ziomster Napisano 8 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2007 witajcie i mnie dopadła centomania. jakiś czas temu odziedziczyłem po dziadku cc i wystarczyło kilka dni żeby sie w autku zakochać. mieszkam w mieście średniej wielkości ale już doceniłem zwinność malucha i łatwość odnajdowania się w gęstym ruchu ulicznym. jak widzicie wszystko ładnie pięknie gdyby nie jeden fakt...a mianowicie silnik...700 postanowiłem poszukać rozwiązania w neciku i tak trafiłem na centomanie. teraz mam głowę pełną planów...oby czasu wystarczyło. plan jest ambitny bo zakłada stworzenie małego potwora do najbliższych wakacji. koncepcja jest już określona teraz tylko potrzebuje mentora który będzie służył rada i pomocą (to chyba odpowiednie miejsce na takie poszukiwania ) do końca roku zamierzam zrobić swapa więc chwilowo to będzie główny wątek. więc do rzeczy: silnik oczywiście 1.2 i tu pojawia sie pierwsze pytanie: te silniki maja rozrzut mocy od 60 do 86 KM. czym sie w takim razie różnią?? elektroniką czy może to jakaś grubsza mechaniczna sprawa?? który z nich jest najmniej kłopotliwy w instalowaniu i jak najbardziej niezawodny?? jak już pomożecie mi wybrać konkretną jednostkę to powiedzcie czy taniej wyjdzie kompletowanie poszczególnych części (takie swoiste puzzle...allego, szroty itp) czy może lepiej (taniej) wyjdzie kupić jakiegoś rozgrzmoconego (oczywiście z tyłu ) punciaka ewentualnie przywlec jakas "okazje" z zagranicy?? ktoś to już przerabiał ten temat?? narazie może wystarczy (co by nie mieć jutro 20 stron do czytania) pragnę jeszcze dodać że swoje żale pretensje problemy itp bede zamieszczał tylko w tym wątku (nie bede śmiecił)...oczywiście jeśli nie znajdę satysfakcjonujących mnie wyjaśnień w innych tematach. pozdrawiam centomaniak świeżak (poprawione...pardon) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 8 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2007 > witajcie > i mnie dopadła centomania. jakiś czas temu odziedziczyłem po dziadku > cc i wystarczyło kilka dni żeby sie w autku zakochać. mieszkam w > mieście średniej wielkości ale już doceniłem zwinność malucha i > łatwość odnajdowania się w gęstym ruchu ulicznym. jak widzicie > wszystko ładnie pięknie gdyby nie jeden fakt...a mianowicie > silnik...700 postanowiłem poszukać rozwiązania w neciku i tak > trafiłem na centomanie. teraz mam głowę pełną planów...oby czasu > wystarczyło. plan jest ambitny bo zakłada stworzenie małego > potwora do najbliższych wakacji. koncepcja jest już określona > teraz tylko potrzebuje mentora który będzie służył rada i pomocą > (to chyba odpowiednie miejsce na takie poszukiwania ) do końca > roku zamierzam zrobić swapa więc chwilowo to będzie główny > wątek. więc do rzeczy: silnik oczywiście 1.2 i tu pojawia sie > pierwsze pytanie: te silniki maja rozrzut mocy od 60 do 86 KM. > czym sie w takim razie różnią?? > elektroniką czy może to jakaś grubsza mechaniczna sprawa?? > który z nich jest najmniej kłopotliwy w instalowaniu i jak > najbardziej niezawodny?? > jak już pomożecie mi wybrać konkretną jednostkę to powiedzcie czy > taniej wyjdzie kompletowanie poszczególnych części (takie > swoiste puzzle...allego, szroty itp) czy może lepiej (taniej) > wyjdzie kupić jakiegoś rozgrzmoconego (oczywiście z tyłu ) > punciaka ewentualnie przywlec jakas "okazje" z zagranicy?? ktoś > to już przerabiał ten temat?? > narazie może wystarczy (co by nie mieć jutro 20 stron do czytania) > pragnę jeszcze dodać że swoje żale pretensje problemy itp bede > zamieszczał tylko w tym wątku (nie bede śmiecił)...oczywiście > jeśli nie znajdę satysfakcjonujących mnie wyjaśnień w innych > tematach. > pozdrawiam > centomaniak świerzak ten błąd ortograficzny w temacie strasznie bije po oczach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mily1979 Napisano 8 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2007 siemanko temat jest tu wałkowany na okretke od bardzo dawna zachęcam do przeglądania szukajki oraz śledzenia wątkówna tym forum koszt swapa z 700 jak byś nie kombinował wyjdzie cie dość drogo musisz pamiętać o tym że z punto potrzebny jest tylko