkowita "pojemność" kanałów i szczelin zaworowych jest większa. można wstawić do 8v zawory takie że będzie flow porównywalny z 16v ale to samo można zrobić w 16v i koło sie zamyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 28 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2006 > dlatego że całkowita "pojemność" kanałów i szczelin zaworowych jest > większa. można wstawić do 8v zawory takie że będzie flow > porównywalny z 16v ale to samo można zrobić w 16v i koło sie > zamyka rozumiem, ale jak kolega chce tylko zapodac wieksze zawory a nie zmieni kanałów pojemnosci to chyba mija sie z celem, chyba zae sie myle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 28 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2006 wstawiasz w innym miejscu zawory, ok i do tego duże . to powiedz mi tylko jaka odległosc będzie miedzy tymi zaworami i między zaworem a ścianka cylindra.prowadnice wychodzą w innym miejscu , przerabiasz miejsca na szklanki, robisz nowy wałek na zamówienie żeby krzywki ślizgały sie po płytkach a nie obok nich , kanały i ssące i wydechoe jezeli maja być jak najprostsze wychodzą w innych miejscach, robisz i kolektor ssący i wydechowy na zamówienie, wydajesz na to wszystko majatek i masz to samo co lekko dłubnieta głowica dłubana z serii gdzie tu sens Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 28 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2006 > przeca jest i to nie jedno tylko poczytaj to co napisalem dalej to ma byc na sterowniku Boscha w Punciaku 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 28 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2006 > rozumiem, ale jak kolega chce tylko zapodac wieksze zawory a nie > zmieni kanałów pojemnosci to chyba mija sie z celem, chyba zae > sie myle jest tak jak piszesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 28 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2006 > wstawiasz w innym miejscu zawory, ok i do tego duże . to powiedz mi > tylko jaka odległosc będzie miedzy tymi zaworami i między > zaworem a ścianka cylindra.prowadnice wychodzą w innym miejscu , > przerabiasz miejsca na szklanki, robisz nowy wałek na zamówienie > żeby krzywki ślizgały sie po płytkach a nie obok nich , kanały i > ssące i wydechoe jezeli maja być jak najprostsze wychodzą w > innych miejscach, robisz i kolektor ssący i wydechowy na > zamówienie, > wydajesz na to wszystko majatek i masz to samo co lekko dłubnieta > głowica dłubana z serii > gdzie tu sens ale customowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 28 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2006 > tylko poczytaj to co napisalem dalej to ma byc na sterowniku Boscha w > Punciaku 2 no i co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 28 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2006 > Ten o kim myślisz Arek wie o co chodzi ale qrna ja niewiem o kogo chodzi daj mnie info na prv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 28 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2006 > no i co? no i to ze pomoc nikt do tego sterownika jeszcze sie nie dobral z tego co wiem i to jets problem chyba ze ty masz jakis specow co potrafia z tym zagadac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 28 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2006 > jest tak jak piszesz bo chyba Głowicanie ma az takich rezerw do obróbki zeby powiekszyc kanały do takiego stopnia bo moze seie zrobic zonk i zamiast mieszanki paliwowo powietrznej moze poleciec płynowo paliwowo powietrzna a wtedy bedzie wiekszy zonk niz ze spotkaniem toka z głowica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 28 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2006 > no i to ze pomoc nikt do tego sterownika jeszcze sie nie dobral z > tego co wiem i to jets problem chyba ze ty masz jakis specow co > potrafia z tym zagadac jakieś herezje opowiadasz.... z dobraniem sie do tego ecu niema problemu... są fejsy które to robią bezproblemowo ale zakup go dla jednego auta mija sie z celem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrix Napisano 28 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2006 > ale qrna ja niewiem o kogo chodzi daj mnie info na prv Już wiesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 28 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2006 > jakieś herezje opowiadasz.... z dobraniem sie do tego ecu niema > problemu... są fejsy które to robią bezproblemowo ale zakup go > dla jednego auta mija sie z celem no wlasnie to ostatnio sie dowiedzialem wiec narazie lipton chyba ze wiecej ludzi bedzie zakladac 1.2 16v z MK2 to moze wtedy ktos sie znajdzie ze sprzetem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
osgood Napisano 28 Listopada 2006 Autor Udostępnij Napisano 28 Listopada 2006 > wstawiasz w innym miejscu zawory, ok i do tego duże . to powiedz mi > tylko jaka odległosc będzie miedzy tymi zaworami i między > zaworem a ścianka cylindra.prowadnice wychodzą w innym miejscu , > przerabiasz miejsca na szklanki, robisz nowy wałek na zamówienie > żeby krzywki ślizgały sie po płytkach a nie obok nich , kanały i > ssące i wydechoe jezeli maja być jak najprostsze wychodzą w > innych miejscach, robisz i kolektor ssący i wydechowy na > zamówienie, > wydajesz na to wszystko majatek i masz to samo co lekko dłubnieta > głowica dłubana z serii > gdzie tu sens no właśnie z przerobienie tego wszystkiego nie ma problemu a same wałki do 16 sa wiadomo jak drogie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 28 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2006 > bo chyba Głowicanie ma az takich rezerw do obróbki zeby powiekszyc > kanały do takiego stopnia bo moze seie zrobic zonk i zamiast > mieszanki paliwowo powietrznej moze poleciec płynowo paliwowo > powietrzna a wtedy bedzie wiekszy zonk niz ze spotkaniem toka z > głowica water lock i kupujemy nowy silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 28 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2006 sam wałek zrobiony pod to na zachodzie wyniesie Cie okolo 3 tysięcy PLN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.