Skocz do zawartości

!#@$@%@#&*!!!.. mam już dość tych ,, mechaników"


Tumek15

Rekomendowane odpowiedzi

Ręce opadają.

w Bravo padł mi altek- zapłacilem z renegenrację i sprawnie łapy 700 PLN. frown.gif

Jak mi padł w Puciaku to pjechałem do innego aby nie dać się znów naciągnąć to mi za pancernika policzył 490 PLN + montaż... czacha.gif

Przy wymianie oleju w skrzyni biegów wybrałem inny zakład- zalali mi minerał a zapłaciłem za systetyk sciana.gif

Ostatnio byłem w jeszcze innym zakłaciena regulacji luzów zaworowych- rozkręcił i powiedział, że w 1,2 8v są regulowane hydraulicznie i tutaj nic się nie reguluje...??? oslabiony.gif

Teraz czeka mnie wymiana sprzęgła i już nie wiem gdzie mam jechać, aby nie oszukali nie spieprzyli nie zdarli skóry ( ile kosztuje robocizna ?) buu.gif

Czy możecie mi polecić jakiś dobry warsztat w Wawie ?

Będę bardzo wdzięczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ręce opadają.

> w Bravo padł mi altek- zapłacilem z renegenrację i sprawnie łapy 700

> PLN.

> Jak mi padł w Puciaku to pjechałem do innego aby nie dać się znów

> naciągnąć to mi za pancernika policzył 490 PLN + montaż...

> Przy wymianie oleju w skrzyni biegów wybrałem inny zakład- zalali mi

> minerał a zapłaciłem za systetyk

> Ostatnio byłem w jeszcze innym zakłaciena regulacji luzów zaworowych-

> rozkręcił i powiedział, że w 1,2 8v są regulowane hydraulicznie

> i tutaj nic się nie reguluje...???

> Teraz czeka mnie wymiana sprzęgła i już nie wiem gdzie mam jechać,

> aby nie oszukali nie spieprzyli nie zdarli skóry ( ile kosztuje

> robocizna ?)

> Czy możecie mi polecić jakiś dobry warsztat w Wawie ?

> Będę bardzo wdzięczny

to ty to wszystko w ASO robiles ze takie ceny ???? chociaz w ASO chyab taniej bys zaplacil hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to ty to wszystko w ASO robiles ze takie ceny ???? chociaz w ASO

> chyab taniej bys zaplacil

Nie w prywatnych zakładach, które reklamują się jako znawcy fiatów oraz robocizna - 50% mniej niż w ASO....

Szlak mnie trafia totalna olewka, jak nie patrzysz się na ręce i konkretnie palcem nie pokazesz co maja zrobic to dramat.. no, ale człowiek nie może przecież znać się na wszystkim sciana.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jedz do ASO Gorka reszte sobie znajdziesz na rankingu ASO Fiata.

> Radzymin nie jest daleko ale przynajmniej nie partola tak jak

> inne ASo i przy aucie mozesz byc. u mnie wymiana sprzegla trwala

> nieco ponad 1h.

ileeeeeeeee

to jest nierealne spineyes.gif chyba że to drużyna rajdowa była

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ileeeeeeeee

> to jest nierealne chyba że to drużyna rajdowa była

sruby nie byly zapieczone wszystko ladnie schodzilo i w druga strone we 2 robili. sami stwierdzili ze nigdy im tak latwo jeszcze nie poszlo. nie twierdze ze to byla 1h i 10min ale raczej 1h30min lub wiecej ale naprawde szybko bylo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> sruby nie byly zapieczone wszystko ladnie schodzilo i w druga strone

> we 2 robili. sami stwierdzili ze nigdy im tak latwo jeszcze nie

> poszlo. nie twierdze ze to byla 1h i 10min ale raczej 1h30min

> lub wiecej ale naprawde szybko bylo.

A ile zapłaciłeś za robotę ? :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> sruby nie byly zapieczone wszystko ladnie schodzilo i w druga strone

> we 2 robili. sami stwierdzili ze nigdy im tak latwo jeszcze nie

> poszlo. nie twierdze ze to byla 1h i 10min ale raczej 1h30min

> lub wiecej ale naprawde szybko bylo.

masakra, u mnie jeden koleś robił niecałe 4h

podwieszali silnik czy podpierali, czy co robili ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jedz do ASO Gorka reszte sobie znajdziesz na rankingu ASO Fiata.

