Bolo_3M Napisano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2007 Dzisiaj ze byla chwilka miedzy ulewami postanowilem w puncikau przeczyscic przepustnice bo sie troche czasem dlawil na wolnych obrotach a wiadomoze ze 16v sa dosc czule na to wiec do roboty i powykrecalem wszystko potem przemylem i poskladalem w calosc ale zrobilem malego zonka zapomnialem podlaczyc kabelek od przepustnicy i uruchomilem puncika i niestety zapalil sie Check ktory nie znikl wiec szybko wylaczylem fure i podlaczylem kablek ktory zapomnialem podlaczyć. Odpalilem jeszce raz furaka ale niestety Check sie caly czas palil dopiero po 5 minutach jak fura chodzila zgasl i przy nastepnych odpaleniach tez juz gasl ajk zwykle i teraz pytanie czy jechac na komputer zeby wykasowac blad czy fura sama sobie wszystko dobrze poukladała jak trza ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarasW Napisano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2007 Sama se poukłada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lanbert Napisano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2007 Ju sobie poukladala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 17 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2007 > Sama se poukłada. no to luz w takim razie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaldiGSI Napisano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2007 > no to luz w takim razie podłacz euroscana i skasuj co najwyżej błedy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 17 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2007 > podłacz euroscana i skasuj co najwyżej błedy ok to bede musial kompa wytargac i to zrobic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skovi Napisano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2007 mozesz bledy skasowac, ale jak sie nie swieci to jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 4 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 4 Lipca 2007 dzisiaj w koncu pojechalem na komputer zeby znalesc przyczyne i na dzień dobry wyskoczyly nastepujace błędy na kompie: błąd od przepustnicy i pedalu przyspieszenia czyli to co zle zrobilem nastepny blad to od sondy byl bo 2 dni jezdzilem bez niej ale to nic mi nie dalo , trzeci blad od transportera czyli od Imo ale o co chodzi to nie mam pojecia a czwarty blad od sieci Can ale po ich wykasowaniu i sprawdzeniu wszystko tak jak trza czyli żadnych problemow mechanior sie zdziwil ze cos nie tak ale jedno zostalo sprawdzone wentyl zalacza sie przy 99 stopniach i odciecie jest przy 10 tys obrotach ustawione umnie na kompie . A co do mojego problemu to mechanior nic nie stwierdzil i ze to raczej cos w mechanice lub w zaplonie fury ale co to nie potrafil okreslic co wy na to powiecie moze ktos cos by mial do powiedzenia madrego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 9 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 9 Lipca 2007 bo na wolnych obrotach spad mi do 13 V tylko ładowanie a do 4 tys obrotow utrzymuje sie w granicach 13.9 V a powyzej 4 tys do 6 tys potrafi spasc do 13.7 V co o tym sadzicie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 9 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2007 > odciecie jest przy 10 tys obrotach ustawione umnie na kompie . o kurde , troche przesadziłeś z odcięciem BTW sprzedawaj kropka bo fele już bym chciał widzisz ,że błędy go męczą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Felix_Wolomin Napisano 10 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2007 > odciecie jest przy 10 tys obrotach ustawione umnie na kompie cos mi sie nie chce w to wierzyc chyba ze w gazowym masz tak ustawione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 10 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 10 Lipca 2007 > cos mi sie nie chce w to wierzyc chyba ze w gazowym masz tak > ustawione Tak pokazal examiner ze komp benzynowy tak ma ustawione odciecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Felix_Wolomin Napisano 10 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2007 > Tak pokazal examiner ze komp benzynowy tak ma ustawione odciecie czyli jak zwykle cos nie tak jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 10 