bey Napisano 14 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 14 Listopada 2007 > wszystkie te pudla z 16v sie dlawia a zaden cwaniaczek sie > nieprzyznaje kazdy tylko mowi ze super jest heh moj ma wiecej bubli falujace obroty sie hamuje i se silnik sam od siebie zgasnie ale to co mam teraz to 1 raz to mam ..... a to moze byc ta cewka ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iksiu Napisano 14 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2007 > wszystkie te pudla z 16v sie dlawia a zaden cwaniaczek sie > nieprzyznaje kazdy tylko mowi ze super jest 8v da best Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar Napisano 14 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2007 > heh moj ma wiecej bubli > falujace obroty > sie hamuje i se silnik sam od siebie zgasnie > ale to co mam teraz to 1 raz to mam ..... a to moze byc ta cewka ? buble to buble zawsze da sie usunac a z tym przerywaniem to narazie czarna magia cewki zawsze mozesz sprobowac podmienic wydaje mi sie ze cewki to sa takie same jak w 8v 1,1 1,2 takze kombinuj i pochwalilbys sie jakie to czasy robi, moga byc nawet z g-shita Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 14 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2007 > wszystkie te pudla z 16v sie dlawia a zaden cwaniaczek sie > nieprzyznaje kazdy tylko mowi ze super jest ja to wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar Napisano 14 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2007 > ja to wiem ale oni tego niewiedza Kocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 14 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2007 > ale oni tego niewiedza Kocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 14 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2007 jezdziles ze rzysz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 14 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2007 > wszystkie te pudla z 16v sie dlawia a zaden cwaniaczek sie > nieprzyznaje kazdy tylko mowi ze super jest tylko co druga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar Napisano 14 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2007 > tylko co druga nie bede sie klucil, zreszta to i tak za duzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 14 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2007 > jezdziles ze rzysz? ta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 14 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2007 > ta mówisz snisz o mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 14 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2007 > Czyżby problem z półsekwencją ? w punto ten problem chyba nie występuje więc to nie to ja się domyślam że to może być związane z puszką rezonansową ale to tylko moje domysły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 14 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2007 > 8v da best żeby tylko jeszcze jechać chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 15 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 > w punto ten problem chyba nie występuje więc to nie to ja się > domyślam że to może być związane z puszką rezonansową ale to > tylko moje domysły trza na sztuke zasadzić i sprawdzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawli82 Napisano 15 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 > Są dwie osoby w Polsce które ogarniają 16V > a odnośnie dławienia to co powiesz na to szerloku że na serii jest > tak samo dokładnie ..mój kolega z pracy w P2 ma tak samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 15 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 > dokładnie ..mój kolega z pracy w P2 ma tak samo a seryjny ma dolot czy jakiś wydumany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawli82 Napisano 15 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 > a seryjny ma dolot czy jakiś wydumany? czysta seria... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 15 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 > czysta seria... no to przeczucie Greena jest na nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 15 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 > no to przeczucie Greena jest na nic wina w elektronice jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luke456 Napisano 15 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 > wina w elektronice jest proszę powiedz coś czego nie wiem Jeżeli to wina braku puszki od dolotu to faktycznie tylko remap chyba. To podywagujmy chwile. Dlaczego nie jedzie? Powietrza ma bo przepustnica się otwiera(linka)(vacuum pokazuje spadek podciśnienia). To jest pewne. Pytanie teraz jak można sprawdzić czy ma paliwo i iskrę bo na postoju jak mogę zdjąć świecę to jest idealnie i nic się złego nie dzieje. Wydaje mi się, że to przez brak paliwa, ale nie wiem czemu. Może ma ktoś jakiś wskaźnik, który pokazuje, że przez tą chwilę co nie jedzie jest ubogo na przykład. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 15 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 > proszę powiedz coś czego nie wiem > Jeżeli to wina braku puszki od dolotu to faktycznie tylko remap > chyba. > To podywagujmy chwile. > Dlaczego nie jedzie? > Powietrza ma bo przepustnica się otwiera(linka)(vacuum pokazuje > spadek podciśnienia). To jest pewne. > Pytanie teraz jak można sprawdzić czy ma paliwo i iskrę bo na postoju > jak mogę zdjąć świecę to jest idealnie i nic się złego nie > dzieje. > Wydaje mi się, że to przez brak paliwa, ale nie wiem czemu. Może ma > ktoś jakiś wskaźnik, który pokazuje, że przez tą chwilę co nie > jedzie jest ubogo na przykład. to nie jest wina paliwa bo paliwo AFR jest ok, raczej zapłon ale tam tesz szukane było co i jak i narazie no news Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 15 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 > no to przeczucie Greena jest na nic ale w p2 masz to gowniane drive by wire czy jak to sie tam zwie a z tym to zupełnie inna bajka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 15 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 DOBRE kable, cewki i świece znacznie łagodzą problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 15 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 > ale w p2 masz to gowniane drive by wire czy jak to sie tam zwie a z > tym to zupełnie inna bajka no w sumie tak ale problem podobny więc może przyczyna jest jeszcze gdzie indziej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iksiu Napisano 15 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 > żeby tylko jeszcze jechać chciała Oficjalnie najszybsze ciągle są dłubane 8v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luke456 Napisano 15 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 > DOBRE kable, cewki i świece znacznie łagodzą problem cewki nowe świece nowe kable nowe, ale chyba nie najlepsze. apropos łagodzenia to mam wrażenie, że problem łagodzę od pół roku. Co coś zmienie to jest ciutkę lepiej, ale jak już pisałem mój ma jeszcze TPS coś nie teges. Może dziś go wyeliminuje tylko trochę czasu żebym znalazł. Teoretycy odemnie z pracy (nie związani z tuningiem, ale znają się na fizyce co nie co) twierdzą, że jeżeli odfabryczniłem dolot (przed przepustnicą) to powinienem poszukać innego miejsca na mapsensor bo fabryczne miejsce może być dostosowane do fabrycznego dolotu. Niewiem ile może w tym być parwdy, ale fakt, że wiry mogą się inaczej układać i chwilę trwa wyrównanie ciśnień w kolektorze po gwałtownej zmianie(otwarcie przepustnicy). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 15 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 > cewki nowe > świece nowe > kable nowe, ale chyba nie najlepsze. > apropos łagodzenia to mam wrażenie, że problem łagodzę od pół roku. > Co coś zmienie to jest ciutkę lepiej, ale jak już pisałem mój ma > jeszcze TPS coś nie teges. Może dziś go wyeliminuje tylko trochę > czasu żebym znalazł. > Teoretycy odemnie z pracy (nie związani z tuningiem, ale znają się na > fizyce co nie co) twierdzą, że jeżeli odfabryczniłem dolot > (przed przepustnicą) to powinienem poszukać innego miejsca na > mapsensor bo fabryczne miejsce może być dostosowane do > fabrycznego dolotu. Niewiem ile może w tym być parwdy, ale fakt, > że wiry mogą się inaczej układać i chwilę trwa wyrównanie > ciśnień w kolektorze po gwałtownej zmianie(otwarcie > przepustnicy). takich teoretyków nie słuchaj map jest w kolektorze ssącym i jego miejsca nie zmienisz no chyba że zmienisz map sensor na taki jak w 8v ale to bez sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 15 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 > Oficjalnie najszybsze ciągle są dłubane 8v napewno nie w n/a na cento Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 15 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 > no w sumie tak ale problem podobny więc może przyczyna jest jeszcze > gdzie indziej ale trzeba jeszcze dokładnie stwierdzić czy w tym p2 występuje zamulanie czy przerywanie poza tym nie sądzę że będzie dokładnie taki sam objaw na zupełnie innej elektronice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iksiu Napisano 15 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 > napewno nie w n/a na cento Nie na centomanii, ale w Polsce. Muczko 8v n/a; drugi CC z Opola, wygrał mini street w 2006 (czyli z wnętrzem) to też 8v. Jakoś nie kojarzę, żeby było oficjalnie szybciej w tych kategoriach. Jak były lepsze oficjalne czasy i w wydmuszkach, i w autach z pełnym środkiem to rzuć mi jakimś linkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 15 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 > Nie na centomanii, ale w Polsce. > Muczko 8v n/a; drugi CC z Opola, wygrał mini street w 2006 (czyli z > wnętrzem) to też 8v. > Jakoś nie kojarzę, żeby było oficjalnie szybciej w tych kategoriach. > Jak były lepsze oficjalne czasy i w wydmuszkach, i w autach z > pełnym środkiem to rzuć mi jakimś linkiem. ten z opola to bez rewely 16.1/400m Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 15 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 ale po co to wszystko jak i tak wiadomo ze 16v szybsze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iksiu Napisano 15 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 > ten z opola to bez rewely 16.1/400m Na ich stronie jest 15.449 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iksiu Napisano 15 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 > ale po co to wszystko jak i tak wiadomo ze 16v szybsze? Tak dla zabawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 15 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 > Na ich stronie jest 15.449 to w optymistycznym skarbimierzu wtedy na bemowie 16.1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
