Skocz do zawartości

Sie pochwalę


Aragorn

Rekomendowane odpowiedzi

> PS. Dziś się przejade nowym accordem. Zobaczę jak to jeżdzi. Ale przy

> ogladaniu i macaniu nie rzucił mnie jakoś na kolana. bardzo

> fajne autko, ale rewolucji nie ma...

Moja opinia:

- wygląd - super. Bardzo podoba mi się środek (!!!) przód już bym liftował... zlosnik.gif

- prowadzenie - GENIUSZ - jest trochę sztywniejszy w stosunku do poprzednika, świetnie wybiera nierówności, zakręty to czysta przyjemność... serduszka.gif

- osiągi - 2.0 - bez zmian. Jak napisał Aragorn - ciągnie równo od samego dołu.

- 2.4 - zepsuli... frown.gif Nie "kopie" tak fajnie jak stary, choć 180 osiąga dość szybko... zlosnik.gif

- 2.2 I-DTEC - pięknie, cudownie, szybko i cicho... serduszka.gif

No i do tego wszystkiego dostępny ACC, CMBS i o dziwo działający na naszych drogach LKAS... smile.gifsmile.gifsmile.gif

Coś przeoczyłem...? zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W modelowym 07 ok. 98% sportów to były GT...

> Sport nie zawsze miał HID'y - końcówka "zwykłych" sportów mogła już

> mieć xenon, natomiast SPORT GT wyposażony był już jako seria...

Oj to było tak.

W 2006 roku był lift i od tego momentu wszystkie sporty dostały ksenony (przed lifingiem nie było, nie wiem nawet czy w executivie 2.0 były).

Gdzieś koło kwietnia 2007 weszła specyfikacja Sport GT i wtedy doszło to o czym pisałem. Ale jeszcze nawet w tym roku można było kupić zwykłe sporty (nie mylić z papieroskami marki sport hahaha.gif) bez GT (oczywiście z produkcji 2007).

Ł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> przy włączonym silniku to tym menu mozna sie bawić tylko przy

> zaciągniętym hamulcu ręcznym i wrzuconym luzie ;-)

> Mądrze pomyślane.

> Gdy się jedzie to można tylko włączać i wyłączać "speed alert"..

Czyli dokładnie tak samo jak w Cifie... waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Oj to było tak.

> W 2006 roku był lift i od tego momentu wszystkie sporty dostały

> ksenony (przed lifingiem nie było, nie wiem nawet czy w

> executivie 2.0 były).

Exec zawsze miał HIDa... waytogo.gif

Z tymi sportami masz rację jednak nie wszystkie sporty miały HIDy... waytogo.gif

Dopiero do GT zostały wpisane w specyfikację jako "standard" wraz ze zmianą 07MY

> Gdzieś koło kwietnia 2007 weszła specyfikacja Sport GT i wtedy doszło

> to o czym pisałem. Ale jeszcze nawet w tym roku można było kupić

> zwykłe sporty (nie mylić z papieroskami marki sport ) bez GT

> (oczywiście z produkcji 2007).

> Ł.

Tak, tak - sport i GT szły jednocześnie.... waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> menu jest. Ustawiłem sobie zerowanie po tankowaniu. Ale nie

> zauważyłem żeby średnia prędkość się zerowała.

> poza tym prędkość (podobnie jak czas jazdy) jest tylko jedna (nie ma

> A i B).. Dziwne to dosyć, ale w sumie drobiazg..

No właśnie zastanawiałem się czy również Accord ma to podmenu.

Jakoś nigdy nie miałem okazji (albo zapominałem) sprawdzić... waytogo.gif

> A poza tym w tym menu to fajne rzeczy można ustawiać. na przykład

> korekcję wyświetleń wskaźnika temperatury zewnętrznej (na

> przykład +3 gdy chce sie mieć bardziej optymistyczne

> wskazanie... )

Tego nie ma w Cifie... zlosnik.gif No ale nie ma co się dziwić - samochód tańszu to i kierownik nie powinien mieć wpływu na temperaturę zewnętrzną... zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Moja opinia:

> - wygląd - super. Bardzo podoba mi się środek (!!!) przód już bym

> liftował...

