Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

wartość pojazdu na umowie (import prywatny)

Featured Replies

Napisano

Witam,

Zapewne wielu z was sprowadzilo w ostatnim czasie auta z zachodu.

Moje pytanie jest jaka wartosc wpisywaliscie na umowie?

rzecz jasna by placic w Urzedzie celnym jak najmniejsza akcyze.

Czy pisanie 1euro za auto warte chocby 1000euro jest normalna praktyka?

Dzieki za odpowiedzi.

Napisano

Nie wiem, nie znam się niewiem.gif ale wydaje mi się, że gdybym ja coś takiego miał robić, to wpisałbym jakąś wiarygodną i chociaż teoretycznie realną sumę.

Napisano

> Czy pisanie 1euro za auto warte chocby 1000euro jest normalna

> praktyka?

> Dzieki za odpowiedzi.

Możesz mieć problem z ubezpieczeniem AC, czytałem ostatnio że niektórzy ubezpieczyciele zaczęli zwracać uwagę na kwoty umów sprowadzania. Poza tym te 3,6% to nie jest jakaś oszałamiająca kwota. No chyba, że masz płacić 13,6%...

Napisano

zanizanie jest dalej praktykowalne,ja sume podzielilem przez pol:)ale widzialem ze goscie maja po 100 euro za takie auta przyzwoite

Napisano

> zanizanie jest dalej praktykowalne,ja sume podzielilem przez pol:)ale

> widzialem ze goscie maja po 100 euro za takie auta przyzwoite

Ja to się szczerze mówiąc dziwię że to przechodzi. Niektórzy tak absurdalnie zaniżają cenę i niekt nie zwraca na to uwagi? screwy.gif

Napisano

Kiedyś rozmawiałem z jednym gościem w UC i powiedział mi że na umowie napisał że auto uszkodzone opisał usterkę i umowę miał chyba na 100 euro.

Napisano