empe85 Napisano 15 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 > Tak dla zabawy oni sie nie znaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawli82 Napisano 15 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 > ale trzeba jeszcze dokładnie stwierdzić czy w tym p2 występuje > zamulanie czy przerywanie poza tym nie sądzę że będzie > dokładnie taki sam objaw na zupełnie innej elektronice w p2 mojego znajowmego jest ewidentnie przerywanie...później ciągnie jak głupi do samej odcinki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luke456 Napisano 15 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 > w p2 mojego znajowmego jest ewidentnie przerywanie...później ciągnie > jak głupi do samej odcinki jak ma p2 to jazdy bez wskaźnika podciśnienia sobie nie wyobrażam. Ale jak już masz vaacum to łatwo zdiagnozować niewydolność e-przepustnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar Napisano 15 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 > oni sie nie znaja tez tak mysle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bey Napisano 15 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 > tez tak mysle tak se pomyslalem i ja , i te problemy mam w sumie od wtorku , a w poniendzialek tankowalem musialem na NESTE bo nie mialem czasu na BP jechac bo do pracy bym sie spoznil no i mysle ze to benzyna jest powodem tego dlawienia sie ... bo wszystko bylo jak jest tylko gdzies indziej zatankowalem i na 2 dzien efekty wyszly .... trza bedzie zalac vpower by to naprawic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar Napisano 15 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 > tak se pomyslalem i ja , i te problemy mam w sumie od wtorku , a w > poniendzialek tankowalem musialem na NESTE bo nie mialem czasu > na BP jechac bo do pracy bym sie spoznil > no i mysle ze to benzyna jest powodem tego dlawienia sie ... bo > wszystko bylo jak jest tylko gdzies indziej zatankowalem i na 2 > dzien efekty wyszly .... trza bedzie zalac vpower by to > naprawic sprobuj wyjezdzi c wahe do konca i zalac na shelu, moze uciebie to wina paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 15 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 > z tego co siem dowiedziałem to jest jakiś babol którego wszyscy > popełniają ale jeszcze niewiadomo jaki za dobrze ustawiaja rozrzad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 15 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 > moja tak nie ma klamca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 15 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 > wszystkie te pudla z 16v sie dlawia a zaden cwaniaczek sie > nieprzyznaje kazdy tylko mowi ze super jest jatak nie mowilem, ale mam tak od poczatku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 15 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 > tak se pomyslalem i ja , i te problemy mam w sumie od wtorku , a w > poniendzialek tankowalem musialem na NESTE bo nie mialem czasu > na BP jechac bo do pracy bym sie spoznil > no i mysle ze to benzyna jest powodem tego dlawienia sie ... bo > wszystko bylo jak jest tylko gdzies indziej zatankowalem i na 2 > dzien efekty wyszly .... trza bedzie zalac vpower by to > naprawic u mnie v power nie pomaga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bey Napisano 15 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 > u mnie v power nie pomaga nie wiem zaleje go w poniendzialek inna wacha i zmienie cewki i sie obada co to bedzie , ale ogolnie od kad mam 16v to zawsze jest cos albo faluje albo asnie albo cos innego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luke456 Napisano 18 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2007 Coś robiłem przy kablach, coś popsułem i nie ma dziury po dodaniu gazu, auto ładnie ciągnie od dołu do góry, ale teraz mam bieg jałowy w okolicach 1700-1800 i to dopiero jak się dobrze zagrzeje i palącą się marchewe przez cały czas, jak jest zimny to tragedia(sam wkręca się na wysokie obroty obroty)) Czasem też zostaje na obrotach po zdjęciu nogi z gazu. wie ktoś co tym razem nabroiłem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 18 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2007 prawdopodobnie przerwałeś kabel od tps'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luke456 Napisano 18 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2007 > prawdopodobnie przerwałeś kabel od tps'a Cholera mam przepustnicę od 1,6 Dolny i środkowy kabel od TPS idzie do kompa (piny 30 i 32) tak to pomierzyłem rozumiem, że ten trzeci (górny) ma iść na masę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luke456 Napisano 18 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2007 > Cholera mam przepustnicę od 1,6 > Dolny i środkowy kabel od TPS idzie do kompa (piny 30 i 32) tak to > pomierzyłem > rozumiem, że ten trzeci (górny) ma iść na masę? Tak se studiuje książkę od 1,1 spi i patrze, że 32 to powinien być mapsensor. Więc mam jakieś zwarcie na wiązce. Powiedzcie mi czy część wiązki odpowiedzialna za TPS, Map, Temp, jest taka sama jak w 1,1 i czy mogę robić to z tej książki? I czy piny są tak samo w kompach? Gdzieś czytałem, że różni się tylko podłączeniem wtrysków? Dobrze słyszałem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.