qwertys Napisano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2005 Czy ktoś wie co się stało z moimi wycieraczkami, otóż nie chodzą w najszybszym położeniu i w pojedynczym przecieraniu(jakby skrajne pozycje), czy ktoś wie gdzie mogę znaleźć schemat instalacji elektrycznej? 1.2 8V Szukam ten element sterujący, ale nie mogę go znaleźć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2005 a DZIEN DOBRY to nie laska powiedziec i PROFIL tez by wypadalo uzupelnic >> http://punto.autokacik.pl/manos.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ania81 Napisano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2005 Witam nowego kącikowicza Zgodnie ze wskazówkami Ozarka, należy wykonać co zalecił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2005 Witamy kolegę > a DZIEN DOBRY to nie laska powiedziec > i PROFIL tez by wypadalo uzupelnic >> http://punto.autokacik.pl/manos.htm Manos Profilkos czuwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PUNTO21 Napisano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2005 witam kolegi poczekaj a zaraz bedziesz mial schemacik instalacji tylko CityMatic sie odezwie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piohol Napisano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2005 Chyba przełącznik wielofunkcyjny pod kierownicą robi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarasW Napisano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2005 Witam w klubie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bastino Napisano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2005 Witam nowego kolegę A co do problemu to napewno ktoś zapoda zaraz schemacik i cos doradzi tylko proszę wiecej danych o sobie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemos Napisano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2005 Witam serdecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qwertys Napisano 8 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2005 O matko! Faaktycznie! Baaardzo przepraszam! Zachowałem się fatalnie. Serdecznie witam na forum. Bardzo dziękuję za wszystkie wypowiedzi, te karcące również (jakże słuszne). Moje negatywne zachowanie było wynikiem po prostu wynikiem stresu! U mnie lało. Serdecznie z góry dziękuję za wszelkie porady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2005 > O matko! Faaktycznie! Baaardzo przepraszam! > Zachowałem się fatalnie. > Serdecznie witam na forum. > Bardzo dziękuję za wszystkie wypowiedzi, te karcące również > (jakże słuszne). Moje negatywne zachowanie było wynikiem po prostu > wynikiem stresu! U mnie lało. Serdecznie z góry dziękuję > za wszelkie porady. dobra to wypelnij ten PROFIL wreszcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wivaldi Napisano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2005 > Czy ktoś wie co się stało z moimi wycieraczkami, otóż nie chodzą w > najszybszym położeniu i w pojedynczym przecieraniu(jakby skrajne > pozycje), czy ktoś wie gdzie mogę znaleźć schemat instalacji > elektrycznej? 1.2 8V Szukam ten element sterujący, ale nie mogę > go znaleźć Coś takiego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qwertys Napisano 9 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2005 Witam Dzięki serdeczne, ale schemat jest bardzo mało czytelny, jeśli mógłbyś wrzucić coś o lepszej jakości? Dziękuję bardzo Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wivaldi Napisano 9 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2005 Witam. Nie wiem, czy teraz lepiej cokolwiek widać. Mam nadzieje, że tak. Niestety nie miałem czasu na zabawę z tym obrazkiem, ale muszę sie za to wziąć. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qwertys Napisano 18 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2005 > Witam. > Nie wiem, czy teraz lepiej cokolwiek widać. > Mam nadzieje, że tak. > Niestety nie miałem czasu na zabawę z tym obrazkiem, ale muszę sie za > to wziąć. > Pozdrawiam. Witam Waldi Czy może już coś z tym schematem zrobileś, jeśli tak to byłbym wdzięczny. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wikingpk Napisano 18 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2005 Witam serdecznie Ten układ już ktos rozbierał i wiem ze go wymienił ,też były problemy z pracą wycieraczek a jest w przełączniku zespolonym kierownicy i nie wiem co chcesz z nim zrobic bo schematu elektronicznego to chyba nikt ne ma tylko ideowy-kabelkowo połaczeniowy Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qwertys Napisano 21 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2005 > Witam serdecznie > Ten układ już ktos rozbierał i wiem ze go wymienił ,też były problemy > z pracą wycieraczek a jest w przełączniku zespolonym kierownicy > i nie wiem co chcesz z nim zrobic bo schematu elektronicznego to > chyba nikt ne ma tylko ideowy-kabelkowo połaczeniowy > Pozdrawiam Witam serdecznie Waldi, nie wiesz gdzie mozna znaleźdź lepszy schemat, ten jest blokowy, i nie za wiele można z niego wywnioskować. Ale i tak serdecznie dziękuję za życzliwość Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 21 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2005 > Czy ktoś wie co się stało z moimi wycieraczkami, otóż nie chodzą w > najszybszym położeniu i w pojedynczym przecieraniu(jakby skrajne > pozycje), czy ktoś wie gdzie mogę znaleźć schemat instalacji > elektrycznej? 