Bigosss Napisano 1 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2007 No wlasnie... czy warto doplacac do wersji 150KM, roznica mocy nie jest znaczna, ale czy: 1. Kultura pracy jest lepsza? 2. Czy jest cichszy? 3. Czy bardziej skomplikowany silnik nie jest bardziej awaryjny? 4. Jakie sa zalety tego diesla 16 zaworowego w porownaniu do 8 zaworowego pomijajac wyzsza moc i wiekszy moment? Czy to jego jedyne zalety? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
quli Napisano 1 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2007 > No wlasnie... czy warto doplacac do wersji 150KM, roznica mocy nie > jest znaczna, ale czy: > 1. Kultura pracy jest lepsza? > 2. Czy jest cichszy? > 3. Czy bardziej skomplikowany silnik nie jest bardziej awaryjny? > 4. Jakie sa zalety tego diesla 16 zaworowego w porownaniu do 8 > zaworowego pomijajac wyzsza moc i wiekszy moment? Czy to jego > jedyne zalety? ja bym tam nie mówił ze różnica w mocy iewielka, 120 a 150 koni to wielka różnica,jak bymbrał noewe na pewno kupił bym najmocniejsze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 1 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2007 Proste, 8V jest mniej skoplikowany niż 16V raczej. Później zmiany rozrządu droższe .... nie pamiętam czy mają łańcuchy! Może i spali te 0,5 więcej ale masz już taką małą rakiete pod maską Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZubrAple Napisano 1 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2007 30KM, to nie jest znowu tak mało. Ja bym brał 150KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bigosss Napisano 1 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 1 Lipca 2007 > Proste, 8V jest mniej skoplikowany niż 16V raczej. Później zmiany > rozrządu droższe .... nie pamiętam czy mają łańcuchy! w folderze pisza ze obydwa silniki maja paski zebate, wiec to raczej nie lancuchy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 1 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2007 > No wlasnie... czy warto doplacac do wersji 150KM, roznica mocy nie > jest znaczna, ale czy: > 1. Kultura pracy jest lepsza? > 2. Czy jest cichszy? > 3. Czy bardziej skomplikowany silnik nie jest bardziej awaryjny? > 4. Jakie sa zalety tego diesla 16 zaworowego w porownaniu do 8 > zaworowego pomijajac wyzsza moc i wiekszy moment? Czy to jego > jedyne zalety? większa przyjemność z jazdy związana z lepszym przyspieszeniem i elastycznością , na pewno zrekompensuje nieco większe zużycie paliwa , plusem jest też 6-biegowa skrzynia w MJ 150KM , a rozrządu nie wymienia się przecież co rok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaco Napisano 2 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2007 150 KM ma lepsze osiągi, 6 biegowa skrzynia na trasie przydatna. Wiadomo jak będziesz jeździł po mieście głownie - to nie ma sensu bo różnicy wiele nie odczujesz. Ale jak dużo jeździsz i jest trochę trasy to jak nabardziej - Ma lepszą elastyczność i mniej spali od tamtego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arljazz Napisano 2 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2007 > rozrządu nie wymienia się przecież co rok To wszystko zależy od tego kto ile jeździ, a diesla kupuje się po to żeby dużo jeździć bo tak to się to nie opłaca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 2 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2007 > To wszystko zależy od tego kto ile jeździ, a diesla kupuje się po to > żeby dużo jeździć bo tak to się to nie opłaca. a co to znaczy duzo ??? ps przepraszam ze sie wtracam bo sie wlasnei przymiezam i caly czas sie zastanwiam czy 1.4 T czy 1..9 JTD i mam metlik w glowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 2 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2007 > To wszystko zależy od tego kto ile jeździ, a diesla kupuje się po to > żeby dużo jeździć bo tak