> Radzymin nie jest daleko ale przynajmniej nie partola tak jak

> inne ASo i przy aucie mozesz byc. u mnie wymiana sprzegla trwala

> nieco ponad 1h.

waytogo.gif w sobote bylam w Gorce, wrocilam zadowolona (co u mnie jest rzadko spotykane wink.gif), duzo taniej niz w innych aso, a jeszcze rabat na kacik dali smile.gif facet lopatologicznie wytlumaczyc jak krowie przy rowie o co kaman, nie bylo nic na zasadzie, juz natychmiast i w tej chwili a to na duzy plus bo nie bylo naciagactwa tylko uczciwie ze z tym mozna jeszcze tyle sie wstrzymac a tym juz mniej smile.gif

i faktycznie mozesz stac patrzec chlopakom na rece smile.gif

waytogo.gif

ku radosci Dominika tym razem duzy plus dla GORKI rotfl.gif

a co do czasu to faktycznie jak sie kilku chlopakow wezmie za robote to nie traci sie polowy dnia ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A czy można podjachać do nich z własnymi ( nowymi) oryginalnymi

> częściami ? czy trzeba kupić u nich??

pewnie, ze mozesz podjechac ze swoimi, policza tylko za robote ...

zawsze to taniej niz kupic w aso

dryndnij do nich

0 22 786-50-57

0 22 786-63-33

zapytaj dla pewnosci, ale mnie w sobote wyraznie powiedzieli, ze moge kupic u nich ale nie musze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 150 za wymianę to rozumiem, ale nie 400 chyba poszukam poza aso :-(

> jest jeszcze jeden polecany warsztat, który daje gwarancję na

> piśmie

150zl to chyba za wymiane paska rozrządu,wymiana sprzęgła to trochę roboty, kwota 300zl za robotę to dobra stawka.Ja wymieniałem sam ,więc wiem co mówię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 150 za wymianę to rozumiem, ale nie 400

W moim mieście, oczywiście poza ASO, koszt takiej usługi waha się w granicach 150-180. Naturalnie można i drożej, tylko po co hmm.gif

> chyba poszukam poza aso :-(

Chłopaki podają Ci sprawdzony warsztat ok.gif. Szukając dalej musisz się liczyć z tym, że los może znów skojarzyć Cię z pseudo fachowcami wrrr.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

150-180 w ASO to dobra cena a tutaj chcą 400 robocizna biorąć pod uwagę sytuację gdy bym kupił u nich i cześci ( 370 PLN a w hurtowini 200 czyli 170 PLN marży na częściach) to koszt usługi wynosi 570 PLN... przeca to rozbój w biały dzień biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 150-180 w ASO to dobra cena a tutaj chcą 400 robocizna biorąć pod

> uwagę sytuację gdy bym kupił u nich i cześci ( 370 PLN a w

> hurtowini 200 czyli 170 PLN marży na częściach) to koszt usługi

> wynosi 570 PLN... przeca to rozbój w biały dzień

ale przeciez wiadomo, ze ceny aso sa znacznie wyzsze niz u pana Heniutka, a nikt nie ma obowiazku robic nic w aso, jesli woli zrobic to w innym miejscu... to sie wolnosc wyboru nazywa, albo jakos tak ...

czesci tez nie musisz kupowac w aso, mozesz zakupic to co trzeba nawet na alledrogo a do nich pojechac na montaz..

a tak z czystej ciekawosci... czy kolega powiedzial ze z ak? bo z z tego co wiem na ak daja jednak upusty...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale przeciez wiadomo, ze ceny aso sa znacznie wyzsze niz u pana

> Heniutka, a nikt nie ma obowiazku robic nic w aso, jesli woli

> zrobic to w innym miejscu... to sie wolnosc wyboru nazywa, albo

> jakos tak ...

> czesci tez nie musisz kupowac w aso, mozesz zakupic to co trzeba

> nawet na alledrogo a do nich pojechac na montaz..

