Skocz do zawartości

przyspieszenie zaplonu na lpg-sprzedam


bruno241

Rekomendowane odpowiedzi

> Są do tego wtyczki do czujników?

nie-sa do podlaczenie 4 kable i naprawde nie trzba miec wyksztalcenia elektrycznego zeby to zrobic-szczegolowa instrukcje moge na maila wyslac

> A jakich dwóch czujnikach temperatury piszesz na allegro?

> Ja mam chyba jeden

masz jeden ale podwojny (4 styki)

> Nadaję sie to do Fabii 1,4 MPi?

sadze ze tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc tak :

Mam to cudo u siebie zainstalowane i powiem ze to na prawde działa. Auto dostało lekkiego "kopa" obroty lekko wzrosły i sa stabilne, spalanie powiem, że jest takie samo ale tylko dlatego, że od momentu jak auto lepiej się zwija to i ja je mocniej cisnę smile.gif Na trasie auto spaliło mi 8 litrów gazu na 100 km a predkośc wynosiła 90-120 tak więc jest chyba ok. Szczeże polecam urządzonko bruna241. Pozdrawiam smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No więc tak :

> Mam to cudo u siebie zainstalowane i powiem ze to na prawde działa.

> Auto dostało lekkiego "kopa" obroty lekko wzrosły i sa stabilne,

> spalanie powiem, że jest takie samo ale tylko dlatego, że od

> momentu jak auto lepiej się zwija to i ja je mocniej cisnę Na

> trasie auto spaliło mi 8 litrów gazu na 100 km a predkośc

> wynosiła 90-120 tak więc jest chyba ok. Szczeże polecam

> urządzonko bruna241. Pozdrawiam

nono.gif Ziewal. Pierwsza wiadomość na kącikach ??? coś mi to śmierdzi , czy ty aby nie jesteś klonem bruna241?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ziewal. Pierwsza wiadomość na kącikach ??? coś mi to śmierdzi , czy

> ty aby nie jesteś klonem bruna241?

270635636-JUMP2.gif270635636-JUMP2.gif270635636-JUMP2.gif

właśnie to samo miałem napisać

A pozatym to ładnie to zarabiać na kolegach z forum ??? nono.gif

Forum jest po to żeby się dzielić wiedzą i pomysłami zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ziewal. Pierwsza wiadomość na kącikach ??? coś mi to śmierdzi , czy

> ty aby nie jesteś klonem bruna241?

Sam jesteś klonem, nie znasz bruna241 więc sie powstrzymaj od takich tekstów. Bruno241 jest zbyt powaznym userem, aby pisac bzdury. Skoro u niego działa to chyba jest coś w tym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no to ja proponuje przetestowanie-jesli uznasz ze nie ma pozytywnego

> efektu stawiam

> a jesli jednak bedzie dzialalo to ja pije za twoja kase:)

Ja tam wolę wydać 10x tyle ale na coś co naprawdę działa i funkcjonuje tylko na LPG. OFC chodzi o WARIATOR. smile.gif

PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sam jesteś klonem, nie znasz bruna241 więc sie powstrzymaj od takich

> tekstów. Bruno241 jest zbyt powaznym userem, aby pisac bzdury

Ale ziewal napisał dopiero 1. post...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ziewal. Pierwsza wiadomość na kącikach ??? coś mi to śmierdzi , czy

> ty aby nie jesteś klonem bruna241?

ziewal nie jest moim klonem-sprzedalem mu to urzadzenie i poprosilem go wczoraj zeby napisal opinie.

tak jak juz pisalem zrobilem to dla siebie- i jestem zadowolny. sprzedalem to koledze z gdanska (ziewalowi) i z niecierpliwoscia czekalem na opinie kogos niezaleznego, najlepiej kogos kto nie zajmuje sie elektronika

nikogo nie namawiam-poprostu polecam bo naprawde to dziala.jestem w stanie sie umowic z kims z okolic gliwic i mozemy wspolnie przetestowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja tam wolę wydać 10x tyle ale na coś co naprawdę działa i

> funkcjonuje tylko na LPG. OFC chodzi o WARIATOR.