1.2 8V Szukam ten element sterujący, ale nie mogę > go znaleźć sprawdz najpierw czy nie jest to kwestia mechaniczna, tzn czy dzwignie wskakuja w prawidlowe pozycje. U mnie bylo na przyklad tak z wycieraczkami, ze nie dalo sie ich wylaczyc. Wyjelem ten caly przelacznik i rozebralem go na czesci (choc podobno byl nie rozbieralny ). W srodku jest plytka, ktora steruje wycieraczkami i najprawdopodbniej swiatlami. Schematu jej nigdzie nie uswiadczysz . Ja znalazlem na allegro taki przelacznik, choc moj po rozebraniu i zozeniu zaczal dzialac . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rome Napisano 21 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2005 Witam serdecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafciojuve Napisano 21 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2005 jak wszyscy to i ja witam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qwertys Napisano 21 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2005 > sprawdz najpierw czy nie jest to kwestia mechaniczna, tzn czy > dzwignie wskakuja w prawidlowe pozycje. U mnie bylo na przyklad > tak z wycieraczkami, ze nie dalo sie ich wylaczyc. Wyjelem ten > caly przelacznik i rozebralem go na czesci (choc podobno byl nie > rozbieralny ). W srodku jest plytka, ktora steruje > wycieraczkami i najprawdopodbniej swiatlami. Schematu jej > nigdzie nie uswiadczysz . Ja znalazlem na allegro taki > przelacznik, choc moj po rozebraniu i zozeniu zaczal dzialac . Witam Dźwignia wskakuje w prawidłowe pozycje, także chyba nie tu leży przyczyna. Żeby wyjąć ten przełącznik, to chyba trzeba zdjąć kierownicę. Dobrze mi się wydaje??Znamienne jest też to, że wycieraczki podczas przełączania na ten njszybszy tryb po prostu stają- nie wracają w położenie "wyłączone", ktośmi również sugerował, że może to być wina silnika. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 21 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2005 > Witam > Dźwignia wskakuje w prawidłowe pozycje, także chyba nie tu leży > przyczyna. Żeby wyjąć ten przełącznik, to chyba trzeba zdjąć > kierownicę. Dobrze mi się wydaje?? Kierownice z poduszka, obudowe kolumny kierowniczej, detonator poduszki, i to chyba wszytsko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qwertys Napisano 21 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2005 > Kierownice z poduszka, obudowe kolumny kierowniczej, detonator > poduszki, i to chyba wszytsko Dużo z tym roboty(raczej chodzi mi o trudność-są jakieś kruczki?)A przypadkiem nie wiesz gdzie można znaleźć schemat instalacji do punto II? Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 21 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2005 > Dużo z tym roboty(raczej chodzi mi o trudność-są jakieś kruczki?)A z wymontowaniem jakies 20-30 min roboty, tylko ja mialem problem z kluczem potrzebnym do odkrecenia kierownicy, bo byl potrzebny jakis duzy (cos kolo 30). Rozebranie wylacznika - 5 minut Zlozenie - ponad godzine , jest tam tyle sprezynek, zatrzaskow i innego badziewia, ze trzeba sie troche nameczyc aby wszytsko dzialalo po zlozeniu > przypadkiem nie wiesz gdzie można znaleźć schemat instalacji do > punto II? Wiem, popatrz WKiŁ , jest tez dokumentacja elektroniczna na Cd, ktora sie zwie: Fiat Punto 188 - Elektronische Technische Doku.. Jak chcesz to jak bede mial chwile to moge ci poszukac jakiegos schematu, ale musisz sprecyzowac co ci trzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qwertys Napisano 21 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2005 > z wymontowaniem jakies 20-30 min roboty, tylko ja mialem problem z > kluczem potrzebnym do odkrecenia kierownicy, bo byl potrzebny > jakis duzy (cos kolo 30). > Rozebranie wylacznika - 5 minut > Zlozenie - ponad godzine , jest tam tyle sprezynek, zatrzaskow i > innego badziewia, ze trzeba sie troche nameczyc aby wszytsko > dzialalo po zlozeniu > Wiem, popatrz WKiŁ , jest tez dokumentacja elektroniczna na Cd, > ktora sie zwie: Fiat Punto 188 - Elektronische Technische Doku.. > Jak chcesz to jak bede mial chwile to moge ci poszukac jakiegos > schematu, ale musisz sprecyzowac co ci trzeba Chodzi mi o definitywne stwierdzenie, czy przyczyną awarii jest przełącznik, czy silnik. O jakim kluczu wspomniałes??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