to się to nie opłaca. nowego tak , ale w używkach różnica w cenie się zaciera i dlatego kupiłem diesla choć wcale dużo nie jeżdżę ale jeśli ktoś robi kilkadziesiąt tysięcy na rok , to faktycznie musi się liczyć z coroczną wymianą rozrządu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sopel Napisano 2 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2007 ... jak dla mnie to np 30 kkm które robię na rok to jest dużo - z tym, że to tylko km praca-dom (urlopów w to nie wliczam) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arljazz Napisano 2 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2007 > a co to znaczy duzo ??? Dla mnie dużo po powyżej 30tys km rocznie. > ps przepraszam ze sie wtracam bo sie wlasnei przymiezam i caly czas > sie zastanwiam czy 1.4 T czy 1..9 JTD i mam metlik w glowie Zrób tak policz ile kosztuje 1.4T a ile 1.9 JTDm (szczerze powiem nie wiem jaka jest różnica w cenie), potem policz ile obywa silniczki średnio spalają, no i zobaczysz ile ci się będzie musiał zwracać ten droższy. Myślę że jeżeli chodzi o inne koszta związane z tymi silnikami to będą w miarę podobne, chociaż zakłada się że Diesele są droższe w obsłudze niż benzynki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arljazz Napisano 2 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2007 > Zrób tak policz ile kosztuje 1.4T a ile 1.9 JTDm (szczerze powiem nie > wiem jaka jest różnica w cenie), potem policz ile obywa > silniczki średnio spalają, no i zobaczysz ile ci się będzie > musiał zwracać ten droższy. Rzuciłem na szybko okiem i różnica to 6tys na korzyść benzynki. Licząc spalanie według danych producenta (5,6 ON i 7,1 Pb) i aktualne koszty paliwa (4,3 Pb i 3,6 ON) wychodzi mi że na ON zyskasz tylko 10zł na 100km, czyli zwróci ci się po 60tys km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 3 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2007 > Dla mnie dużo po powyżej 30tys km rocznie. > Zrób tak policz ile kosztuje 1.4T a ile 1.9 JTDm (szczerze powiem nie > wiem jaka jest różnica w cenie), potem policz ile obywa > silniczki średnio spalają, no i zobaczysz ile ci się będzie > musiał zwracać ten droższy. > Myślę że jeżeli chodzi o inne koszta związane z tymi silnikami to > będą w miarę podobne, chociaż zakłada się że Diesele są droższe > w obsłudze niż benzynki. czyli jak dlamnie to benzynka w takim wypadku wychodiz duzo taniej a jak zapodam do tego LPG to juz wogole taniocha bedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dUr3x Napisano 3 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2007 a 1.4T już dostępny jest ? w czewcu jeszcze był nie dostępny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arljazz Napisano 3 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2007 > jak zapodam do tego LPG to juz wogole taniocha bedzie LPG do 1.4T?? Nie jestem pewien, ale tam jest chyba bezpośredni wtrysk. Lepiej na początku się dobrze zorientuj co i jak zanim kupisz. Poza tym masz na samochód 3 lata gwarancji i musiałbyś założyć LPG w autoryzowanej stacji FIATa, a to nie będzie tanie. Jeśli tak myślisz to może rzeczywiście lepiej Diesel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 3 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2007 > LPG do 1.4T?? > Nie jestem pewien, ale tam jest chyba bezpośredni wtrysk. > Lepiej na początku się dobrze zorientuj co i jak zanim kupisz. > Poza tym masz na samochód 3 lata gwarancji i musiałbyś założyć LPG w > autoryzowanej stacji FIATa, a to nie będzie tanie. > Jeśli tak myślisz to może rzeczywiście lepiej Diesel. toc to silnik Fire z T a co do gwarnacji to wiesz jak jest znam ludzi co mja nowe GP i po roku zakladali juz LPG u mojego gazownika znajomego a cena seqwencji nieporownywalna z tym co w aso proponuja ale zobaczymy co bedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 3 