Skocz do zawartości

andluk88

nowicjusz
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    ~80km na płn. od/100-lica:)

andluk88's Achievements

leniwy rowerzysta

leniwy rowerzysta (2/20)

0

Reputacja

  1. Jak miałem pierwszy raz z tym do czynienia i nie było drugiej osoby do pomocy, aby wcisnąć hamulec to musiałem jakoś sobie poradzić. Więc wkręciłem po dwie stare szpilki w piasty i włożyłem długie łyżki pomiędzy nie, które zapierały się o podłoże i uniemożliwiały obrót, a następnie długa przedłużka na klucz i dało radę
  2. ale odległość osi w Twoim przypadku powinna zawierać się w przedziale 280-460 [mm] btw Jaką zamierzasz zastosować sprężarkę?? Jak już ją wykonasz to pochwal się.
  3. >... koło pasowe 350 mm średnicy na silnik zamontuj koło pasowe o średnicy 110 mm, wtedy sprężarka powinna pracować około 900 obr/min
  4. Witam, Dziwne objawy dopadły moją asterkę c14nz noPb+lpg '92. Już nie mam pojęcia co to może być. Objawy: Dość często nie chce się uruchomić silnik na benzynie (bez różnicy czy ciepły czy zimny) jak przełączę na lpg to raczej bez problemu, ale wtedy czasami wchodzi na wysokie obroty(brak obrotomierza, więc nie mogę określić dokładnie, ale duże). Jak uda się uruchomić na benzynie to normalnie pracuje następnie przełącza się na lpg przy określonych obrotach. A potem zaczyna się cyrk... Czy to podczas jazdy, czy postoju z uruchomionym silnikiem na lpg słyszę jak rozwiera i zwiera przekaźnik od pompy paliwowej(nieregularnie to występuje, raz kilkanaście razy w ciągu minuty, a raz rzadziej). Wtedy czuć szarpnięcie silnikiem (zalewa się, albo brakuje paliwa w tym momencie) i za chwilę włącza się kontrolka check. Występują błędy: 22 - za niski napięcie na czujniku położenia przepustnicy 34 - za niskie napięcie na czujniku ciśnienia w kolektorze Pomierzyłem według instrukcji tylko opory na krokowym, czujniku położenia przepustnicy, czujniku temperatury oraz sterownik bo nie miałem sprawnego multimetru. Jedynie zaniepokoił mnie opór na połączeniu z masa w sterowniku gdzie go nie powinno być. Nie chciałem wydawać pieniędzy i wymieniać wszystkiego po kolei, więc podjechałem do mechanika. Zapracowany facet bardzo, ale tak na szybko po zobaczeniu objawów stwierdził, że to może być sterownik. Podobnież podłączył inny, sprawny (ten sam typ) i objawy nadal były takie same. Potem coś pogrzebał, podładował akumulator i niby chodził już w porządku, ale nie wie czego to przyczyna. Powiedział, że akumulator do wymiany bo chyba jakieś zwarcie w nim jest i się lekko gotuje przy obciążeniu. Stwierdził, ze to może być nawet tego przyczyna. Jak już wracałem do wawy to znowu zaczęły się te objawy. Zamówiłem już w sklepie nowy aku, ale jeszcze dziś podłączyłem inny używany, na którym kręci ładnie, ale objawy nadal się pojawiają. Muszę się przejechać i zobaczyć czy w takim samym stopniu występują. Nie mam pojęcia co to może być. Może czyjaś asterka miała podobne objawy i zostały zwalczone już. Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki. Pozdrawiam,
  5. "... zapalił się check i zgasł" Może w rozwiązaniu problemu pomogłaby informacja o tym jaki błąd się pojawił.
  6. Witam, Pierwszy raz się udzielę w końcu i może coś pomogę (od czegoś trzeba zacząć). Popieram mojego przedmówce, że to może być UPG. Miałem podobne objawy w swojej asterce (stukanie głośniejsze), lecz były ogromne problemy z uruchomieniem. Sprawdź jak wyglądają świece (u mnie były strasznie czarne na 3 i 4 gdzie była przerwana uszczelka) i ewentualnie zmierz ciśnienie. Pozdr
  7. Witam Wszystkich! Zarejestrowany już jestem kawałek czasu, ale w końcu wypadałoby się przywitać. W posiadaniu najskromniejsza wersja Astra F c14nz z 1992r. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.