Skocz do zawartości

wycisnac z 899 wiecej konnych


unimor

Rekomendowane odpowiedzi

> czy ktos z was wycisnał z 899 wiecej konnych??np. z 42 KM na 60 KM u

> mnie załozyli wieksza srednice rure (od katalizatora do tlumika)

> i troche lepiej rozpedza i ma piekny dziwek.

wbij na centomanie tam troszkę przyspieszają swoje 900 grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kup sobie naklejkę na tylnią klape UNO TURBO (Niewarto żyłować

> takiego silnika)

JAk przykleje ta najlepke to na ulicy bedzie pusto 270751858-jezyk.gif bo wiedza ze to najszybki fiat uno na swiecie cool.gif p.s samochody ukrywaja sie w garadzie albo w domu hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czy ktos z was wycisnał z 899 wiecej konnych??np. z 42 KM na 60 KM u

> mnie załozyli wieksza srednice rure (od katalizatora do tlumika)

> i troche lepiej rozpedza i ma piekny dziwek.

zmień silnik na 1,4 albo 1,2 75

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czy ktos z was wycisnał z 899 wiecej konnych??np. z 42 KM na 60 KM u

> mnie załozyli wieksza srednice rure (od katalizatora do tlumika)

> i troche lepiej rozpedza i ma piekny dziwek.

Kolego z czego ty sie spodziewasz z tego silnika hehe.gif

mam 1.0 i też mnie zaskakuje zlosnik2.gif

A jeżeli jednak nadal si upierasz nad zwiększeniem mocy swojego klipa pogadaj z kolega Puzonem grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak czytam takie odpowiedzi...to ręce opadają...

jak czytam takie pytania to mi sie śmieć chce hehe.gif

Bo powiedz mi co można zrobić z Uno 899 czy tez z 1.0 sciana.gif

Jak ktoś ma ochotę na wrażenia to mu zostaje wszczepienie silnika z Turbo albo kupienie unówki z silnikiem 1.4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak czytam takie pytania to mi sie śmieć chce

> Bo powiedz mi co można zrobić z Uno 899 czy tez z 1.0

> Jak ktoś ma ochotę na wrażenia to mu zostaje wszczepienie silnika z

> Turbo albo kupienie unówki z silnikiem 1.4

Takie silniki 1.4 sa bardzo stare pochadzacch z lata 60:/Ja nie kupie uniaka z silnikeim 1.4 bo te silniki sa awaryjne i duzo rdzy na blachy sa:/ lepiej wstawie silnik od porsche 911 turbo cool.gif o mocy 420 KM i uniak poleci w powietrzu a predkosc max to okolo 360 km/h 0-100 w 2 sekundy a palenie okolo 10 litrow na 100 km. wiec taki silnik oplaca sie wstawic 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Takie silniki 1.4 sa bardzo stare pochadzacch z lata 60:/Ja nie

> kupie uniaka z silnikeim 1.4 bo te silniki sa awaryjne i duzo

> rdzy na blachy sa:/ lepiej wstawie silnik od porsche 911 turbo

> o mocy 420 KM i uniak poleci w powietrzu a predkosc max to okolo

> 360 km/h 0-100 w 2 sekundy a palenie okolo 10 litrow na 100 km.

> wiec taki silnik oplaca sie wstawic zeby.GIF

Te silniki są stare to prawda, a jak sądzisz jak stary jest silnik który ty masz hehe.gif a pamiętasz fiata 127 zlosnik2.gif

a znasz punto Sporting 90Km 16v to w nim masz 1.4 i to ten sam silnik nie inny a Brava 1.412v nadal ten sam silnik (tu sie fiat nie popisał)

silnik jest naj droższym elementem konstrukcyjnym.