silnik,a reszta gratów pasi od sportinga zachęcam cię też do powitania się na towarzyskim oraz do uzupełnienia profilka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ziomster Napisano 8 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 8 Listopada 2007 > siemanko > temat jest tu wałkowany na okretke od bardzo dawna > zachęcam do przeglądania szukajki oraz śledzenia wątkówna tym forum > koszt swapa z 700 jak byś nie kombinował wyjdzie cie dość drogo > musisz pamiętać o tym że z punto potrzebny jest tylko silnik,a reszta > gratów pasi od sportinga > zachęcam cię też do powitania się na towarzyskim oraz do > uzupełnienia profilka więcej jak 2 k PLN?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mily1979 Napisano 8 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2007 > więcej jak 2 k PLN?? jeżeli to są wszystkie twoje środki,to mam dla ciebie dobrą rade: DAJ SE SPOKUJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moritz86 Napisano 8 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2007 > siemanko > temat jest tu wałkowany na okretke od bardzo dawna > zachęcam do przeglądania szukajki oraz śledzenia wątkówna tym forum > koszt swapa z 700 jak byś nie kombinował wyjdzie cie dość drogo > musisz pamiętać o tym że z punto potrzebny jest tylko silnik,a reszta > gratów pasi od sportinga > zachęcam cię też do powitania się na towarzyskim oraz do > uzupełnienia profilka jak sprzedaz dobrze stare graty to zawsze jakas kasa sie zwroci zawsze mozesz wstawic sobie 1.1 na gaźniczku tak jak ja mam albo i nawet blok od 1.2 a gaznik od 1.1 bedzie duzooooo taniej rożnią się wałkami wtryskiem i liczbą zaworków no i główkami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moritz86 Napisano 8 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2007 > jeżeli to są wszystkie twoje środki,to mam dla ciebie dobrą rade: > DAJ SE SPOKUJ spokojnie za 2k można to zrobić!! jak potem sprzedaż stare graty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mily1979 Napisano 8 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2007 http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=0&Number=277495152&an=0&page=0#Post277495152 tu masz troszkie więcej info na temat swap Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bob_best Napisano 8 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2007 > spokojnie za 2k można to zrobić!! jak potem sprzedaż stare graty i tak wlasnie rodza sie mity, a potem jest placz ze braklo kasy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tiestodaro Napisano 8 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2007 > i tak wlasnie rodza sie mity, a potem jest placz ze braklo kasy ...nie odbieraj mu nadziej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moritz86 Napisano 8 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2007 > i tak wlasnie rodza sie mity, a potem jest placz ze braklo kasy no to widać ja jestem pogromcą mitów bo mi jakoś się udało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ziomster Napisano 8 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 8 Listopada 2007 > jeżeli to są wszystkie twoje środki,to mam dla ciebie dobrą rade: > DAJ SE SPOKUJ ja nie powiedziałem ze mam tyle kasy...pytałem czysto informacyjnie...kasy mam tyle ile tzreba;) z tego co sie orientowałem to powiedzmy za 2,5 k można już kupić bitego Punto na dawce. potzrebne bedzie cos jeszcze?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 8 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2007 > ja nie powiedziałem ze mam tyle kasy...pytałem czysto > informacyjnie...kasy mam tyle ile tzreba;) > z tego co sie orientowałem to powiedzmy za 2,5 k można już kupić > bitego Punto na dawce. potzrebne bedzie cos jeszcze?? raczej odpuść z punto-dawcą, można wyrwać dośc tanio samo 1.2 a resztę gratów dokupić. Propnuję Ci 1.2 8V 75km - chyba najpopularniejszy do swapa, dośc tani i z tego co wiem małoproblemowy przy przekładce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ziomster Napisano 8 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 8 Listopada 2007 > raczej odpuść z