> a tak z czystej ciekawosci... czy kolega powiedzial ze z ak? bo z z

> tego co wiem na ak daja jednak upusty...

daj sobie spokoj przeciez "taka" robota to za 100 powinna byc jak nie mniej. malo kto rozumie z tych "oszczednych" ze po wymianie sprzegla dodatkowo ustawia sie zbieznosc i takie tam duperele. zapewne pan hienio zbieznosc ustawi na oko bo ma wprawne oko lub wepnie po prostu sworzen i po zabawie, a pozniej opona bedzie scieta lub uszczelniacz polosi pojdzie przy wprawnym wkladaniu skrzyni za 100 zł. ale z drugiej strony dajmy zarobic ludziom. ja wyznaje zasade ze dosc istotne rzeczy dla auta robie w aso a mniej ktore nie wymagaja duzego nakladu pracy i sprzetu robie sam dla swojej satysfakcji i dobrego zrobienia roboty przy "malych rzeczach". o dobrego mechanika dzisiaj jest bardzo trudno tak samo blacharza i lakiernika. a za jakosc trzeba zaplacic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 150-180 w ASO to dobra cena a tutaj chcą 400 robocizna biorąć pod

> uwagę sytuację gdy bym kupił u nich i cześci ( 370 PLN a w

> hurtowini 200 czyli 170 PLN marży na częściach) to koszt usługi

> wynosi 570 PLN... przeca to rozbój w biały dzień

Nie do końca mnie zrozumiałeś - 150-180 wyraźnie napisałem, że to są ceny poza ASO spineyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> daj sobie spokoj przeciez "taka" robota to za 100 powinna byc jak

> nie mniej. malo kto rozumie z tych "oszczednych" ze po wymianie

> sprzegla dodatkowo ustawia sie zbieznosc i takie tam duperele.

> zapewne pan hienio zbieznosc ustawi na oko bo ma wprawne oko lub

> wepnie po prostu sworzen i po zabawie, a pozniej opona bedzie

> scieta lub uszczelniacz polosi pojdzie przy wprawnym wkladaniu

> skrzyni za 100 zł. ale z drugiej strony dajmy zarobic ludziom.

> ja wyznaje zasade ze dosc istotne rzeczy dla auta robie w aso a

> mniej ktore nie wymagaja duzego nakladu pracy i sprzetu robie

> sam dla swojej satysfakcji i dobrego zrobienia roboty przy

> "malych rzeczach". o dobrego mechanika dzisiaj jest bardzo

> trudno tak samo blacharza i lakiernika. a za jakosc trzeba

> zaplacic.

Zgadza się, tylko mnie nie chodzi o warsztat w szopie pana Heniutka tylko o normalny warsztata w sieci naprawczej np. perfect auto, Car Man itp ( nie ASO)- i takie warsztaty bardzo często oferują wyższą jakość usługi niż ASO. Ja szukam rozwiązania pośredniego bo wiem, że są dobre warsztawy w dobrej cenenie co nie znaczy, ze tanie, ale na pewno tańsze niż ASO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zgadza się, tylko mnie nie chodzi o warsztat w szopie pana Heniutka

> tylko o normalny warsztata w sieci naprawczej np. perfect auto,

> Car Man itp ( nie ASO)- i takie warsztaty bardzo często oferują

> wyższą jakość usługi niż ASO. Ja szukam rozwiązania pośredniego

> bo wiem, że są dobre warsztawy w dobrej cenenie co nie znaczy,

> ze tanie, ale na pewno tańsze niż ASO

nie podzielam tej opinii, te sieci szybkiej naprawy kupuja czesci w hurtowniach moto typu IC, Elit i tak samo kroja jak nie bardziej. Ktos na kaciku fiata napisal ze nawet z zalozeniem wydechu mieli problemy. pomysl nad aso - kompletnego sprzegla nie musisz u nich kupowac - choc mozesz pomyslec nad regenorowanym (zapewne wiekszosc tarcz to sa wlasnie regenerowane) lub Valeo do PII do ok 200 powinno kosztowac. w ASO gorka masz okolo 10% znizke. niestety wymiana kompletu sprzegla nie jest mila-jest pracochlonna. mnie oferowano samochod zastepczy u nich, okazalo sie to niepotrzebne poniewaz zabieg trwal krotko. no i co wazne dla mnie gwarancja. nie wiem jak teraz czy wystawiaja zlecenia i rachunki - ja tak mialem wsio na papierze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zgadza się, tylko mnie nie chodzi o warsztat w szopie pana Heniutka

> tylko o normalny warsztata w sieci naprawczej np. perfect auto,

> Car Man itp ( nie ASO)- i takie warsztaty bardzo często oferują

> wyższą jakość usługi niż ASO. Ja szukam rozwiązania pośredniego

> bo wiem, że są dobre warsztawy w dobrej cenenie co nie znaczy,

> ze tanie, ale na pewno tańsze niż ASO

Uważaj na te warsztaty, znam kryteria zatrudniania.