> PZDR

oczywiscie kazdy dokonuje najlepszego wyboru dla siebie

ja sadze ze zawsze trzeba znalesc ten zloty srodek -stosunek jakosci do ceny

a tak na marginesie to czekam tylko az to moeje urzadzenie kupi jakis user z wieksza iloscia postow i napisze czy warto czy nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A nie sądzisz, że mógł to kupic od Bruna ? Poza tym inne miasta, inne

> IP, ciut naciągana teoria o klonach

Młody już nie jestem a i z natury jestem nieufny, więc ziewal nie jest dla mnie jeszcze wiarygodnym userem.

Do bruno... to nic nie mam. Jak zaoferuje (chyba nawet zaoferował) możliwość zwrotu (po przetestowaniu) to daję mu duży plus.

Jest jeszcze inny aspekt: wpływ urządzania na silnik. Czy w dłuższym czasie nie pomiesza ten wynalazek adaptacji ecu noPB i nie będzie miał innego negatywnego wpływu na pracę silnika.

Zauważ, że nikt znany (chodzi o firmę) tego nie sprzedaje (przynajmniej mi nic nie wiadomo). To może wskazywać (ale nie musi, przy czym ja tego nie będę weryfikował), że wynalazek jest z ej samej grupy co "czipy do tdi" za 9.99...

PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> oczywiscie kazdy dokonuje najlepszego wyboru dla siebie

> ja sadze ze zawsze trzeba znalesc ten zloty srodek -stosunek jakosci

> do ceny

> a tak na marginesie to czekam tylko az to moeje urzadzenie kupi jakis

> user z wieksza iloscia postow i napisze czy warto czy nie

Ja też poczekam... Z ciekawości. smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Młody już nie jestem a i z natury jestem nieufny, więc ziewal nie

> jest dla mnie jeszcze wiarygodnym userem.

> Do bruno... to nic nie mam. Jak zaoferuje (chyba nawet zaoferował)

> możliwość zwrotu (po przetestowaniu) to daję mu duży plus.

> Jest jeszcze inny aspekt: wpływ urządzania na silnik. Czy w dłuższym

> czasie nie pomiesza ten wynalazek adaptacji ecu noPB i nie

> będzie miał innego negatywnego wpływu na pracę silnika.

> Zauważ, że nikt znany (chodzi o firmę) tego nie sprzedaje

> (przynajmniej mi nic nie wiadomo). To może wskazywać (ale nie

> musi, przy czym ja tego nie będę weryfikował), że wynalazek jest

> z ej samej grupy co "czipy do tdi" za 9.99...

> PZDR

z informacji, które Bruno udzielił to to działa tylko na gazie, co do wynalazków - własnie na tym polega wynalazek, nikt nie wierzy, a później na przykład Nobel biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Młody już nie jestem a i z natury jestem nieufny, więc ziewal nie

> jest dla mnie jeszcze wiarygodnym userem.

> Do bruno... to nic nie mam. Jak zaoferuje (chyba nawet zaoferował)

> możliwość zwrotu (po przetestowaniu) to daję mu duży plus.

> Jest jeszcze inny aspekt: wpływ urządzania na silnik. Czy w dłuższym

> czasie nie pomiesza ten wynalazek adaptacji ecu noPB i nie

> będzie miał innego negatywnego wpływu na pracę silnika.

> Zauważ, że nikt znany (chodzi o firmę) tego nie sprzedaje

> (przynajmniej mi nic nie wiadomo). To może wskazywać (ale nie

> musi, przy czym ja tego nie będę weryfikował), że wynalazek jest

> z ej samej grupy co "czipy do tdi" za 9.99...

