unimor Napisano 1 Maja 2007 Udostępnij Napisano 1 Maja 2007 czy ktos z was wycisnał z 899 wiecej konnych??np. z 42 KM na 60 KM u mnie załozyli wieksza srednice rure (od katalizatora do tlumika) i troche lepiej rozpedza i ma piekny dziwek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 1 Maja 2007 Udostępnij Napisano 1 Maja 2007 > czy ktos z was wycisnał z 899 wiecej konnych??np. z 42 KM na 60 KM u > mnie załozyli wieksza srednice rure (od katalizatora do tlumika) > i troche lepiej rozpedza i ma piekny dziwek. wbij na centomanie tam troszkę przyspieszają swoje 900 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TarNovy Napisano 1 Maja 2007 Udostępnij Napisano 1 Maja 2007 Kup sobie naklejkę na tylnią klape UNO TURBO (Niewarto żyłować takiego silnika) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
unimor Napisano 1 Maja 2007 Autor Udostępnij Napisano 1 Maja 2007 > Kup sobie naklejkę na tylnią klape UNO TURBO (Niewarto żyłować > takiego silnika) JAk przykleje ta najlepke to na ulicy bedzie pusto bo wiedza ze to najszybki fiat uno na swiecie p.s samochody ukrywaja sie w garadzie albo w domu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SieneK Napisano 1 Maja 2007 Udostępnij Napisano 1 Maja 2007 > czy ktos z was wycisnał z 899 wiecej konnych??np. z 42 KM na 60 KM u > mnie załozyli wieksza srednice rure (od katalizatora do tlumika) > i troche lepiej rozpedza i ma piekny dziwek. zmień silnik na 1,4 albo 1,2 75 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaudi0 Napisano 1 Maja 2007 Udostępnij Napisano 1 Maja 2007 > zmień silnik na 1,4 albo 1,2 75 lub zmień auto i przylep naklejkę CLIP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaudi0 Napisano 1 Maja 2007 Udostępnij Napisano 1 Maja 2007 > czy ktos z was wycisnał z 899 wiecej konnych??np. z 42 KM na 60 KM u > mnie załozyli wieksza srednice rure (od katalizatora do tlumika) > i troche lepiej rozpedza i ma piekny dziwek. Kolego z czego ty sie spodziewasz z tego silnika mam 1.0 i też mnie zaskakuje A jeżeli jednak nadal si upierasz nad zwiększeniem mocy swojego klipa pogadaj z kolega Puzonem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maureliusz Napisano 1 Maja 2007 Udostępnij Napisano 1 Maja 2007 Jak czytam takie odpowiedzi...to ręce opadają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaudi0 Napisano 1 Maja 2007 Udostępnij Napisano 1 Maja 2007 > Jak czytam takie odpowiedzi...to ręce opadają... jak czytam takie pytania to mi sie śmieć chce Bo powiedz mi co można zrobić z Uno 899 czy tez z 1.0 Jak ktoś ma ochotę na wrażenia to mu zostaje wszczepienie silnika z Turbo albo kupienie unówki z silnikiem 1.4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
unimor Napisano 1 Maja 2007 Autor Udostępnij Napisano 1 Maja 2007 > jak czytam takie pytania to mi sie śmieć chce > Bo powiedz mi co można zrobić z Uno 899 czy tez z 1.0 > Jak ktoś ma ochotę na wrażenia to mu zostaje wszczepienie silnika z > Turbo albo kupienie unówki z silnikiem 1.4 Takie silniki 1.4 sa bardzo stare pochadzacch z lata 60:/Ja nie kupie uniaka z silnikeim 1.4 bo te silniki sa awaryjne i duzo rdzy na blachy sa:/ lepiej wstawie silnik od porsche 911 turbo o mocy 420 KM i uniak poleci w powietrzu a predkosc max to okolo 360 km/h 0-100 w 2 sekundy a palenie okolo 10 litrow na 100 km. wiec taki silnik oplaca sie wstawic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 1 Maja 2007 Udostępnij Napisano 1 Maja 2007 zapomniałeś o jednym prędzej by się rozpadł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaudi0 Napisano 1 Maja 2007 Udostępnij Napisano 1 Maja 2007 > Takie silniki 1.4 sa bardzo stare pochadzacch z lata 60:/Ja nie > kupie uniaka z silnikeim 1.4 bo te silniki sa awaryjne i duzo > rdzy na blachy sa:/ lepiej wstawie silnik od porsche 911 turbo > o mocy 420 KM i uniak poleci w powietrzu a predkosc max to okolo > 360 km/h 0-100 w 2 sekundy a palenie okolo 