A ja co do środka mam mieszane uczucia. jest parę elementów fajniejszych niż w moim, ale na przykład masa guziczków na konsloli środkowej trochę mało mi się podoba. poza tym cześć materiałów jest ładniejsza, a część taka sobie..

Ale ja mam skrzywiony gust i nie lubię gdy plastik w szarość zaczyna wpadać, tylko wolę prawdziwą czerń...

poza tym w tourerze jakoś tragicznie mały bagażnik jest (mniejszy niż w civicu icon_eek.gificon_eek.gif)...

> - prowadzenie - GENIUSZ - jest trochę sztywniejszy w stosunku do

> poprzednika, świetnie wybiera nierówności, zakręty to czysta

> przyjemność...

no to dziś zobaczę.. bardzo jestem ciekaw. Chociaż na prawdę na zawieszenie nie mogę złego słowa powiedzieć. Jestem zadziwiony, że mozna tak połączyć komfort i trzymanie się drogi (ostatnio starałem się VSA zmusić do pracy i zupełnie mi się nie udawało... dopiero jakaś wielka kałuża po jednej stronie drogi wymusiła krótką reakcję)

> - 2.4 - zepsuli... Nie "kopie" tak fajnie jak stary,

> choć 180 osiąga dość szybko...

2.4 nie miałem okazji jeździć...

> - 2.2 I-DTEC - pięknie, cudownie, szybko i cicho...

Gdyby jeszcze nie cena..

> No i do tego wszystkiego dostępny ACC, CMBS i o dziwo działający na

> naszych drogach LKAS...

ja tam nie jestem do końca przekonany do tych systemów myślacych za mnie. Chociaż ACC może być fajne (już zwykły tempomat bardzo mi się spodobał, a tu może być jeszcze lepiej)...

> Coś przeoczyłem...?

Cenę.. kolego cenę przeoczyłeś.. Szczególnie ze wszystkimi dodatkami (ACC, LKAS czy NAVI).. no ale pewnie jest tego wart. Chociaż dopłata za nawigację jest lekko porażająca.

Swoją drogą wiesz może czyje mapy polski ma Honda i jak z ich pokryciem?

pozdrawiam

Ł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Exec zawsze miał HIDa...

Możliwe. chociaż myślałem że tylko w 2.4.

> Z tymi sportami masz rację jednak nie wszystkie sporty miały HIDy...

> Dopiero do GT zostały wpisane w specyfikację jako "standard" wraz ze

> zmianą 07MY

Oj nie wydaje mi się. Bo jeździłem kiedyś sportem (zwykłym, jeszcze przed GT) który był na felgach 16" ale miał już ksenony. I był to koniec 2006 roku (zaraz po lifcie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A ja co do środka mam mieszane uczucia. jest parę elementów

> fajniejszych niż w moim, ale na przykład masa guziczków na

> konsloli środkowej trochę mało mi się podoba. poza tym cześć

> materiałów jest ładniejsza, a część taka sobie..

Do guziczków można się przyzwyczaić - naprawdę... waytogo.gif

Na pierwszy rzut oka wyglądają masakrycznie, ale na drugi rzut oka ( zlosnik.gif) wszystko układa się w logiczną całość... waytogo.gif

Wiem co mówię, bo moje pierwsze odczucie było dokładnie takie samo jak Twoje... smile.gif

> poza tym w tourerze jakoś tragicznie mały bagażnik jest (mniejszy niż

> w civicu )...

To prawda - 406 litrów nie jest wynikiem powalającym na kolana ale.... to nie jest już zwykłe kombi. To jest klasa Sport Wagon i wynik Accorda plasuje go w ścisłej czołówce jeśli chodzi o pojemność bagażnika... waytogo.gif

> no to dziś zobaczę.. bardzo jestem ciekaw. Chociaż na prawdę na

> zawieszenie nie mogę złego słowa powiedzieć. Jestem zadziwiony,

> że mozna tak połączyć komfort i trzymanie się drogi (ostatnio

> starałem się VSA zmusić do pracy i zupełnie mi się nie

> udawało... dopiero jakaś wielka kałuża po jednej stronie drogi

> wymusiła krótką reakcję)

Staremu Accord'owi w ogóle niewiele można było zarzucić... waytogo.gif

> Gdyby jeszcze nie cena..