punto-dawcą, można wyrwać dośc tanio samo 1.2 a > resztę gratów dokupić. Propnuję Ci 1.2 8V 75km - chyba > najpopularniejszy do swapa, dośc tani i z tego co wiem > małoproblemowy przy przekładce. no tak silnik może i można zneleźć tanio...ale do tego ospzret kabelki skrzynia biegów...moment i uzbiera sie 2000...a czas na szukanie i tp;) poza tym ja nie jestem takim specem żeby wszystko dobrać samemu (a nie chciałbym was męczyć postami które tylko bedą was bawic). może jest tu ktoś zyczliwy kto temat przerabiał i mógł by sie podzielić doświadczeniem, dokumantacja...?? Ps. zauważyłem ze centomaniacy to dość liczna grupa...może jest jakiś spec z okolic koszalina?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
furious Napisano 8 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2007 > ja nie powiedziałem ze mam tyle kasy...pytałem czysto > informacyjnie...kasy mam tyle ile tzreba;) > z tego co sie orientowałem to powiedzmy za 2,5 k można już kupić > bitego Punto na dawce. potzrebne bedzie cos jeszcze?? ja ostatnio swapowalem z 700 na 1.2 8v i powiem ci ze koszt takiej przekladki to jakies 4K (wliczajac juz w to delikatny remont silnika wszystkie nowe plyny filtry paski) to ze masz punto jako dawce to naprawde nic nie zmienia poniewaz z tego punto wyciagniesz tylko silnik skrzynie kompa i wiazke cala reszta musi byc od cinquecento sporting wszystkie mocowania silnika i skrzyni, caly uklad chlodzenia, uklad paliwowy, polosie nawet lewarek zmiany biegow ceny nawet uzywanych czesci powiedzmy nie sa niskie wiec bajki ze za 2-2.5K zrobisz swapa z 700 na 1.2 to mozecie dzieciom na dobranoc opowiadac tyle tak chcialem sobie popisac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamien Napisano 8 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2007 > i tak wlasnie rodza sie mity, a potem jest placz ze braklo kasy z 700 na 1.1 gaznikowy w 2k zl napewno sie wyrobi, mnie zeswapowanie na 1.0 gaznik jakies 1400zl wynioslo ps. oczywiscie cala robocizna wlasna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ziomster Napisano 8 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 8 Listopada 2007 > ja ostatnio swapowalem z 700 na 1.2 8v i powiem ci ze koszt takiej > przekladki to jakies 4K (wliczajac juz w to delikatny remont > silnika wszystkie nowe plyny filtry paski) > to ze masz punto jako dawce to naprawde nic nie zmienia > poniewaz z tego punto wyciagniesz tylko silnik skrzynie kompa i > wiazke > cala reszta musi byc od cinquecento sporting wszystkie mocowania > silnika i skrzyni, caly uklad chlodzenia, uklad paliwowy, > polosie > nawet lewarek zmiany biegow > ceny nawet uzywanych czesci powiedzmy nie sa niskie > wiec bajki ze za 2-2.5K zrobisz swapa z 700 na 1.2 to mozecie > dzieciom na dobranoc opowiadac > tyle tak chcialem sobie popisac furious to dla mnie wazne info...jeżeli jest tak jak mówisz to rzeczywiście szkoda zachodu z rozbitkiem. mam prośbe zeby nie mnozyć stron nie potzrebnie...dajcie mi kontakt do kogoś kto pzrerabiał ten temat i wie co z czym sie je...obiecuje że nie bede zbyt nachalny;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bob_best Napisano 9 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2007 > no to widać ja jestem pogromcą mitów bo mi jakoś się udało ok, zgodze ze sie da - ale idac po kosztach a nie robiac jak nalezy, ja czegos takiego nie uznaje za swap Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 9 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2007 > z 700 na 1.1 gaznikowy w 2k zl napewno sie wyrobi, mnie zeswapowanie > na 1.0 gaznik jakies 1400zl wynioslo > ps. oczywiscie cala robocizna wlasna od kiedy to 1,1 gaźnik miało a nie wtrysk ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamien Napisano 9 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2007 > od kiedy to 1,1 gaźnik miało a nie wtrysk ? od uno 1.1 do roku 93 mialo gaznik, podobnie 1.0 >ok, zgodze ze sie da - ale idac po kosztach a nie robiac jak nalezy, ja czegos takiego nie uznaje za swap jak to po kosztach?? zeswapowalem sie za 1400zl i wszystko mam normalnie a nie po kosztach - mozesz rozwinac swoja mysl ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maniek11 Napisano 9 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2007 > od uno 1.1 do roku 93 mialo gaznik, podobnie 1.0 > jak to po kosztach?? > zeswapowalem sie za 1400zl i wszystko mam normalnie a nie po kosztach > - mozesz rozwinac swoja mysl ? tutaj raczej chodzi o koszta swapa na 1.2 bo o takim myśli autor wątku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 9 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2007 > od uno 1.1 do roku 93 mialo gaznik, podobnie 1.0 > jak to po kosztach?? > zeswapowalem sie za 1400zl i wszystko mam normalnie a nie po kosztach > - mozesz rozwinac swoja mysl ? po co swapowac na stary silnik na gaźniku z uno skoro łatwiej nawet na 1,1 spi z punto/sc/cc sporting pozatym zeswapujesz na 1,1 a po 3 tygodniach bedzie ci mało i zaczniesz myslec o przynajmniej 1,2 mpi teraz ceny tak spadły ze nie ma sensu swapowac na 1,1 skoro 1,2 mpi mozesz miec w podobnej cenie a w bonusie masz 20KM wiecej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ziomster Napisano 9 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 9 Listopada 2007 > tutaj raczej chodzi o koszta swapa na 1.2 bo o takim myśli autor > wątku swap musi być (700 nie da sie jeździć )..więc koszty nie są najważniejsze. bardziej chodzi mi o konfiguracje. co z czym najlepiej łączyć zeby dobrze działało. może ktoś ma dokładną listę części...albo ja taka stworze a wy ewnetualnie rzucicie na nią okiem:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 9 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2007 > swap musi być (700 nie da sie jeździć )..więc koszty nie są > najważniejsze. bardziej chodzi mi o konfiguracje. co z czym > najlepiej łączyć zeby dobrze działało. może ktoś ma dokładną > listę części...albo ja taka stworze a wy ewnetualnie rzucicie na > nią okiem:) dokładną liste części znajdziesz tutaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ziomster Napisano 9 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 9 Listopada 2007 > dokładną liste części znajdziesz tutaj cfaniak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maniek11 Napisano 9 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2007 > swap musi być (700 nie da sie jeździć )..więc koszty nie są > najważniejsze. bardziej chodzi mi o konfiguracje. co z czym > najlepiej łączyć zeby dobrze działało. może ktoś ma dokładną > listę części...albo ja taka stworze a wy ewnetualnie rzucicie na > nią okiem:) najprosciej to: -silnik, cały słupek -kolektor ssacy z wtryskami (najlepiej z palio) -kolektor wydechowy i odpowiedni wydech do tego -alternator i rozrusznik -cała elektryka z wiązką czujnikami i kompem - skrzynia, polosie -lewarek zmiany biegow odpowiedni do skrzyni, linki - łapy mocowania silnika i skrzyni - chlodnica, zbiorniczek wyrowawczy i przewody ukladu chlodzenia od CCSa -dolot - bak, pompa paliwa, wiazka elektryczna do pompy - pierdółki typu linka gazu, sprzegła itp. -piniondze i minimum skrzynka browara i na pewno czegos zapomniałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcelmax1 Napisano 9 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2007 no witam i jak szukasz kogoś z okolicy to luknij tu lub tu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ziomster Napisano 9 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 9 Listopada 2007 > no witam i jak szukasz kogoś z okolicy to luknij tu > lub tu pierwszy link nie działa (swoja drogą szkoda ze na północy nie ma takich maniaków jak na południu...przeciez wszyscy wiedzą ze pomozre to centrum wszechswiata ) dzieki maniek za info...zrobie sobie mały plan i pzresle komuś do konsultacji;) dzieki chłopaki za pomoc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcelmax1 Napisano 9 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2007 > pierwszy link nie działa (swoja drogą szkoda ze na północy nie ma > takich maniaków jak na południu...przeciez wszyscy wiedzą ze > pomozre to centrum wszechswiata ) dzieki maniek za info...zrobie > sobie mały plan i pzresle komuś do konsultacji;) > dzieki chłopaki za pomoc... a w