10 litrow na 100 km. > wiec taki silnik oplaca sie wstawic Te silniki są stare to prawda, a jak sądzisz jak stary jest silnik który ty masz a pamiętasz fiata 127 a znasz punto Sporting 90Km 16v to w nim masz 1.4 i to ten sam silnik nie inny a Brava 1.412v nadal ten sam silnik (tu sie fiat nie popisał) silnik jest naj droższym elementem konstrukcyjnym. Więc zamiast konstruować silniki zmienia się wałki, głowice, doloty, przepustnice. więc prawdopodobnie silnik 899 i 1.4 konstruował ten sam chop Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaudi0 Napisano 1 Maja 2007 Udostępnij Napisano 1 Maja 2007 > zapomniałeś o jednym > prędzej by się rozpadł nie rozpadł ale wygubił by się. Jak to lui de fine jeździł z siostra tą cytryną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
unimor Napisano 1 Maja 2007 Autor Udostępnij Napisano 1 Maja 2007 > Te silniki są stare to prawda, a jak sądzisz jak stary jest silnik > który ty masz a pamiętasz fiata 127? Nie pamietam fiata 127 bo mnie nie bylo na swiecie tylko na zdjeciu widzialem. wiem ze silniki 899 zostal wyproduktowany od 1973 roku w fiacie 127 i japonskiej Suzuki .(wiem od mojego wujka ktory jest dyrektorem Fiata) Słyszałęm takie pogłoski ze w fiacie bravo z silnikiem 1.4 duzo palily i...czesto jest gosciem w servicie... az dziwie sie:/ No chyba ze nie dbaja i maja gdzies w d..ie z silnikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaudi0 Napisano 1 Maja 2007 Udostępnij Napisano 1 Maja 2007 > Słyszałęm takie pogłoski ze w fiacie bravo z silnikiem 1.4 duzo > palily i...czesto jest gosciem w servicie... az dziwie sie:/ No > chyba ze nie dbaja i maja gdzies w d..ie z silnikiem. silnik bravki to jednostka 12 zaworowa czyli 3 zawory na jeden cylinder no niestety smarowanie było kiepskie i często autko gościło na salonach A z ciekawości to powiem że 16v i 12v to nic nowego to stare rozwiązania jak świat A fiat wraca do 8 bo 16v ma więcej kobył ale trzeba ją kręcić ja starego Disela by szła Mój brat ma PUNCIAKA 1.2 8v 60KM A jego koleś PUNCIAKA 1.2 16V 80KM i jak sądzisz który lepiej idzie i się lepiej zerwie oczywiście że 8v co prawda 16v go dojdzie a potem wyprzedzi ale i tak bardziej wgniata 8v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamien Napisano 2 Maja 2007 Udostępnij Napisano 2 Maja 2007 > Te silniki są stare to prawda, a jak sądzisz jak stary jest silnik > który ty masz a pamiętasz fiata 127 > a znasz punto Sporting 90Km 16v to w nim masz 1.4 i to ten sam silnik > nie inny a Brava 1.412v nadal ten sam silnik (tu sie fiat nie > popisał) > silnik jest naj droższym elementem konstrukcyjnym. > Więc zamiast konstruować silniki zmienia się wałki, głowice, doloty, > przepustnice. > więc prawdopodobnie silnik 899 i 1.4 konstruował ten sam chop z racji tego ze w CC mam 1.0 fire zapodany to zagladam na forum uno od czasu do czasu i ze tak sie wyraze to kolega glupoty wypisuje ze glowa boli odnosnie silnikow 1.4 8V taki jak montowany w uno to jest silnik serii modular ta konstrukcja powstala pod koniec lat 70 903/899 pamieta fiata 127 a powstal wczesniej i jego konstrukcje szacuje sie na przelom lat 60/70 1.0/1.1/1.2 8V montowane w CC/uno/punto itp to silniki serii fire konstrukcja z polowy lat 80 - dosc nowoczesne i wytrzymale silniki - nie maja nic wspolnego z seria modular 1.2/1.4/1.6 16V montowane w punto/stilo itp to silniki serii superfire konstrukcja wywodzaca sie z polowy lat 90 - rowniez nie maja nic wspolnego z seria modular jak to kolega wyzej napisal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djskorpion Napisano 2 Maja 2007 Udostępnij Napisano 2 Maja 2007 > Takie silniki 1.4 sa bardzo stare pochadzacch z lata 60:/Ja nie > kupie uniaka z silnikeim 1.4 bo te silniki sa awaryjne i duzo > rdzy na blachy sa:/ lepiej wstawie silnik od porsche 911 turbo > o mocy 420 KM i uniak poleci w powietrzu a predkosc max to okolo > 360 km/h 0-100 w 2 sekundy