> ja tam nie jestem do końca przekonany do tych systemów myślacych za

> mnie. Chociaż ACC może być fajne (już zwykły tempomat bardzo mi

> się spodobał, a tu może być jeszcze lepiej)...

One nie myślą za Ciebie - one wspomagają Twoje myślenie... wink.gif... i ewentualnie pomagają... waytogo.gif

> Cenę.. kolego cenę przeoczyłeś.. Szczególnie ze wszystkimi dodatkami

> (ACC, LKAS czy NAVI).. no ale pewnie jest tego wart. Chociaż

> dopłata za nawigację jest lekko porażająca.

Maksymalny "wypas" z silnikiem diesel'a kosztuje 137.300.... Czy to jest naprawdę dużo...? Za NAVI, skórę, dobre AUDIO, wszystkie możliwe systemy bezpieczeństwa czynnego i biernego, itp...

Ośmielam się zaznaczyć, że nowy Accord chce "wskoczyć" na półkę PREMIUM.

Z tymi gabarytami i wyposażeniem spokojnie mu się to uda... BMW serii 5 nawet w podstawie nie dostaniesz za tę cenę... zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif

> Swoją drogą wiesz może czyje mapy polski ma Honda i jak z ich

> pokryciem?

Pokrycie całej Polski.

Szczegółowe jest pojezierze mazurskie i duże miasta.

Oczywiście mapy przygotowywuje dla ALPINE firma Navteq.

Szczegółowość map jest na koniec 3 kwartału 2006 roku.

> pozdrawiam

> Ł.

30.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Możliwe. chociaż myślałem że tylko w 2.4.

Nie Łukaszku, nie tylko... smile.gif

> Oj nie wydaje mi się. Bo jeździłem kiedyś sportem (zwykłym, jeszcze

> przed GT) który był na felgach 16" ale miał już ksenony. I był

> to koniec 2006 roku (zaraz po lifcie).

Tak jak napisałem wcześniej - niektóre sporty miały, niektóre nie (większość). Od GT już był wpisany "na stałe"... smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Do guziczków można się przyzwyczaić - naprawdę...

możliwe... ale wygłada dziwnie..

> To prawda - 406 litrów nie jest wynikiem powalającym na kolana

> ale.... to nie jest już zwykłe kombi. To jest klasa Sport Wagon

tak.. ale ja potrzebuję większy i 600 litrów to całkiem przyjemny wynik dla mnie jest ;-)

> i wynik Accorda plasuje go w ścisłej czołówce jeśli chodzi o

> pojemność bagażnika...

nie będę się spierał, bo nie porównywałem..

> Staremu Accord'owi w ogóle niewiele można było zarzucić...

wiem, dlatego od dość dawna był obiektem moich westchnień i planów ;-)

> One nie myślą za Ciebie - one wspomagają Twoje myślenie... ... i

> ewentualnie pomagają...

Ale i tak nie jestem przekonany (chociaż do automatycznych wycieraczek też nie byłem a teraz jestem zachwycony)

> Maksymalny "wypas" z silnikiem diesel'a kosztuje 137.300.... Czy to

> jest naprawdę dużo...? Za NAVI, skórę, dobre AUDIO, wszystkie

> możliwe systemy bezpieczeństwa czynnego i biernego, itp...

Nie twierdzę że jakoś oszałamiająco dużo. Ale za tyle to juz bym nie kupił ;-) Co ciekawe benzyna 2.4 teraz droższa od diesla jest i nawet 146 kPLN osiąga (bez automatu)...

> Ośmielam się zaznaczyć, że nowy Accord chce "wskoczyć" na półkę

> PREMIUM.