Daj znać na priw, w domu poszukam telefonu do uczciwego warsztatu

Możesz mieć własne graty, a robocizna w konkurencyjnej cenie

A i warsztat nie w garażu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzwoniłem....

> Za wymianę 400 PLN + 370 za sprzęgło

> Szok

rzeczwiscie wysoko licza...

dla przykladu w ASO FAP B.-B. za wymiane sprzegla MkI 75 licza 200 pln brutto (sic!)

a w alfie 147 mJET (dizel) licza ... 300 pln!

... i wszystko na temat cen...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzwoniłem....

> Za wymianę 400 PLN + 370 za sprzęgło

> Szok

BUahaha, a niby ile by to miało kosztować smirk.gif Fakt sprzęgło drogawo, ale robocizna, imho przyzwoicie.

Ludzie wymiana sprzęgła to nie jest hop siup, no chyba, że u Zdzisia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> rzeczwiscie wysoko licza...

> dla przykladu w ASO FAP B.-B. za wymiane sprzegla MkI 75 licza 200

> pln brutto (sic!)

> a w alfie 147 mJET (dizel) licza ... 300 pln!

> ... i wszystko na temat cen...

Ciekawe how much mi gani krzyknie za fefnastke biglaugh.gifhmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ciekawe how much mi gani krzyknie za fefnastke

Ty masz wzgledy w Gani to powinno byc pomiedzy jednym a drugim wink.gif

Dla przykladu: gdy regulowalem zawory w MkI w myslowickim Auto-Hit'ie chlopcy wywolawczo chcieli 80 pln. Zapytalem ile to roboczogodzin zajmuje, odp. ze ok 1h, to ja im na to ze w Bielsku zrobia to za 55 pln. Chlop zaczal sie skrecac, wic, czerwienic i w drodze wyjatku zaproponowal 60 pln -"taniej juz nie moga". Pytalem, po co ten cyrk z obnizaniem ceny - wystarczyloby podac cene roboczogodziny i w z gory zatwierdzonym cenniku okreslic czasochlonnosc (jak w FAP'ie). A tak placisz tyle na ile Cie ocenia. Jak nic, to mi przypomina negocjacje z "krokodylami".

Generalnie wniosek z tego, ze jak chca to potrafia. A jak klient jest przycisniety do muru to sobie folguja z cenami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja jestem z tych oszczednych...robie rzeczy typu sprzeglo u zaprzyjaznionego mechanika, po taniosci. w jednym aucie wymienialem juz dwa razy sprzeglo i po tej naprawie zbieznosci nie ustawialem bo nie bylo potrzeby- sadze ze jest to wskazane tak samo jak dokrecanie glowicy po 500km czyli byle zarobic jak najwiecej. nic nie scina, nic nie tnie, nic sciaga. a kasy sporo zostalo w portfelu. jak rozbilem auto to tez do aso nie lecialem tylko w dobrym zakladzie ale bez autoryzacji zrobilem i po 4 latach dalej nie widac aby lakier na elementach naprawianych roznil sie od oryginalu. aso jedzie na opini jakoby sie perfekcyjnie znali na wszystkim a tak niestety nie jest.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no ja jestem z tych oszczednych...robie rzeczy typu sprzeglo u

> zaprzyjaznionego mechanika, po taniosci. w jednym aucie

> wymienialem juz dwa razy sprzeglo i po tej naprawie zbieznosci

> nie ustawialem bo nie bylo potrzeby- sadze ze jest to wskazane

> tak samo jak dokrecanie glowicy po 500km czyli byle zarobic jak

> najwiecej. nic nie scina, nic nie tnie, nic sciaga. a kasy sporo

> zostalo w portfelu. jak rozbilem auto to tez do aso nie lecialem

> tylko w dobrym zakladzie ale bez autoryzacji zrobilem i po 4

> latach dalej nie widac aby lakier na elementach naprawianych

> roznil sie od oryginalu. aso jedzie na opini jakoby sie

> perfekcyjnie znali na wszystkim a tak niestety nie jest.