> PZDR

to dziala tak ze podczas jazdy na gazie czujnik temp. jest emulowany i ECU ma info o nizszej temp. silnika przez co przyspiesza zaplon

kozystamy ze standardowej mapy zaplonu. nie obiecuje przyrostu mocy o 20KM - ale zapewniam ze auto na lpg. bedzie zwawsze i jazda jest przyjemniejsza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to dziala tak ze podczas jazdy na gazie czujnik temp. jest emulowany

> i ECU ma info o nizszej temp. silnika przez co przyspiesza

> zaplon

> kozystamy ze standardowej mapy zaplonu. nie obiecuje przyrostu mocy o

> 20KM - ale zapewniam ze auto na lpg. bedzie zwawsze i jazda jest

> przyjemniejsza

Nie neguję tego, ale pozwolisz, że nie będę sprawdzał na sobie. Wariator, o którym wspomniałem jest może droższy (duuuuuuuuuuużo), ale jest wynikiem wieloletnich doświadczeń firm zajmujących się elektroniką do LPG. Poza tym oferuje on kilka ustawień i działa tylko przy jeździe a nie na postoju. Dzięki temu jak auto stoi w korku (50-60% moich tras frown.gif) to wolałbym, żeby nic mi zapłonu nie przyspieszało...

PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z informacji, które Bruno udzielił to to działa tylko na gazie, co do

> wynalazków - własnie na tym polega wynalazek, nikt nie wierzy, a

> później na przykład Nobel

Ale nie wyłącza się przy jałowych obrotach silnika...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=53384697

panowie nie dziwie sie waszyemu niedowierzaniu na allegro sprzedaja niektorzu rezystroki warte 20gr. za 8 zl i kaza to wpinac gdzie popadnie

ja naprawde poswiecilem duzo czasu zeby to zrobic i przetestowac

tak na logike : zaluzmy ze to jest jakies badziewie a ja jestem zwyklym naciagaczem

to jestem pewny ze ze 1 oszukana osoba napisze o tym na forum -a ja jetem spalony

panowie badzmy powazni za 35zl crazy.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=53384697

Zastanawiam się nad zakupem użądzenia Twojej produkcji. Mam tylko kilka pytań:

- dlaczego nazywa się to "emulator temperatury"

- czy pasuje do lanochoda

- jakich kożyści można się spodziewać po zamontowaniu

- mniej więcej jak to działa (nie chodzi o konkretny schemat, tylko ogólnie w kilku słowach)

- czy nadaje się do każdego kompa

Pozdro i czekam na odpowiedź.

Edit: wycofuję pytanie. Odpowiedź na nie ukazała się jak ja pisałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie neguję tego, ale pozwolisz, że nie będę sprawdzał na sobie.

> Wariator, o którym wspomniałem jest może droższy

> (duuuuuuuuuuużo), ale jest wynikiem wieloletnich doświadczeń

> firm zajmujących się elektroniką do LPG. Poza tym oferuje on

> kilka ustawień i działa tylko przy jeździe a nie na postoju.

> Dzięki temu jak auto stoi w korku (50-60% moich tras ) to

> wolałbym, żeby nic mi zapłonu nie przyspieszało...

> PZDR

a jak masz zimny silnik na benzynie to nie przeszkadza ci to ze zaplon jest wczesniejszy?

sadze ze bardziej jest to niekorzystne na niedogrzanym silniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a jak masz zimny silnik na benzynie to nie przeszkadza ci to ze

> zaplon jest wczesniejszy?

> sadze ze bardziej jest to niekorzystne na niedogrzanym silniku

A co to ma do rzeczy. U mnie silnik szybko się nagrzewa a na noPB rozgrzewam czasem zimą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zastanawiam się nad zakupem użądzenia Twojej produkcji. Mam tylko

> kilka pytań:

> - dlaczego nazywa się to "emulator temperatury"

emuluje czujnik temp.-zmienia wartosc

> - czy pasuje do lanochoda

jesli masz 2 lub podwojny czujnik temp.

