Lukanido Napisano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2007 Witam. Mam pytanie, jak rozpoznać, że się kończy rozrząd i trzeba go wymienić? Jakie są przyczyny zbliżającego się końca rozrządu? Czy to prawda, że we Fiatach najlepiej wymieniać co 60 tyś.? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
awruK Napisano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2007 > Witam. Mam pytanie, jak rozpoznać, że się kończy rozrząd i trzeba go > wymienić? Jakie są przyczyny zbliżającego się końca rozrządu? > Czy to prawda, że we Fiatach najlepiej wymieniać co 60 tyś.? > Pozdrawiam Nie da się rozpoznać. Po prostu pewnego dnia auto gaśnie i cały silnik jest do remontu. Faktycznie we fiatach rozrząd lepiej zmieniać co 60-80 tys. Mi w sienie 1,6 rozrząd poleciał po 60 tysiącach. Naprawa kosztowała kolo 3 000. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukanido Napisano 17 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2007 a czy podczas remontu silnika rozrząd też się powinno wymieniać?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
awruK Napisano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2007 > a czy podczas remontu silnika rozrząd też się powinno wymieniać?? Jak zdejmujesz np głowice to warto równierz wymienić pasek i napinacz. Koszty nie będą dużo większe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukanido Napisano 18 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2007 czy pasek rozrządu powinien być czymś przesmarowany dla lepszej funkcjonalności?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
unojeden Napisano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2007 > czy pasek rozrządu powinien być czymś przesmarowany dla lepszej > funkcjonalności?? Smaruj smaruj a zobaczysz jak pięknie tłoki rozbijają zawory.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukanido Napisano 18 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2007 czyli musi być suchutki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LeCaprice Napisano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2007 witam,rozrząd należy wymieniać przy ok. 90tyś,zalecane jest również wymiana pompy wody :-) jeżeli chodzi o palio 1,4 97 to jest to pasek CT605 z Contitecha,napinacz EVR55801(firma ruville) i pompa wody w zależności czy ma bądz nie ma wspomagania VKPC82230 bez wspomagania i VKPA82230(skf) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukanido Napisano 18 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2007 a jaki jest przypuszczalny koszt paska z napinaczem oraz pompy wody? Ja posiadam układ ze wspomaganiem. Jednocześnie jaki może być koszt robocizny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LeCaprice Napisano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2007 kpl to 230zł z polską pompa wody a z SKF 305zł natomiast koszt wymiany to jakieś + 100-150zł,ale nie wiem na pewno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
starling Napisano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2007 > a jaki jest przypuszczalny koszt paska z napinaczem oraz pompy wody? > Ja posiadam układ ze wspomaganiem. Jednocześnie jaki może być > koszt robocizny? W silniku 1,4 8V pasek rozrządu nie napędza pompy wody więc nie ma potrzeby profilaktycznej wymiany jej razem z rozrządem.... w tym silniku pompa wody jest napędzana paskiem alternatora i wymienia się ją dopiero jeśli hałasuje lub cieknie. Jeśli chodzi o rolkę+pasek to polecam SKF+DAYCO(wzmacniany) - komplet około 100zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukanido Napisano 18 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2007 OK. dzięki za info. Mój pasek rozrządu ma 65 tyś. Zauważylem, że podczas postoju troszkę już syczy. Jak sądzicie zabrać się za wymianę, jeśli czeka mnie podróż zagranicę? Czy jeszcze wytrzyma 5 tyś.? Chyba ciężko jest trafić co może się zdarzyć, chyba lepiej wymienić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2007 > OK. dzięki za info. Mój pasek rozrządu ma 65 tyś. Zauważylem, że > podczas postoju troszkę już syczy. Jak sądzicie zabrać się za > wymianę, jeśli czeka mnie podróż zagranicę? Czy jeszcze wytrzyma > 5 tyś.? Chyba ciężko jest trafić co może się zdarzyć, chyba > lepiej wymienić... jak taki masz rozstrój nerwowy, to napiszę Ci jeszcze to: kiepski mechanik potrafi nawet w silniku 8V źle założyć pasek i będą problemy na szczęście jak miałem ten cudowny 1,4 8V to po wymianie paska było git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
