PawelWaw Napisano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2007 http://www.allegro.pl/item200953256_seat_leon_1_8t_gaz_sekwencyjny_4x4_alu_17_.html Co mysliscie o tej ofercie czy to nie zanizona cena za ten samochod z tymi bajerami i tym rocznikiem ? Drugie pytanko to gdzie sprawdzic taka fure czy wszystko ok ? W jakims ASO seata ? Bo niestety nie znam sie za dobrze i niemam zaufanego mechanika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hubertmlody Napisano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2007 Tez sie zainteresowalem autem powiem jesli chcesz jechac je ogladac to nie jedz zaoszczedzisz na benzynie Auto cale malowane po ostrym dzwonie na 100% w przod i w tył Tez poluje zeby kupic jakiegos fajnego leona albo golfa GTi ale ten leon poza ekstra niska cena nie ma nic do zaoferowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelWaw Napisano 10 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2007 > Tez sie zainteresowalem autem > powiem jesli chcesz jechac je ogladac to nie jedz zaoszczedzisz na > benzynie > Auto cale malowane po ostrym dzwonie na 100% w przod i w tył > Tez poluje zeby kupic jakiegos fajnego leona albo golfa GTi ale ten > leon poza ekstra niska cena nie ma nic do zaoferowania dzieki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2007 > http://www.allegro.pl/item200953256_seat_leon_1_8t_gaz_sekwencyjny_4x4_alu_17_.html > Co mysliscie o tej ofercie czy to nie zanizona cena za ten samochod z > tymi bajerami i tym rocznikiem ? > Drugie pytanko to gdzie sprawdzic taka fure czy wszystko ok ? > W jakims ASO seata ? Bo niestety nie znam sie za dobrze i niemam > zaufanego mechanika 1,8T 180 KM z gazem ?! Prooooszę Cię :-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muchenz Napisano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2007 > 1,8T 180 KM z gazem ?! Moc i ekonomia - czego chcieć więcej ??! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2007 > Moc i ekonomia - czego chcieć więcej ??! Wiesz, to tak, jakby ktoś reklamował "Seat leon 4x4 180 KM, opony sdiełana w CCCP"... IMVVVVVHO nie po to kupuje się tego typu samochód, żeby ograniczać jego osiągi stosując elpidżi. Poza tym - jak kogoś nie stać na tak podstawową rzecz jak paliwo do tego auta, to co należy sądzić o stanie technicznym ? Póki "daje na koła" to ok, a jak piardnie na dębowo to wtedy bedziem myśleć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muchenz Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > Wiesz, to tak, jakby ktoś reklamował "Seat leon 4x4 180 KM, opony > sdiełana w CCCP"... > IMVVVVVHO nie po to kupuje się tego typu samochód, żeby ograniczać > jego osiągi stosując elpidżi. Kilka koni w te czy nazat - co za różnica. Zawsze można chipsa zrobic, żeby odzyskać strate..... > Poza tym - jak kogoś nie stać na tak podstawową rzecz jak paliwo do > tego auta, to co należy sądzić o stanie technicznym ? Co zaoszcędził na LPG to mogł ładować w 'stan techniczny' - nie jest powiedziane, że jak jest LPG to od razu wrak. Włąścicielom diesli takie rozumowanie też by się niespodobało - jeżdżą sadzomiotaczem bo niestać ich na bezynowca wiec pewnie o samochód też nie dbają z braku kasy......... > Póki "daje na koła" to ok, a jak piardnie na dębowo to wtedy bedziem > myśleć ? Teraz instalacje są tanie wiec wolałbym Leona bez sekwencji, ale popieram LPG w takich samochodach - czysta przyjemność móc na co dzień poszaleć nie nadwyrężając budżetu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 no nie wiem czy chips przy gazie to dobry pomysl, zdaje sie, ze gazem steruje oddzielny komputer. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > http://www.allegro.pl/item200953256_seat_leon_1_8t_gaz_sekwencyjny_4x4_alu_17_.html > Co mysliscie o tej ofercie czy to nie zanizona cena za ten samochod z > tymi bajerami i tym rocznikiem ? > Drugie pytanko to gdzie sprawdzic taka fure czy wszystko ok ? > W jakims ASO seata ? Bo niestety nie znam sie za dobrze i niemam > zaufanego mechanika Kolega sobie chwali ASO Seata na Bemowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nexus6 Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > Kolega sobie chwali ASO Seata na Bemowie które ? Maran na Wrocławskiej czy (ex- SEAT) Szymczyk na Połczyńskiej ? gdy miałem Toledo korzystałem z Szymczyka i było wszystko OK, nie wiem jak jest teraz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > no nie wiem czy chips przy gazie to dobry pomysl, zdaje sie, ze gazem > steruje oddzielny komputer. Teoretycznie pod dyktando ECU, ale IMO generalnie gazowanie tego typu auta to letkie nieporozumienie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > które ? > Maran na Wrocławskiej ten Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muchenz Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > no nie wiem czy chips przy gazie to dobry pomysl, zdaje sie, ze gazem > steruje oddzielny komputer. Ano steruje. Trzeba by po chipsie jechać do gazowników na regulacje co najprawdopodobnie skończyłoby się rozwiercaniem/wymiana gazowych wtryskiwaczy. Ktoś kiedyś sie chwalił, że ze względy na turbine i opinie o wysokiej temp. spalin gazu zamontował czyjnik temp. w wydechu. I co sie okazało?! Że Audik miał na gazie niższą temp. spalin niż na benzynie co niezmiernie ucieszyło właściciela bo bez o obaw zaczął śmigać na gazie, a sceptykom śmiał się w twarz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpol1 Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > Teoretycznie pod dyktando ECU, ale IMO generalnie gazowanie tego typu > auta to letkie nieporozumienie... Nie rozumiesz młodzieży - duchem czy wiekiem. Właściciel chce polansić się sportowym szamochodem, ale nie koniecznie płacić za 15 litrów benzyny na 100 km i dla tego go gazuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muchenz Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > okazało?! Że Audik miał na gazie niższą temp. spalin niż na > benzynie co niezmiernie ucieszyło właściciela bo bez o obaw > zaczął śmigać na gazie, a sceptykom śmiał się w twarz. Baaaaaardzo ciekawe, to jakis cud termodynamiki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > Nie rozumiesz młodzieży - duchem czy wiekiem. > Właściciel chce polansić się sportowym szamochodem, ale nie > koniecznie płacić za 15 litrów benzyny na 100 km i dla tego go > gazuje. Wiesz, ale jak to mawia Wujek_Sibuj. 1. jak się nie ma miedzi, to się na d... siedzi. 2. sie jeździ - sie płaci. Co do "15 na stówkię"... 1,8T 150 KM w A3 przepędzone po 7-ce (DK nr 7), ale BEZ WARIACTW (tylko raz 200+, tak to spokojnie 130-150), celowo wyzerowałem kumpjuter pod domem, 110 km z 15 km po Warszawie wyszło... Kto zgadnie ? ;-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > Baaaaaardzo ciekawe, to jakis cud termodynamiki Może dmuchawkię dał ? Ja sobie poczytałem troszku o gazowaniu 1,8T, zwłaszcza po czipsach i mam n/t/t jednoznaczną opinię, ale lepiej nie wypowiadać się, bo powszechnie wiadomo, że elpidżi to najlepsze z paliw, na dokładkę strrrasznie ekologiczne :-d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > Kto zgadnie ? ;-D Osiem ? Ja Ci powiem, ze OI z takim silnikiem przy 230km/h pokazuje chwilowe spalanie 22l/100km - pedal w podlodze Dramatu nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > powszechnie wiadomo, że elpidżi to najlepsze z paliw, na > dokładkę strrrasznie ekologiczne :-d Te ekologie to zwykle czuc z 20m Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > Osiem ? 