> - jakich kożyści można się spodziewać po zamontowaniu

stabilniejsze obroty na biegu jalowym i lepsza dynamika-silnik zwawiej sie wkreca

> - mniej więcej jak to działa (nie chodzi o konkretny schemat, tylko

> ogólnie w kilku słowach)

oszukuje ECU w taki sposob ze on mysli ze silnik jest zimny przez co wyprzedza zaplon(kozysta ze standardowej mapy zaplonow dla benzyny). dzial tylko na lpg-na benzynie beda laly wtryski!

> - czy nadaje się do każdego kompa

> Pozdro i czekam na odpowiedź.

> Edit: wycofuję pytanie. Odpowiedź na nie ukazała się jak ja pisałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A co to ma do rzeczy. U mnie silnik szybko się nagrzewa a na noPB

> rozgrzewam czasem zimą.

a co ma do rzeczy to ze zaplon jest przyspieszony na wolnych obrotach?

spalanie stukowe mozesz usyskac jesli wyprzedzisz za bardzo i jedziesz 70km/h na 5 biegu i gaz do dechy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a co ma do rzeczy to ze zaplon jest przyspieszony na wolnych

> obrotach?

> spalanie stukowe mozesz usyskac jesli wyprzedzisz za bardzo i

> jedziesz 70km/h na 5 biegu i gaz do dechy

Pisałeś o zimnym silniku. 70kmph jeżdżę na rozgrzanym a na pewno nie depczę gazu na zimnym silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pisałeś o zimnym silniku. 70kmph jeżdżę na rozgrzanym a na pewno nie

> depczę gazu na zimnym silniku.

kurcze o czym my rozmawiamy wogole??

ja rozumie ze chodzi o to czy zaplon nie bedzie za wczesny-wiec odpowiadam-NIE BEDZIE- gdyz nie jest zawczesny wtedy kiedy silnik jest jeszcze niedogrzany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kurcze o czym my rozmawiamy wogole??

> ja rozumie ze chodzi o to czy zaplon nie bedzie za wczesny-wiec

> odpowiadam-NIE BEDZIE- gdyz nie jest zawczesny wtedy kiedy

> silnik jest jeszcze niedogrzany

Ale będzie przyspieszony w całym zakresie obrotów z jałowymi włącznie. IMO na dłuższą metę (20kkm+) to nie będzie ok dla silnika. To są moje obawy i dlatego nie zamierzam tego kupować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale będzie przyspieszony w całym zakresie obrotów z jałowymi

> włącznie. IMO na dłuższą metę (20kkm+) to nie będzie ok dla

> silnika. To są moje obawy i dlatego nie zamierzam tego kupować.

a dlaczego mialo by byc nie oki?

naprawde nie zamierzam nikogo namawiac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale będzie przyspieszony w całym zakresie obrotów z jałowymi

> włącznie. IMO na dłuższą metę (20kkm+) to nie będzie ok dla

> silnika. To są moje obawy i dlatego nie zamierzam tego kupować.

a jak jest w silnikach z zasilaniem gaznikowym i z tradycyjnym aparatem?

na lpg przyspiesza sie zaplon-jest wczesniejszy w calym zakresie i nic sie nie dzieje-spalania stukowego nie ma (no chyba ze ktos przesadzi to moze wystapic na benzynie)

a w samochodach z wtryskiem mamy inna sytuacje-dlatego rozdzielilem to tak ze dziala tylko na lpg bo nie chodzi o spalanie stukowe albo tez jak twierdzisz o negatywny wplyw na silnik-ale o to ze mieszanka bedzie za bogata(wtryski bada lały)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie neguję tego, ale pozwolisz, że nie będę sprawdzał na sobie.

> Wariator, o którym wspomniałem jest może droższy

> (duuuuuuuuuuużo), ale jest wynikiem wieloletnich doświadczeń

> firm zajmujących się elektroniką do LPG. Poza tym oferuje on

> kilka ustawień i działa tylko przy jeździe a nie na postoju.

> Dzięki temu jak auto stoi w korku (50-60% moich tras ) to

> wolałbym, żeby nic mi zapłonu nie przyspieszało...

