Skocz do zawartości

Wycieraczki w PuntoII


qwertys

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś wie co się stało z moimi wycieraczkami, otóż nie chodzą w najszybszym położeniu i w pojedynczym przecieraniu(jakby skrajne pozycje), czy ktoś wie gdzie mogę znaleźć schemat instalacji elektrycznej? 1.2 8V Szukam ten element sterujący, ale nie mogę go znaleźć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O matko! Faaktycznie! Baaardzo przepraszam!

Zachowałem się fatalnie.

Serdecznie witam na forum.

Bardzo dziękuję za wszystkie wypowiedzi, te karcące również

(jakże słuszne). Moje negatywne zachowanie było wynikiem po prostu wynikiem stresu! U mnie lało. Serdecznie z góry dziękuję

za wszelkie porady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> O matko! Faaktycznie! Baaardzo przepraszam!

> Zachowałem się fatalnie.

> Serdecznie witam na forum.

> Bardzo dziękuję za wszystkie wypowiedzi, te karcące również

> (jakże słuszne). Moje negatywne zachowanie było wynikiem po prostu

> wynikiem stresu! U mnie lało. Serdecznie z góry dziękuję

> za wszelkie porady.

dobra to wypelnij ten PROFIL wreszcie busted.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy ktoś wie co się stało z moimi wycieraczkami, otóż nie chodzą w

> najszybszym położeniu i w pojedynczym przecieraniu(jakby skrajne

> pozycje), czy ktoś wie gdzie mogę znaleźć schemat instalacji

> elektrycznej? 1.2 8V Szukam ten element sterujący, ale nie mogę

> go znaleźć

Coś takiego ?

274816784-Wycieraczka%20i%20spryskiwacz%20prz%F3d.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

> Witam.

> Nie wiem, czy teraz lepiej cokolwiek widać.

> Mam nadzieje, że tak.

> Niestety nie miałem czasu na zabawę z tym obrazkiem, ale muszę sie za

> to wziąć.

> Pozdrawiam.

Witam Waldi

Czy może już coś z tym schematem zrobileś, jeśli tak to byłbym wdzięczny.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie 20.GIF274888440-274680640-DSCN0467.jpg

Ten układ już ktos rozbierał i wiem ze go wymienił ,też były problemy z pracą wycieraczek a jest w przełączniku zespolonym kierownicy i nie wiem co chcesz z nim zrobic bo schematu elektronicznego to chyba nikt ne ma tylko ideowy-kabelkowo połaczeniowy

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam serdecznie

> Ten układ już ktos rozbierał i wiem ze go wymienił ,też były problemy

> z pracą wycieraczek a jest w przełączniku zespolonym kierownicy

> i nie wiem co chcesz z nim zrobic bo schematu elektronicznego to

> chyba nikt ne ma tylko ideowy-kabelkowo połaczeniowy

> Pozdrawiam

Witam serdecznie

Waldi, nie wiesz gdzie mozna znaleźdź lepszy schemat, ten jest blokowy, i nie za wiele można z niego wywnioskować. Ale i tak serdecznie dziękuję za życzliwość

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy ktoś wie co się stało z moimi wycieraczkami, otóż nie chodzą w

> najszybszym położeniu i w pojedynczym przecieraniu(jakby skrajne

> pozycje), czy ktoś wie gdzie mogę znaleźć schemat instalacji

> elektrycznej? 1.2 8V Szukam ten element sterujący, ale nie mogę

> go znaleźć

sprawdz najpierw czy nie jest to kwestia mechaniczna, tzn czy dzwignie wskakuja w prawidlowe pozycje. U mnie bylo na przyklad tak z wycieraczkami, ze nie dalo sie ich wylaczyc. Wyjelem ten caly przelacznik i rozebralem go na czesci (choc podobno byl nie rozbieralny grinser006.gif). W srodku jest plytka, ktora steruje wycieraczkami i najprawdopodbniej swiatlami. Schematu jej nigdzie nie uswiadczysz oslabiony.gif. Ja znalazlem na allegro taki przelacznik, choc moj po rozebraniu i zozeniu zaczal dzialac zlosnik.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> sprawdz najpierw czy nie jest to kwestia mechaniczna, tzn czy

> dzwignie wskakuja w prawidlowe pozycje. U mnie bylo na przyklad

> tak z wycieraczkami, ze nie dalo sie ich wylaczyc. Wyjelem ten

> caly przelacznik i rozebralem go na czesci (choc podobno byl nie

> rozbieralny ). W srodku jest plytka, ktora steruje

> wycieraczkami i najprawdopodbniej swiatlami. Schematu jej

> nigdzie nie uswiadczysz . Ja znalazlem na allegro taki

> przelacznik, choc moj po rozebraniu i zozeniu zaczal dzialac .