Więc zamiast konstruować silniki zmienia się wałki, głowice, doloty, przepustnice.

więc prawdopodobnie silnik 899 i 1.4 konstruował ten sam chop hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Te silniki są stare to prawda, a jak sądzisz jak stary jest silnik

> który ty masz a pamiętasz fiata 127? Nie pamietam fiata 127 bo mnie nie bylo na swiecie tylko na zdjeciu widzialem. wiem ze silniki 899 zostal wyproduktowany od 1973 roku w fiacie 127 i japonskiej Suzuki .(wiem od mojego wujka ktory jest dyrektorem Fiata)

Słyszałęm takie pogłoski ze w fiacie bravo z silnikiem 1.4 duzo palily i...czesto jest gosciem w servicie... az dziwie sie:/ No chyba ze nie dbaja i maja gdzies w d..ie z silnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Słyszałęm takie pogłoski ze w fiacie bravo z silnikiem 1.4 duzo

> palily i...czesto jest gosciem w servicie... az dziwie sie:/ No

> chyba ze nie dbaja i maja gdzies w d..ie z silnikiem.

silnik bravki to jednostka 12 zaworowa czyli 3 zawory na jeden cylinder no niestety smarowanie było kiepskie i często autko gościło na salonach zeby.GIF

A z ciekawości to powiem że 16v i 12v to nic nowego to stare rozwiązania jak świat zeby.GIF

A fiat wraca do 8 bo 16v ma więcej kobył ale trzeba ją kręcić ja starego Disela zeby.GIF by szła

Mój brat ma PUNCIAKA 1.2 8v 60KM

A jego koleś PUNCIAKA 1.2 16V 80KM

i jak sądzisz który lepiej idzie i się lepiej zerwie oczywiście że 8v co prawda 16v go dojdzie a potem wyprzedzi ale i tak bardziej wgniata 8v zeby.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Te silniki są stare to prawda, a jak sądzisz jak stary jest silnik

> który ty masz a pamiętasz fiata 127

> a znasz punto Sporting 90Km 16v to w nim masz 1.4 i to ten sam silnik

> nie inny a Brava 1.412v nadal ten sam silnik (tu sie fiat nie

> popisał)

> silnik jest naj droższym elementem konstrukcyjnym.

> Więc zamiast konstruować silniki zmienia się wałki, głowice, doloty,

> przepustnice.

> więc prawdopodobnie silnik 899 i 1.4 konstruował ten sam chop

z racji tego ze w CC mam 1.0 fire zapodany to zagladam na forum uno od czasu do czasu i ze tak sie wyraze to kolega glupoty wypisuje ze glowa boli odnosnie silnikow

1.4 8V taki jak montowany w uno to jest silnik serii modular ta konstrukcja powstala pod koniec lat 70

903/899 pamieta fiata 127 a powstal wczesniej i jego konstrukcje szacuje sie na przelom lat 60/70

1.0/1.1/1.2 8V montowane w CC/uno/punto itp to silniki serii fire konstrukcja z polowy lat 80 - dosc nowoczesne i wytrzymale silniki - nie maja nic wspolnego z seria modular

1.2/1.4/1.6 16V montowane w punto/stilo itp to silniki serii superfire konstrukcja wywodzaca sie z polowy lat 90 - rowniez nie maja nic wspolnego z seria modular jak to kolega wyzej napisal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Takie silniki 1.4 sa bardzo stare pochadzacch z lata 60:/Ja nie

> kupie uniaka z silnikeim 1.4 bo te silniki sa awaryjne i duzo

> rdzy na blachy sa:/ lepiej wstawie silnik od porsche 911 turbo

> o mocy 420 KM i uniak poleci w powietrzu a predkosc max to okolo

> 360 km/h 0-100 w 2 sekundy a palenie okolo 10 litrow na 100 km.