> PZDR

a wariator nie przyspiesza w calym zakresie? ja mysle ze jak mu ustawisz zwore np na +6stopni to na podstawie czujnika halla przyspieszy w calym zakresie o 6 stopni + oczywisice wartosci z innych czujnikow np. temp, mapsensor

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie-sa do podlaczenie 4 kable i naprawde nie trzba miec wyksztalcenia

> elektrycznego zeby to zrobic-szczegolowa instrukcje moge na

> maila wyslac

> masz jeden ale podwojny (4 styki)

> sadze ze tak

W fabii jest jeden czujnik temperatury i ma 2 styki, wiem bo wymieniałem, nie mam cyfrówki bo bym zdjęcie przesłał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a co ma do rzeczy to ze zaplon jest przyspieszony na wolnych

> obrotach?

> spalanie stukowe mozesz usyskac jesli wyprzedzisz za bardzo i

> jedziesz 70km/h na 5 biegu i gaz do dechy

Jak masz czujnik spalania stukowego to nie bedzie słychać detonacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nadaję sie to do Fabii 1,4 MPi?

Pawle, Ty elektronik i nie potrafisz sobie tego zrobić?;-)

Podpowiem, że czujnik temp. w fabii w temp. pokojowej ma 20KOhm, przy 90*C 5K, 60*C - 7K (charakterystyka nie jest liniowa). Dalej kombinuj już sam. :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a wariator nie przyspiesza w calym zakresie? ja mysle ze jak mu

> ustawisz zwore np na +6stopni to na podstawie czujnika halla

> przyspieszy w calym zakresie o 6 stopni + oczywisice wartosci z

> innych czujnikow np. temp, mapsensor

Na wolnych obrotach NIE. Wariator podpina się pod TPS a potem potencjometrem reguluje się tak, aby na obrotach jałowych ni przyspieszał zapłonu. W przyapsku mojego silnika wariaor podpina się do czujnika położenia wału a nie do czujnika Halla.

Poczytaj wątek bodajże yaboll'a nt. wariatora BRC.

PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosiłbym o mały konkrecik: ile ten zapłon jest przyśpieszony w porownaniu do sytuacji bez urządzonka.

Nawiasem mówiąc trafia do mnie sens tego urządzenia. Specem nie jestem ale w końcu gaz ma ileś tych oktanów i tak łatwo nie zastuka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na wolnych obrotach NIE. Wariator podpina się pod TPS a potem

> potencjometrem reguluje się tak, aby na obrotach jałowych ni

> przyspieszał zapłonu. W przyapsku mojego silnika wariaor podpina

> się do czujnika położenia wału a nie do czujnika Halla.

> Poczytaj wątek bodajże yaboll'a nt. wariatora BRC.

> PZDR

a czujnik polozenia walu i hall to nie to samo? alien.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> stawiam,że o 0 stopni

"sygnal czujnika temperatury cieczy chlodzacej jaet takze wykorzystywany do korygowania kata wyprzedzenia zaplonu" mario rene cedrych "skoda felicia" str.77

na kat wyprzedzenia zaplonu wpyw ma : predkosc obrotowa silnika, kat polozenia przepustnicy, polozenie przepustnicy na biegu jalowym, temperatura cieczy chlodzacej, temperatura i cisnienie zasysanego powietrza

"kat wyprzedzenia zaplonu jest regulowany przez elektroniczne urzadzenie sterujace wedlug zaprogramowanych w jego pamieci wartosci z uwzglednieniem syganlow z:

-czujnika przepustnicy

-czujnika polozenia i predkosci obrotowej walu korbowego

-czujnika temp cieczy chlodzacej (przy zimnym silniku kat wyprzedzenia zaplonu zostaje zwiekszony)" mario rene cedrych skoda felicia str. 82

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pytałem o ile przyśpiesza zapłon w czasie jazdy!

