Skocz do zawartości

Meme

użytkownik
  • Liczba zawartości

    419
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O Meme

  • Urodziny 16.01.1985

Profile Information

  • Lokalizacja
    100lica

Meme's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/20)

0

Reputacja

  1. > Głowy nie dam ale chyba można most Plusa normalnie włożyć do starszych modeli Mosty pod skośne amortyzatory pasują pod pionowe bo mają otwory montażowe, a na odwrót już nie podejdą. Z przodem jest trochę więcej roboty ale można się obejść bez spawania i wymienić tylko kołyskę górnego wahacza bo nie powoduje to aż tak znaczących różnic. Oczywiście do wymiany jest belka, stabilizator i drążki reakcyjne, a przy odrobinie szczęścia można kupić długie łączniki końcówek stosowane w pierwszych szerokich Caro.
  2. Diesel do końca miał stary układ hamulcowy Co do samego przełożenia to warto w to zainwestować, a fachowca z odpowiednim podejściem można jeszcze znaleźć co powinno zapewnić w miarę długą jazdę w ciszy
  3. ' > a czy da się do normalnego mostu od poloneza założyć dużą zębatkę i > wałek atakujący od diesla 11/41? Może się da ale nie robi się takich operacji bo atak i talerz to para docierania w fabryce i nie łączą się z innymi parami.
  4. Pod deklem obok nr seryjnego powinno być wybite przełożenie. Most od Trucka nie pasuje do osobówki po za tym nie występował z przełożeniem 3,7
  5. > Coś konfabulujesz... > Popatrz na te rysy po spotkaniu z barierkami > a to z przedwczoraj (zginął piłkarz Hannoveru), tego barierki nawet nie zatrzymały: > W żadnym z tych wypadków nie uczestniczyły inne pojazdy. Ale czy ja napisałem że blaszane bariery ratują od wypadku ludzi którzy przeceniają swoje możliwości lub takich spotykają na swojej drodze? Chciałem zobrazować sytuację, w której chwilowy brak koncentracji może skończyć się porysowanym samochodem, a nie jego demolką. > Chcesz więcej? Nie dzięki jeżdżę pomocą drogową...
  6. > A co ma do tego sprawność pojazdu do dalszej drogi? To kwestia nawet nie trzeciorzędna To, że uszkodzony samochód i jego porozrzucane elementy na drodze to też spore zagrożenie. Sam z resztą widziałem jak oderwane leżące koło może zmasakrować osobówkę.
  7. Dwa razy miałem w swojej karierze okazje spotkać się bliżej z barierami z blachy i skończyły się one na kilku rysach. Widziałem też spotkania ludzi z linami, ale one tak różowo nie wyglądały, samochody nie nadawały się do dalszej drogi...
  8. > będziesz miał plamę oleju na drodze, wpadniesz w poślizg i pięknie dachujesz ... faktycznie fajne > mając barierę zatrzymasz się na niej, ci na sąsiednim pasie będą bezpieczni Bariera w postaci dobrze znanych barier energochłonnych pozwala a nawet wymusza po uderzeniu w nią na powrót na jezdnię, często nadal jeżdżącym autem. Przy uderzeniu w barierę z lin tego efektu nie ma, samochód jest rozdupcony i nadaję się tylko na lawetę. Liny przy drogach to wielkie zło!
  9. > szybkie pytanie > czy mogę podłaczyć prostownik pod jeden akumulator 12V gdy w obwodzie jest jeszcze drugi 12V > włączony szeregowo? > czy lepiej odpiąć mostek pomiędzy nimi i dopiero ładować? Ja tak ładowałem i nic się nie stało
  10. Ja wyciągam kartę tylko na weekendy mimo że nocki w aucie mam maksymalnie dwie tygodniowo.
  11. Niestety fabryka wystraszyła się tłumu zwiedzających i ograniczyła wstęp do 200 osób, które zostaną wpuszczone po wcześniejszym wpisaniu się na listę. Lista ta ma pojawić się na placu w okolicach 11.
  12. Od października lub listopada 93 wychodziło zmodernizowane Caro, a przed tą datą składali różne mieszańce.
  13. > No dalej sobie raczysz żarty stroić... Nie wiem co Cię tak dziwi i śmieszy. Jedź sobie do pierwszego lepszego zakładu legalizacji tachografów i zobacz jak się je legalizuje bo widzę po twoich wypowiedziach że nie masz o tym pojęcia. Ciężarówka po takiej wizycie jeździ praktycznie z dokładnością co do kilometra.
  14. > Jakiś czas temu, któryś z kolegów przekonywał mnie że zadbane Atu jest warte "kilkanaście tysięcy > PLN" Nie przekonywałem Cię, że jest warte tylko, że są osoby które są w stanie tyle dać...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.