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2007 > a 1.4T już dostępny jest ? w czewcu jeszcze był nie dostępny no ponoc juz jest dostepny jak bedzie umnie w miescie to sie tykm musze przejechac i zobacze jak to jedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dUr3x Napisano 3 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2007 > no ponoc juz jest dostepny jak bedzie umnie w miescie to sie tykm > musze przejechac i zobacze jak to jedzie niestety kredyt 0% już nie obowiązuje :/ chyba że przedłużyli ale nie wiem nic o tym - trochę szkoda że od razu nie dali w ofercie 1.4T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 3 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2007 > niestety kredyt 0% już nie obowiązuje :/ chyba że przedłużyli ale nie > wiem nic o tym - trochę szkoda że od razu nie dali w ofercie > 1.4T pytales sie czy tylko na stronie fiat patrzyles ??? bo ja wlasnie wyslalem zapytanie do nich i zobaczymy co odpisza bo ten kredyt co chwile przedluzaja wiec sadze ze znowu sie pojawi zreszta w kazdej marce jest taki kredyt na samochod wiec watpie zeby z niego zrezygnowali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dUr3x Napisano 3 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2007 > pytales sie czy tylko na stronie fiat patrzyles ??? > bo ja wlasnie wyslalem zapytanie do nich i zobaczymy co odpisza bo > ten kredyt co chwile przedluzaja wiec sadze ze znowu sie pojawi > zreszta w kazdej marce jest taki kredyt na samochod wiec watpie > zeby z niego zrezygnowali pytałem w fiacie i nic nie wiedzieli o tym żeby było przedłużenie kredytu ale nie jest to wykluczone. a czy w każdej jest taki kredyt ? oj nie jestem przekonany nie widziałem nigdzie kredytu na 5lat bez % a taki kredyt na pewno opłacalny dla banku nie jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
87654321 Napisano 3 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2007 > no ponoc juz jest dostepny jak bedzie umnie w miescie to sie tykm > musze przejechac i zobacze jak to jedzie Miałem przyjemność jazdy i jestem głęboko zawiedziony i rozczarowany osiągami w porównaniu z 103 konnym 1,6 silnikiem mojej BRAVY Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dUr3x Napisano 3 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2007 > Miałem przyjemność jazdy i jestem głęboko zawiedziony i rozczarowany > osiągami w porównaniu z 103 konnym 1,6 silnikiem mojej BRAVY > Pozdrawiam. coś więcej ? jeździłeś 1.4 16v T-Jet 150KM ? bo do tej pory jedyne co salony miały to 1.4 16v 90KM a to na pewno nie zachwyci. szybko by dostali na jazdy ten silnik ... do lipca był nie dostępny w pl ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 3 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2007 > Miałem przyjemność jazdy i jestem głęboko zawiedziony i rozczarowany > osiągami w porównaniu z 103 konnym 1,6 silnikiem mojej BRAVY > Pozdrawiam. 1.4 T ???? czy 1.4 16v 90KM bo to napewno wielka roznica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 3 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2007 > pytałem w fiacie i nic nie wiedzieli o tym żeby było przedłużenie > kredytu ale nie jest to wykluczone. a czy w każdej jest taki > kredyt ? oj nie jestem przekonany nie widziałem nigdzie kredytu > na 5lat bez % a taki kredyt na pewno opłacalny dla banku nie > jest oficjalnie jest kredyt na 3 lata tylko a nie na 5 bo na 5 jest dla walscieli fiatow tylko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