Witam 20.GIF

Dźwignia wskakuje w prawidłowe pozycje, także chyba nie tu leży przyczyna. Żeby wyjąć ten przełącznik, to chyba trzeba zdjąć kierownicę. Dobrze mi się wydaje??Znamienne jest też to, że wycieraczki podczas przełączania na ten njszybszy tryb po prostu stają- nie wracają w położenie "wyłączone", ktośmi również sugerował, że może to być wina silnika.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam

> Dźwignia wskakuje w prawidłowe pozycje, także chyba nie tu leży

> przyczyna. Żeby wyjąć ten przełącznik, to chyba trzeba zdjąć

> kierownicę. Dobrze mi się wydaje??

Kierownice z poduszka, obudowe kolumny kierowniczej, detonator poduszki, i to chyba wszytsko hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kierownice z poduszka, obudowe kolumny kierowniczej, detonator

> poduszki, i to chyba wszytsko

Dużo z tym roboty(raczej chodzi mi o trudność-są jakieś kruczki?)A przypadkiem nie wiesz gdzie można znaleźć schemat instalacji do punto II?

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dużo z tym roboty(raczej chodzi mi o trudność-są jakieś kruczki?)A

z wymontowaniem jakies 20-30 min roboty, tylko ja mialem problem z kluczem potrzebnym do odkrecenia kierownicy, bo byl potrzebny jakis duzy (cos kolo 30).

Rozebranie wylacznika - 5 minut

Zlozenie - ponad godzine grinser006.gif, jest tam tyle sprezynek, zatrzaskow i innego badziewia, ze trzeba sie troche nameczyc aby wszytsko dzialalo po zlozeniu zlosnik.gif

> przypadkiem nie wiesz gdzie można znaleźć schemat instalacji do

> punto II?

Wiem, popatrz WKiŁ , jest tez dokumentacja elektroniczna na Cd, ktora sie zwie: Fiat Punto 188 - Elektronische Technische Doku..

Jak chcesz to jak bede mial chwile to moge ci poszukac jakiegos schematu, ale musisz sprecyzowac co ci trzeba grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z wymontowaniem jakies 20-30 min roboty, tylko ja mialem problem z

> kluczem potrzebnym do odkrecenia kierownicy, bo byl potrzebny

> jakis duzy (cos kolo 30).

> Rozebranie wylacznika - 5 minut

> Zlozenie - ponad godzine , jest tam tyle sprezynek, zatrzaskow i

> innego badziewia, ze trzeba sie troche nameczyc aby wszytsko

> dzialalo po zlozeniu

> Wiem, popatrz WKiŁ , jest tez dokumentacja elektroniczna na Cd,

> ktora sie zwie: Fiat Punto 188 - Elektronische Technische Doku..

> Jak chcesz to jak bede mial chwile to moge ci poszukac jakiegos

> schematu, ale musisz sprecyzowac co ci trzeba

Chodzi mi o definitywne stwierdzenie, czy przyczyną awarii jest przełącznik, czy silnik. O jakim kluczu wspomniałes???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam

> Dźwignia wskakuje w prawidłowe pozycje, także chyba nie tu leży

> przyczyna. Żeby wyjąć ten przełącznik, to chyba trzeba zdjąć

> kierownicę. Dobrze mi się wydaje??Znamienne jest też to, że

> wycieraczki podczas przełączania na ten njszybszy tryb po prostu

> stają- nie wracają w położenie "wyłączone", ktośmi również

> sugerował, że może to być wina silnika.

> Pozdrawiam

witaj

wina nie tyle silnika co zacierających się ramion mechanizmu wycieraczek

ale w twoim przypadku wydaje mi się że to przełącznik pod kierownicą

aby się do niego dostać trzeba zdjąć poduchę (ampul 5 lub 6), kierownicę(chyba 24), osłony kolumny kierownicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witaj

> wina nie tyle silnika co zacierających się ramion mechanizmu

> wycieraczek

> ale w twoim przypadku wydaje mi się że to przełącznik pod kierownicą

> aby się do niego dostać trzeba zdjąć poduchę (ampul 5 lub 6),

> kierownicę(chyba 24), osłony kolumny kierownicy

Witaj

Hmmm problem w tym, że taki przełącznik kosztuje ponad 400 zł, więc chyba się będę musiał przyzwyczaić do tej usterki...