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 10 Lipca 2007 > czyli jak zwykle cos nie tak jest wiesz to jest Fiat i wszystko ale faktycznie mozna krecic go do 7 tys i nie czuc ze odcina no chyba ze komp ki sie zwalil ale raczej wszystko jest cacy poz tym co tu pisalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Felix_Wolomin Napisano 10 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2007 > ale raczej > wszystko jest cacy poz tym co tu pisalem Raczej cos nie jest "cacy" skoro 10tys pokazalo albo u Ciebie albo w ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 10 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 10 Lipca 2007 > Raczej cos nie jest "cacy" skoro 10tys pokazalo albo u Ciebie albo > w ASO ups ale co do examinera to pewny jestem ze wszystko jest OK bo to kumpel prowadzi zaklad i ma dobry sprzet i na tym jeszce sie nie zawiodlem a co do reszty to nie wiem jak powinno byc moze to tak ma a moze trzeba by centralek przeprogramowac bo cos sie jej posypalo ale reszta parametrow silnika tak jak powinna byc nic od normy nie odstawalo i chodizlo tak jak powinno chodzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
benypb Napisano 10 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2007 mamy examinera a ty jeździsz i płacisz ?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 10 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 10 Lipca 2007 > mamy examinera a ty jeździsz i płacisz ?! wiem ze mamy ale nie mailem czasu zeby to podlaczyc i sie bawic bo moze sam nic z tego bym nie wywnioskowal a bledow i tak bym wszystkich nie skasowal a tak mam pokasowane wszystko tylko ze nadal nie jest tak jak trza i zaczyna mnie to draznic a jak sie wkurze to oddam auto do aso i niech szukaj co to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
benypb Napisano 10 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2007 stary, nic nie mów jak ja pokaze zdjecia co zrobilem z moim punciakiem i co zalazlem w nim to dopiero zalamka, juz mi rece opadaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 10 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 10 Lipca 2007 > stary, nic nie mów jak ja pokaze zdjecia co zrobilem z moim > punciakiem i co zalazlem w nim to dopiero zalamka, juz mi rece > opadaja no widzisz umnie wszystko jest tak jak powinno byc i cos sie zwalilo i nie wiem co i mechanior tez nie wiem nie wspomno o tym co wczesniej koles stwierdzil ze uszcelka pod glowica poszla papap a to wceale nieprawda bo tylko uszczelka pod termostatem padla wiec to co oceniaja mechanicy biore pod lupe i sam robie albo szukam ale w tym wypadku nie mam pomysla co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 18 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 18 Lipca 2007 Podmienione zostalo prawie wszystko w samochodize i nadal jak nie bylo obrotow to ich nadal nie ma a mechanik podmienil świece, kable cewke sonde i czujniki i nic to nie zmienilo na kompie zero bledow wiec pod wzgledem elektroniki wszystko dzial jak nalezy a fura obrotow nie trzyma a wrecz slychac jak zaplony wypada moze ktos ma pomysl co jeszce sprawdzic bo mechanior stawia na kompa albo wieszajace sie zawory w głowicy co o tym sadzic ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 19 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 19 Lipca 2007 > Podmienione zostalo prawie wszystko w samochodize i nadal jak nie > bylo obrotow to ich nadal nie ma a mechanik podmienil świece, > kable cewke sonde i czujniki i nic to nie zmienilo na kompie > zero bledow wiec pod wzgledem elektroniki wszystko dzial jak > nalezy a fura obrotow nie trzyma a wrecz slychac jak zaplony > wypada moze ktos ma pomysl co jeszce sprawdzic bo mechanior > stawia na kompa albo wieszajace sie zawory w głowicy co o tym > sadzic ??? Nikt nie pomoze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