87654321 Napisano 3 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2007 z 120 konnym silnikiem dziwnie wolno się zbierał jakby silnik miał 90 koni. Przymierzałem sie do nówki ale jeszcze sie wstrzymam, myślę że 150 konny motor to będzie ok. Dodam jeszcze że uzyskałem od sprzedzwcy troche dziwną informację że żywotność silników 120 i 150 konnch obliczonajest na 270 tyś km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dUr3x Napisano 3 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2007 > oficjalnie jest kredyt na 3 lata tylko a nie na 5 bo na 5 jest dla > walscieli fiatow tylko wiem pisałem czego możemy oczekiwać jako właściciele fiatów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dUr3x Napisano 3 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2007 > z 120 konnym silnikiem > dziwnie wolno się zbierał jakby silnik miał 90 koni. > Przymierzałem sie do nówki ale jeszcze sie wstrzymam, myślę że 150 > konny motor to będzie ok. > Dodam jeszcze że uzyskałem od sprzedzwcy troche dziwną informację że > żywotność silników 120 i 150 konnch obliczonajest na 270 tyś km. a kolega mówi o mjtd ... my rozmawialiśmy o t-jecie ... mjtd 120km tez jeździłem i lepsze odczucia miałem po stilo 115km jtd ... ale to może tylko odczucie być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 3 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2007 > z 120 konnym silnikiem > dziwnie wolno się zbierał jakby silnik miał 90 koni. > Przymierzałem sie do nówki ale jeszcze sie wstrzymam, myślę że 150 > konny motor to będzie ok. > Dodam jeszcze że uzyskałem od sprzedzwcy troche dziwną informację że > żywotność silników 120 i 150 konnch obliczonajest na 270 tyś km. no ja powiem ze pierwszy raz jechalem JTD 120 i powiem ze sie nawewt zbieral ale szalu to nie robilo namnie wic narazie czekam na 1.4T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 3 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2007 > wiem pisałem czego możemy oczekiwać jako właściciele fiatów no to wiadomo wiec sadze ze kredycik bedzie i sie czlowiek na cos nowego przesiadzie jak nie Bravo to moze Linea dziękujemy za kontakt z Fiatem. Aktualnie na Fiata Bravo obowiązuje kredyt 3x0%. - minimalna wpłata 0% - okres kredytowania do 8 lat - oprocentowanie: przez pierwsze 3 lata 0%, po tym okresie oprocentowanie standardowe Fiat Bank Polska - kredyt nie obowiązuje na wersje Fresh Szczegółowych informacji udzielają dealerzy Fiata. Pełna lista salonów znajduje się na stronie www.fiat.pl . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dUr3x Napisano 3 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2007 > no ja powiem ze pierwszy raz jechalem JTD 120 i powiem ze sie nawewt > zbieral ale szalu to nie robilo namnie wic narazie czekam na > 1.4T jedyny problem z 1.4T to to że sporo palił będzie i ponad 10l po mieście (deklarowane 9,3 w mieście ale nie widzi mi się to ) odstrasza mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 3 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2007 > jedyny problem z 1.4T to to że sporo palił będzie i ponad 10l po > mieście (deklarowane 9,3 w mieście ale nie widzi mi się to ) > odstrasza mnie wiesz sa sposoby zeby to potem nie bylo takie odstraszajace ale na dzien dobry to moze byc faktycznie szok ale pewnei jak sie nie bedzie deptac to bedzie palilo te 10 a z drugiej strony kupic 150 JTD to juz trza miec niezla fantazje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 3 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2007 > Dodam jeszcze że uzyskałem od sprzedzwcy troche dziwną informację że > żywotność silników 120 i 150 konnch obliczonajest na 270 tyś km. 273.031km doskładnie... ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dUr3x Napisano 3 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2007 > wiesz sa sposoby zeby to potem nie bylo takie odstraszajace ale na > dzien dobry to moze byc faktycznie szok ale pewnei jak sie nie > bedzie deptac to bedzie palilo te 10 a z drugiej strony kupic > 150 JTD to juz trza miec niezla fantazje hehe czemu fantazje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 3 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2007 > hehe czemu fantazje a ta cena wedlug ciebie jest adekwatna do tego samochodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dUr3x Napisano 3 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2007 > a ta cena wedlug ciebie jest adekwatna do tego samochodu wg mnie tak ... konkurencja z takim silnikiem jest droższa ... a wyposażenie w serii przy takim silniku jest bogate - cena jest wysoka ale wg mnie adekwatna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 3 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2007 > wg mnie tak ... konkurencja z takim silnikiem jest droższa ... a > wyposażenie w serii przy takim silniku jest bogate - cena jest > wysoka ale wg mnie adekwatna jestes pierwszym ktory to tak powiedzial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dUr3x Napisano 3 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2007 > jestes pierwszym ktory to tak powiedzial aha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
quli Napisano 3 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2007 > a co to znaczy duzo ??? > ps przepraszam ze sie wtracam bo sie wlasnei przymiezam i caly czas > sie zastanwiam czy 1.4 T czy 1..9 JTD i mam metlik w glowie ja bym się nie zastanawiał tylko brał 150KM w JTD... na pewno duzo oszczedniejszy... ja wchodze z takiego założenia że jak mam kase to kupuję nigdy nie wiadomo co bedzie jutro i jak będzie u mnie z kasą, a moze bedzie mnie stać tylko na oszczednego dizla a nie na paliwozerną benzynkę??? nawet jak się nie jedździ wiele 150KM daje frajde z jazdy i nie pali stosunkowo dużo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bigosss Napisano 3 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 3 Lipca 2007 > jestes pierwszym ktory to tak powiedzial to ja bede drugi tez uwazam ze cena jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dUr3x Napisano 3 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2007 na szybko małe porównanie Fiat Bravo Emotion - 78 990 CIVIC 5D 2.2 Comfort i-CTDi 91 900 - wyposażenie wg mnie bardzo marne jak na ta cene Ford Focus 2.0TDI 136KM Trend Plus - 72 150 - słabszy silnik Renault Megane Privilage 2.0dCi 150KM - 90 700 Renault Megane Dynamique 1.9dCi 130KM - 82 700 Kia Ceed 2.0CRDi 140KM - 69 400 Citroen C4 2.0 HDI 138KM - 80 500 - słabszy silnik więc wg mnie fiat jakoś nie wyśrubował ceny ... auta diesle w mocy ~150KM są bardzo drogie a momentami przesadnie wg mnie Civic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dUr3x Napisano 3 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2007 > ja bym się nie zastanawiał tylko brał 150KM w JTD... > na pewno duzo oszczedniejszy... > ja wchodze z takiego założenia że jak mam kase to kupuję nigdy nie > wiadomo co bedzie jutro i jak będzie u mnie z kasą, a moze > bedzie mnie stać tylko na oszczednego dizla a nie na paliwozerną > benzynkę??? > nawet jak się nie jedździ wiele 150KM daje frajde z jazdy i nie pali > stosunkowo dużo. zgadzam się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
quli Napisano 3 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2007 > na szybko małe porównanie > Fiat Bravo Emotion - 78 990 > CIVIC 5D 2.2 Comfort i-CTDi 91 900 - wyposażenie wg mnie bardzo > marne jak na ta cene > Ford Focus 2.0TDI 136KM Trend Plus - 72 150 - słabszy silnik > Renault Megane Privilage 2.0dCi 150KM - 90 700 > Renault Megane Dynamique 1.9dCi 130KM - 82 700 > Kia Ceed 2.0CRDi 140KM - 69 400 > Citroen C4 2.0 HDI 138KM - 80 500 - słabszy silnik > więc wg mnie fiat jakoś nie wyśrubował ceny ... auta diesle w mocy > ~150KM są bardzo drogie a momentami przesadnie wg mnie Civic jeździłem bravo ze 120 konnym JTD i wiecie co???? moja 100 konna brava chodzi lepiej!!! dla mnie porażka niesamowita, trakcja taka jak przed 10 laty,układ jezdy wogóle nie zmieniony w sotusnku do mojeje bravy. jechałem tym wczoraj bo przeczytałem post larsa i faktycznie miał racje,fiat nic nie zmienił od 10 lat. natomiast