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorka ale nie chce mi sie czytac od poczatku. Powiem tylko ze mialem taki problem przy skrajnym dolnym ulozeniu przelacznika czyli na najszybszym biegu wycieraczki. NIe moglem wyczaic czemu wyskakuje :[ Okazalo sie po dokladniejszych ogledzinach ze gumka ktora jest wokol raczki przy kolumnie kierownicy byla nieprecyzyjnie ulozna i sie sciskala powodujac opor i wyskakiwanie raczki. Robota 2sek. koszt 0zl. :D moze to jest to smile.gif Gumka zaslania wejscie raczki do kolumny przy kierownicy. Pozdro smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sorka ale nie chce mi sie czytac od poczatku. Powiem tylko ze mialem

> taki problem przy skrajnym dolnym ulozeniu przelacznika czyli na

> najszybszym biegu wycieraczki. NIe moglem wyczaic czemu

> wyskakuje :[ Okazalo sie po dokladniejszych ogledzinach ze gumka

> ktora jest wokol raczki przy kolumnie kierownicy byla

> nieprecyzyjnie ulozna i sie sciskala powodujac opor i

> wyskakiwanie raczki. Robota 2sek. koszt 0zl. :D moze to jest to

> Gumka zaslania wejscie raczki do kolumny przy kierownicy. Pozdro

Dzięki bardzo, ale to nie to, po najnowszych badanich padło, że to wina silnika, a może i silnika i przełącznika zespolonego smile.gif

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzięki bardzo, ale to nie to, po najnowszych badanich padło, że to

> wina silnika, a może i silnika i przełącznika zespolonego

> Pozdro

Gorąca wiadomość!

Powiem krótko, wziąłem gumowy młotek, wsiadłem do samochodu, walnąłem w przełącznik zespolony, włączyłem wycieraczki i wszystko idealnie działa! hehe.gif

Parę groszy zaoszczędziłem więc idę na piwko

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chodzi mi o definitywne stwierdzenie, czy przyczyną awarii jest

> przełącznik, czy silnik. O jakim kluczu wspomniałes???

W ASO stawiali na silnik ale diagnoza byl przelacznik grinser006.gif, dlatego tez uwazam ze to wina przelacznika w twoim przypadku. co do klucza to nie pamietam jaki dokladnie ale jakis wiekszy niz standardowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam witam

elektronika do sterowania wycieraczek jest w przełączniku pod kierownicą, czeka Ciebie zdejmowanie kierownicy. Niestety jak siadła jakas z pozycji czeka Ciebie wymiana elektroniki. Są tam 2 przekaśniki i najprawdopodobniej jeden z nich tobie padł. Kawałek czasu temu nawet zamieszczałem całą instrukcje jak zdjąć kierownice i wymienić elektronike.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witaj

> Hmmm problem w tym, że taki przełącznik kosztuje ponad 400 zł, więc

> chyba się będę musiał przyzwyczaić do tej usterki...

> Pozdrawiam

etam, tyle to będzie Ciebie kosztować naprawa w ASO, poszukaj zamej elektroniki, a tu masz instrukcje jak to zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam witam

> elektronika do sterowania wycieraczek jest w przełączniku pod

> kierownicą, czeka Ciebie zdejmowanie kierownicy. Niestety jak

> siadła jakas z pozycji czeka Ciebie wymiana elektroniki. Są tam

> 2 przekaśniki i najprawdopodobniej jeden z nich tobie padł.

> Kawałek czasu temu nawet zamieszczałem całą instrukcje jak zdjąć

> kierownice i wymienić elektronike.

> Pozdro

Eee juz myslalem, ze kolega naprawil ta plytke, ja sie zbieram od jakiegos czasu podmienic ten przekaznik, mysle ze to cos da zlosnik.gif.

choc od jakiegos miesiaca jest spokoj i dzialaja ok ok.gifgrinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Eee juz myslalem, ze kolega naprawil ta plytke, ja sie zbieram od

> jakiegos czasu podmienic ten przekaznik, mysle ze to cos da .

> choc od jakiegos miesiaca jest spokoj i dzialaja ok

Witam

Wycieraczki drugi dzień działają poprawnie, ale analizując poprzednie wypowiedzi myślę, że przyczyną awarii było zawieszenie się przekaźnika, zobaczymy co będzie dalej

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.