koszalinie jest jeden centomaniak tu już działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ziomster Napisano 9 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 9 Listopada 2007 > a w koszalinie jest jeden centomaniak > tu już działa teraz gra muzyka...w ciagu ostatnich tzrech przewaliłem tyle tematów na różnych forach ze głowa mała ....w podstawóówce tyle nie czytałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moritz86 Napisano 9 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2007 > po co swapowac na stary silnik na gaźniku z uno skoro łatwiej nawet > na 1,1 spi z punto/sc/cc sporting > pozatym zeswapujesz na 1,1 a po 3 tygodniach bedzie ci mało i > zaczniesz myslec o przynajmniej 1,2 mpi > teraz ceny tak spadły ze nie ma sensu swapowac na 1,1 skoro 1,2 mpi > mozesz miec w podobnej cenie a w bonusie masz 20KM wiecej a co Ci sie nie podoba w gaźniku?? pali tak jak na wtrysku zero różnicy i już w seri ma więcej koni od wtrysku, wstawiasz wałek 866 i też masz 70KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 9 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2007 > a co Ci sie nie podoba w gaźniku?? pali tak jak na wtrysku zero > różnicy i już w seri ma więcej koni od wtrysku, wstawiasz wałek > 866 i też masz 70KM pokaz mi wykres takiego 1,1 na gazniku plus walek 866 i 70KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bob_best Napisano 9 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2007 > od uno 1.1 do roku 93 mialo gaznik, podobnie 1.0 > jak to po kosztach?? > zeswapowalem sie za 1400zl i wszystko mam normalnie a nie po kosztach > - mozesz rozwinac swoja mysl ? rozumiem ze kupiles silnik w najlepszym wypadku z 93r i go nie rozbierales? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bob_best Napisano 9 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2007 > a co Ci sie nie podoba w gaźniku?? pali tak jak na wtrysku zero > różnicy i już w seri ma więcej koni od wtrysku, wstawiasz wałek > 866 i też masz 70KM oooooo... no to czekam na wykres, bo inaczej nie uwierze nigdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moritz86 Napisano 9 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2007 > oooooo... no to czekam na wykres, bo inaczej nie uwierze nigdy spoko jak wszystko bedzie zrobione na cacy to bedzie i wykres, dziwne ze juz teraz objezdzam ccs'a a jeszcze nie mam wałka zapodanego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bob_best Napisano 9 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2007 > spoko jak wszystko bedzie zrobione na cacy to bedzie i wykres, dziwne > ze juz teraz objezdzam ccs'a a jeszcze nie mam wałka zapodanego co znaczy na cacy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moritz86 Napisano 9 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2007 > co znaczy na cacy? wydech, dolot i mała regulacja gaźnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
furious Napisano 9 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2007 > spoko jak wszystko bedzie zrobione na cacy to bedzie i wykres, dziwne > ze juz teraz objezdzam ccs'a a jeszcze nie mam wałka zapodanego objedz moja 700 ja tez jeszcze nie wszystko mam skonczone wydech kiblasty na przyklad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamien Napisano 9 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2007 > rozumiem ze kupiles silnik w najlepszym wypadku z 93r i go nie > rozbierales? no zgadza sie... a po co rozbierac jak wszystko jest ok ? wymienialem tylko uszczelke pod glowica kiedy byla zdjeta do planowania i szlifowania kanalow cisnienie sprezania super, oleju nic nie bierze wiec ja nie widze sensu zeby go rozbierac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bob_best Napisano 9 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2007 > no zgadza sie... a po co rozbierac jak wszystko jest ok ? > wymienialem tylko uszczelke pod glowica kiedy byla zdjeta do > planowania i szlifowania kanalow > cisnienie sprezania super, oleju nic nie bierze wiec ja nie widze > sensu zeby go rozbierac czyli rozbierales, chodzilo mi wlasnie o UPG, bo to takie minimum