a palenie okolo 10 litrow na 100 km. > wiec taki silnik oplaca sie wstawic I troszkę szarych komórek pod dekiel bo chyba troszke za wersalkę wpadło w nocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 2 Maja 2007 Udostępnij Napisano 2 Maja 2007 > Kolego z czego ty sie spodziewasz z tego silnika > mam 1.0 i też mnie zaskakuje > A jeżeli jednak nadal si upierasz nad zwiększeniem mocy swojego klipa > pogadaj z kolega Puzonem Mnie to dziwi tylko to, czemu podobno Puzonowa seria 899 okazała się nieco szybsza od 1.0 FIRE Pewnie dlatego, że mam sprzęgło do wywalenia i brak ducha rajdowca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
major_601 Napisano 2 Maja 2007 Udostępnij Napisano 2 Maja 2007 > Takie silniki 1.4 sa bardzo stare pochadzacch z lata 60:/Ja nie > kupie uniaka z silnikeim 1.4 bo te silniki sa awaryjne i duzo > rdzy na blachy sa:/ lepiej wstawie silnik od porsche 911 turbo > o mocy 420 KM i uniak poleci w powietrzu a predkosc max to okolo > 360 km/h 0-100 w 2 sekundy a palenie okolo 10 litrow na 100 km. > wiec taki silnik oplaca sie wstawic Głupoty kolega opowiada silnik 1372 powstał w wyniku modyfikacji silnika 1301 pod koniec lat 70tych 20 wieku Ciekawe że 103kkm i przy silniku nic nie robiłem, a sprawdzany niedawno luz zaworowy jest właściwy, oleju nie bierze. Dla mnie same plusy. Co do korozji co ma do rzeczy jaki typ Uno, rdza jak chce zje każde auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lui Napisano 2 Maja 2007 Udostępnij Napisano 2 Maja 2007 > Takie silniki 1.4 sa bardzo stare pochadzacch z lata 60:/Ja nie > kupie uniaka z silnikeim 1.4 bo te silniki sa awaryjne i duzo > rdzy na blachy sa:/ lepiej wstawie silnik od porsche 911 turbo > o mocy 420 KM i uniak poleci w powietrzu a predkosc max to okolo > 360 km/h 0-100 w 2 sekundy a palenie okolo 10 litrow na 100 km. > wiec taki silnik oplaca sie wstawic miałem uno turbo co miał przebieg 206tyś, padła blacha silnik trzymał się bdb teraz mam coś ok 150tyś? i lata jak trzeba psują się tylko drobnostki w osprzęcie, sam silnik ani razu no i 118KM z 1.4 (teraz ponad 100KM z litra) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robitrans Napisano 3 Maja 2007 Udostępnij Napisano 3 Maja 2007 > 903/899 pamieta fiata 127 a powstal wczesniej i jego konstrukcje > szacuje sie na przelom lat 60/70 Zgadza się,że ta konstrukcja silnika powstała wcześniej.Poprzednikiem silnika 903,był silnik o mniejszej poj skokowej montowany w Fiacie 600/600D w latach 1956-1968 Zastawa 750 też miała ten sam motorek o Fiacie 850 nie wspomnę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qdlaty900 Napisano 3 Maja 2007 Udostępnij Napisano 3 Maja 2007 a co powiecie na 115 koniów? http://www.scuderiatopolino.com/Links/engine.htm oczywiście najprostszym sposobem jest zalozenie 1.2 16v pzd c. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
strazak1 Napisano 4 Maja 2007 Udostępnij Napisano 4 Maja 2007 > a co powiecie na 115 koniów? > http://www.scuderiatopolino.com/Links/engine.htm > oczywiście najprostszym sposobem jest zalozenie 1.2 16v > pzd c. aczkolwiek za te pieniądze co on władował w moda, możesz mieć jakieś dobre 1.8 hgt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
unimor Napisano 4 Maja 2007 Autor Udostępnij Napisano 4 Maja 2007 a co powiecie na silnik 796 cm3 o mocy 51 KM i moment 69 nm z matiza?? 0-100km/h 17 s. (wiadomo ze matiz jest lzejszy wazy 770kg niz uno) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jonten Napisano 4 Maja 2007 Udostępnij Napisano 4 Maja 2007 Ale BTW - jakie wspaniałe V6 byłoby z 2 silników Matiza !!