Skocz do zawartości

Krotkie amory


Pirat7993

Rekomendowane odpowiedzi

pucharowe krosno ale gdzie i za ile to kupic bo mam komplecik kupilem od goscia za grosze ale juz mnie sie jeden wylał sick.gif ALE CO DZIWNE na diagnostyce pokazuje ze jest sprawny 80% wiec ciul go wie oco chodzi

tak czy inaczej chcialbym kupic nowe tylko jak gdzie i za ile?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ehh mialem delfiny niecaly rok z tylu i sie tez wylały ale to

> kiedys kiedy a slyszalem ze sie poprawiła firma

FIDO jakiś czas temu pisał ze amorki mu wytrzymały 3 dni frown.gif wiec coś było nie tak

ale np iNTERek ma i sobie chwali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> FIDO jakiś czas temu pisał ze amorki mu wytrzymały 3 dni wiec coś

> było nie tak

> ale np iNTERek ma i sobie chwali

tylko ze FIDO kupił jako DELPHI a ja mam KROSNO i moje maja pare latek i wytrzymuja do tej pory nawet na bardzo niskim zawiasie a jego po tygodniu sie polały na 70/50 wiec nie wiem jak to z ich jakoscią teraz jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tylko ze FIDO kupił jako DELPHI a ja mam KROSNO i moje maja pare

> latek i wytrzymuja do tej pory nawet na bardzo niskim zawiasie a

> jego po tygodniu sie polały na 70/50 wiec nie wiem jak to z ich

> jakoscią teraz jest

Ale panowie.. Krosno to właśnie utwardzane w Polskiej fabryce w tym mieście amortyzatory z firmy Delphi.

Są owszem niezłe... ale na tor wyścigowy nie na ulicę. jeśli nie rozchodzi wam się buda po założeniu tych amorków w nieobspawanym samochodzie bez klatki, to prędzej czy później i tak się rozejdzie. Albo przynajmniej szyby popękają od jazdy po dołach.

krótkie, twardsze amorki robi Wierzbicki w Warszawie, można z nim się dogadać jaką chcemy charakterystyke i zrobi konkretny egzemplarz. Niestety cena z tego co wiem też profesjonalna wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A wiesz moze ile?

Jakiś czas temu dowiadywał się mój kierowca i z tego co pamiętam wychodziło chyba 700zł(?) za komplet twardszych (nieskracanych). ale głowy sobie nie dam uciac ze dalej tak jest.

Jak dobrze poszukam to może nawet telefon do niego znajdę

no i znalazlem: http://www.amortyzatory.nsystem.pl/index_pliki/Page393.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jakiś czas temu dowiadywał się mój kierowca i z tego co pamiętam

> wychodziło chyba 700zł(?) za komplet twardszych (nieskracanych).

> ale głowy sobie nie dam uciac ze dalej tak jest.

> Jak dobrze poszukam to może nawet telefon do niego znajdę

Chyba taka przerobka jest bezsensu. Pogrzebalem na innym forum i jeszcze do tego trzeba oddac swoje amory. A tak naprawde to polowa ceny Bilsteina. Chyba lepiej dozbierac na Bila B6 smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam, gdzie mozna by bylo nabyc krotkie i utwardzone amory?? ile

> taki komplecik jest drozszy niz serja no i oczywiscie co

> polecacie do cc

a ja polece TYCH panstwa sporo osob lata na ich amorkach i sobie bardzo chwala.

jak pamietam to cena jakos 550 za komplet

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ok to jak nie krosno to co polecasz w przystepnych cenach ??

Poczytaj troche nizej jest tez o tym dyskuja. Ja generalnie obstawiam Bilsteina B6 (1480zł). Coprawda cena jest dosc wysoka ale jakosc jest niepownywalnie wwysoka. Taka alternatywa moze byc KONI. Niestety bezskutecznie prubuje sie u importera dowiedziec ceny tego zawieszenia. Ktosno to fajne zawieszenia ale jest to zawieszenie wybitnie "torowe". Nie nadaje sie na polskie dziury za mocno smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ok to jak nie krosno to co polecasz w przystepnych cenach ??

Pasowałoby powiedzieć do czego ten samochód (rajdy, wyścigi płaskie, ćwiartka, lans po mieście), jakie sprężyny i co siedzi pod maską.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

seryjny sporting ,sprezynki progresywne H&R -70przod i 50-60 tył i jest to zwykłe miejskie toczydło.

