Skocz do zawartości

Świece NGK po 43kkm...


marivs

Rekomendowane odpowiedzi

Przyszła pora na wymianę świec i po 43kkm (w tym na LPG ~20kkm) wyglądają one tak jak na zdjęciu. Jak widać najbardziej ufajdane są te od strony paska rozrządu. Same elektrody są całkiem ok, więc mieszanka powinna być dobrze ustawiona (LPG).

Chyba, że macie inne doświadczenia i zdanie?

279302936-DSC000411.jpg

post-78374-14352485311741_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przyszła pora na wymianę świec i po 43kkm (w tym na LPG ~20kkm)

> wyglądają one tak jak na zdjęciu. Jak widać najbardziej ufajdane

> są te od strony paska rozrządu. Same elektrody są całkiem ok,

> więc mieszanka powinna być dobrze ustawiona (LPG).

> Chyba, że macie inne doświadczenia i zdanie?

co do elektrod to chyba nie, już dosyć zużyte te świece, no i te 43 kkm na nich to o 20 kkm za długo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> co do elektrod to chyba nie, już dosyć zużyte te świece, no i te 43

> kkm na nich to o 20 kkm za długo

problemów z nimi nie było więc trzymałem smile.gif

no ale w końcu - 80kkm na liczniku więc czas na okresową wymianę filtrów i całej reszty

wymieniłem na ISKRA SFE55PRS GAS 0,6mm - zobaczymy jak te świece się sprawdzą hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a jakie masz uwagi dotyczące świecy??

fakt , silnik je ufajdał i dlatego nieciekawie wyglądają , same świece w sumie nie najgorzej ,zamuliłem ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mimo ,że powinno się wymienić szybciej świece to imho powinny być w

> lepszym stanie , czyżby ngk na psy schodziło ?

świece ze zdjęcia były wymieniane w ASO na 40kkm, a przy okazji wymiany UPG i rozrządu na 57kkm przeżyły źle uszczelnioną pokrywę zaworów i może dlatego są takie w oliwce upaprane

a jeśli chodzi o te schodzenie na psy i tak jak napisał BOGUS to w dzisiejszych czasach jest już ciężko się połapać kto dla kogo i co robi? więc może być tak, że w zależności od rynku trafiają różnej jakości produkty hmm.gif i aby tego uniknąć tym razem postawiłem na rodzimy produkt z Kielc waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie no chyba przesada wymieniać świece do 20 kkm. Moim zdaniem co 40

> kkm jest ok.

też mi się tak wydaje bo pierwszy raz świece były wymienione w ASO właśnie na przeglądzie przy 40kkm... przy 20kkm nawet nie wspominali, że trzeba je zmieniać hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> też mi się tak wydaje bo pierwszy raz świece były wymienione w ASO

> właśnie na przeglądzie przy 40kkm... przy 20kkm nawet nie

> wspominali, że trzeba je zmieniać

z ciekawosci sprawdz co masz napisane w ksiazce. A serwis do kitu bo powinien wymienic przy 20kkm, szczegolnie przy gazie!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z ciekawosci sprawdz co masz napisane w ksiazce. A serwis do kitu bo

> powinien wymienic przy 20kkm, szczegolnie przy gazie!!

w mk2 jest jest napisane co 40 tys km w instrukcji 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z ciekawosci sprawdz co masz napisane w ksiazce. A serwis do kitu bo

> powinien wymienic przy 20kkm, szczegolnie przy gazie!!

chętnie bym sprawdził ale "warsiawiaki" na Mokotowie zrobili mi włamanko do auta i pozbyłem się papierów m.in. ks. serwisowej pad.gif

pamiętając o wymianach oleju itp co 20kkm a świec co 40kkm: przejechałem już tak 2kpl i anomalii w pracy silnika nie zauważyłem więc nie uważałem za stosowne ich wymieniać wcześniej niż ww. 40kkm

jak ktoś ma to proszę mi wrzucić skan z tabeli przeglądów i wymian waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie no chyba przesada wymieniać świece do 20 kkm. Moim zdaniem co 40

> kkm jest ok.

ale jakby kolega dobrze czytał o on 20 kkm zrobił na PB i 20 na LPG, a na LPG zmienia się po 10-20 kkm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ooo, to ok, ale oczywiscie nie przy gazie!:)

hahaha.gif uzasadnij...to nie Romet Komar palacz.gif

Wystarczy odstęp co 15-20 kkm kontrolować przy ostrym stylu jazdy,a przy kapeluszu to już wogóle...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> taki staż na kąciku a takie głupoty opowiadasz

najpierw zajrzyj do choćby instrukcji obsługi,a potem się rzucaj jeśli już,i nie wprowadzaj ludzi w błąd smirk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mi się chce

no to udowodnij - wystarczy fotka instrukcji.

W mojej - a mam auto z września 2005 - stoi jak byk BKR5EZ palacz.gif,co potwierdza Eper

Świece "D" to świece o mniejszej średnicy gwintu,typowe do 16V.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> chwila moment,możesz mieć rację - Eper 33 rzeczywiście mówi,że wraz

> z nowymi tłokami i nową głowica wprowadzili te małe świece

bow.gif że w zał.

nie ma sprawy tez wszyscy w sklepach robią icon_eek.gif że do 8V

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Też nad tym ubolewam bo są sporo droższe

przykro mi,

a wracając do tematu świec to dzisiaj zrobiłem ok 50km na Iskrach for LPG ze szczeliną między elektrodami 0,6mm... jak na mój gust autko zrobiło się trochę "kapeluszowate". Silnik chodzi bardziej miękko niż poprzednio tzn. łagodniej wkręca się na obroty - czyżby zbyt mała iskra? A może przydałoby się zrobić ponowną naukę ustawień sterownika LPG? Jakieś sugestie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.