starling Napisano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2007 > OK. dzięki za info. Mój pasek rozrządu ma 65 tyś. Zauważylem, że > podczas postoju troszkę już syczy. Jak sądzicie zabrać się za > wymianę, jeśli czeka mnie podróż zagranicę? Czy jeszcze wytrzyma > 5 tyś.? Chyba ciężko jest trafić co może się zdarzyć, chyba > lepiej wymienić... Najprawdopodobniej szumi rolka napinająca więc nie ma co zwlekać - nikt nie jest wróżką... może wytrzyma 500km a może kolejne 60tys.km - lepiej teraz wydać 200zł niż później 1500zł na remont silnika. Wymienisz na markowy zestaw i będziesz jeździł bezstresowo kolejne 60 tys.km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukanido Napisano 19 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2007 Racja lepiej wymienić i mieć czyste sumienie :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Javoreczek Napisano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2007 > OK. dzięki za info. Mój pasek rozrządu ma 65 tyś. A ile ma lat? bo jesli nie był wymieniany od nowosci to sie nawet nie zastanawiaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukanido Napisano 19 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2007 Samochód ma przebieg 164 tyś. Był wymieniany dwukrotnie. Za pierwszym razem rerwał się przy przebiegu 70 tyś. Za drugim razem znów się zerwał przy przebiegu 105 tyś, wina instalacji gazowej. Niestety tym razem głowica padła. Przy 120 tyś. był remont silnika i o ile mi wiadomo paska rozrządu nie wymieniali. Teraz auto ma przebieg ok. 164 tyś. i dlatego myśle o wymianie by uniknąć sytuacji zerwania. Ogólnie rzecz biorąc pasek rozrządu ma ok 3,5 lat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
awruK Napisano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2007 > Samochód ma przebieg 164 tyś. Był wymieniany dwukrotnie. Za pierwszym > razem rerwał się przy przebiegu 70 tyś. Za drugim razem znów się > zerwał przy przebiegu 105 tyś, wina instalacji gazowej. > Niestety tym razem głowica padła. Przy 120 tyś. był remont > silnika i o ile mi wiadomo paska rozrządu nie wymieniali. Teraz > auto ma przebieg ok. 164 tyś. i dlatego myśle o wymianie by > uniknąć sytuacji zerwania. Ogólnie rzecz biorąc pasek rozrządu > ma ok 3,5 lat. Jak masz gaz to musisz max co 60 tys wymieniać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
starling Napisano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2007 > Jak masz gaz to musisz max co 60 tys wymieniać. Pierwszy raz słyszę... co ma instalacja gazowa do rozrządu?? Częściej należy regulować zawory ale wymieniać rozrząd Moim zdaniem to i na benzynie raczej rozrząd należy wymieniać przy przebiegu 60tys.km... choć producent zaleca przy 120tys.km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukanido Napisano 19 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2007 instalacja gazowa spowodowała zerwanie paska. Samochód szarpał podczas jazdy na gazie, a w konsekwencji poszedł pasek rozrządu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
starling Napisano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2007 > instalacja gazowa spowodowała zerwanie paska. Samochód szarpał > podczas jazdy na gazie, a w konsekwencji poszedł pasek rozrządu. To nie instalacja gazowa spowodowała zerwanie paska ... ale zły jej montaż lub zła regulacja albo zaniedbania eksploatacyjne.... Na benzynie też moze szarpać silnikiem jesli padną kable wysokiego napięcia, świece lub wtrysk... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
awruK Napisano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2007 Drogi kolego zasada generalnie jest taka że jeśli mamy instalacje starszej generacji to pasek i napiczacz wymieniamy co połowe zalecanego dystansu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2007 > Drogi kolego zasada generalnie jest taka że jeśli mamy instalacje > starszej generacji to pasek i napiczacz wymieniamy co połowe > zalecanego dystansu. niezłe zasady masz, ale - wybacz - pierwszy raz coś takiego słyszę. co połowę to można wymieniać świece, ale nie napinacz i pasek, bo CO ONE MAJĄ WSPÓLNEGO z LPG ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