wg mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamien Napisano 9 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2007 > oooooo... no to czekam na wykres, bo inaczej nie uwierze nigdy zarzucajac czapke od 1.2mpi na 1.1 wyciagasz 73KM bez komplikacji, gdzies kiedys ktos od uno pisal ze po wrzuceniu walka 866 i rozkreconym bardziej gazniku mial 65 czy tam 67KM tak wiec przy dobrym dolocie i wydechu, rozkreconym gazniku, zrobionej glowicy i walku 866 przy gaznikowym 1.1 te 70KM uwazam jako zupelnie realne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamien Napisano 9 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2007 > czyli rozbierales, chodzilo mi wlasnie o UPG, bo to takie minimum wg > mnie nie no taki desperat zeby jednak dosc stary silnik pakowac bez niczego to ja nie jestem ... odrazu cisnienie pomiezylem a przy okazji tjunowania czapki powymienialem prowadnice, uszczelniacze zaworowe i dotarlem gniazda a ze silnik wszystke parametry mial wiec dalej lap nie pchalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 10 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2007 > zarzucajac czapke od 1.2mpi na 1.1 wyciagasz 73KM bez komplikacji, > gdzies kiedys ktos od uno pisal ze po wrzuceniu walka 866 i > rozkreconym bardziej gazniku mial 65 czy tam 67KM > tak wiec przy dobrym dolocie i wydechu, rozkreconym gazniku, > zrobionej glowicy i walku 866 przy gaznikowym 1.1 te 70KM uwazam > jako zupelnie realne 70KM to moze byc w 1,1 spi z górą z 1,2 ale przy samym wałku wątpie, (przeciez 1,2 mpi ma seryjnie 73KM) no chyba ze do tego dojdzie naprawde dobry wydech z kolektorem oraz porządny dolot a całość dobrze skonfigurowana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar Napisano 10 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2007 > a co Ci sie nie podoba w gaźniku?? pali tak jak na wtrysku zero > różnicy i już w seri ma więcej koni od wtrysku, wstawiasz wałek > 866 i też masz 70KM ale ci ktos glupot naopowiadal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ziomster Napisano 11 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 11 Listopada 2007 takie małe pytanko: w drzwiach znajduje sie plastikowy łącznik łączący klamke z zamkiem. osadzony jest on na dwóch mocowaniach kulkowych. niestety uchwyty wyrobiły sie juz troszke i teraz przy każdym mocniejszym zamknięciu plastik spada (przez tpo nie można zamknąć drzwi kluczykiem). pzrerabiał może ktos juz ten temat?? czy ten plastik można dokupić?? z drugiej strony ta kulka mogła sie juz obetrzec tak ze jest za mała. czy ten element klamki jest rozbieralny?? prosze o porade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prezes_cc Napisano 11 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2007 > takie małe pytanko: > w drzwiach znajduje sie plastikowy łącznik łączący klamke z zamkiem. > osadzony jest on na dwóch mocowaniach kulkowych. niestety > uchwyty wyrobiły sie juz troszke i teraz przy każdym mocniejszym > zamknięciu plastik spada (przez tpo nie można zamknąć drzwi > kluczykiem). pzrerabiał może ktos juz ten temat?? czy ten > plastik można dokupić?? z drugiej strony ta kulka mogła sie juz > obetrzec tak ze jest za mała. czy ten element klamki jest > rozbieralny?? > prosze o porade tu jest problem , mam to samo ale wdrzwiach pasażera wiec to olewam narazie.- próbowałem to reanimowac ale to 2 tygodnie wytrzymało. trzeba by zakupic to ciegło plastikowe - w ASO może mają. a jak nie to zadzwon lub moze masz niedaleko http://www.czesci.ambit.pl/ to może tam maja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ziomster Napisano 13 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2007 > tu jest problem , mam to samo ale wdrzwiach pasażera wiec to olewam > narazie.- próbowałem to reanimowac ale to 2 tygodnie wytrzymało. > trzeba by zakupic to ciegło plastikowe - w ASO może mają. > a jak nie to zadzwon lub moze masz niedaleko > http://www.czesci.ambit.pl/ to może tam maja. w koszalinie mamy taki fajny sklepik z częsciami do małych fiatów. tam dostałem to cięgno...5 zł za sztuke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.