Skocz do zawartości

CC stracił moc w czasie jazdy stanął i ruszył ???


lightjay

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam do was pytanie bo nie mam pojęcia co to może być, a więc od początku dziś wyjechałem z domu odpalił 700 aisan normalnie bez problemu przejechał jakies 25km i nagle odczułem że za bardzo po tych 25 km ze zaczyna się lekko dusić jak dodaje gaz po prostu nie reagował na gaz tylko tak jaby mu paliwa brakowało redukcja na mniejszy bieg nie pomogła to samo max pred jaka udało mi się wyciagną w tym momencie to było 60KM/h potem przejechał jeszcze 4km i było pod górkę wtedy zaczął słabnąć na maxa do 20KM/h i nic a nic nie reagiował na gaz nawet do oporu, aż stanął. zajrzałem pod maskę wszytko ok wężyki paliwo w filtrze i gitara, spróbowałem zapalić ale tylko kręcił i nic, no to go zepchnąłem z drogi i tak go popchałem jakies 20m postawiłem i już go chciałem zostawić i iść na stopa ale postanowiłem go jeszcze raz odpalić i odziwo zapalił za pierwszym razem jakby nigdy nic i jechał bez problemu reagując na gaz jak zawsze smile.gif przejechał później jeszcze 30km i wszytko ok. Jedynie co zaobserwowałem to to że radio mi się rozprogramowało do zera tak jakby zasilania nie było sprawdzam miernikiem akumulator na zapalonym akumulator bez obciażenia ma około 14,60V z obciążeniem (światła ogrzewanie tylnej szyby, przeciwmgielne, to ma 14,20V a na wyłaczonym ma 13,70V czyli wszytko powinno być ok.

No i pytanie co mogłobyć tego powodem? kable WN, świece? czy coś innego bo nie mam zielonego pojęcia a nie chcę aby kiedyś mnie to jeszcze spotkało jak zależy mi na czasie aby gdzieś dojechać

Z góry dzięki za każda pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam,

> Mam do was pytanie bo nie mam pojęcia co to może być, a więc od

> początku dziś wyjechałem z domu odpalił 700 aisan normalnie bez

> problemu przejechał jakies 25km i nagle odczułem że za bardzo po

> tych 25 km ze zaczyna się lekko dusić jak dodaje gaz po prostu

> nie reagował na gaz tylko tak jaby mu paliwa brakowało redukcja

> na mniejszy bieg nie pomogła to samo max pred jaka udało mi się

> wyciagną w tym momencie to było 60KM/h potem przejechał jeszcze

> 4km i było pod górkę wtedy zaczął słabnąć na maxa do 20KM/h i

> nic a nic nie reagiował na gaz nawet do oporu, aż stanął.

> zajrzałem pod maskę wszytko ok wężyki paliwo w filtrze i gitara,

> spróbowałem zapalić ale tylko kręcił i nic, no to go zepchnąłem

> z drogi i tak go popchałem jakies 20m postawiłem i już go

> chciałem zostawić i iść na stopa ale postanowiłem go jeszcze raz

> odpalić i odziwo zapalił za pierwszym razem jakby nigdy nic i

> jechał bez problemu reagując na gaz jak zawsze przejechał

> później jeszcze 30km i wszytko ok. Jedynie co zaobserwowałem to

> to że radio mi się rozprogramowało do zera tak jakby zasilania

> nie było sprawdzam miernikiem akumulator na zapalonym akumulator

> bez obciażenia ma około 14,60V z obciążeniem (światła ogrzewanie

> tylnej szyby, przeciwmgielne, to ma 14,20V a na wyłaczonym ma

> 13,70V czyli wszytko powinno być ok.

> No i pytanie co mogłobyć tego powodem? kable WN, świece? czy coś

> innego bo nie mam zielonego pojęcia a nie chcę aby kiedyś mnie

> to jeszcze spotkało jak zależy mi na czasie aby gdzieś dojechać

> Z góry dzięki za każda pomoc

chocby luzna klema , slaba masa itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> posprawdza przewody masowe, popoprawiac ewentualnie wymienic na nowe

czyli najlepiej wymienić całość od akumulatora co leci od bieguna minusowego? A plus munus jaki jest to koszt takiego przewodu? bo chyba sa taki do cc w sklepie czy sa jakies uniwersalne co trzeba przerabiać i kupuje sie na metry czy są w całości?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem inny problem z słabą masą... auto alarm twierdził że go kradną i odcinał zapłon zakrecony.gif okazało się że przewód (masowy silnika) a dokładnie końcówka jest miedziana i zaśniedziała, odrdzewiacz + papier ścierny i po kłopocie smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Albo cewka.

przed chwilą nim wróciłem i znów nic jakby nic się nie stało zadnych objawów jeździ normalnie jak zawsze to chyba w tym przypadku to cewka to chyba nie będzie

W poniedziałek ide kupić świece i przewody WN możecie coś polecić obecnie mam świece lancia, a na temat świec sporo pisze ale zazwyczaj do sejów a wiadomo aisan to czarna magia więc co polecacie do aisana jakie świece i przewody?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> przed chwilą nim wróciłem i znów nic jakby nic się nie stało zadnych

> objawów jeździ normalnie jak zawsze to chyba w tym przypadku to

> cewka to chyba nie będzie

> W poniedziałek ide kupić świece i przewody WN możecie coś polecić

> obecnie mam świece lancia, a na temat świec sporo pisze ale

> zazwyczaj do sejów a wiadomo aisan to czarna magia więc co

> polecacie do aisana jakie świece i przewody?