benypb Napisano 19 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2007 > Podmienione zostalo prawie wszystko w samochodize i nadal jak nie > bylo obrotow to ich nadal nie ma a mechanik podmienil świece, > kable cewke sonde i czujniki i nic to nie zmienilo na kompie > zero bledow wiec pod wzgledem elektroniki wszystko dzial jak > nalezy a fura obrotow nie trzyma a wrecz slychac jak zaplony > wypada moze ktos ma pomysl co jeszce sprawdzic bo mechanior > stawia na kompa albo wieszajace sie zawory w głowicy co o tym > sadzic ??? qurcze w to mi się nie chce wierzyc że zawory mogą się u ciebie wieszać, musiałyć mieć powykrzywiane zawory, tak mi się przynajmniej wydaje a słuchaj a rozrzad dobrze jest ustawiony, może o zombek przestawiony jest ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 19 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 19 Lipca 2007 > qurcze w to mi się nie chce wierzyc że zawory mogą się u ciebie > wieszać, musiałyć mieć powykrzywiane zawory, tak mi się > przynajmniej wydaje > a słuchaj a rozrzad dobrze jest ustawiony, może o zombek przestawiony > jest ? a tego to ja nie wiem no chyba ze sam sie przestawił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 19 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2007 > Podmienione zostalo prawie wszystko w samochodize i nadal jak nie > bylo obrotow to ich nadal nie ma a mechanik podmienil świece, > kable cewke sonde i czujniki i nic to nie zmienilo na kompie > zero bledow wiec pod wzgledem elektroniki wszystko dzial jak > nalezy a fura obrotow nie trzyma a wrecz slychac jak zaplony > wypada moze ktos ma pomysl co jeszce sprawdzic bo mechanior > stawia na kompa albo wieszajace sie zawory w głowicy co o tym > sadzic ??? niech podmieni jeszcze koło pasowe na wale korbowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 19 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 19 Lipca 2007 > niech podmieni jeszcze koło pasowe na wale korbowym czy na poczatku czyjni tylko bo tego nie podmienial tylko sprawdzal na examinerze ze dzial niby ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 19 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2007 > czy na poczatku czyjni tylko bo tego nie podmienial tylko sprawdzal > na examinerze ze dzial niby ok niech podmieni całe koło Jak to nie będzie to,to trzeba szukać w mechanice silnika... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 19 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 19 Lipca 2007 > niech podmieni całe koło > Jak to nie będzie to,to trzeba szukać w mechanice silnika... a to kolo bedzie od 1.2 8v pasowalo ??? lepeij mi nic o tym nie mow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 19 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2007 > a to kolo bedzie od 1.2 8v pasowalo ??? na 99% nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 19 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 19 Lipca 2007 > na 99% nie No to lipton trza by zamowic kolo ale mnie sie cos wydaje ze to jednak wina tego czujnika obadam to sam i przeczyszcze kolo moze jest zasyfione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 20 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 20 Lipca 2007 wie ktos jakie wartosci powinny miec te dwie rzeczy ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czlowiek Napisano 20 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2007 > wie ktos jakie wartosci powinny miec te dwie rzeczy ??? Proponowałbym wymianę świec. Wiem, że to nie ma nic do przepustnicy ale u mnie pomogło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 20 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 20 Lipca 2007 > Proponowałbym wymianę świec. Wiem, że to nie ma nic do przepustnicy > ale u mnie pomogło. to juz bylo sprawdzane i podmieniane wiec to nie to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 20 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2007 > wie ktos jakie wartosci powinny miec te dwie rzeczy ??? wartości czego ? Sonda - sinusoida 0-0,9V podczas normalnej jazdyz e średnim obciążeniem i na biegu jałowym,0,9 stałe przy bucie,0 przy cutoffie. Czujnik GMP - sinus a'la napiecie sieciowe - można zmierzyć wartość skuteczną woltomierzem prądu zmiennego - na biegu jalowym ok.5V,ok.150V przy 6000 rpm,ale bez oscyloskopu o porządnej diagnostyce zapomnij,bo liczy się przebieg i kształt sygnału... O pomiarze opornosci zapomnij...no chyba,ze grzałki sondy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 21 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 21 Lipca 2007 no to super to z tego wynika ze jak nie podmienie na cos co jest dobre to lipa a