mmaciejosss Napisano 21 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2007 chodzi o dolewkę 0,5l Mixolu na bak 60l ma ponoć polepszyć smarowanie ... no właśnie czego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mammoth Napisano 21 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2007 > chodzi o dolewkę 0,5l Mixolu na bak 60l > ma ponoć polepszyć smarowanie ... > no właśnie czego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Krawiec Napisano 21 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2007 Są tacy co leją...ale do opałowego... no i zdecydowanie nie do silników TDI.... Krawiec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
300tdcombi Napisano 21 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2007 nie tam gdzie wystepuje turbina wszedzie indziej - czemu nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrado Napisano 21 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2007 mixol do 2-takt'ow ... do TDI tylko dobry ON Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
300tdcombi Napisano 21 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2007 > mixol do 2-takt'ow ... do TDI tylko dobry ON to teraz sprecyzuj swą wypowiedz , bo ja twierdze , ze do zwyklego diesla moze byc mixol , zwlaszcza ze dobrego paliwa u nas niet!!! i tak jak w dwutakcie , tak w dzieslu owe male ilosci mixolu poprawią smarowanie pompy wtryskowej i wtrysków - zaszkodzis nie zaszkodzi napewno co innego juz gdy jest turbina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrado Napisano 21 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2007 > to teraz sprecyzuj swą wypowiedz , bo ja twierdze , ze do > zwyklego diesla moze byc mixol , zwlaszcza ze dobrego co masz na mysli piszac zwykly diesel? mowa w temacie jest o TDI > paliwa u nas niet!!! > i tak jak w dwutakcie , tak w > dzieslu owe male ilosci mixolu poprawią smarowanie pompy > wtryskowej i wtrysków - zaszkodzis nie zaszkodzi napewno > co innego juz gdy jest turbina a w czym turbina jesli juz miala by przeszadzac ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
300tdcombi Napisano 22 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2007 a widzisz , to wleweaj olej mixol do silnika jakiegokolwiek z turbiną a sie pzrekonsz co sie stanie - powodzenia ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MajkDe Napisano 22 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2007 > Są tacy co leją...ale do opałowego... no i zdecydowanie nie do > silników TDI.... > Krawiec Znam takich, co jeżdżą na nafcie lotniczej (bez mieszania z ON). Znam innych, co leją oranżadę z Mixolem do TDI (również nie VAG). Wszyscy robią duże przebiegi i nigdy nie mieli problemów z takimi wynalazkami. PS Piszę informacyjnie. Nie agituję. PZDR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Krawiec Napisano 22 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2007 Ale co ma turbina do paliwa? Przecież paliwo nie ma w żaden sposób w normalnie funkcjonującym silniku styku z trubiną. Krawiec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mammoth Napisano 23 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2007 > Ale co ma turbina do paliwa? Przecież paliwo nie ma w żaden sposób w > normalnie funkcjonującym silniku styku z trubiną. > Krawiec ale rodzaj i sklad paliwa moze miec wplyw na temperature spalin oraz to czy bedzie calkowicie spalane co moze doprowadzic do uszkodzenia termicznego lub zasyfic lopatki turbiny a co do tematu TDI i mixol to wyobrazam sobie jak musi sie sprawowac silnik 2,0 16V TDI lub 3,0 V6 TDI na takiej ekscytujacej mieszance... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrado Napisano 24 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2007 > a widzisz , to wleweaj olej mixol do silnika jakiegokolwiek > z turbiną a sie pzrekonsz co sie stanie - powodzenia ! kolego, ja nie musze wlewac mixolu do diesla jakos nie czuje takiej potrzeby[patrz moj przedostatni post] , ale skoro juz posiadasz takowe doswiadczenia w tym temacie - to prosze chetnie poczytam i z pewnoscia nietylko ja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrado Napisano 24 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2007 > ale rodzaj i sklad paliwa moze miec wplyw na temperature spalin oraz > to czy bedzie calkowicie spalane co moze doprowadzic do > uszkodzenia termicznego lub zasyfic lopatki turbiny 1Z to tez TDI i niejeden zanieczyszczony gnoj[czyt. nieczysty ON] by przezyl > a co do tematu TDI i mixol to wyobrazam sobie jak musi sie sprawowac > silnik 2,0 16V TDI lub 3,0 V6 TDI na takiej ekscytujacej > mieszance... tu sie zgodze, dla mnie taki experyment z mixolem uwazam za kompletny absurd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
300tdcombi Napisano 25 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2007 kolega powyzej w poscie napisał juz wsio , reszta sam sie dowiesz jak bedziesz lał mixol do silników z turbinami - podpowiem ci jednak co sie stanie - efektem bedzie oczywiscie awaria turbiny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrado Napisano 25 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2007 > kolega powyzej w poscie napisał juz wsio , reszta sam sie > dowiesz jak bedziesz lał mixol do silników z turbinami - > podpowiem ci jednak co sie stanie - efektem bedzie > oczywiscie awaria turbiny a jakiego rodzaju ta awaria bedzie ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 25 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2007 > a jakiego rodzaju ta awaria bedzie ??? np: niespalone czesci oleju MIXOL moga zasyfic mechanizm