> pozdro

To prawd Z tym ASO- jak kupowałem BRAVO to pojechałem na przegląd przed zakupem.... tak po sprawdzeniu grubości lakieru ,, fachowiec" powiedzial, że jest ok nie był nigdzie malowany mimo, iż gołym okiem było widać i sprzedający nie zaprzeczał.....

Podobnie z silnikiem 1,4 12V mial jeden feler konstrukcyjny przez magistralę olejową przechodzi śruba, która jest specjalnie wyprofilowana aby ułatwić przepływ- śruba ta często się zrywa i w Innym ASO po prostu wkręcili zwykła co spowodowało zniszczenie wałka rozrządu..... ot ASO

Czasem w małym zakładzie bardziej się przykładają niż w ASO bo to ich interes i klient a ASO= mentalność Polmozbytu :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no z tym badaniem lakieru to mialem ubaw jak koles z komisu przy aso badal mojego kropka...wyszlo na to ze elementy oryginalne zaliczyl (niektore) jako malowane a malowany blotnik jako nietkniety, poza tym nie potrafil powiedziec dokad auto bylo malowane. zastanawialem sie wtedy czy lakiernik / blachmajster byl taki doskonaly czy ten koles taki slaby.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no z tym badaniem lakieru to mialem ubaw jak koles z komisu przy aso

> badal mojego kropka...wyszlo na to ze elementy oryginalne

> zaliczyl (niektore) jako malowane a malowany blotnik jako

> nietkniety, poza tym nie potrafil powiedziec dokad auto bylo

> malowane. zastanawialem sie wtedy czy lakiernik / blachmajster

> byl taki doskonaly czy ten koles taki slaby.

> pozdro

Moim zdaniem ASO niczym nie różni się od zwykłych warsztatów ( niegarażowych) no może ceną. Wszystko zależy od mechanika a nie zakładu w ASO pracują etatowcy czy się stoi czy sie leży....wiadomo o co chodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Moim zdaniem ASO niczym nie różni się od zwykłych warsztatów (

> niegarażowych) no może ceną. Wszystko zależy od mechanika a nie

> zakładu w ASO pracują etatowcy czy się stoi czy sie

> leży....wiadomo o co chodzi

Przede wszystkim różni się wyposażeniem smirk.gif Co nieodzownie łączy się z ceną,

jaką sobie winszują za różnego rodzaju prace. Kompetencje porównywalne, bo i w warsztatach

i ASO są dobrzy mecherzy jak i partacze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przede wszystkim różni się wyposażeniem Co nieodzownie łączy się z

> ceną,

> jaką sobie winszują za różnego rodzaju prace. Kompetencje

> porównywalne, bo i w warsztatach

> i ASO są dobrzy mecherzy jak i partacze.

No tu też bym polemizował :-) Jak chciałem dokodować kluczyk ( code2) to mi powiedzieli, ze nie ma fizycznie takiej mozliwości( nigdzie) i trzeba nowy z nowym kodem za 400 PLN, zadzwoniłem do specjalistycznego warsztatu dorabiające klucze i okazało się, że można za 80 PLN- mimo, iż pracownik ASO zapewniał, ze kluczyk raz wymazany z pamięci kompa nie mozę być użyty- tak działa system na co pracownik zakładu kluczarskiego :-) zareagował śmiechem- po prostu nie mają takich urządzeń a poza tym bardziej im się opłaca aby klient zamówił nowy kluczyk:-)

Chyba już niegdy nie przekonam się do ASO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umówmy się, że ASO to nie pkt dorabiania kluczy. Tak masz we wszystkich markach.

Z reguły wysyłają to do producenta, bądź maja podpisane umowy ze specjalistycznymi warsztatami.

A tekst kolesia świadczy o jego braku kompetencji, jednak tak jak wspominałem takie rzeczy można spotkać wszędzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Umówmy się, że ASO to nie pkt dorabiania kluczy. Tak masz we

> wszystkich markach.

> Z reguły wysyłają to do producenta, bądź maja podpisane umowy ze

> specjalistycznymi warsztatami.

> A tekst kolesia świadczy o jego braku kompetencji, jednak tak jak

> wspominałem takie rzeczy można spotkać wszędzie.

Ha w tym cały szkopól bo facet twierdzi, ze nie da sie dorobić poza ASO w ogóle bo to takie klucze a oni musza sprawdzać z Włoch

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ha w tym cały szkopól bo facet twierdzi, ze nie da sie dorobić poza

> ASO w ogóle bo to takie klucze a oni musza sprawdzać z Włoch

bo mało kto w PL robi takie klucze, jak trafileś za 80 zł to gratulacje. W mojej okolicy w promieniu na pewno parędziesięciu jak nie paruset km nie ma zakładu dorabiającego code2.