starling Napisano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2007 > Drogi kolego zasada generalnie jest taka że jeśli mamy instalacje > starszej generacji to pasek i napiczacz wymieniamy co połowe > zalecanego dystansu. Czyli Szanowny Kolega jeśli jeżdzi wyłącznie na benzynie to poleca wymienić rozrząd dopiero po przebiegu zalecanym przez Fiata w instrukcji serwisowej - czyli po 120tys.km...... Życzę powodzenia..... a w szczególności szczęścia..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
awruK Napisano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2007 Na jednym pasku zrobiłem w Sienie 100 tysięcy a inny poleciał po 30 tysiącach. Nazwij to sobie jak chcesz. A uszkodzić pasek można właśnie poprzez szarpanie spowodowane niewłaściwym wyregulowaniu instalacji lpg. Generalnie silnik na LPG ma dużo cięższe warunki pracy... jak chcecie poszukajcie sobie o tym informacji w internecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
starling Napisano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2007 > Na jednym pasku zrobiłem w Sienie 100 tysięcy a inny poleciał po 30 > tysiącach. Nazwij to sobie jak chcesz. A uszkodzić pasek można > właśnie poprzez szarpanie spowodowane niewłaściwym wyregulowaniu > instalacji lpg. Generalnie silnik na LPG ma dużo cięższe warunki Tak Szanowny Kolego - pierwszy pasek i napinacz mógł być renomowanego producenta i do tego fachowo załozony. Drugi komplet mógł byc miernej jakości i jeszcze spartaczony przy montażu. Można kupić dobre łożysko SKF... tanie BRC, CORAM lub tanie i liche CX.... pasek dobry Contitech, Dayco lub tani Gates... a co najgorsze można też trafić też na podróbkę.... LPG nie ma tu nic do rzeczy.... Ostatnio po 100 tys.km. wymieniłem napinacz paska alternatora na ... firmy CORAM (made by Italy ) .... zaczęła piszczeć po 500km ... niestety często co tanie to drogie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
awruK Napisano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2007 > Tak Szanowny Kolego - pierwszy pasek i napinacz mógł być renomowanego > producenta i do tego fachowo załozony. Drugi komplet mógł byc > miernej jakości i jeszcze spartaczony przy montażu. Można kupić > dobre łożysko SKF... tanie BRC, CORAM lub tanie i liche CX.... > pasek dobry Contitech, Dayco lub tani Gates... a co najgorsze > można też trafić też na podróbkę.... LPG nie ma tu nic do > rzeczy.... Ostatnio po 100 tys.km. wymieniłem napinacz paska > alternatora na ... firmy CORAM (made by Italy ) .... zaczęła > piszczeć po 500km ... niestety często co tanie to drogie... No więc odpowiem ci szybko. Jako że mój ojciec był kierownikiem serwisu w ASO Fiata auto było serwisowane tylko i wyłącznie na oryginalnych częściach i tylko i wyłącznie w ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
starling Napisano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2007 > No więc odpowiem ci szybko. Jako że mój ojciec był kierownikiem > serwisu w ASO Fiata auto było serwisowane tylko i wyłącznie na > oryginalnych częściach i tylko i wyłącznie w ASO. O ASO to mi nie wspominaj- kilka tygodni temu (długi weekend) wybrałem się z Krakowa do Bydgoszczy. Podczas podróży zaczęło coś piszczeć w okolicy rozrządu.... na miejscu udałem sie do jakiegoś ASO Fiata (nie pamiętam ulicy)... Pan po obsłuchaniu stetoskopem silnika powiedział, że to pompa wody... ale z powodu długiego weekendu mogą ją sprowadzić za kilka dni z hurtowni z Krakowa ... więc grzcznie podziękowałem i wróciłem do domu 600km nie porzekraczając prędkości 60km/h. Na miejscu (niestety po wymianie) okazało się, że piszczy nie pompa... a wspomniana wcześniej rolka... Dzięki ASO mam teraz NOWĄ - niepotrzebnie kupioną - pompę wodną.