And Napisano 31 Maja 2007 Udostępnij Napisano 31 Maja 2007 Czy ma jakiś wpływ jedno na drugie? Dzisiaj usłyszałem opinie że po wycięciu kata spalanie zwiększy się o 2 litry bo sonda lambda przez lepszy(szybszy) przepływ spalin nie może prawidłowo odczytywać parametrów spalania. Czy jest w tym jakaś racja? Jeżeli tak, to czy np strumienica załatwi sprawe?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vqsoft Napisano 31 Maja 2007 Udostępnij Napisano 31 Maja 2007 > Czy ma jakiś wpływ jedno na drugie? > Dzisiaj usłyszałem opinie że po wycięciu kata spalanie zwiększy się o > 2 litry bo sonda lambda przez lepszy(szybszy) przepływ spalin > nie może prawidłowo odczytywać parametrów spalania. Czy jest w > tym jakaś racja? Jeżeli tak, to czy np strumienica załatwi > sprawe?? IMO wycięcie kata nie zwiększa spalania 0 no chyba ze non stop testujesz ile to ci niby koni dało! jedyne co odczujesz to mniejszy ciąg z dołu i tyle a strumiennica to sie nadaje ale do .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szuro Napisano 31 Maja 2007 Udostępnij Napisano 31 Maja 2007 strumienica to sie nadaje zeby "zalatac" miejsce po katalizatorze nic poza tym. Jakby padl mi kat to bym wlasnie wymienil go na strumienice w obudowie kata bo kat kosztuje ponad 300 zl a taka strumienica 50 zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nunu7 Napisano 31 Maja 2007 Udostępnij Napisano 31 Maja 2007 mi po wycięciu kata z megany ( stopił się od temperatury i nie puszczał spalin) silnik nagle zaczął brac olej. jak przedtem nie palił ani kropelki to teraz wciągnie z pół litra na 1000km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Buli_cbk Napisano 31 Maja 2007 Udostępnij Napisano 31 Maja 2007 > mi po wycięciu kata z megany ( stopił się od temperatury i nie > puszczał spalin) silnik nagle zaczął brac olej. jak przedtem nie > palił ani kropelki to teraz wciągnie z pół litra na 1000km to ciekawy przypadek. U mnie ani więcej nie pali, ani oleju nie bierze (po wycięciu katalizatora). Pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TarNovy Napisano 31 Maja 2007 Udostępnij Napisano 31 Maja 2007 Jezeli kat jest juz do wywalenia , to najlepiej kupic strumienice w obudowie kata, niby opór bedzie mniejszy bedzie spalał więcej, ale przynajmniej przy przeglądzie i przy bedzie GIT, niz przy wspawanej samej rurze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 31 Maja 2007 Udostępnij Napisano 31 Maja 2007 > Jezeli kat jest juz do wywalenia , to najlepiej kupic strumienice w > obudowie kata, niby opór bedzie mniejszy bedzie spalał więcej, > ale przynajmniej przy przeglądzie i przy bedzie GIT, niz przy > wspawanej samej rurze Nie do konca będzie git bo wyjdzi eto na analizatorze spalin Dla porównani Civic 1.5 przed wyjęciem kata CO 0.150 po wyjęciu 0.453 to wartości przy dobrym silniku . Jak będzie bardziej wymęczony Co wskoczy powyżej 0.5 i przeglądu nie będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 31 Maja 2007 Udostępnij Napisano 31 Maja 2007 > Jezeli kat jest juz do wywalenia , to najlepiej kupic strumienice w > obudowie kata, niby opór bedzie mniejszy bedzie spalał więcej, > ale przynajmniej przy przeglądzie i przy bedzie GIT, niz przy > wspawanej samej rurze Że tak przekornie zapytam - sprawdzali Ci kiedyś podczas kontroli dorgowej czy masz katalizator? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TarNovy Napisano 31 Maja 2007 Udostępnij Napisano 31 Maja 2007 Nigdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2007 > Nie do konca będzie git bo wyjdzi eto na analizatorze spalin wyjdzie lub nie u mnie dwa lata bez kata i lata (sie zrymło ) spalinki w normie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2007 > Czy ma jakiś wpływ jedno na drugie? Jak masz druga sonde za katalizatorem (wiekszosc nowych samochodow ma), to bedziesz mial wielkie problemy z samochodem. Rozwiazaniem jest zastosowanie symulatora sondy - za pare groszy sie takie cos kupuje i komputer mysli ze spaliny sa OK. Przy oszczednej jezdzie bedziesz mial lepsze zuzycie paliwa, przy ostrej jezdzie gorsze, bo komputer bedzie myslal ze moze sobie na wtrysniecie wiecej benzyny pozwolic bez zanieczyszczania srodowiska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.