jak bede mial listwe wtryskowa walnieta to moze tez tak sie zachowywac bo wszyscy dzisiaj na spocie stwierdzili ze faktycznie zaplon mi wypada slychac to wyraznie i nie wiem czy jechac do ASO i niech szukaj czy czekac az sie cos wywali do konca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebademode Napisano 21 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2007 kup sobie Bravo 1.4 T-Jet 150KM tylko 68 tysi i klopoty masz z glowy, a jesli chcesz gaz to nie oszczedzaj na instalce tylko jakas dobra sobie spraw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 22 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2007 > kup sobie Bravo 1.4 T-Jet 150KM tylko 68 tysi i klopoty masz z > glowy, a jesli chcesz gaz to nie oszczedzaj na instalce tylko > jakas dobra sobie spraw. ciężko z gazem do tego auta,bo to bezpośredni wtrysk...dlatego chyba nie kupimy bravo do firmy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebademode Napisano 22 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2007 > ciężko z gazem do tego auta,bo to bezpośredni wtrysk...dlatego chyba > nie kupimy bravo do firmy to to ma wtrysk bezposredni? kurde coraz bardziej skomplikowane te auta robia - ale z drugiej strony winien mniej benzyny zuzywac tj dokladnie tyle ile trzeba powinien zuzywac. hm moze 1.4 90KM w bravo takze ma wtrysk bezposredni?.za bravo przemawia fakt ze ma belke skretna z tylu co na polskie drogi nawet zlym pomyslem nie jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 22 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 22 Lipca 2007 > ciężko z gazem do tego auta,bo to bezpośredni wtrysk...dlatego chyba > nie kupimy bravo do firmy ze jak prosze LPG nie wejdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 22 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2007 > ze jak prosze LPG nie wejdzie nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 22 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 22 Lipca 2007 > nie ciekawe jak to gaziazez robia przy VW 1.8T To lipa czyli zostaje obcja Bravo z silnikiem od traktora ale wpierw musze swojego naprawic zeby go spylic dzisiaj znowu wyszly bledy od wtryskiwaczy benzynowych a teraz tylko z 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 22 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2007 > to to ma wtrysk bezposredni? niestety - chyba wszystkie te male turbaffki mają wtrysk bezpośredni,nie tylko Fiata...Peugeot 1.6 THP tez ma kurde coraz bardziej skomplikowane te > auta robia - ale z drugiej strony winien mniej benzyny zuzywac > tj dokladnie tyle ile trzeba powinien zuzywac. wtrysk bezpośredni juz dawno przestał być instrumentem obniżającym zuzycie paliwa - uwarstwionych mieszaek jak w GDI by Mitsubishi się juz nie spala,bo Pani Ekologia powiedziała stop tlenkom azotu...teraz się go stosuje glownie w tych nowych turbokonstrukcjach,bo wtrysk benzyny prosto do komory spalania ładnie zbija temperaturę w komorze i temp.tłoka,więc maleje zagrożenie spalaniem stukowym,i można więcej ładować... hm moze 1.4 90KM > w bravo takze ma wtrysk bezposredni? zwykły wtrysk do kanału dolotowego .za bravo przemawia fakt ze > ma belke skretna z tylu co na polskie drogi nawet zlym pomyslem > nie jest. jeszcze jest Civic z belką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 22 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2007 > ciekawe jak to gaziazez robia przy VW 1.8T 1.8T to zwykly stary silnik z najzwyklejszym wtryskiem pośrednim,gazuje się go jak każdy inny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebademode Napisano 22 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2007 > ze jak prosze LPG nie wejdzie no i pomysl padl, teraz pewnie pomyslales o dieslu i Ktos kto pisal Tobie nie mow nigdy slowa "nigdy" mial racje. albo zacisniesz pasa i kupisz sobie gnojowke albo oszczedzajac pienidze bedziesz jezdzil na benzynie. ale moze i na to najda sposob aby LPG zamontowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebademode Napisano 22 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2007 > jeszcze jest Civic z belką z calym szacunkiem dla mysli konstruktorow z Hondy a szczegolnie jej silnikow benzynowych N/A to zrobienie takiego zawiesszenia w Civicu to skubanie