> wiec taki silnik oplaca sie wstawic

I troszkę szarych komórek pod dekiel bo chyba troszke za wersalkę wpadło w nocy sciana.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kolego z czego ty sie spodziewasz z tego silnika

> mam 1.0 i też mnie zaskakuje

> A jeżeli jednak nadal si upierasz nad zwiększeniem mocy swojego klipa

> pogadaj z kolega Puzonem

Mnie to dziwi tylko to, czemu podobno Puzonowa seria 899 okazała się nieco szybsza od 1.0 FIRE confused.gif Pewnie dlatego, że mam sprzęgło do wywalenia i brak ducha rajdowca yay.gifuzbroj_zlo.gifhahaha.gifok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Takie silniki 1.4 sa bardzo stare pochadzacch z lata 60:/Ja nie

> kupie uniaka z silnikeim 1.4 bo te silniki sa awaryjne i duzo

> rdzy na blachy sa:/ lepiej wstawie silnik od porsche 911 turbo

> o mocy 420 KM i uniak poleci w powietrzu a predkosc max to okolo

> 360 km/h 0-100 w 2 sekundy a palenie okolo 10 litrow na 100 km.

> wiec taki silnik oplaca sie wstawic

Głupoty kolega opowiada silnik 1372 powstał w wyniku modyfikacji silnika 1301 pod koniec lat 70tych 20 wieku zeby.GIF

Ciekawe że 103kkm i przy silniku nic nie robiłem, a sprawdzany niedawno luz zaworowy jest właściwy, oleju nie bierze. Dla mnie same plusy.

Co do korozji co ma do rzeczy jaki typ Uno, rdza jak chce zje każde auto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Takie silniki 1.4 sa bardzo stare pochadzacch z lata 60:/Ja nie

> kupie uniaka z silnikeim 1.4 bo te silniki sa awaryjne i duzo

> rdzy na blachy sa:/ lepiej wstawie silnik od porsche 911 turbo

> o mocy 420 KM i uniak poleci w powietrzu a predkosc max to okolo

> 360 km/h 0-100 w 2 sekundy a palenie okolo 10 litrow na 100 km.

> wiec taki silnik oplaca sie wstawic

miałem uno turbo co miał przebieg 206tyś, padła blacha silnik trzymał się bdb

teraz mam coś ok 150tyś? i lata jak trzeba psują się tylko drobnostki w osprzęcie, sam silnik ani razu

no i 118KM z 1.4 (teraz ponad 100KM z litra)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 903/899 pamieta fiata 127 a powstal wczesniej i jego konstrukcje

> szacuje sie na przelom lat 60/70

Zgadza się,że ta konstrukcja silnika powstała wcześniej.Poprzednikiem silnika 903,był silnik o mniejszej poj skokowej montowany w Fiacie 600/600D w latach 1956-1968 Zastawa 750 też miała ten sam motorek o Fiacie 850 nie wspomnę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czy ktos z was wycisnał z 899 wiecej konnych??np. z 42 KM na 60 KM u

> mnie załozyli wieksza srednice rure (od katalizatora do tlumika)

> i troche lepiej rozpedza i ma piekny dziwek.

odpusc i swap na 1.2 8V zpunto(bardzo rozwojowy silnik) albo na turbo ale to trzeba duzo zapalu i pracy...ew.1,6 16V z siena/palio/bravo...

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Takie silniki 1.4 sa bardzo stare pochadzacch z lata 60:/Ja nie

> kupie uniaka z silnikeim 1.4 bo te silniki sa awaryjne i duzo

> rdzy na blachy sa:/ lepiej wstawie silnik od porsche 911 turbo

> o mocy 420 KM i uniak poleci w powietrzu a predkosc max to okolo

> 360 km/h 0-100 w 2 sekundy a palenie okolo 10 litrow na 100 km.

> wiec taki silnik oplaca sie wstawic

Mój stary i awaryjny silnik objedzie twoją nowoczesną wytjuningowaną jednostkę cztery razy i dwa razy zaciągnie do warsztatu... A propos rdzy, to tylko nowe mercedesy jej nie mają.

Było kupić golfa skoro uno taki do dupy grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mój stary i awaryjny silnik objedzie twoją nowoczesną wytjuningowaną

> jednostkę cztery razy i dwa razy zaciągnie do warsztatu... A

> propos rdzy, to tylko nowe mercedesy <<--- a co się kryje pod pojęciem NOWE (salonówki czy do 3roku życia) jej nie mają .

> Było kupić golfa skoro uno taki do dupy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.