lucash Napisano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2007 Jest sens wymieniać uszczelkę miski olejowej? Mam zapoconą, mam zamiar się pojeździć trochę za granicą na urlopie i sie obawiam żeby w razie jakiejś kontroli nikt sie nie przyczepił.Jeżeli wymienię i znowu będzie to samo to może darować sobie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2007 jak dobrze bedzie wymieniona to nie powinno byc tak samo. a czasem moga sie zagranica przyczepic do tej miski... co prawda kolega pewnie jedzie na zachod ale ja jak chcialem jechac ostatnio do lwowa to ukrainska celniczka nie chciala mnie przez granice wpuscic bo mialem troche zapocona miske, a nawet chciala jeszcze mandat wstawic. no ale pewne "argumenty" przzemowily do niej i pojechalem dalej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lucash Napisano 28 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2007 niektórzy na forum pisali że wymienili i znwu było to samo więc nie wiem czy te 40 złociszy na coś inego nie przeznaczyć a weekend się zbliża Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2007 roznie to bywa z uszczelkami. jezeli bedzie ona dobra i dobrze zalozona to powinno byc wszystko ok. czasem jest tak ze uszczelka juz przepuszcza po 500 km a czasem nie puszcza caly okres miedzy wymianami oleju... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
peterz Napisano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2007 Witam. Ja w mojej asterce zmieniałem, ale zakupiłem tą droższą wersje z tulejkami dystansowymi pod śruby( tak jak w oryginale). Przed załozeniem wyczyściłem całą miskę, przy okazji wybrałem tez syf ze środka. Krawędzie miski i bloku silnika które przylegają do uszczelki przemyłem benzyna ekstrakcyjną. Przy skrecaniu trzeba uwazać by nie przeciągnąć gwintu, bo bedzie problem. U mnie po wymianie uszczelka trzymała idealnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarzab11 Napisano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2007 > Witam. > Ja w mojej asterce zmieniałem, ale zakupiłem tą droższą wersje z > tulejkami dystansowymi pod śruby( tak jak w oryginale). Przed > załozeniem wyczyściłem całą miskę, przy okazji wybrałem tez syf > ze środka. Krawędzie miski i bloku silnika które przylegają do > uszczelki przemyłem benzyna ekstrakcyjną. Przy skrecaniu trzeba > uwazać by nie przeciągnąć gwintu, bo bedzie problem. U mnie po > wymianie uszczelka trzymała idealnie. a mozna by uszczelnic jeszcze sllijkonem wysokotempreaturowym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G_stanislaw Napisano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2007 > a mozna by uszczelnic jeszcze sllijkonem wysokotempreaturowym? Ja walnąłem miskę i korpus hermetykiem. Sucho jak na Saharze Uszczelka gumowa bez tulejek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oberon Napisano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2007 kupilem uszczelke orginalną w ASO ... wyszysciłem polozylem silikon ...dokreciłem(urwałem srube i musiałem poł dnia rozwiercać ) .... no i jak moczyła sie tak sie moczy nadal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joszi Napisano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2007 dać jeszcze na uszczelkę czerwone szaleństwo i będzie git co do wymiany uszczelki to nie można za mocno jej dokręcić dokładnie z siłą 10Nm i kluczem dynamometrycznym wtedy jest większe prawdopodobieństwo że się nie będzie pocić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qbadm Napisano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2007 Ja założyłem uszczelkę za ponad 50 zł z metalowymi dystansami przy otworach na śruby, żałuje, że tych dystansów nie wywaliłem, bo miska zaczęła mi się pocić po 1000km Jedyny plus z tej wymiany to to, że idealnie wymyłem cały syf z dna miski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzyzie Napisano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2007 witam. napewno jest sens. Ja też zastanawiałem się czy warto, ale jak narazie od zmiany minęły jakieś 20000km dwie wymiany oleju i wszystko trzyma nic się nie poci. Ja kupowałem z dystansami metalowymi , całość posmarowałem silikonem wysokotemperaturowym, skręciłem delikatnie i wszystko dobrze. Także polecam pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarzab11 Napisano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2007 > Ja walnąłem miskę i korpus hermetykiem. Sucho jak na Saharze > Uszczelka gumowa bez tulejek. hermetykiem nie jarze tego słowa, co miałeś na mysli? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konrados Napisano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2007 > hermetykiem nie jarze tego słowa, co miałeś na mysli? tylko najstarsi górale pamiętają takie cudo jak hermetyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G_stanislaw Napisano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2007 > tylko najstarsi górale pamiętają takie cudo jak hermetyk Jesce mozna kupić hej Jak zastygnie, robi się jak szkło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vaz2110 Napisano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2007 hermetyk jest bardzo dobrym uszczelniaczem ale jakoś w sklepach go nie widziałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.