macaga Napisano 21 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2005 > Witam > Dźwignia wskakuje w prawidłowe pozycje, także chyba nie tu leży > przyczyna. Żeby wyjąć ten przełącznik, to chyba trzeba zdjąć > kierownicę. Dobrze mi się wydaje??Znamienne jest też to, że > wycieraczki podczas przełączania na ten njszybszy tryb po prostu > stają- nie wracają w położenie "wyłączone", ktośmi również > sugerował, że może to być wina silnika. > Pozdrawiam witaj wina nie tyle silnika co zacierających się ramion mechanizmu wycieraczek ale w twoim przypadku wydaje mi się że to przełącznik pod kierownicą aby się do niego dostać trzeba zdjąć poduchę (ampul 5 lub 6), kierownicę(chyba 24), osłony kolumny kierownicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qwertys Napisano 22 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2005 > witaj > wina nie tyle silnika co zacierających się ramion mechanizmu > wycieraczek > ale w twoim przypadku wydaje mi się że to przełącznik pod kierownicą > aby się do niego dostać trzeba zdjąć poduchę (ampul 5 lub 6), > kierownicę(chyba 24), osłony kolumny kierownicy Witaj Hmmm problem w tym, że taki przełącznik kosztuje ponad 400 zł, więc chyba się będę musiał przyzwyczaić do tej usterki... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lato Napisano 22 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2005 Sorka ale nie chce mi sie czytac od poczatku. Powiem tylko ze mialem taki problem przy skrajnym dolnym ulozeniu przelacznika czyli na najszybszym biegu wycieraczki. NIe moglem wyczaic czemu wyskakuje :[ Okazalo sie po dokladniejszych ogledzinach ze gumka ktora jest wokol raczki przy kolumnie kierownicy byla nieprecyzyjnie ulozna i sie sciskala powodujac opor i wyskakiwanie raczki. Robota 2sek. koszt 0zl. :D moze to jest to Gumka zaslania wejscie raczki do kolumny przy kierownicy. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qwertys Napisano 22 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2005 > Sorka ale nie chce mi sie czytac od poczatku. Powiem tylko ze mialem > taki problem przy skrajnym dolnym ulozeniu przelacznika czyli na > najszybszym biegu wycieraczki. NIe moglem wyczaic czemu > wyskakuje :[ Okazalo sie po dokladniejszych ogledzinach ze gumka > ktora jest wokol raczki przy kolumnie kierownicy byla > nieprecyzyjnie ulozna i sie sciskala powodujac opor i > wyskakiwanie raczki. Robota 2sek. koszt 0zl. :D moze to jest to > Gumka zaslania wejscie raczki do kolumny przy kierownicy. Pozdro Dzięki bardzo, ale to nie to, po najnowszych badanich padło, że to wina silnika, a może i silnika i przełącznika zespolonego Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qwertys Napisano 22 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2005 > Dzięki bardzo, ale to nie to, po najnowszych badanich padło, że to > wina silnika, a może i silnika i przełącznika zespolonego > Pozdro Gorąca wiadomość! Powiem krótko, wziąłem gumowy młotek, wsiadłem do samochodu, walnąłem w przełącznik zespolony, włączyłem wycieraczki i wszystko idealnie działa! Parę groszy zaoszczędziłem więc idę na piwko Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 22 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2005 > Chodzi mi o definitywne stwierdzenie, czy przyczyną awarii jest > przełącznik, czy silnik. O jakim kluczu wspomniałes??? W ASO stawiali na silnik ale diagnoza byl przelacznik , dlatego tez uwazam ze to wina przelacznika w twoim przypadku. co do klucza to nie pamietam jaki dokladnie ale jakis wiekszy niz standardowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
avg Napisano 23 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2005 witam witam elektronika do sterowania wycieraczek jest w przełączniku pod kierownicą, czeka Ciebie zdejmowanie kierownicy. Niestety jak siadła jakas z pozycji czeka Ciebie wymiana elektroniki. Są tam 2 przekaśniki i najprawdopodobniej jeden z nich tobie padł. Kawałek czasu temu nawet zamieszczałem całą instrukcje jak zdjąć kierownice i wymienić elektronike. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
avg Napisano 23 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2005 > Witaj > Hmmm problem w tym, że taki przełącznik kosztuje ponad 400 zł, więc > chyba się będę musiał przyzwyczaić do tej usterki... > Pozdrawiam etam, tyle to będzie Ciebie kosztować naprawa w ASO, poszukaj zamej elektroniki, a tu masz instrukcje jak to zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 23 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2005 > witam witam > elektronika do sterowania wycieraczek jest w przełączniku pod > kierownicą, czeka Ciebie zdejmowanie kierownicy. Niestety jak > siadła jakas z pozycji czeka Ciebie wymiana elektroniki. Są tam > 2 przekaśniki i najprawdopodobniej jeden z nich tobie padł. > Kawałek czasu temu nawet zamieszczałem całą instrukcje jak zdjąć > kierownice i wymienić elektronike. > Pozdro Eee juz myslalem, ze kolega naprawil ta plytke, ja sie zbieram od jakiegos czasu podmienic ten przekaznik, mysle ze to cos da . choc od jakiegos miesiaca jest spokoj i dzialaja ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qwertys Napisano 24 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2005 > Eee juz myslalem, ze kolega naprawil ta plytke, ja sie zbieram od > jakiegos czasu podmienic ten przekaznik, mysle ze to cos da . > choc od jakiegos miesiaca jest spokoj i dzialaja ok Witam Wycieraczki drugi dzień działają poprawnie, ale analizując poprzednie wypowiedzi myślę, że przyczyną awarii było zawieszenie się przekaźnika, zobaczymy co będzie dalej Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.