No juz poprzedni celował wyżej niz reszta segmentu. Ale jednak immage marki nie pozwala mu imho do końca konkurować z BMW czy SAAbem (pomijając fakt że moim zdaniem zupełnie niesłusznie, a dla mnie nawet jest to nawet dużą zaletą)

> Z tymi gabarytami i wyposażeniem spokojnie mu się to uda... BMW serii

> 5 nawet w podstawie nie dostaniesz za tę cenę...

no ale jednak patrząc stereotypami to mało kto będzie w ten sposób porównywał. Raczej będą porównywac do mondeo, vectry czy laguny.. Chociaż takie porównanie wcale źle dla accorda wypaść nie musi (przy tym poziomie wyposażenia)

> Pokrycie całej Polski.

> Szczegółowe jest pojezierze mazurskie i duże miasta.

> Oczywiście mapy przygotowywuje dla ALPINE firma Navteq.

> Szczegółowość map jest na koniec 3 kwartału 2006 roku.

no niestety cieniutko. navteq nie jest tutaj liderem.. Te 7000 za navi z takim pokryciem to jednak baardzo dużo..

Chyba że ktoś głównie poza Polską jeździ..

ja osobiście bym tyle za to nie zapłacił..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dość nietrafne porównanie z tą 5tką

Dlatego był zlosnik.gif na końcu... smile.gif

Choć jeśli miałbym wybierać - dla mnie wybór byłby prosty... Bo dlaczego płacić więcej tylko za śmigło na masce...? Pracowałem kiedyś w BMW, jeździłem różnymi modelami i jakoś nie potrafiłem znaleźć tego "czegoś" za co większość uwielbia BMW...

W mojej ocenie new Accord nie ustępuje niczym serii 5 jeśli chodzi o właściwości jezdne, wyposażenie, itp. waytogo.gif więc po co przepłacać...? zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dlatego był na końcu...

> Choć jeśli miałbym wybierać - dla mnie wybór byłby prosty... Bo

> dlaczego płacić więcej tylko za śmigło na masce...? Pracowałem

> kiedyś w BMW, jeździłem różnymi modelami i jakoś nie potrafiłem

> znaleźć tego "czegoś" za co większość uwielbia BMW...

> W mojej ocenie new Accord nie ustępuje niczym serii 5 jeśli chodzi o

> właściwości jezdne, wyposażenie, itp. więc po co przepłacać...?

1. Prestiż

2. Prestiż

3. RWD serduszka.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie twierdzę że jakoś oszałamiająco dużo. Ale za tyle to juz bym nie

> kupił ;-) Co ciekawe benzyna 2.4 teraz droższa od diesla jest i

> nawet 146 kPLN osiąga (bez automatu)...

Przez tę cholerną akcyzę silnik 2.4 nigdy nie cieszył się dużą popularnością... a szkoda...

> No juz poprzedni celował wyżej niz reszta segmentu. Ale jednak immage

> marki nie pozwala mu imho do końca konkurować z BMW czy SAAbem

> (pomijając fakt że moim zdaniem zupełnie niesłusznie, a dla mnie

> nawet jest to nawet dużą zaletą)

Robiliśmy w zeszłym roku badania na naszych Klientach i dość ciekawe były wyniki... Okazało się, że Klient Legend'a to jest człowiek, który już w życiu swoje osiągnął. Samochód jest mu potrzebny do wygodnego i bezproblemowego przemieszczania się, a nie do pokazywania swojego statusu - jak to miało miejsce w przypadku użytkowników BMW i Audi... smile.gif Nasz Klient jest już ponad nimi... zlosnik.gif

> no niestety cieniutko. navteq nie jest tutaj liderem.. Te 7000 za

> navi z takim pokryciem to jednak baardzo dużo..

> Chyba że ktoś głównie poza Polską jeździ..

> ja osobiście bym tyle za to nie zapłacił..

Fakt, trochę dużo. Ale fabryczne nawigacje innych producentów są czasami sporo droższe - ok. 10 kpln. My wybraliśmy wg. nas "złoty środek cenowy"... zlosnik.gif

Minusem oczywiście jest brak języka polskiego... sciana.gif

Jednak pewnym pocieszeniem jest to, że ma dużo "wskaźników" graficznych, które dość mocno ułatwiają obsługę... waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z tym prestiżem to bym nie przesadzał

Nie no proszę Cię, z biznesowego punktu widzenia, troszkę

inaczej odbierają Cie jak przyjedziesz 5tką a nawet 3ką

niż jak Accordem, taka prawda, taki kraj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie no proszę Cię, z biznesowego punktu widzenia, troszkę

> inaczej odbierają Cie jak przyjedziesz 5tką a nawet 3ką

> niż jak Accordem, taka prawda, taki kraj.