nie wiem jaka to jest wartosc nie mam interfejsu do ecu

jezdzilem z podpietym laptopem do kompa gazowego i obserwowalem mieszanke i obroty na biegu jalowym- lepsze przyspieszenia sa moim subiektywnym odczuciem-ale nie tylko moim

zreszta zaniedlugo sytuacja sie wyjasni bo jeden z kolegow z forum kupil to urzadzenie i jego opinia bedzie dla mnie bardzo wazna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> "sygnal czujnika temperatury cieczy chlodzacej jaet takze

> wykorzystywany do korygowania kata wyprzedzenia zaplonu" mario

> rene cedrych "skoda felicia" str.77

> na kat wyprzedzenia zaplonu wpyw ma : predkosc obrotowa silnika, kat

> polozenia przepustnicy, polozenie przepustnicy na biegu jalowym,

> temperatura cieczy chlodzacej, temperatura i cisnienie

> zasysanego powietrza

> "kat wyprzedzenia zaplonu jest regulowany przez elektroniczne

> urzadzenie sterujace wedlug zaprogramowanych w jego pamieci

> wartosci z uwzglednieniem syganlow z:

> -czujnika przepustnicy

> -czujnika polozenia i predkosci obrotowej walu korbowego

> -czujnika temp cieczy chlodzacej (przy zimnym silniku kat

> wyprzedzenia zaplonu zostaje zwiekszony)" mario rene cedrych

> skoda felicia str. 82

a wiesz,ze przy rozruchu na zimnym silniku zapłon sie raczej opóznia ? smirk.gif

Jeśli już rzeczywiście sygnał z czujnika temperatury cieczy korzystnie wpływa na kąt wyprzedzenia zaplonu (w co watpie - musza być spełnione jeszcze inne zalezności,zeby ECU korygowało mapę),to są to zmiany niewielkie,na pewno nie rzedu 10-15*,jak to korygują wariatory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie wiem jaka to jest wartosc nie mam interfejsu do ecu

> jezdzilem z podpietym laptopem do kompa gazowego i obserwowalem

> mieszanke i obroty na biegu jalowym- lepsze przyspieszenia sa

> moim subiektywnym odczuciem-ale nie tylko moim

> zreszta zaniedlugo sytuacja sie wyjasni bo jeden z kolegow z forum

> kupil to urzadzenie i jego opinia bedzie dla mnie bardzo wazna

wiesz...rezystory za 5 PLN z Allegro też dzialają biglaugh.gif

Na tej samej zasadzie smirk.gif

Jedynie pomiar kąta wyprzedzenia zapłonu albo VAG-iem,albo stroboskopem,w identycznych warunkach bez i z "urządzeniem",da odpowiedź,czy to rzeczywiście działa grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wiesz...rezystory za 5 PLN z Allegro też dzialają

> Na tej samej zasadzie

> Jedynie pomiar kąta wyprzedzenia zapłonu albo VAG-iem,albo

> stroboskopem,w identycznych warunkach bez i z "urządzeniem",da

> odpowiedź,czy to rzeczywiście działa

chcesz sie zalozyc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a wiesz,ze przy rozruchu na zimnym silniku zapłon sie raczej opóznia

> ?

> Jeśli już rzeczywiście sygnał z czujnika temperatury cieczy

> korzystnie wpływa na kąt wyprzedzenia zaplonu (w co watpie -

> musza być spełnione jeszcze inne zalezności,zeby ECU korygowało

> mapę),to są to zmiany niewielkie,na pewno nie rzedu 10-15*,jak

> to korygują wariatory.

nie twierdze ze sa to zmiany 10-15 stopni-nie obiecyuje 20KM wiecej-zapewniam ze autem jezdzi sie przyjemniej i jest to odczuwalne a nie sila sugestii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie twierdze ze sa to zmiany 10-15 stopni-nie obiecyuje 20KM

> wiecej-zapewniam ze autem jezdzi sie przyjemniej i jest to

> odczuwalne a nie sila sugestii

takie jest moje zdanie,i myślę,ze nie tylko moje... wink.gif

Siła sugestii bardzo duzo daje zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.