7,8. Oczywiście spaliła się dwójka z przodu, a ja mam omamy. > Ja Ci powiem, ze OI z takim silnikiem przy 230km/h pokazuje > chwilowe spalanie 22l/100km - pedal w podlodze Dramatu nie ma Etam. Chwilowe w rolce na poziomie 90+ udaje mi się osiągnąć przy BARRRRRDZO powolnym staczaniu na światłach na wolnych obrotach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > Te ekologie to zwykle czuc z 20m Ekologiczna kapusta, paaanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > 7,8. > Oczywiście spaliła się dwójka z przodu, a ja mam omamy. > Etam. > Chwilowe w rolce na poziomie 90+ udaje mi się osiągnąć przy > BARRRRRDZO powolnym staczaniu na światłach na wolnych obrotach. Oczywiscie, mnie to jednak zastanawia do dzis, dlaczego przy vmaxie tego wozu, z pedalem w podlodze (jeszcze sprawdzalem, czy da rade zamknac szafe ) pokazal 22, a nie np. 99 ? Powinien polewac z wtryskow na maksa, a tu widze, ze jeszcze rezerwa byla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > Baaaaaardzo ciekawe, to jakis cud termodynamiki nie wiem co cuda mają do składu mieszanki ale jak chcesz to służę wskaźnikiem EGT w chipowanym 1.8T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > Oczywiscie, mnie to jednak zastanawia do dzis, dlaczego przy vmaxie > tego wozu, z pedalem w podlodze (jeszcze sprawdzalem, czy da > rade zamknac szafe ) pokazal 22, a nie np. 99 ? Powinien > polewac z wtryskow na maksa, a tu widze, ze jeszcze rezerwa byla widocznie wtryski masz za małe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > nie wiem co cuda mają do składu mieszanki ale jak chcesz to służę > wskaźnikiem EGT w chipowanym 1.8T Wiec zapewne sklad mieszanki nie jest taki jak powinien byc i z tylu czuc przeokrutny smrod gazu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > Wiesz, ale jak to mawia Wujek_Sibuj. > 1. jak się nie ma miedzi, to się na d... siedzi. > 2. sie jeździ - sie płaci. > Co do "15 na stówkię"... > 1,8T 150 KM w A3 przepędzone po 7-ce (DK nr 7), ale BEZ WARIACTW > (tylko raz 200+, tak to spokojnie 130-150), celowo wyzerowałem > kumpjuter pod domem, 110 km z 15 km po Warszawie wyszło... > Kto zgadnie ? ;-D ok 10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > Wiec zapewne sklad mieszanki nie jest taki jak powinien byc i z tylu > czuc przeokrutny smrod gazu tak, tak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > 7,8. > Oczywiście spaliła się dwójka z przodu, a ja mam omamy. > Etam. > Chwilowe w rolce na poziomie 90+ udaje mi się osiągnąć przy > BARRRRRDZO powolnym staczaniu na światłach na wolnych obrotach. 7,8? no to ja Ci powiem, ze kierowca kozak i jezdzi w trampkach. Raz w trasie udalo mi sie osiagnac taki wynik przy bardzo spokojnej jezdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > tak, tak... innej opcji niestety nie ma, mieszanka pow+LPG ma wyzsza temp. spalania, a jak ma nizsza niz pow+benzyna to cos nie halo. Przykro mi, ze masz zepsute auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > 7,8? no to ja Ci powiem, ze kierowca kozak i jezdzi w trampkach. Raz > w trasie udalo mi sie osiagnac taki wynik przy bardzo spokojnej > jezdzie. Ty, ale to SERIA, a nie spierdziany na 190 :-D Poza tym jak mówię - jechany względnie spoko. Spodziewałem sie 0,5 więcej, no i wynik z qmputra, a nie liczony w/g faktycznego zużycia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > innej opcji niestety nie ma, mieszanka pow+LPG ma wyzsza temp. > spalania, a jak ma nizsza niz pow+benzyna to cos nie halo. > Przykro mi, ze masz zepsute auto wiem że wiesz wszystko o wszystkim ale zapomniałeś dodać że nie ma jednej temperatury w jakiej spala się mieszkanka lpg czy benzyny... jest wiele temperatur mocno się różniących w zależności od AFR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > Ty, ale to SERIA, a nie spierdziany na 190 :-D > Poza tym jak mówię - jechany względnie spoko. > Spodziewałem sie 0,5 więcej, no i wynik z qmputra, a nie liczony w/g > faktycznego zużycia... u mnie standard w trasie to pomiedzy 9 a 10/100. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > wiem że wiesz wszystko o wszystkim dziekuje > ale zapomniałeś dodać że nie ma > jednej temperatury w jakiej spala się mieszkanka lpg czy > benzyny... Mozesz te teze rozwinac, bo wyglada dosyc dziwnie ? > jest wiele temperatur mocno się różniących w zależności od AFR Tak, oczywiscie, z ta jedna mala roznica, ze kompy benz. i gazowy dbaja (powinny dbac) o wlasciwe AFR przez caly czas pracy - wiec w tych samych warunkach obciazenia pojazdu temp. spalin z LPG jest (bo taka jest na Twoje nieszczescie fizyka) wyzsza niz temp. spalin z benzyny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > dziekuje > Mozesz te teze rozwinac, bo wyglada dosyc dziwnie ? chyba dostatecznie wytłumaczyłem że temperatura ta zależy od AFR... > Tak, oczywiscie, z ta jedna mala roznica, ze kompy benz. i gazowy > dbaja (powinny dbac) o wlasciwe AFR przez caly czas pracy - wiec właściwy nie zawsze znaczy ten z najniższym EGT... > w tych samych warunkach obciazenia pojazdu temp. spalin z LPG > jest (bo taka jest na Twoje nieszczescie fizyka) wyzsza niz > temp. spalin z benzyny. w tych samych warunkach mieszanka na gazie może być nieco bogatsza przez co EGT będzie takie samo albo niższe... to też jest na Twoje nieszczęście fizyka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > u mnie standard w trasie to pomiedzy 9 a 10/100. No to liter mniej w lżejszym i spokojniejszym aucie to piard ;-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muchenz Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > innej opcji niestety nie ma, mieszanka pow+LPG ma wyzsza temp. > spalania, a jak ma nizsza niz pow+benzyna to cos nie halo. > Przykro mi, ze masz zepsute auto To, że temp. spalania ma wyższą to wszyscy wiedzą, ale my mówimy o temp. spalin. W procesie spalanie LPG powstaje DUUUZO wiecej H2O (dzięki tej właściwości nie będzie podwyżki na LPG) . Jak wiadomo woda ma bardzo dużą pojemność cieplną wiec energia wypromieniowana przez spalanie jest w sporym stopniu absorbowana przez cząsteczki H2O co powoduje znaczne obniżenie temp. spalin. Widzisz jak ktoś ma EGT to stwierdza niższą temp. spalin - ale domowi teoretycy dalej swoje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > właściwy nie zawsze znaczy ten z najniższym EGT... nie znaczy, oczywiscie. > w tych samych warunkach mieszanka na gazie może być nieco bogatsza > przez co EGT będzie takie samo albo niższe... > to też jest na Twoje nieszczęście fizyka... W tych samych warunkach, mieszanka na gazie ma inny stosunek stechiometryczny niz na benzynie (afair to jakies 9.5:1 zamiast 14,7:1), a to wcale nie musi miec zwiazku z temp. spalania. Ciekawe rzeczy prawisz, ale na kazdym forum LPG itp. pisza, ze temp. spalin LPG+pow. jest wyzsza niz benzyna+powietrze, tak niestety jest przy _normalnie_ wyregulowanej instalacji... Chyba, ze masz chipa na benzyne, a na LPG tego chipa juz "nie ma". Ale to jak juz pisalem wczesniej - masz cos zepsute Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > z tylu > czuc przeokrutny smrod gazu EKOLOGICZNY smród!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muchenz Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > To, że temp. spalania ma wyższą to wszyscy wiedzą, ale my mówimy o > temp. spalin. A spaliny to skad sie niby biora ? > W procesie spalanie LPG powstaje DUUUZO wiecej H2O (dzięki tej > właściwości nie będzie podwyżki na LPG) . Jak wiadomo woda ma > bardzo dużą pojemność cieplną wiec energia wypromieniowana przez > spalanie jest w sporym stopniu absorbowana przez cząsteczki H2O > co powoduje znaczne obniżenie temp. spalin. Nieee... no wybacz > Widzisz jak ktoś ma EGT to stwierdza niższą temp. spalin - ale domowi > teoretycy dalej swoje. Tak, oczywiscie, a wujek Heniek ma turbo z elpidzi i mowi, ze spaliny sa chlodniejsze bo reka mierzyl na wydechu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > nie znaczy, oczywiscie. > W tych samych warunkach, mieszanka na gazie ma inny stosunek > stechiometryczny niz na benzynie (afair to jakies 9.5:1 zamiast > 14,7:1), a to wcale nie musi miec zwiazku z temp. spalania. nigdzie nie pisałem że na lpg i benzynie ma być tkie samo afr jeśli uważasz że afr nie ma związku z egt to nie mam więcej pytań... > Ciekawe