Amorki kupiłem za GROSZE jakies pol roku temu od goscia ktory rozsypal rajdowke ale ze sie polał to pasuje kupic cos nowego a do sprezyny -70 niepasuje kupis seryjnej serii oslabiony.gif bo raz ze bendzie za wysoko a 2 ze tak czy inaczej sie zaraz wyleją

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> seryjny sporting ,sprezynki progresywne H&R -70przod i 50-60 tył

o kur... a ja myślałem do tej pory że -50mm to dużo za nisko

No to powiem ci brachu że przy tak niskim springu musisz mocno utwardzić amorek żeby jeszcze jako-tako dało się jeżdzić bez szorowania miską po asfalcie. Daj te amorki ktore miałeś do któregoś z w/w "szpeców" i powiedz do czego to ma być.

Bilstein B6 nie da rady, tu trzeba ciąć tłoczysko i zalewać gęstym betonem. A buda... no cóż i tak szybciej kierowca nabawi się skoliozy więc buda te dwa lata wytrzyma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> przecież tu są specjaliści co mają zawias w granicy -100 i dają rade

nie wątpię że jakoś jeżdżą. ludzie po amputacji ręki dają radę malować stopami, tylko po co..? (może nie najlepszy przykład ale nic bardziej trafnego nie przychodzi mi do głowy).

Przecież na tak niskim zawiasie nie da się jeździć po naszych pięknych drogach szybciej niż 40km/h. Do tego felga 7,5 cala i mamy zagwarantowane wizyty u mechanika co dwa miesiące w sprawie naprawy zawieszenia, ewentualnie poprawki zderzaka i miski olejowej.

No ale żeby nie było, jestem tolerancyjny. "Jeden lubi lody.. drugi jak mu nogi śmierdzą..."

Jeśli dobrze słyszałem ten spring jest w miarę twardy więc możesz trochę popuścić amortyzatorom (zalać rzadszym betonem wink.gif ).

Podawałem namiar do Wierzbickiego. Opinie o nim są raczej pozytywne, uchodzi za niezłego fachowca, słyszałem też o jakimś gościu w Piasecznie pod Warszawą ponoć jest tańszy i też niezły, ale jak się z nim skontaktować juz niestety nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chyba taka przerobka jest bezsensu. Pogrzebalem na innym forum i

> jeszcze do tego trzeba oddac swoje amory. A tak naprawde to

> polowa ceny Bilsteina. Chyba lepiej dozbierac na Bila B6

stary, piszesz juz ktorys raz o tych bilach, ale uswiadom sobie ze one nie nadaja sie do niskiego zwiasu, one tak jak seria daja rad edo -40, zeby sie dalo nizej trzeba je przerabiac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> stary, piszesz juz ktorys raz o tych bilach, ale uswiadom sobie ze

> one nie nadaja sie do niskiego zwiasu, one tak jak seria daja

> rad edo -40, zeby sie dalo nizej trzeba je przerabiac

Ja poprostu nie moge zrozumiec jak mozna jezdzic po Polsce z zawiasem nizszym niz -40cm ;D A jesli ktos ma -100mm to juz dla mnie totalne przegiecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja poprostu nie moge zrozumiec jak mozna jezdzic po Polsce z zawiasem

> nizszym niz -40cm ;D A jesli ktos ma -100mm to juz dla mnie

> totalne przegiecie.

nizszego niz -40cm, a nawet tyle to ja sobie nawet nie wyobrazam hehe.gifhehe.gifhehe.gif

a przy zawiasie nizszym niz -40 spokojnie da sie jezdzic, ja mam sporo nizej i na wakacje nad morze czy inne wyjazdy smigam po calej Polsce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ot takie przykłady

No nie, to nie jest -100, a juz na pewno nie wzgledem standardowego zawiasu sportinga. Tyle przeswitu po fura to i ja mam na -40, bez zdjecia baterii co prawda, ale mam takie jak nizej. Ja naprawde chce zobaczyc prawdziwe -100, bo na moj gust to tak zawias powinien posadzic fura doslownie na glebie wink.gif

zawias.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No nie, to nie jest -100, a juz na pewno nie wzgledem standardowego

> zawiasu sportinga. Tyle przeswitu po fura to i ja mam na -40,

> bez zdjecia baterii co prawda, ale mam takie jak nizej. Ja

> naprawde chce zobaczyc prawdziwe -100, bo na moj gust to tak

> zawias powinien posadzic fura doslownie na glebie

O to to...