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 4 Maja 2007 Udostępnij Napisano 4 Maja 2007 > Ale BTW - jakie wspaniałe V6 byłoby z 2 silników Matiza > !!!!! Spamer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jonten Napisano 4 Maja 2007 Udostępnij Napisano 4 Maja 2007 Ja tam nie mam wyrzutów sumienia - nie ten światopoglą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 4 Maja 2007 Udostępnij Napisano 4 Maja 2007 > Ja tam nie mam wyrzutów sumienia - nie ten światopoglą O , masz i weź chuopa zrozum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jonten Napisano 4 Maja 2007 Udostępnij Napisano 4 Maja 2007 A babę to już całkiem zapomnij!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 4 Maja 2007 Udostępnij Napisano 4 Maja 2007 > czy ktos z was wycisnał z 899 wiecej konnych??np. z 42 KM na 60 KM u > mnie załozyli wieksza srednice rure (od katalizatora do tlumika) > i troche lepiej rozpedza i ma piekny dziwek. odpusc i swap na 1.2 8V zpunto(bardzo rozwojowy silnik) albo na turbo ale to trzeba duzo zapalu i pracy...ew.1,6 16V z siena/palio/bravo... Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
unimor Napisano 5 Maja 2007 Autor Udostępnij Napisano 5 Maja 2007 a te silniki: http://moto.allegro.pl/item190173680_silnik_saab_9000_2_0_16v_turbo.html http://moto.allegro.pl/item190317623_okazja_polonez_caro_silnik_1_6_benzyna_za_149_zl.html http://moto.allegro.pl/item191089261_silnik_fiat_barchetta.html http://moto.allegro.pl/item191089258_silnik_alfa_romeo_147_156_gt_2_0_150_km.html http://moto.allegro.pl/item191917635_silnik_fiat_1_4_12v_bravo_brava_marea_super.html http://moto.allegro.pl/item192287849_honda_s2000_s_2000_silnik_2004r.html http://moto.allegro.pl/item192307265_silnik_porsche_carrera_2700_cm3_benzyna.html naradzie tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 5 Maja 2007 Udostępnij Napisano 5 Maja 2007 > a te silniki: > http://moto.allegro.pl/item190173680_silnik_saab_9000_2_0_16v_turbo.html > http://moto.allegro.pl/item190317623_okazja_polonez_caro_silnik_1_6_benzyna_za_149_zl.html > http://moto.allegro.pl/item191089261_silnik_fiat_barchetta.html > http://moto.allegro.pl/item191089258_silnik_alfa_romeo_147_156_gt_2_0_150_km.html > http://moto.allegro.pl/item191917635_silnik_fiat_1_4_12v_bravo_brava_marea_super.html > http://moto.allegro.pl/item192287849_honda_s2000_s_2000_silnik_2004r.html > http://moto.allegro.pl/item192307265_silnik_porsche_carrera_2700_cm3_benzyna.html > naradzie tyle. wogole to kup subaru i zaloz naniego bude od uno...a wczesniej przeszukaj forum bo o swapie bylo juz duzo a nie dajesz tutaj silniki z carrery Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
strazak1 Napisano 5 Maja 2007 Udostępnij Napisano 5 Maja 2007 a tam zaraz trzeba pierw koledze wytłumaczyć niah-niah-niah Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawny7 Napisano 5 Maja 2007 Udostępnij Napisano 5 Maja 2007 > Takie silniki 1.4 sa bardzo stare pochadzacch z lata 60:/Ja nie > kupie uniaka z silnikeim 1.4 bo te silniki sa awaryjne i duzo > rdzy na blachy sa:/ lepiej wstawie silnik od porsche 911 turbo > o mocy 420 KM i uniak poleci w powietrzu a predkosc max to okolo > 360 km/h 0-100 w 2 sekundy a palenie okolo 10 litrow na 100 km. > wiec taki silnik oplaca sie wstawic Mój stary i awaryjny silnik objedzie twoją nowoczesną wytjuningowaną jednostkę cztery razy i dwa razy zaciągnie do warsztatu... A propos rdzy, to tylko nowe mercedesy jej nie mają. Było kupić golfa skoro uno taki do dupy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
strazak1 Napisano 5 Maja 2007 Udostępnij Napisano 5 Maja 2007 > Mój stary i awaryjny silnik objedzie twoją nowoczesną wytjuningowaną > jednostkę cztery razy i dwa razy zaciągnie do warsztatu... A > propos rdzy, to tylko nowe mercedesy <<--- a co się kryje pod pojęciem NOWE (salonówki czy do 3roku życia) jej nie mają . > Było kupić golfa skoro uno taki do dupy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
strazak1 Napisano 5 Maja 2007 Udostępnij Napisano 5 Maja 2007 > > propos rdzy, to tylko nowe mercedesy a co do wózków golfowych to jak kupować to 1.8 GT (po odpaleniu zostaje tylko G-oofno) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.