"Jazda na znaczku" - tak to określam.... zlosnik.gif

Tylko chciałbym zobaczyć nową serię 5 za 20 lat... Obstawiam, że nawet w 10% nie będzie wyglądać tak "świeżo" jak niektóre (nawet średnio zadbane) "piątki", które teraz mają "dwójkę" z przodu... wink.gif

Oczywiście dotyczy to WSZYSTKICH producentów, jednak po tych z klasy PREMIUM widać największy spadek jakości... crazy.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dresik

> Adidasy...

Może jak się rozbijasz 15 latkiem, nowe nie są tak odbierane imho wink.gif

> Zawsze mogę kupić Legend'a i wyłączyć VSA - będę miał też RWD... ...

> za mniejsze pieniądze....

Fanatyzm zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> "Jazda na znaczku" - tak to określam....

> Tylko chciałbym zobaczyć nową serię 5 za 20 lat... Obstawiam, że

> nawet w 10% nie będzie wyglądać tak "świeżo" jak niektóre (nawet

> średnio zadbane) "piątki", które teraz mają "dwójkę" z przodu...

> Oczywiście dotyczy to WSZYSTKICH producentów, jednak po tych z klasy

> PREMIUM widać największy spadek jakości...

No i tu, na przykładzie MB, muszę się niestety z Tobą zgodzić, to już nie to samo frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Może jak się rozbijasz 15 latkiem, nowe nie są tak odbierane imho

Nie są tak odbierane, fakt... ale.... uwierz mi, że Klientela jest chyba jeszcze gorsza od tych co tymi 15-latkami jeżdżą... zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif

Przez 3 miesiące sprzedawałem te "badziewia" zlosnik.gif i poznałem takich Kilku... hehe.gifhehe.gifhehe.gif

> Fanatyzm

Nie - miłość do Japońskiej technologii i precyzji.... zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie no proszę Cię, z biznesowego punktu widzenia, troszkę

> inaczej odbierają Cie jak przyjedziesz 5tką a nawet 3ką

> niż jak Accordem, taka prawda, taki kraj.

Taki miejscowy folklor zlosnik.gif Na to to ja już nie poradzę zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wtedy odbierają Cię jako snoba...

zeby nie bylo watpliwosci - kolo ma do tego SL 55 AMG i jakies tam badziewiaste KAUJEN TURBO zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif

taki namacalny przyklad cytatu z Borewicza:

"sie skacze, sie plywa, cialko tez mam zajebiste, bajerka jest"

old.gifzlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie są tak odbierane, fakt... ale.... uwierz mi, że Klientela jest

> chyba jeszcze gorsza od tych co tymi 15-latkami jeżdżą...

> Przez 3 miesiące sprzedawałem te "badziewia" i poznałem takich

> Kilku...

> Nie - miłość do Japońskiej technologii i precyzji....

ot - czemu na www nie ma cennika nowego accorda ? frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No i tu, na przykładzie MB, muszę się niestety z Tobą zgodzić, to już

> nie to samo

No właśnie... Ale uwierz mi Bartek, że nie dotyczy to tylko MB... waytogo.gif

Założę się, że i w nowym Accordzie będą wychodzić przez pierwszy rok "choroby wieku dziecięcego"... Jednako jakoś mam wewnętrzne przekonanie, że będą to kompletne pierdółki i nie będzie tego dużo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zeby nie bylo watpliwosci - kolo ma do tego SL 55 AMG i jakies tam

> badziewiaste KAUJEN TURBO

> taki namacalny przyklad cytatu z Borewicza:

> "sie skacze, sie plywa, cialko tez mam zajebiste, bajerka jest"

Jak patrzę na zdjęcie tego Bernasa to hahaha.gifhahaha.gifhahaha.gif taki postarzały lowelasik hahaha.gifhahaha.gifhahaha.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W mojej ocenie new Accord nie ustępuje niczym serii 5 jeśli chodzi o

> właściwości jezdne, wyposażenie, itp. więc po co przepłacać...?

