Skocz do zawartości

Wycięcie katalizatora a spalanie??


And

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ma jakiś wpływ jedno na drugie?

Dzisiaj usłyszałem opinie że po wycięciu kata spalanie zwiększy się o 2 litry bo sonda lambda przez lepszy(szybszy) przepływ spalin nie może prawidłowo odczytywać parametrów spalania. Czy jest w tym jakaś racja? Jeżeli tak, to czy np strumienica załatwi sprawe??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy ma jakiś wpływ jedno na drugie?

> Dzisiaj usłyszałem opinie że po wycięciu kata spalanie zwiększy się o

> 2 litry bo sonda lambda przez lepszy(szybszy) przepływ spalin

> nie może prawidłowo odczytywać parametrów spalania. Czy jest w

> tym jakaś racja? Jeżeli tak, to czy np strumienica załatwi

> sprawe??

IMO wycięcie kata nie zwiększa spalania 0 no chyba ze non stop testujesz ile to ci niby koni dało!

jedyne co odczujesz to mniejszy ciąg z dołu i tyle

a strumiennica to sie nadaje ale do ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

strumienica to sie nadaje zeby "zalatac" miejsce po katalizatorze 270751858-jezyk.gif nic poza tym. Jakby padl mi kat to bym wlasnie wymienil go na strumienice w obudowie kata bo kat kosztuje ponad 300 zl a taka strumienica 50 zl 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mi po wycięciu kata z megany ( stopił się od temperatury i nie

> puszczał spalin) silnik nagle zaczął brac olej. jak przedtem nie

> palił ani kropelki to teraz wciągnie z pół litra na 1000km

to ciekawy przypadek.

U mnie ani więcej nie pali, ani oleju nie bierze (po wycięciu katalizatora). Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli kat jest juz do wywalenia , to najlepiej kupic strumienice w obudowie kata, niby opór bedzie mniejszy bedzie spalał więcej, ale przynajmniej przy przeglądzie i przy policial.gif bedzie GIT, niz przy wspawanej samej rurze waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jezeli kat jest juz do wywalenia , to najlepiej kupic strumienice w

> obudowie kata, niby opór bedzie mniejszy bedzie spalał więcej,

> ale przynajmniej przy przeglądzie i przy bedzie GIT, niz przy

> wspawanej samej rurze

Nie do konca będzie git bo wyjdzi eto na analizatorze spalin grinser006.gif Dla porównani Civic 1.5 przed wyjęciem kata CO 0.150 po wyjęciu 0.453 to wartości przy dobrym silniku . Jak będzie bardziej wymęczony Co wskoczy powyżej 0.5 i przeglądu nie będzie grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jezeli kat jest juz do wywalenia , to najlepiej kupic strumienice w

> obudowie kata, niby opór bedzie mniejszy bedzie spalał więcej,

> ale przynajmniej przy przeglądzie i przy bedzie GIT, niz przy

> wspawanej samej rurze

Że tak przekornie zapytam - sprawdzali Ci kiedyś busted.gif podczas kontroli dorgowej czy masz katalizator? cfaniaczek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy ma jakiś wpływ jedno na drugie?

Jak masz druga sonde za katalizatorem (wiekszosc nowych samochodow ma), to bedziesz mial wielkie problemy z samochodem. Rozwiazaniem jest zastosowanie symulatora sondy - za pare groszy sie takie cos kupuje i komputer mysli ze spaliny sa OK. Przy oszczednej jezdzie bedziesz mial lepsze zuzycie paliwa, przy ostrej jezdzie gorsze, bo komputer bedzie myslal ze moze sobie na wtrysniecie wiecej benzyny pozwolic bez zanieczyszczania srodowiska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.