Piękny przykład -40

U nas (właściwie u mojego brata) -35 w seju wygląda bardzo podobnie i to już jest nisko. przy parkowaniu na krawężnikach trzeba mocno uważać, ale coś za coś, albo komfort albo kontrola nad autem i dobre wyniki na KJS i na ulicy. Ale nigdy nie wybrałbym zawiasu który nie daje mi ani jednego ani drugiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No nie, to nie jest -100, a juz na pewno nie wzgledem standardowego

> zawiasu sportinga. Tyle przeswitu po fura to i ja mam na -40,

> bez zdjecia baterii co prawda, ale mam takie jak nizej. Ja

> naprawde chce zobaczyc prawdziwe -100, bo na moj gust to tak

> zawias powinien posadzic fura doslownie na glebie

i tu Cię zdziwie bo to są springi robione przez Kałużę -100 na amorkach z Imielina które dodatkowo maja kielich sprezyny obniżony o 2cm, na zdieciu aż tak tego nie widac ale palca miedzy koło a błotnik nie da sie włozyć, pozatym opona to 175/50/13 wiec i profil nizszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> O to to...

> Piękny przykład -40

> U nas (właściwie u mojego brata) -35 w seju wygląda bardzo podobnie i

> to już jest nisko. przy parkowaniu na krawężnikach trzeba mocno

> uważać, ale coś za coś, albo komfort albo kontrola nad autem i

> dobre wyniki na KJS i na ulicy. Ale nigdy nie wybrałbym zawiasu

> który nie daje mi ani jednego ani drugiego.

wypowiadasz sie jakbys wiedzial wszystko, a nawet nie umiesz odroznic wysokosci zawiasu, fajne macie to -35 skoro wyglada podobnie do zawiasu Intera, ja zawsze twierdzilem ze tam nie ma -100, ale na pewno jest sporo nizej niz -35

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wypowiadasz sie jakbys wiedzial wszystko, a nawet nie umiesz odroznic

> wysokosci zawiasu, fajne macie to -35 skoro wyglada podobnie do

> zawiasu Intera, ja zawsze twierdzilem ze tam nie ma -100, ale na

> pewno jest sporo nizej niz -35

Bob zauważ ze tam jest tylko 0.9L wiec i waga silnika robi swoje, a może Kałuża dał d...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i tu Cię zdziwie bo to są springi robione przez Kałużę -100 na

> amorkach z Imielina które dodatkowo maja kielich sprezyny

> obniżony o 2cm, na zdieciu aż tak tego nie widac ale palca

> miedzy koło a błotnik nie da sie włozyć, pozatym opona to

> 175/50/13 wiec i profil nizszy

To jak - spring jest -100 do tego -2 cm bo kielich nizej i jeszcze 3 mm obnizenia bo masz ciutke mniejsze opony od moich. To z tego by wynikalo, ze twoj siedzi o 83 mm nizej niz moj??? Ewidentle jest dla mnie. ze jest to wszystko kwestia umowy, -40 nie rowne -40 i -100 ktore jest -100 tylko na papierze, itd, itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wypowiadasz sie jakbys wiedzial wszystko, a nawet nie umiesz odroznic

> wysokosci zawiasu, fajne macie to -35 skoro wyglada podobnie do

> zawiasu Intera, ja zawsze twierdzilem ze tam nie ma -100, ale na

> pewno jest sporo nizej niz -35

..ale czy wszyscy pamietaja ze -35 dla seri

i -35 dla sportinga

to 2 zupelnie rozne -35 ??

pozatym, powiedzcie mi gdzie jest sens kupowania za 2400 amorkow b8

i dawania ich do przerobienia/ustawienia

skoro za taka kase pewnie idzie kupic gotowe gwinty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ..ale czy wszyscy pamietaja ze -35 dla seri

> i -35 dla sportinga

> to 2 zupelnie rozne -35 ??

> pozatym, powiedzcie mi gdzie jest sens kupowania za 2400 amorkow b8

> i dawania ich do przerobienia/ustawienia

> skoro za taka kase pewnie idzie kupic gotowe gwinty?

nie ma he he

ale jak juz pisałem jeden lubi ... a drugi jak mu nogi śmierdzą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie ma he he

> ale jak juz pisałem jeden lubi ... a drugi jak mu nogi śmierdzą

.ba, pewnie ze o gustach sie nie dyskutuje

ale jednak forum ma sluzyc wymianie dobrych informacji i pomagac w najsensowniejszym wykorzystaniu rezerw wink.gif i mozliwosci

bo w sumie -100 mozna i na seryjnym zawiasie zrobic

i wcale nie bedzie z tym problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wypowiadasz sie jakbys wiedzial wszystko, a nawet nie umiesz odroznic

> wysokosci zawiasu, fajne macie to -35 skoro wyglada podobnie do

> zawiasu Intera, ja zawsze twierdzilem ze tam nie ma -100, ale na

> pewno jest sporo nizej niz -35

Fakt. Nie znam się na wszystkim, nigdzie tego nie stwierdziłem.

A tak poza tym odpowiadałem na post "Woj76" i do niego porównywałem Eibacha, który jest zamontowany w "czerwonej strzale" brata.

