zolu Napisano 20 Września 2007 Udostępnij Napisano 20 Września 2007 Ostatnio zauwazylem, ze w moim Clio temperatura silnika przy normalnej jezdzie w trasie osiaga tylko 1/3 skali, a czasami w korku dociagnie do polowy. Czy jest to normalne? Warto sie to zainteresowac i czy ma to wplyw na silnik/spalanie/cokolwiek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CyberKasztan_2077 Napisano 20 Września 2007 Udostępnij Napisano 20 Września 2007 > Czy jest to normalne? Warto sie to zainteresowac i czy ma to wplyw na > silnik/spalanie/cokolwiek? Sprawdź termostat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 20 Września 2007 Udostępnij Napisano 20 Września 2007 > Sprawdź termostat. Termostat .... Może zapowietrzony układ ... choć u nas Na BBMie ostatnio ktoś miał problem z samą wskazówką ... pomaga mocna ręka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CyberKasztan_2077 Napisano 20 Września 2007 Udostępnij Napisano 20 Września 2007 > Może zapowietrzony układ ... choć u nas Na BBMie ostatnio ktoś miał > problem z samą wskazówką ... pomaga mocna ręka Przy obecnie niskich temperaturach za oknem to można wykluczyć sprawdzając ręką temperaturę powietrza z nawiewów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ref Napisano 20 Września 2007 Udostępnij Napisano 20 Września 2007 U mnie tez tak jest - problemow nie stwierdzono zadnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CARMAX Napisano 21 Września 2007 Udostępnij Napisano 21 Września 2007 > Ostatnio zauwazylem, ze w moim Clio temperatura silnika przy > normalnej jezdzie w trasie osiaga tylko 1/3 skali, a czasami w > korku dociagnie do polowy. > Czy jest to normalne? Warto sie to zainteresowac i czy ma to wplyw na > silnik/spalanie/cokolwiek? Może być tak, że zepsuł się termostat lub ktoś poprostu włożył termostat o nie do końca odpowiedniej temperaturze otwarcia - czego efektem jest cały czas niedogrzany silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nunu7 Napisano 21 Września 2007 Udostępnij Napisano 21 Września 2007 wszyscy cię straszą, a nikt pewnie nie wie, jak jest zaprojektowana skala wskaźnika w renault. (ja też nie wiem, jak jest akurat w clio ), ale dla megany wskazówka lekko poniżej połowy wskaźnika to jest standard i tak ma być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zolu Napisano 21 Września 2007 Autor Udostępnij Napisano 21 Września 2007 > wszyscy cię straszą, a nikt pewnie nie wie, jak jest zaprojektowana > skala wskaźnika w renault. > (ja też nie wiem, jak jest akurat w clio ), ale dla megany wskazówka > lekko poniżej połowy wskaźnika to jest standard i tak ma być No mi sie wydaje, ze rowno na polowie. Skala sklada sie z 9 kropek, z czego 3 najwyzsze sa podwojne, a na poczatku i na koncu skali jest zamiast kropek po prostu kreska, wiec wydaje mi sie, ze te kreski otwieraja i zamykaja skale, wiec optymalna wartosc powinna byc w srodku. Jeszcze takie pytanie przy okazji. Na moim silniku pisze Electronique Injection - czy to znaczy, ze w silniku jest cut off ? Jest to 1.4 8v. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 22 Września 2007 Udostępnij Napisano 22 Września 2007 > No mi sie wydaje, ze rowno na polowie. Skala sklada sie z 9 kropek, z > czego 3 najwyzsze sa podwojne, a na poczatku i na koncu skali > jest zamiast kropek po prostu kreska, wiec wydaje mi sie, ze te > kreski otwieraja i zamykaja skale, wiec optymalna wartosc > powinna byc w srodku. > Jeszcze takie pytanie przy okazji. Na moim silniku pisze Electronique > Injection - czy to znaczy, ze w silniku jest cut off ? Jest to > 1.4 8v. Każdy silnik wyposażony w wtrysk paliwa jest również wypasiony w cut-off, tylko nie które gaźniki elektroniczne mają cut-off .... dobrze mówie czy jestem pijany ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 22 Września 2007 Udostępnij Napisano 22 Września 2007 > Każdy silnik wyposażony w wtrysk paliwa jest również wypasiony w > cut-off, tylko nie które gaźniki elektroniczne mają cut-off .... > dobrze mówie czy jestem pijany ?? dobrze mowisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nacuna Napisano 22 Września 2007 Udostępnij Napisano 22 Września 2007 Najlepiej i najpewniej jest sprawdzic temp na komputerze diagnostycznym. Podlacz sie pod komputer, zobacz jaka temperature pokazuje ten komp i porownaj z wskazaniem na liczniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zolu Napisano 23 Września 2007 Autor Udostępnij Napisano 23 Września 2007 Wczoraj jak bylo zimno troche sobie posmigalem i zrobilem taki oto test. Rozgrzalem plyn do tej mojej 1/3 i puscilem ogrzewanie na maxa i po chwili temperatura spadla o 30%. Powietrze bylo dosc cieple, ale nie żar. Czy to o czyms swiadczy? Czy sprawny termostat nie dopuscilby do spadku temperatury? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzych66 Napisano 23 Września 2007 Udostępnij Napisano 23 Września 2007 Odpalasz rano auto łapiesz reką za wąż do chłodnicy(wychodzący z termostatu) i patrzysz czy robi się ciepły , jesli tak termostat do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stilo_kielce Napisano 23 Września 2007 Udostępnij Napisano 23 Września 2007 > Odpalasz rano auto łapiesz ręką za wąż do chłodnicy(wychodzący z > termostatu) i patrzysz czy robi się ciepły , jeśli tak termostat > do wymiany. Dokładnie. Stara, sprawdzona metoda. ostatnio jak mi w astrze II temperatura, nawet w korku nie chciała przekroczyć 80 stopni - sprawdziłem i od razu miałem winnego. Zaraz po odpaleniu wąż na chłodnicy robił się ciepły, co świadczyło, że termostat jest cały czas otwarty. Po wymianie wszystko jest okay. Temperatura cały czas w granicach 90 stopni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pij Napisano 23 Września 2007 Udostępnij Napisano 23 Września 2007 Ja też nie wiem, ale odkąd mam megankę to wskazówka trochę powyżej połowy to u mnie też norma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nunu7 Napisano 23 Września 2007 Udostępnij Napisano 23 Września 2007 > Ja też nie wiem, ale odkąd mam megankę to wskazówka trochę powyżej > połowy to u mnie też norma hehehe. trzeba założyć jeszcze błąd wskaźnika u mnie troszkę powyżej połowy już włacza się wentylator. tak czy owak w renówkach wskazówka w okolicy srodka wskaźnika to standard Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pij Napisano 23 Września 2007 Udostępnij Napisano 23 Września 2007 > hehehe. trzeba założyć jeszcze błąd wskaźnika > u mnie troszkę powyżej połowy już włacza się wentylator. > tak czy owak w renówkach wskazówka w okolicy srodka wskaźnika to > standard Hmmm wentylator tuż powyżej połowy skali?? To chyba za wcześnie, u mnie włącza się w okolicy 3/4 skali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.