Trochę się chyba zapędziłeś wink.gif Accord to przyjemne auto, ale moim zdaniem pod właściwie każdym względem BMW 5 jest wyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zeby nie bylo watpliwosci - kolo ma do tego SL 55 AMG i jakies tam

> badziewiaste KAUJEN TURBO

> taki namacalny przyklad cytatu z Borewicza:

> "sie skacze, sie plywa, cialko tez mam zajebiste, bajerka jest"

hehe.gifhehe.gifhehe.gifok.gif

Gdybyśmy jeszcze mieli jakieś fajne drogi to uwierzyłbym, że potrzebne mu takie auta do sprawnego przemieszczania się.... zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Trochę się chyba zapędziłeś Accord to przyjemne auto, ale moim

> zdaniem pod właściwie każdym względem BMW 5 jest wyżej.

Zgadza się Jareczku... waytogo.gif

Napisałem że Accord "mierzy" w ten segment... Jednak w chwili obecnej jest już w Alternative Premium Brand... smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zgadza się Jareczku...

> Napisałem że Accord "mierzy" w ten segment... Jednak w chwili obecnej

> jest już w Alternative Premium Brand...

Z tym marketingowym bełkotem to trzeba uważać, bo zaraz pójdzie w świat że Accord jest alternatywnie luksusowy - na tej samej zasadzie na jakiej murzyn jest alternatywnie biały grinser006.gif

PS myślę że Honda potrzebuje jeszcze wielu lat, żeby zyskać taki status jak ma np. BMW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z tym marketingowym bełkotem to trzeba uważać, bo zaraz pójdzie w

> świat że Accord jest alternatywnie luksusowy - na tej samej

> zasadzie na jakiej murzyn jest alternatywnie biały

Zobacz nowego Accorda i sam go oceń... waytogo.gif

Tak jak wcześniej napisałem - nie potrafię dostrzec różnic dla których seria 5 byłaby lepsza... smile.gif

> PS myślę że Honda potrzebuje jeszcze wielu lat, żeby zyskać taki

> status jak ma np. BMW.

Honda nigdy nie będzie miała takiego statusu jak BMW - nie oszukujmy się...

Jednak dwa modele (Legend i nowy Accord) mogą z samochodami BMW konkurować i nie widzę w tym żadnej niestosowności... smile.gif

Jeśli ktoś wybiera BMW tylko dlatego, że jest to BMW - taka osoba nigdy nie będzie obiektywna i jej o zdanie nie można pytać... zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Thx

> Faktycznie z cenami aspirujecie do segmentu premium

Na szczęście uplasujemy się na końcu tabeli.... zlosnik.gif

> Mazda tańsza

No cóż - produkt taki nie za bardzo to i ceny odpowiednie... zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif

A tak serio - moim zdaniem Mazda zrobi dość dużą revoltę na rynku swoimi cenami... waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ładnie.. w kombi mam podobne wyniki więc źle nie jest ;-)

> A co do wskaźnika tej średniej prędkości to on jakis dziwny jest. Nie

> zaobserwowałem żeby się zerował po resetowaniu któregoś z

> liczników przebiegu. Czy on jest związany z przebiegiem A czy z

> B? Czy może się resetuje niezależnie.

> jak na razie mam wrażenie że on wogóle się nie zeruje tylko to trochę

> bez sensu by było...

> Ł.

nie no wydaje mi sie, ze zeruje sie

i liczy od nowa dla kazdego licznika A i B

swoja droga srednia 52 to jest naprawde duzo dla wa-wy

srednie spalanie u mnie to tez okolo 9,2 (jeden licznik nie kasowalem od nowosci) ale ja mieszkam w mniejszym miescie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przy 4500 obrotów to trochę czuć miłego kopniaczka od vteca ;-)

> bardzo mi się to podoba ;-)

Czysty subiektywizm. Nie może być kopniaczka przełączeniowego bo to nie ten VTEC. K20A6 z Accorda nie ma klasycznego trójkrzywkowego VTECa. Ale faktycznie jest bardzo płynny o co dba literka "i" ze skrótu smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Honda nigdy nie będzie miała takiego statusu jak BMW - nie oszukujmy

> się...