Ja bym zaczął od cewki bo to ustrojstwo potrafi się różnie zachowywać. My na warsztacie zrobiliśmy sobie skrócony obwodzik zapłonu i wpinaliśmy cewki pod obciążenie na dłuższy czas. I dopiero taki pomiar był rzetelny bo miernikiem to sobie można mierzyć... A cewka sobie przerywa, ostygnie, znów chodzi dobrze itd...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerabiałem podobne zachowania - wymiane musiały ulec kable, swiece, cewka, do tego było małe przerwanie izolacji na kablach idących do cewki.

Zeby wszystko było oki zaizolowałem dodatkowo kable WN pozałożeniu na swiece (zwykła tasma izolacyjna)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przerabiałem podobne zachowania - wymiane musiały ulec kable, swiece,

> cewka, do tego było małe przerwanie izolacji na kablach idących

> do cewki.

> Zeby wszystko było oki zaizolowałem dodatkowo kable WN pozałożeniu na

> swiece (zwykła tasma izolacyjna)

A jakie kable kupowałeś bo opinie sa różne to samo dotyczy świec tyle postów przeczytałem, że już nie wiem czy championy czy inne? Bo obecnie mam lancia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Albo cewka.

miałem dokładnie podobny objaw i była to cewka.

Jechał jechał, zgasł, po czym odczekałem chwilę odpalił i jechał dalej. Na początku działo sie tak raz na tydzień (wtedy nie wiedziałem że to cewka), potem działo się to parę razy dziennie i odczekania parominutowe nic nie dawały ;|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzis jechałem niby wszytko ok jak zawsze bez problemu ale jakoś późno reagował na pedał gazu, miałem 80km'h daje mu gaz a on się strasznie wolno zbiera praktycznie wcale potem już se darowałem bo snieżyca i wolałem nie ryzykowac czy to może być przyczyną awarii cewki?

bo tak do 60km/h to normalnie się zbierał póxniej był mułowaty jak nigdy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

no i pierwszy przypadek taki miałem 10 listopada, a drugi takie sam identyczny przypadek miałem wczoraj 25 listopada efekt taki sam. Jade sobie droga szybkiego ruchu około 90km/h po przejechaniu jakiś 20km autko nie reaguje wogóle na pedał gazu i słabnie (aż do momentu zatrzymania) można mu deptac w tym czasie na pedał gazu ale niestety nic to nie daje wogóle nie wchodzi na obroty. Jak próbowałem odrazu odpalić jak auto zgasło niestetyt tylko kręcił i nie odpalał, Więc na poboczu poczekałem około minuty odpaliłem i zapalił normalne i jechał także pożniej normalnie bez problemu (zrobiłem jeszcze z 35km (bez problemu). Cały ten okres między 11 a 25 listopada jeżdzil bez problemu na dłuższych i krótszych trasach. Zadnych objawów.

po pierwszym razie wymieniłem świece sprawdziłem przewody WN, klemy dokładnie wyczyściłem i było ok.

Zastanawiam się co to może być takiego, bo nie chce narazać się na koszty i wymieniać wszystkich rzeczy pokolei frown.gif

Może ktoś z was miał taki przypadek?

Może to być ta cewka zaplonowa że auto jedzie normalnie potem traci moc nie reaguje na pedał gazu zgaśnie postoi chwilkę i odpali bez najmniejszego problemu i jedzie znów ok ?

Czy da sie jakoś sprawdzić czy cewka działa prawidłowo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Może to być ta cewka zaplonowa że auto jedzie normalnie potem traci

> moc nie reaguje na pedał gazu zgaśnie postoi chwilkę i odpali

> bez najmniejszego problemu i jedzie znów ok ?

Córki CC700 z gaźnikiem fos prawie tak ma tzn. przestaje reagować na pedał gazu lub ma ochotę zgasnąć przy dodaniu gazu, ale na jałowym chodzi idealnie. Jazda możliwa po wyciągnięciu ssania, ale prędkość max. 65 po poziomej drodze.

Pomaga zatrzymanie się, po ponownym ruszeniu odzyskuje wigor (do czasu).

Wykluczone: świece przewody WN, cewka zapłonowa, przerywacz, zła masa, stare paliwo, brudny i nie wyregulowany gaźnik. Jutro wymieniam czujnik położenia wału.