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2007 > No więc odpowiem ci szybko. Jako że mój ojciec był kierownikiem > serwisu w ASO Fiata auto było serwisowane tylko i wyłącznie na > oryginalnych częściach i tylko i wyłącznie w ASO. hehe to jeśli Twój ojciec był kierownikiem ASO to ciekawe, że pozwolił, by auto przejechało 100 kkm na jednym pasku. imho nie zadbał o pasek i silnik padł z jego winy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2007 > Drogi kolego zasada generalnie jest taka że jeśli mamy instalacje > starszej generacji to pasek i napiczacz wymieniamy co połowe > zalecanego dystansu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2007 > Na jednym pasku zrobiłem w Sienie 100 tysięcy a inny poleciał po 30 > tysiącach. Nazwij to sobie jak chcesz. A uszkodzić pasek można > właśnie poprzez szarpanie spowodowane niewłaściwym wyregulowaniu > instalacji lpg. no to nie można prawidłowo wyregulować ? Generalnie silnik na LPG ma dużo cięższe warunki > pracy... jak chcecie poszukajcie sobie o tym informacji w > internecie. najlepiej na forum onetu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2007 > niezłe zasady masz, ale - wybacz - pierwszy raz coś takiego słyszę. > co połowę to można wymieniać świece, ale nie napinacz i pasek, > bo CO ONE MAJĄ WSPÓLNEGO z LPG ?? Panie...od LPG wszystko się psuje - skrzynia biegów zaczyna wyć,klocki hamulcowe zużywają się 2x szybciej,światła przestają świecić...dziury w podłodze się robią...jeszcze o tym nie wiesz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam14 Napisano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2007 > Drogi kolego zasada generalnie jest taka że jeśli mamy instalacje > starszej generacji to pasek i napiczacz wymieniamy co połowe > zalecanego dystansu. stwierdzenie roku normalnie nagroda za maksymę roku 2007 na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
awruK Napisano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2007 > no to nie można prawidłowo wyregulować ? > Generalnie silnik na LPG ma dużo cięższe warunki > najlepiej na forum onetu Yabol siena ma zrobione ponad 230 tys z czego 100 na gazie. Silnik to już po prostu ruina. olej bierze jak głupi kompresja siada... Inne 1,6 bez gazu tak nie mają... samo się popsuło? Pasek poleciał po 10 tysiącach na gazie w momencie strzału gazu przy przyspieszaniu przy ok 80 km/h na V biegu. Zerwanie paska, a dokładnie zcięcie z niego ząbków możliwe że było spowodowane strzałem. Sam to sobie oceń... Zdaje sobie sprawe z tego że jak założyłeś sobie LPG do auta to będziesz tego zaciekle bronił, ale to paliwo ma wady i zalety. Sam zresztą planuje montaż LPG... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamien Napisano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2007 > Yabol siena ma zrobione ponad 230 tys z czego 100 na gazie. Silnik to > już po prostu ruina. olej bierze jak głupi kompresja siada... > Inne 1,6 bez gazu tak nie mają... samo się popsuło? Pasek > poleciał po 10 tysiącach na gazie w momencie strzału gazu przy > przyspieszaniu przy ok 80 km/h na V biegu. Zerwanie paska, a > dokładnie zcięcie z niego ząbków możliwe że było spowodowane > strzałem. Sam to sobie oceń... Zdaje sobie sprawe z tego że jak > założyłeś sobie LPG do auta to będziesz tego zaciekle bronił, > ale to paliwo ma wady i zalety. Sam zresztą planuje montaż > LPG... silnik ruina, bierze olej i strzela bo.... bo jezdzi na LPG - bzdura ! podaj jakies sensowne argumenty za tym ze od LPG tak dostal po dupie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olekk Napisano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2007 > silnik ruina, bierze olej i strzela bo.... bo jezdzi na LPG - bzdura > ! > podaj jakies sensowne argumenty za tym ze od LPG tak dostal po dupie Jak chciał jeździć jeszcze oszczędniej i ustawił za ubogą mieszankę to i pewnie stąd te problemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamien Napisano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2007 > Jak chciał jeździć jeszcze oszczędniej i ustawił za ubogą mieszankę > to i pewnie stąd te problemy. o toz to, dokladnie mi o to chodzilo, jak dobrze wyregulowana mieszanka (lepiej zbyt bogata niz za uboga) wymieniane w razie problemow kable, swiece itp to z LPG nie ma najmniejszych problemow ale jak jezdzi sie samochodem i nie zaglada, mieszanka taka uboga na LPG ze gniazda zaworowe wypala i slnik sie przegrzewa to pozniej ma sie ruine pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukanido Napisano 21 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2007 Właśnie dzisiaj przymierzam się do wymiany rozrządu w moim Fiaciku. Jakiej firmy proponujecie pasek i rolkę napinającą. Czy rolka SKF + paek DAYCO to dobry zestaw do Fiata Palio Weekend z silnikiem 1.4? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukanido Napisano 21 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2007 ale pompy wody chyba nie trzeba koniecznie wymieniać ponieważ nie jest napędzana paskiem rozrządu. Mam rację, czy nie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzesiox Napisano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2007 > ale pompy wody chyba nie trzeba koniecznie wymieniać ponieważ nie > jest napędzana paskiem rozrządu. Mam rację, czy nie?? Nie wiem jak w 1.4 ale w 1.2 jest napędzana z rozrządu, w 1.6 chyba też, w silnikach 1.8 na pewno jest, więc w 1.4 sobie zobacz, parzałem na schemat z uno 1.4 i tam nie widziałem ale tu może być inaczej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
terminux Napisano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2007 Piszecie tu o silnikach starszych. A co z silnikiem 1,2 16V? Co ile powinno się zmieniać pasek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iii Napisano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2007 Bezpiecznie co 90000 Pasek GYG1193H za 45 Rolka napinająca EVR55852 za 120 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukanido Napisano 24 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2007 Ja sądze, że bezpiecznie to wymieniać w okolicach 60 kkm. Ja tak ostatnio zrobiłem. Miałem 65 kkm, więc już czas był na wymianę. Myślę, że nie są to straszne koszty, w porównaniu z tym co mogło by być po zerwaniu paska. Mechanik wymieniając rozrząd powiedział że mogłoby to się źle skończyć w najbliższym czasie (przypalona rolka napinająca). Okazało się, że za mocno był napięty, ale już po zabiegu więc dobrze że wymieniłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukanido Napisano 24 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2007 Jeszcze jedno, czy spotkaliście się z taką sytuacją po wymianie rozrządu, że na gazie się rozregulował tzn. nie pracuje równo, na benzynie z kolei jest wszystko ok.?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kobraluk Napisano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2007 > Jeszcze jedno, czy spotkaliście się z taką sytuacją po wymianie > rozrządu, że na gazie się rozregulował tzn. nie pracuje równo, > na benzynie z kolei jest wszystko ok.?? tak spotkałem sie jak ktos źle ustawił rozrząd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2007 > tak spotkałem sie jak ktos źle ustawił rozrząd a co ma piernik do wiatraka ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukanido Napisano 25 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2007 apropos rozrządu. Mój samochodzik zaczął dziwnie pracować na gazie po wymianie rozrządu (na biegu jałowym). Sugerujecie, że żle został założony?? Może być tak?? Samochód nie szarpie, nie dławi się wszystko jest w porządku podczas jazdy. Kurde ostatnio mam same wydatki z moim Paliusiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kobraluk Napisano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2007 > a co ma piernik do wiatraka ?? dużo gaz nie lubi zadnych zmian jesli o czasy iotwarcia zaworów dlatego zmiana wałka na inny niż seryjny wyklucza ustawienie 1i2 generacji gazu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2007 > dużo gaz nie lubi zadnych zmian jesli o czasy iotwarcia zaworów > dlatego zmiana wałka na inny niż seryjny wyklucza ustawienie 1i2 > generacji gazu no ale kto zmienia wałek przy zmianie rozrządu ?? sama (POPRAWNA) wymiana rozrządu absolutnie nie powinna mieć negatywnych konsekwencji dla LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kobraluk Napisano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2007 > no ale kto zmienia wałek przy zmianie rozrządu ?? > sama (POPRAWNA) wymiana rozrządu absolutnie nie powinna mieć > negatywnych konsekwencji dla LPG poprawana nic nie powinna zmienic ale jesli ktos miał źle ustawiony rozrząd albo ktos teraz źle ustawił to bedzie widac konsekwencje na gazie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.