Fakt, że gadanie że nie da sie dorobić to bzdura, ale taka jest proedura, że klucze są oryginalnie zamawiane we włoszech i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> BUahaha, a niby ile by to miało kosztować Fakt sprzęgło drogawo, ale

> robocizna, imho przyzwoicie.

> Ludzie wymiana sprzęgła to nie jest hop siup, no chyba, że u Zdzisia.

wymiana sprzęgła przy zapleczu warsztatowym to pikuś, kwestia rozkręcenia i tyle.

400, nawet jak na asio to przesada - no, ale wiadomo, że sprzęgła nikt nie zmienia od tak sobie, ani na zapas, więc można doić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> daj sobie spokoj przeciez "taka" robota to za 100 powinna byc jak

> nie mniej. malo kto rozumie z tych "oszczednych" ze po wymianie

> sprzegla dodatkowo ustawia sie zbieznosc i takie tam duperele.

To zależy od zastosowanej metody, nie wszyscy rozpinają półosie, więc i nie wszyscy muszą ustawiać zbieżność.

> o dobrego mechanika dzisiaj jest bardzo

> trudno tak samo blacharza i lakiernika. a za jakosc trzeba

> zaplacic.

no tu się nie zgodzę, fakt że warszawa i okolice rządzą się zupełnie innymi prawami jak śląsk, ale polskie podejście n/t zarabiania jest dziwaczne. Niektórzy ze zdrowym podejściem maja ludzkie stawki, napewno nie dokładając do interesu, mają stałe obłożenie w robotę i na tym bazują. Inni z wysokimi stawkami ścierają kurz z narzędzi, co jest rozsądniejsze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wymiana sprzęgła przy zapleczu warsztatowym to pikuś, kwestia

> rozkręcenia i tyle.

> 400, nawet jak na asio to przesada - no, ale wiadomo, że sprzęgła

> nikt nie zmienia od tak sobie, ani na zapas, więc można doić...

Dlatego kupiłem już teraz i chcę je wymienić póki moje jeszcze jakość ciągnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no tu się nie zgodzę, fakt że warszawa i okolice rządzą się zupełnie

> innymi prawami jak śląsk, ale polskie podejście n/t zarabiania

> jest dziwaczne. Niektórzy ze zdrowym podejściem maja ludzkie

> stawki, napewno nie dokładając do interesu, mają stałe obłożenie

> w robotę i na tym bazują. Inni z wysokimi stawkami ścierają kurz

> z narzędzi, co jest rozsądniejsze...

polski rynek niestety nie rzadzi sie rozsadkiem. regula jest brak regul. fakt wymiana kompletu sprzegla nie jest jakas arcytrudna - spindolic sie da robote ale jedynie jest pracochlonna (srubki obudowy skrzyni do silnika) i wymaga troche starannosci - no ale to jak w kazdej pracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ha w tym cały szkopól bo facet twierdzi, ze nie da sie dorobić poza

> ASO w ogóle bo to takie klucze a oni musza sprawdzać z Włoch

Hmm, w astrze rozwaliłą się zlosnik.gif stacyjka. Wjazd do ASO i niestety

ale stacyjka była ściągana z Niemiec, więc co musi być na rzeczy. A to co napisał

niżej WojtasBB tym bardziej mnie w tym utwierdza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wymiana sprzęgła przy zapleczu warsztatowym to pikuś, kwestia

> rozkręcenia i tyle.

> 400, nawet jak na asio to przesada - no, ale wiadomo, że sprzęgła

> nikt nie zmienia od tak sobie, ani na zapas, więc można doić...

No ok, faktycznie 4 stówy to za dużo, ale tez nie ciągnijmy w 2 str. Czyli to powinno kosztować stówe, etc crazy.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a 110

> ja wiem, mam dobrego i taniego mechanika

Dokładnie, masz takiego mechesa i zadaj sobie pytanie, czy Ty byś się pie*rzył 3-4 godziny z taką robotą za 110 zł zlosnik.gif

Bo ja nie icon_rolleyes.gif i uważam, że w przypadku Fiata Punto rozsądne minimum, to 200-300 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.