rzeczy prawisz, ale na kazdym forum LPG itp. pisza, ze > temp. spalin LPG+pow. jest wyzsza niz benzyna+powietrze, tak > niestety jest przy _normalnie_ wyregulowanej instalacji... zdefiniuj normalnie wyregulowaną instalację... dla mnie jest to tak wyregulowana instalacja żeby przede wszystkim silnik był bezpieczny, a osiągi i spalanie były w normie... > Chyba, ze masz chipa na benzyne, a na LPG tego chipa juz "nie > ma". gdybyś wiedział jak działa sekwencyjna instalacja lpg to byś takich głupot nie pisał... > Ale to jak juz pisalem wczesniej - masz cos zepsute wszystko mam zepsute Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 Nie zauważyłeś jeszcze, że elpidżi to najlepsze z paliw, przypadki uszkodzeń silników wynikają z tego, że Tusk przy nich z chytrą miną majstruje, a smród to smród ekologii (ekologiczny nawóz też różami nie daje...) ? Daj spokój - aksjomat i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > Widzisz jak ktoś ma EGT to stwierdza niższą temp. spalin - ale domowi > teoretycy dalej swoje. są ludzie których nikt nie przekona że białe jest białe, a czarne jest czarne... na szczęście nie ma przymusu (ani zakazu) gazowania turbo benzyn więc każdy może robić co mu się podoba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > Nie zauważyłeś jeszcze, że elpidżi to najlepsze z paliw, przypadki > uszkodzeń silników wynikają z tego, że Tusk przy nich z chytrą > miną majstruje, a smród to smród ekologii (ekologiczny nawóz też > różami nie daje...) ? > Daj spokój - aksjomat i tyle. Wujku Sibui popadasz w skrajności nie jest to najlepsze z paliw, być może nie jest to nawet dobre paliwo ale jest tanie więc jeśli ktoś ma ochotę się z nim męczyć w zamian za co ma pewną ulgę pod dystrybutorem to jego sprawa po co mu na siłę udowadniać że robi sobie i silnikowi kuku?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muchenz Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > A spaliny to skad sie niby biora ? > Nieee... no wybacz > Tak, oczywiscie, a wujek Heniek ma turbo z elpidzi i mowi, ze spaliny > sa chlodniejsze bo reka mierzyl na wydechu W twojej kpinie jest odrobina prawdy bo temp. spalin na wylocie wychechu jest zależna od temp. na wlocie. Możesz podać choć jeden rzeczowy argument??? Bo 'wszyscy mówią' to nie jest argument........... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > Kolega sobie chwali ASO Seata na Bemowie Ja serwisuje tam cuperke i moge rowniez polecic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > nigdzie nie pisałem że na lpg i benzynie ma być tkie samo afr a gdzies tak napisalem ? > jeśli uważasz że afr nie ma związku z egt to nie mam więcej pytań... j.w. czy gdzies napisalem, ze AFR nie ma zwiazku z EGT ? Prostymi slowami, specjalnie dla ciebie: Dla ustalonego obciazenie, sklad mieszanki LPG+pow i sklad mieszanki benz.+pow. beda mialy jakis sklad optymalny dla siebie, natomiast jezeli ten sklad bedzie dobrany przez gaziarzy zgodnie z obowiazujacymi normami emisji spalin, a benznyna nie jest "dlubana" to temp. spalin z LPG po prostu musi byc wyzsza - innej opcji nie ma. > zdefiniuj normalnie wyregulowaną instalację... taka, dla ktorej priorytetem sa normy emisji spalin i osiagi samochodu - w tej kolejnosci. Nie problem jest miec nizsza temp. spalin i siac smrodem LPG z wydechu > dla mnie jest to tak wyregulowana instalacja żeby przede wszystkim > silnik był bezpieczny, a osiągi i spalanie były w normie... > gdybyś wiedział jak działa sekwencyjna instalacja lpg to byś takich > głupot nie pisał... odnosze wrazenie, ze w przeciwienstwie do ciebie wiem jak dziala silnik spalinowy, ze o sekwencji LPG itp. litosciwie nie wspomne > wszystko mam zepsute bardzo mozliwe. Widze, ze kolega sprowadza normalna dyskusje do poziomu "a bo moje auto to ma..." Moze jeszcze "opornik z allegro" i wtedy temp. spalin z pewnoscia bedzie "zabawna" EOT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muchenz Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > W twojej kpinie jest odrobina prawdy bo temp. spalin na wylocie > wychechu jest zależna od temp. na wlocie. Temp. spalin jest glownie zalezna od tego, w jaka byla temp. reakcji, w ktorej zaszlo spalanie - rozumiesz czy jeszcze prosciej ? Ale prosciej sie juz nie da. Skoro temp. spalanie jest znacznie wyzsza, to zadne bzdury, ktore produkujesz o czasteczkach wody nie maja tak duzego znaczenia, zeby zbic te temperature. > Możesz podać choć jeden rzeczowy argument??? A zrozumiesz ? To masz jeden wyzej. > Bo 'wszyscy mówią' to nie jest argument........... Mowia i pokazuja wyniki - wiekszosc porzadnych warsztatow montujacych LPG dzieli sie ta "tajemna wiedza" z klientami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muchenz Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > Nie zauważyłeś jeszcze, że elpidżi to najlepsze z paliw, Chyba dla Ciebie przypadki > uszkodzeń silników wynikają z tego, że Tusk przy nich z chytrą > miną majstruje, a smród to smród ekologii (ekologiczny nawóz też > różami nie daje...) ? > Daj spokój - aksjomat i tyle. Nikt tu nie napisał, ze LPG jest najlepszym z paliw - jest poprostu dobra alternatywą dla drogiej benzyny. Widzisz Punciaka nie mam zagazowanego i nie mam zamiaru tego robić...... .....ale gdyby spalał tyle ile kant czyli >10 l/100km przy spokojne jeździe i >13 (oczywiście benzyny) l/100km przy lekko przyspieszonej to już dawno 'czuć' byłoby za nim smród LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muchenz Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > Temp. spalin jest glownie zalezna od tego, w jaka byla temp. reakcji, > w ktorej zaszlo spalanie - rozumiesz czy jeszcze prosciej ? Ale > prosciej sie juz nie da. Skoro temp. spalanie jest znacznie > wyzsza, to zadne bzdury, ktore produkujesz o czasteczkach wody > nie maja tak duzego znaczenia, zeby zbic te temperature. > A zrozumiesz ? To masz jeden wyzej. > Mowia i pokazuja wyniki - wiekszosc porzadnych warsztatow montujacych > LPG dzieli sie ta "tajemna wiedza" z klientami. To się podziel nimi z nami.......... Naprawde chciałbym sie dowiedzieć z pewnego źródła o ile wzrasta temp. spalin LPG......no i o ile jest wyższa temp. spalania...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 > a gdzies tak napisalem ? > j.w. czy gdzies napisalem, ze AFR nie ma zwiazku z EGT ? powiedzmy że nie... > Prostymi slowami, specjalnie dla ciebie: Dla ustalonego obciazenie, sklad > mieszanki LPG+pow i sklad mieszanki benz.+pow. beda mialy jakis > sklad optymalny dla siebie, natomiast jezeli ten sklad bedzie > dobrany przez gaziarzy zgodnie z obowiazujacymi normami emisji > spalin, a benznyna nie jest "dlubana" to temp. spalin z LPG po > prostu musi byc wyzsza - innej opcji nie ma. wiesz jakimi urządzeniami dysponują gaziarze?? a wiesz jakie są potrzebne żeby dokładnie ustalić skład spalin?? wszystko jest robione "na oko" podobnie jak przegląd rejestracyjny... i specjalnie dla ciebie w prostych słowach: przy optymalnych mieszankach owszem na lpg egt zapewne będzie wyższe... ale przy nie optymalnej ale zgodnej z obowiązującymi normami (przynajmniej wg. wszelkich powszechnie występujących analizatorów) mieszance egt na lpg wcale nie musi być wyższe niż na benzynie... > taka, dla ktorej priorytetem sa normy emisji spalin i osiagi > samochodu - w tej kolejnosci. Nie problem jest miec nizsza temp. > spalin i siac smrodem LPG z wydechu może i nie problem... nie wiem bo u mnie wydech nie sieje smrodem LPG > odnosze wrazenie, ze w przeciwienstwie do ciebie wiem jak dziala > silnik spalinowy, ze o sekwencji LPG itp. litosciwie nie wspomne już pisałem że wszystko wiesz najlepiej > Widze, ze kolega sprowadza normalna dyskusje do poziomu "a bo moje > auto to ma..." > Moze jeszcze "opornik z allegro" i wtedy temp. > spalin z pewnoscia bedzie "zabawna" i ktoś tu pisał o poziomie dyskusji > EOT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.