sie po kieszeni nawet testy NCAP dla tego civica wypadly na 4 gwiazdki. szkoda bo zwieszenia tez dobre byly w poprzednich civicach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 22 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2007 > ale moze i na to najda sposob aby LPG > zamontowac. BRC wymyśliło coś takiego jak Sequent DI,ale IMO to druciarstwo i profanacja w stylu instalacji na mieszalniku do samochodu z wtryskiem sekwencyjnym benzyny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebademode Napisano 22 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2007 > BRC wymyśliło coś takiego jak Sequent DI,ale IMO to druciarstwo i > profanacja w stylu instalacji na mieszalniku do samochodu z > wtryskiem sekwencyjnym benzyny mysle jednak ze to kwestia czasu ze cos wymysla porzadnego - spory rynek wliczajac w to polske. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 22 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 22 Lipca 2007 > no i pomysl padl, teraz pewnie pomyslales o dieslu i Ktos kto pisal > Tobie nie mow nigdy slowa "nigdy" mial racje. albo zacisniesz > pasa i kupisz sobie gnojowke albo oszczedzajac pienidze bedziesz > jezdzil na benzynie. ale moze i na to najda sposob aby LPG > zamontowac. powiem ci tak jak narazie gnojowka to tylko do traktora ale jak auto ma byc na dluzej to moze faktycznie gnojowe kupie zycie pokaze bo jak narazie to nie wiem co jest z autem i w tej sytuacji nie sprzedam go a tym bardziej nie oddam w rozliczenie za bezsens a co do reszty to 1.9 JTD 120 Km nawet jedzie i nie jest wcale az tak drogie w stosunku do 1.4 T bo tylko 1 tys wiecej kosztuje a jak T ma splac tyle co pisza albo jeszce wiecje to ten silnik nie jest oplacalny na dluzsza mete Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebademode Napisano 22 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2007 > powiem ci tak jak narazie gnojowka to tylko do traktora ale jak auto > ma byc na dluzej to moze faktycznie gnojowe kupie zycie pokaze > bo jak narazie to nie wiem co jest z autem i w tej sytuacji nie > sprzedam go a tym bardziej nie oddam w rozliczenie za bezsens > a co do reszty to 1.9 JTD 120 Km nawet jedzie i nie jest wcale > az tak drogie w stosunku do 1.4 T bo tylko 1 tys wiecej kosztuje > a jak T ma splac tyle co pisza albo jeszce wiecje to ten silnik > nie jest oplacalny na dluzsza mete a widzisz... . ja juz sie pogodzilem z tym ze auta nie sprzedam ani nie oddam w rozliczeniu - kto kupi w polsce fiata z przebiegiem 200kkm. orany a ile ta benzyna ma kosztowac? ile pali pewnie okolo 10 litrow na 100km. popatrz na rynek to ostatni gwizdek przed tanimi dieslami. cena ropy no w polsce to anomalia ale ropa pojdzie w gore wiec zaleznosc mniejsze zuzycie a koszt zakupu i ubezpieczenie - pamietaj ze diesel ma wieksza pojemnosc juz nawet dzisiaj sie zaciera. jechalem sobie ostatnio i stanela nowa fabia w dieslu obok nie sadzilem ze mozna robic tak glosnego diesla jeszcze dzisiaj - mialem zamkniete okna a slychac bylo klekot jak z prawdziwego ciagnika - normalnie evenement. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 22 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 22 Lipca 2007 > a widzisz... . ja juz sie pogodzilem z tym ze auta nie sprzedam ani > nie oddam w rozliczeniu - kto kupi w polsce fiata z przebiegiem > 200kkm. orany a ile ta benzyna ma kosztowac? ile pali pewnie > okolo 10 litrow na 100km. popatrz na rynek to ostatni gwizdek > przed tanimi dieslami. cena ropy no w polsce to anomalia ale > ropa pojdzie w gore wiec zaleznosc mniejsze zuzycie a koszt > zakupu i ubezpieczenie - pamietaj ze diesel ma wieksza pojemnosc > juz nawet dzisiaj sie zaciera. jechalem sobie ostatnio i stanela > nowa fabia w dieslu obok nie sadzilem ze mozna robic tak > glosnego diesla jeszcze dzisiaj - mialem zamkniete okna a > slychac bylo klekot jak z prawdziwego ciagnika - normalnie > evenement. no moj ma tylko 125 tys wiec by jeszce pewnie jakis pieniadzach poszedl a po drugie 2 aut mi nie potrzeba bo sam jezdze tylko wiec a obcja odpada a co do spalania 1.4 T i 1.9 JTD to roznica jest spora tak jak sie teoretycznie liczy powiedzmy ze za bene wydasz 5 tys to za On tylko 3 tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.