zmiennej geometrie lopatek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrado Napisano 25 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2007 > np: niespalone czesci oleju MIXOL moga zasyfic mechanizm zmiennej > geometrie lopatek. no wiec do czego zmierzam ... nie wszystkie TDI mialy VGT np, wspomniany wyzej 1Z Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 26 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2007 > no wiec do czego zmierzam ... nie wszystkie TDI mialy VGT np, > wspomniany wyzej 1Z zadam inne pytanie: widziales kiedys wydech 2t (dwusów). mam Enduro YAMAHA 125 wlasnie 2t. i nie ma bata nie wiem na jakiego oleju byś nie dodawał jak mega precyzynie ustawiony miałbys gaznik to ZAWSZE bedzie popewnym czasie nagar na świecy a o wydechu to już wogóle szkoda gadać. np: po 5kkm można zdzierać warstwe 2-3mm !!!! wyobraż sobie co się bedzie odkłądało na łopatkach turbiny - nie sadza tylko NAGAT - najgorszy syf!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrado Napisano 26 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2007 > zadam inne pytanie: widziales kiedys wydech 2t (dwusów). mam Enduro mialo sie kiedys pare sprzetow > YAMAHA 125 wlasnie 2t. i nie ma bata nie wiem na jakiego oleju > byś nie dodawał jak mega precyzynie ustawiony miałbys gaznik to > ZAWSZE bedzie popewnym czasie nagar na świecy a o wydechu to już > wogóle szkoda gadać. np: po 5kkm można zdzierać warstwe 2-3mm > !!!! > wyobraż sobie co się bedzie odkłądało na łopatkach turbiny - nie > sadza tylko NAGAT - najgorszy syf!!!! w sumie nie wiem po co sie rozpisywac bo jak juz pisalem jestem przeciwny tej metodzie, ale dobra pierwze primo to jest diesel a nie benzyna drugie - lalbys mixol do diesla 1:50 albo nawet i lepiej ? nie mowie ze nie byloby syfu - napewno by byl ale nie taki jak w 2-takcie ostatnia sprawa - sa TDI nie tylko na zmiennej geometrii lopatek, ale juz o tym pisalem wyzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 26 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2007 > mialo sie kiedys pare sprzetow > w sumie nie wiem po co sie rozpisywac bo jak juz pisalem jestem > przeciwny tej metodzie, ale dobra > pierwze primo to jest diesel a nie benzyna a co to za roznica? w kwesti niedopalonego oleju? > drugie - lalbys mixol do diesla 1:50 albo nawet i lepiej ? jak bedziesz kac 1:500 to nagar bedzie po 50kkm a nie po 5kkm ale bedzie!!!! > nie mowie ze nie byloby syfu - napewno by byl ale nie taki jak w > 2-takcie > ostatnia sprawa - sa TDI nie tylko na zmiennej geometrii lopatek, ale > juz o tym pisalem wyzej ale to ze nagar bedzie odkladal sie na lopatach turbiny to nie wplynie na jej szybsze uszkodzenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
300tdcombi Napisano 29 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2007 Zatem - zajrzyj na forum MB tam opisują co sie stalo z turbiną w MB 300 turbo diesel z 92 rok bodaj ze , jak lano do ON mixola Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrado Napisano 31 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2007 > a co to za roznica? w kwesti niedopalonego oleju? olej w 2-takcie pelni inna funcje i potrzeba go znacznie wiecej > jak bedziesz kac 1:500 to nagar bedzie po 50kkm a nie po 5kkm ale > bedzie!!!! wszystko zalezy od dawki > ale to ze nagar bedzie odkladal sie na lopatach turbiny to nie > wplynie na jej szybsze uszkodzenie? a wszyscy inni leja czysciutka ropke do auta i turbiny sie nigdy nie psuja nie ma co debatowac bo zaraz sam sobie zaczne zaprzeczac i wyjdzie na to ze to pochwalam te metode, zejde na dol i wleje sobie do baku 1l mixola Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
300tdcombi Napisano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2007 tylko po co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crain Napisano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2007 > a wszyscy inni leja czysciutka ropke do auta i turbiny sie nigdy nie > psuja to trzeba było powiedzieć na początku, jaki w ogóle jest sens debaty na mixolem gdy postępując jak przykazał producent tzn. wymieniać olej(regularnie i porządny) i lać najlepsze paliwo jakie uda sie dostać i cieszyć się bezawaryjna jazdą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stanleypl Napisano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2007 > 1Z to tez TDI i niejeden zanieczyszczony gnoj[czyt. nieczysty ON] > by przezyl > tu sie zgodze, dla mnie taki experyment z mixolem uwazam za kompletny > absurd ja widziałem taki patent koleś lał oranżade do baku (czerwoną ) i potem dolewał mixolu bo opał bądź co bądź ma dużo mniejsze właściwości smarowalnicze pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
300tdcombi Napisano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2007 > ja widziałem taki patent > koleś lał oranżade do baku (czerwoną ) i potem dolewał mixolu bo > opał bądź co bądź ma dużo mniejsze właściwości smarowalnicze > pozdro Mój syn jest pasjonatem chemikiem , powiem wam w skrucie jak z oleju opalowego zrobic czysty ON bo prawda jest taka ze ruznica jest tylko w barwniku masz beczke , do niej wlewasz OO do tego wlewasz roztwór kwasu taki jak w akumulatorze , potem do tego wsypujesz wapno , i na dole w beczce robi ci sie cos w postaci gipsu , a wszystko co powyzej to masz czysty 0N - ot wsio w wiekim skrócie mialem merca 3000 diesel zrobilem na opale nim ponad chyba z 40 tys km bez zadnych skutków ubocznych a mial pzrejechane 800 tys km jak chodził przed zakupem tak w chwili sprzedazy a chodził bardo ładnie ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.