Skocz do zawartości

mietkow

użytkownik
  • Liczba zawartości

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O mietkow

  • Urodziny 01.11.1980

Contact Methods

  • WWW
    http://www.spritmonitor.de/de/user/kamilski.html

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Bedford
  • Zainteresowania
    pasjans

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

mietkow's Achievements

obsesyjny rowerzysta

obsesyjny rowerzysta (4/20)

0

Reputacja

  1. Z tego co widac na tym filmiku https://www.youtube.com/watch?v=Yr3_3f8zvG0 w 26. sekundzie jest ok. 3500 rpm przy 120 kph wiec podobnie jak u mnie w starym Seacie z podobnym silnikiem. Powaznie, daruj sobie LPG w tak malym silniku, szkoda zycia. Czestsze tankowanie, dodatkowa komplikacja konstrukcji, wiecej rzeczy moze sie popsuc, drozsze serwisowanie. Po co to komu. Ja zawsze chcialem wyprobowac auto z LPG, wyprobowalem, nie mam (jeszcze) problemow, ale raczej zaluje. Nie wiem, jakiej wielkosci butle zamierzasz zapodac ale tankowanie co mniej niz 500 km jest irytujace, zwlaszcza zima. Oszczedzic oszczedzisz pewnie w dluzszym terminie ale do tego czasu auto moze Ci sie znudzic, moze spadnie na nie drzewo w trakcie wichury itp. Serio, na 6-kilometrowe dojazdy czysta benzyna jest idealna.
  2. Zgodnie z niemieckim kodeksem drogowym winny w 100% jest czarny ze wzgledu na to, ze wjechal na powierchnie wylaczona z ruchu. Sluzy ona do ochrony dla pojazdow jadacych z przeciwka oraz dla skrecajacych w lewo, by nikt ich nie wyprzedzal.
  3. Mam 1.8 z 2009. Wedlug mojego mechanika rdza nie odbiega od normy. Wazne, zeby mial kontrole trakcji bo latwo na jedynce niechcacy zabuksowac, w 2.3 pewnie znacznie latwiej. Ja nie zaluje zakupu modelu, zaluje ze nie mam wiekszego silnika. Przez 2 lata (44kkm) wymienione tylko tarcze+klocki przod, geometria ustawiona i zmienione 4 opony. Nie mialem jeszcze tak bezproblemowego auta, do tego z gazem.
  4. > To może ja na początek, Tu jest link do wykazu stacji LPG i CNG w Niemczech i nie tylko > http://www.gas-tankstellen.info/menu.php?language=en_US Ta stronka jest genialna, wystarczy wejść na "LPG/CNG Routenplaner", wpisać start i ende, dać komputerowi czas (10 sekund) na obliczenie trasy i wszystko ślicznie się wyświetla łącznie z cenami . A ja kombinowałem z innymi stronkami nie wiem po co. Jeśli ktoś jest zainteresowany cenami w UK, oto świetna stronka z mapką: jakiś tekst
  5. Ogladalem ostatnio niemiecki program I w tym przypadku wynikaloby, ze benzyna jest lepszym rozwiazaniem. Na tej stronce: link znajdz w polowie wysokosci strony po prawej audycje "Benziner vs. Diesel, 2. Teil [6:12]". Dla ulatwienia moje tlumaczenie z faszystowskiego na nasze: ET 3:05 Nowa generacja ultraszczuplych silnikow benzynowych Forda zwie sie Ecoboost. Czy pasuje ona rowniez do vana? Jochen Grusendorf: Silnik 1.6 Ecoboost w tym Fordzie Galaxy (27688 euro) jest bardzo dobrym przykladem benzynowego zdownsizeowanego silnika. Wykonuje on swoje zadanie bardzo dobrze dysponujac wlasciwosciami jezdnymi, ktore niczym nie ustepuja silnikowi dieslowskiemu. Albert Konigshausen: Dwulitrowy silnik TDCI w tym Fordzie Galaxy ma moc 163PS (31083 euro); wystarczajaco, by dysponowac sutymi osiagami I w polaczeniu z lekko przelaczajaca sie szesciobiegowa skrzynia biegow mozna pokusic sie o stwierdzenie, ze daje prawdziwa radosc z jazdy. Ten remis jest kontynuowany przy porownaniu przyspieszen; zla talia kart dla diesla, poniewaz bedzie mu ciezko przy bilansie kosztow: w ciagu czterech lat musi on wyrownac niemalze 3400 euro. Wprawdzie lyka on 2.1 litra mniej (Diesel 7,8l, NoPB 9.9) , ale wynikajaca z tego oszczednosc to jedynie 4.72 euro na 100km. Wynika z tego, ze kierowcy diesla musza uzbroic sie w duza dawke cierpliwosci nim roznica w cenie diesla w przypadku Galaxy sie zwroci (diesel zamortyzuje sie po 71928km).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.