Jeździłem na prawym z obecnym kierowcą w cienkim który miał Eibacha -55 (albo coś koło tego) i było za nisko. szkoda że wydzwonił tym autem bo szybkie skubane było... frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ..ale czy wszyscy pamietaja ze -35 dla seri

> i -35 dla sportinga

> to 2 zupelnie rozne -35 ??

tak, co nie zmienia faktu ze -35 od CCS dalej bedzie wyzej niz to co na fotce

> pozatym, powiedzcie mi gdzie jest sens kupowania za 2400 amorkow b8

> i dawania ich do przerobienia/ustawienia

> skoro za taka kase pewnie idzie kupic gotowe gwinty?

ja tam takiego sensu nie widze i wolalbym kupic gotowca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak, co nie zmienia faktu ze -35 od CCS dalej bedzie wyzej niz to co

> na fotce

..obawiam sie jednak ze to wlasnie b edzie to wink.gif

> ja tam takiego sensu nie widze i wolalbym kupic gotowca

...

zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> swoja droga ciekawi mnie te -35 skoro kolega musi bokiem na

> spowalniacze wjeżdżać, a może tam są spowalniacze dla terenówek?

Ale rozpetalem burze, zupelnie niechcacy zeby.GIF Moze byc, ze moj zawias wcale nie jest -40, a np. -60. Springi kupilem -40 do sportasia a co dostalem to zalezy od tego czy koles ktory jest z polki zdejmowal byl akurat trzezwy. Furke kolegi ccinka obejrzalem, milutka, ale dalej nie widzie jak to jest -100. Generalnie to powinno sie mierzyc odleglosci miedzy nadkolem i srodkiem piasty, skonczyly by sie glupie licytacje.

A co do progow dla terenowek to sa naprawde malo fajne - na 200 metrach uliczki dojazdowej do domu mam trzy, takie ze naprawde prosto sie przez nie nie daje przejechac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ..ale czy wszyscy pamietaja ze -35 dla seri

> i -35 dla sportinga

> to 2 zupelnie rozne -35 ??

Dobrze mówi! dać mu wódki!

> pozatym, powiedzcie mi gdzie jest sens kupowania za 2400 amorkow b8

Zaraz.. przeoczyłem coś? kto tu mówił o B8?!

Zapytaj ludzi z PPZM albo RSMP (chociaż oni raczejto z B6 robią)

Amortyzator amortyzatorowi nierówny. W cienkim siedział Wierzbicki utwardzony (koszt kompletu powiedzmy 800zł na czysto). Na równym trzymał się fajnie, ale jak przyszło podbicie, dziura,albo nie daj Boże nierówny szuter auto robiło się nerwowe, podskakiwało, traciło przyczepność.

Po przesiadce do Seja (B6 gwint) nie ma porównania... wybiera wszystko elegancko, nie ma przechyłów nadwozia, jest sztywno, ale mimo auto nie skacze jak źrebak po polanie. Po prostu inna bajka. No i wytrzymałość takich amorków dużo większa.

> i dawania ich do przerobienia/ustawienia

> skoro za taka kase pewnie idzie kupic gotowe gwinty?

Tak, można, ale taki gwint po kilku odcinkach można już co najwyżej odłożyć na półkę, a Bilka dajesz spowrotem do Zerkopolu i masz jak nówkę na następnych kilka rajdów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale rozpetalem burze, zupelnie niechcacy Moze byc, ze moj zawias

> wcale nie jest -40, a np. -60. Springi kupilem -40 do sportasia

> a co dostalem to zalezy od tego czy koles ktory jest z polki

> zdejmowal byl akurat trzezwy. Furke kolegi ccinka obejrzalem,

> milutka, ale dalej nie widzie jak to jest -100. Generalnie to

> powinno sie mierzyc odleglosci miedzy nadkolem i srodkiem

> piasty, skonczyly by sie glupie licytacje.

> A co do progow dla terenowek to sa naprawde malo fajne - na 200

> metrach uliczki dojazdowej do domu mam trzy, takie ze naprawde

> prosto sie przez nie nie daje przejechac.

zmierz ile masz, jak nie zapomne to sprawdze po powrocie z dlugiego weekendu ile jest u mnie dla porownania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pozatym, powiedzcie mi gdzie jest sens kupowania za 2400 amorkow b8

> i dawania ich do przerobienia/ustawienia

> skoro za taka kase pewnie idzie kupic gotowe gwinty?

Jak to po co... żeby być dżezi w światku kjsów i innych imprez sportowych. Bo jak mówisz, że masz amory z Zerkopolu to jesteś gość... nie czaisz tych kocich ruchów?

zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.