Kocham fiata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Córki CC700 z gaźnikiem fos prawie tak ma tzn. przestaje reagować na

> pedał gazu lub ma ochotę zgasnąć przy dodaniu gazu, ale na

> jałowym chodzi idealnie. Jazda możliwa po wyciągnięciu ssania,

> ale prędkość max. 65 po poziomej drodze.

> Pomaga zatrzymanie się, po ponownym ruszeniu odzyskuje wigor (do

> czasu).

> Wykluczone: świece przewody WN, cewka zapłonowa, przerywacz, zła

> masa, stare paliwo, brudny i nie wyregulowany gaźnik. Jutro

> wymieniam czujnik położenia wału.

> Kocham fiata.

Jak wymienisz to napisz czy coś pomogło ponieważ też się zastanawiałem nad wymiana czujnika połóżenia wału.

Ja będę chciał jeszcze dziś założyć chwytak ciepłego powietrza na kolektor bo wyczytałem TU

że to tez moze być problem smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Córki CC700 z gaźnikiem fos prawie tak ma tzn. przestaje reagować na

> pedał gazu lub ma ochotę zgasnąć przy dodaniu gazu, ale na

> jałowym chodzi idealnie. Jazda możliwa po wyciągnięciu ssania,

> ale prędkość max. 65 po poziomej drodze.

> Pomaga zatrzymanie się, po ponownym ruszeniu odzyskuje wigor (do

> czasu).

> Wykluczone: świece przewody WN, cewka zapłonowa, przerywacz, zła

> masa, stare paliwo, brudny i nie wyregulowany gaźnik. Jutro

> wymieniam czujnik położenia wału.

> Kocham fiata.

łapak cieplego powietrza na kolektorze + cala rura od lapaka do filtra + sprawny termostat w obudowie filtra - jak to bedzie to przestana sie te cuda dziac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> łapak cieplego powietrza na kolektorze + cala rura od lapaka do

> filtra + sprawny termostat w obudowie filtra - jak to bedzie to

> przestana sie te cuda dziac

Ja dzisiaj miałem to samo-po wyjechaniu na trasę gaz w podłodze a on max 70 km/h jechał angryfire.gif Podjazd pod górkę możliwy jako tako na trójce. Gdy zatrzymałem się na poboczu i ruszyłem od nowa to sypał normalnie 110km/h... Chwytak i rura założone,termostat ustawiony na ciepłe powietrze,paliwo Orlen. Co to może być?? sick.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja dzisiaj miałem to samo-po wyjechaniu na trasę gaz w podłodze a on

> max 70 km/h jechał Podjazd pod górkę możliwy jako tako na

> trójce. Gdy zatrzymałem się na poboczu i ruszyłem od nowa to

> sypał normalnie 110km/h... Chwytak i rura założone,termostat

> ustawiony na ciepłe powietrze,paliwo Orlen. Co to może być??

zaloz LPG to wszystkie tego typu problemy ustana grinser006.gif

jak nie chcesz LPG to wlej z 200-300ml dentauratu do zbiornika i odme pusc pod samochod

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już założyłem chwytam (bez kanału przy skręconym kole od kierowcy) trochę to trwało ale udało się jeszcze nim nie jechałem dłuższą trasę, ale zauważyłem że faktycznie leci ciepło i szybko się ssanie wyłancza.

Natomiast mam pytanie do szpeców bo ta obudowa gdzie jest filtr powietrza gdzie właśnie z jednej strony dochodzi powietrze od strony chłodnicy (zimne) a z drugie strony od chwytaka ciepłe z kolektora, a pytanie moje gdzie potem idzie to potwietrze do gaźnika (aisana) bo ja niewidzę żadnego przewodu do gaźnika z tej obudowy filtra. ???

Dzięki zgóry za odpowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Natomiast mam pytanie do szpeców bo ta obudowa gdzie jest filtr

> powietrza gdzie właśnie z jednej strony dochodzi powietrze od

> strony chłodnicy (zimne) a z drugie strony od chwytaka ciepłe z

> kolektora, a pytanie moje gdzie potem idzie to potwietrze do

> gaźnika (aisana) bo ja niewidzę żadnego przewodu do gaźnika z

> tej obudowy filtra. ???

To prowokacja?

Masz niepodpięty filtr do gaźnika?

Przeciez pośrodku wychodzi taka gruba harmonijkowa gumiana rura która prowadzi do gaźnika - nie pij tyle ... smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założyłem chwytak i musze powiedzieć że róznica odrazu widoczna, bardzo krótko chodzi na ssaniu zamiast np 3 minut wystarczy mu minuta (na samym postoju) bez przegazowywania.

Auto lepiej się zbiera i jeszcze bardzie wyeliminowała się dziura w obrotach, różnica naprawdę widoczna od razu.

Polecam, teraz jeszcze odme muszę puścic pod auto i zobacze co to da, mam tylko pytanie w jaki sposób macie pociągniety wąz pod auto z której strony, czy wam luźno wisi czy majcie do czegoś podpiety (zaczepiony) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.