to:"Kia Ceed 2.0CRDi 140KM - 69 400" niesamowicie wydziera do przodu... niedługo bede miał okazje pojeździć 150konnym JTDkie w bravo to zdam relację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 3 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2007 > jeździłem bravo ze 120 konnym JTD i wiecie co???? > moja 100 konna brava chodzi lepiej!!! > dla mnie porażka niesamowita, trakcja taka jak przed 10 laty,układ > jezdy wogóle nie zmieniony w sotusnku do mojeje bravy. > jechałem tym wczoraj bo przeczytałem post larsa i faktycznie miał > racje,fiat nic nie zmienił od 10 lat. > natomiast to:"Kia Ceed 2.0CRDi 140KM - 69 400" > niesamowicie wydziera do przodu... > niedługo bede miał okazje pojeździć 150konnym JTDkie w bravo to zdam > relację. to moze zacznijmi od tego ile ta twja Brava wazy ??? a potem sobie sma odpowiedz ile wazy nowe Bravo i na jakich to laczkach jezdzi taich samchy jak u ciebie raczej nie i tu masz odpowiedzi czemu to nie zasowa chociaz mam 20 KM wiecje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 3 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2007 > na szybko małe porównanie > Fiat Bravo Emotion - 78 990 > CIVIC 5D 2.2 Comfort i-CTDi 91 900 - wyposażenie wg mnie bardzo > marne jak na ta cene > Ford Focus 2.0TDI 136KM Trend Plus - 72 150 - słabszy silnik > Renault Megane Privilage 2.0dCi 150KM - 90 700 > Renault Megane Dynamique 1.9dCi 130KM - 82 700 > Kia Ceed 2.0CRDi 140KM - 69 400 > Citroen C4 2.0 HDI 138KM - 80 500 - słabszy silnik > więc wg mnie fiat jakoś nie wyśrubował ceny ... auta diesle w mocy > ~150KM są bardzo drogie a momentami przesadnie wg mnie Civic ok powiem ze sie nie rozgldalem az tak bo inne marki jakos mi sie nie podobaja tylko mam sentyment do Fiata i przy nim zostane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
quli Napisano 3 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2007 > to moze zacznijmi od tego ile ta twja Brava wazy ??? a potem sobie > sma odpowiedz ile wazy nowe Bravo i na jakich to laczkach jezdzi > taich samchy jak u ciebie raczej nie i tu masz odpowiedzi czemu > to nie zasowa chociaz mam 20 KM wiecje własnie chyba to o ty decyduje i 17 calowe alufelgi... ale nie tylko o moc mi tutaj chodzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dUr3x Napisano 3 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2007 > ok powiem ze sie nie rozgldalem az tak bo inne marki jakos mi sie nie > podobaja tylko mam sentyment do Fiata i przy nim zostane hehe szczerze ? ja to samo ciężko mnie przekonać do innej marki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 3 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2007 > własnie chyba to o ty decyduje i 17 calowe alufelgi... > ale nie tylko o moc mi tutaj chodzi... ale powiedz mi po co zmeiniac cos w zawieszeniu jezlei bylo ono dobre mozna co najwyzej je polepszyc a nie zmieniac na cos co sie zacznie zaraz psuć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 4 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2007 > czyli jak dlamnie to benzynka w takim wypadku wychodiz duzo taniej a > jak zapodam do tego LPG to juz wogole taniocha bedzie jeśli do 1.4T uda ci się gaz na gwarancji zamontować i doliczysz jego koszt , to już wcale tak dużej róznicy nie będzie w porównaniu z zakupem MJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 4 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2007 > jeśli do 1.4T uda ci się gaz na gwarancji zamontować i doliczysz jego > koszt , to już wcale tak dużej róznicy nie będzie w porównaniu z > zakupem MJ zmartwie ciebie to raptem koszt 2700 wiec roznica dosc duza ale tego sie nie robi od razu tylko trza troche pojezdzic na benzynce zeby silnik lepiej pracowal takie jest moje zdanie wiec to pewnei bym zrobil po 1 roku albo 2 lata dopiero wiec luzik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.