ha2o Napisano 16 Marca 2008 Udostępnij Napisano 16 Marca 2008 Ma/mial ktos do czynienia z tym autem? jakie sa opinie o awaryjnnosci? czy koszty utrzymania tego auta sa wysokie? jak silnik znosi gaz? rocznik okolo 2000 ps. a moze rozsadniejszym wyborem bedzie 2,4 jtd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michuu Napisano 16 Marca 2008 Udostępnij Napisano 16 Marca 2008 > Ma/mial ktos do czynienia z tym autem? jakie sa opinie o > awaryjnnosci? czy koszty utrzymania tego auta sa wysokie? jak > silnik znosi gaz? > rocznik okolo 2000 > ps. a moze rozsadniejszym wyborem bedzie 2,4 jtd? na temat gazu na tym kąciku się nie mówi jak masz obawy co do V6, to lepiej kup 2.4JTD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ha2o Napisano 16 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2008 > na temat gazu na tym kąciku się nie mówi > jak masz obawy co do V6, to lepiej kup 2.4JTD a co z awaryjnoscia tego modelu? no i wlasiwoscie jezdne, zaiweszenie pewnie jest "za bardzo" komfortowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Efkwadrat Napisano 19 Marca 2008 Udostępnij Napisano 19 Marca 2008 > na temat gazu na tym kąciku się nie mówi Da sie zagazowac , ja tak zrobilem i nie placze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artih Napisano 19 Marca 2008 Udostępnij Napisano 19 Marca 2008 > silnik znosi gaz? Gaz i Alfa Romeo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 19 Marca 2008 Udostępnij Napisano 19 Marca 2008 > Gaz i Alfa Romeo Polska i takowanie pełnego baku benzyny w smoczku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 20 Marca 2008 Udostępnij Napisano 20 Marca 2008 > Ma/mial ktos do czynienia z tym autem? jakie sa opinie o > awaryjnnosci? czy koszty utrzymania tego auta sa wysokie? jak > silnik znosi gaz? > rocznik okolo 2000 > ps. a moze rozsadniejszym wyborem bedzie 2,4 jtd? Zapraszam na www.alfa-lancia.pl Tam możesz sie coś sensownego dowiedzieć, bo tu raczej nie koniecznie mod edit ..... a w dziub chcesz mądralo... proszę mi tu jątrzyć ok.ok. żartowałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 20 Marca 2008 Udostępnij Napisano 20 Marca 2008 > Da sie zagazowac , ja tak zrobilem i nie placze Albo kolegi podpytaj, on coś wie w tym temacie. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dirkdiggler Napisano 20 Marca 2008 Udostępnij Napisano 20 Marca 2008 > Gaz i Alfa Romeo Bez przesady. Aston Martin to nie jest. Przystoi jak najbardziej, tak jak do każdego innego auta. Paliwo jak każde inne. Czy masz wogóle pojęcia jak superancko jeździ się V8 przystosowanym do zasilania LPG??? Każdy turbognojek się chowa. V6 i LPG też da radę. Montowac Prinsa i do przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 20 Marca 2008 Udostępnij Napisano 20 Marca 2008 > jak masz obawy co do V6, to lepiej kup 2.4JTD Albo konia, on na owies chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michuu Napisano 21 Marca 2008 Udostępnij Napisano 21 Marca 2008 > Albo konia, on na owies chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekT Napisano 26 Marca 2008 Udostępnij Napisano 26 Marca 2008 > Ma/mial ktos do czynienia z tym autem? jakie sa opinie o > awaryjnnosci? czy koszty utrzymania tego auta sa wysokie? jak > silnik znosi gaz? > rocznik okolo 2000 > ps. a moze rozsadniejszym wyborem bedzie 2,4 jtd? Miał, a nawet ma Gazu nie mam i zakładać nie zamierzam, generalnie nie po to kupowałem ten samochód z silnikiem V6. Co do kosztów to wszystko zależy. Jak źle trafisz to popłyniesz na naprawy. Pamiętaj, że 2000 rok to już 8 letni samochód, wystarczy że będziesz zmuszony wymienić kilka kluczowych elementów eskploatacyjnych i parę koła poleci (wystarczy rozrząd, płyny i klocki, o układzie wydechowym nie wspominając). Co do spalania to w wawie, średnio, w korkach mam 17 l/100 km. W trasie z 3 osobami i boxem na dachu 11.4, mierzone na 2700 km (w tym 200 km po ostrych górach). Minimalne spalanie 8.9 na osiągniete na trasie Katowickiej. Jeśli myślisz o kupnie 8 letniej V6 i zakładaniu gazu dla oszczędności to ja bym się poważnie zastanawiał czy to ci się skalkuluje. Jeśli chcesz oszczędnie to kup JTD. Co do samej 166 to przy zakupie sprawdź: - zawieszenie (czy nie skrzypi, nie ma luzów, stan elementów gumowych) - maglownicę - czy nie ma luzów i nie cieknie sama listwa - układ wydechowy - w jakim jest stanie (najtańszy zamiennik jaki widziałem to ok 1000 - 1200 zł na niemieckim ebayu) - układ chłodzenia - czy silnik sie nie przegrzewa (wystarczy odczekać do włączenia się wiatraka i obserwować wskaźnik temperatury) -stan rozrządu i napędu urządzeń dodatkowych (jeśli nie zamierzasz tego wymieniać) - silnik std czy nie bierze oleju, czy nie łapię błędów itp - możesz się spotkać z błędami poduszek - często nawala czujnik obciążenia fotela pasażera (jako naprawę robi się obejście tego czujnika - std procedura w ASO) Generalnie te checki mogą się odnosić do zarówno V6stek jak i JTD, ale osobiście miałem do czynienia tylko z V6. Btw. Jak już kupujesz kupuj dobrze wyposażoną wersję. Miło jest mieć więcej zabawek niż mniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.