> Jednak dwa modele (Legend i nowy Accord) mogą z samochodami BMW

> konkurować i nie widzę w tym żadnej niestosowności...

> Jeśli ktoś wybiera BMW tylko dlatego, że jest to BMW - taka osoba

> nigdy nie będzie obiektywna i jej o zdanie nie można pytać...

A jest cała masa takich osób. BMW wymyśliło nawet trójeczkę z najgorszym silnikiem, kiepawym wyposażeniem tylko żeby była tania. Efekt? Pełno nabywców...tak dużo, że chcą podobną "wersję PL" zrobić z 5. Pełno osób kupuje dla znaczka, nawet jeśli ten znaczek w wersjach niskich nie jest poparty żadną wymierną przewagą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A jest cała masa takich osób. BMW wymyśliło nawet trójeczkę z

> najgorszym silnikiem, kiepawym wyposażeniem tylko żeby była

> tania. Efekt? Pełno nabywców...tak dużo, że chcą podobną "wersję

> PL" zrobić z 5. Pełno osób kupuje dla znaczka, nawet jeśli ten

> znaczek w wersjach niskich nie jest poparty żadną wymierną

> przewagą.

Właśnie o tym pisałem... waytogo.gif Szczególnie "Pakiet Polski" wyróżnia się na tle cennika... hehe.gif

Dzięki za "wsparcie"... zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Moja opinia:

> - wygląd - super. Bardzo podoba mi się środek (!!!) przód już bym

> liftował...

> - prowadzenie - GENIUSZ - jest trochę sztywniejszy w stosunku do

> poprzednika, świetnie wybiera nierówności, zakręty to czysta

> przyjemność...

> - osiągi - 2.0 - bez zmian. Jak napisał Aragorn - ciągnie równo od

> samego dołu.

No i przejechałem się.

Zacznę może od plusów

-wygodnie i przestronnie. To na pewno.

-w wersji z nawigacją fajna jest kamera cofania.

-prowadzi się równie dobrze jak poprzednik.

-w sumie dość wygodna kierownica (chociaż nie mogę się przyzwyczaić że taka gruba jest)

-dobrze że już w średniej wersji i bez skóry są podgrzewane fotele (tego żałuję że u mnie nie ma)

-bardzo ładne zegary.. Chociaż ten wyświetlacz na środku predkościomierza (jak w mesiach) jakoś do mnie nie przemawia. jest duży, a informacji jakby mniej. I jeszcze bardzo piksele widać ;-(

Z minusów:

-nie podobają mi się fotele. Może łatwiej wsiadać i wysiadać, ale brakuje bocznego trzymania siedziska. Trochę jakby na stołku sie siedziało.

-dziwne lusterka zewnętrzne (jakby bardziej kwadratowe.... i mam wrażenie że mniejsze pole widzenia na boki zapewniają. trochę jak w jakimś vanie.

-podtrzymuję moje zdanie na temat ilości guziczków i pokręteł. poza tym odtwarzacz CD wrażenie sprawia jakby upchniętego na siłę. Nie wylgąda jak integralna część deski.

No ale fajny jest.. na pewno jest godnym następcą poprzednika.

Pozdrawiam

Ł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jednak dwa modele (Legend i nowy Accord) mogą z samochodami BMW

> konkurować

Legend (Acura RL) jest bardzo ladnym samochodem. Ale ma tylko 6 cylindrow = sporo osob moze nie chciec takiego samochodu.

Accord (Acura TSX) jest chyba o rozmiar mniejsza od BMW 3? Zawsze mi sie wydawalo ze 3'jka to raczej konkurencja Acury TL (ktorej nie ma w Europie). TSX by raczej byl konkurencja dla Saab'a 9-3, Volvo S40 i tym podobnych kompaktowych pojazdow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.