heniek_ Napisano 24 Maja 2008 Udostępnij Napisano 24 Maja 2008 Chcialbym do mojej astry f zalozyc centralny zamek na pilota. Niestety nie mam zadnej wiedzy na ten temat. Chcialbym zalozyc samemu, czy dam sobie rade? czy trudno takie cos zrobic? Planuje na 4 drzwi, ale gdyby roboty bylo bardzo duzo to bym zalozyl tylko na przednie.. a i może jakis polecicie dobry, bo tych uniwersalnych jest duzo i pewnie jakies trudnosci przy dopasowaniu beda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stemplu Napisano 24 Maja 2008 Udostępnij Napisano 24 Maja 2008 > Chcialbym do mojej astry f zalozyc centralny zamek na pilota. > Niestety nie mam zadnej wiedzy na ten temat. Chcialbym zalozyc > samemu, czy dam sobie rade? czy trudno takie cos zrobic? Planuje > na 4 drzwi, ale gdyby roboty bylo bardzo duzo to bym zalozyl > tylko na przednie.. > a i może jakis polecicie dobry, bo tych uniwersalnych jest duzo i > pewnie jakies trudnosci przy dopasowaniu beda Cześć, ja będę dziś montował TAKI zestaw z Alledrogo ale nie w Asterce tylko w Corsie B 3drzwi u teściowej. Brałem u tego gościa alarm jakiś rok temu i działa do dziś, wiec może i zamki ma też dobre. LINKA do wątku o zamku w Corsie. Tam zamieszczę ewentualne foty. Myślę, że zasada montażu będzie podobna. Planuję zrobić foty to wrzucę na forum. Ze schematu wywnioskowałem, że potrzeba podpiąć tylko pod stały plus i masę. Stały plus w Asterkach to czerwony przewód. Masę znajdziesz na brązowych kablach albo na najbliższej śrubce do karoserii. Dodatkowo jest wyjście na kierunki (poprzez diody trzeba bo tylko jeden kabelek wyjściowy), oraz zamykanie zamków po odpaleniu auta i naciśnięciu hamulca (uważam za zbędny bajer) Ogólnie z tego zestawu martwi mnie długość kabli, ale ze względu na montaż tylko 3 siłowników wykorzystam nadmiar kabli na czwarty siłownik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
heniek_ Napisano 24 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 24 Maja 2008 oki dzieki za odpowiedz, zrob foty jak mozesz w zasadzie martwi mnie tylko zakladanie tych silownikow itd bo jestem zielony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacknn Napisano 24 Maja 2008 Udostępnij Napisano 24 Maja 2008 > oki dzieki za odpowiedz, zrob foty jak mozesz > w zasadzie martwi mnie tylko zakladanie tych silownikow itd bo jestem > zielony Zobacz tutaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzechu506 Napisano 24 Maja 2008 Udostępnij Napisano 24 Maja 2008 w zeszlym roku montowalem taki centralny zamek w swojej asterce i jestem z niego zadowolony, piloty maja naprawde spory zasieg i wszytsko jak narazie dziala bardzoo dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lotis Napisano 24 Maja 2008 Udostępnij Napisano 24 Maja 2008 witam, w moim poprzednim autku czyli astrze F zakładałem centralny zamek polskiej producji MERA-BŁONIE - o ile dobrze pamiątam cały zestaw kosztował ok 150 PLN ... miałem ten komfort, że jak padnie jakiś siłownik to bez problemu dokupię taki ... montując korzystałem z manuala, którego link wskazany wyżej montaż zajął mi 1,5 dnia ... na spokojnie .... z wygłuszenie drzwi, konserwacją profilii .... przy czym podłączałem zestaw pod centalkę autoalarmu - jednym przyciskiem włączałem alarm i zamylałem autko. poszukaj na allegro czy na szrotach - "rurek" / "przelotek" do kabli do tylnich drzwi - bez tego po pewnym czasie kable ulegają uszkodzeniu - w aso cena 2 lata temu 45 pln za sztukę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szumigt Napisano 25 Maja 2008 Udostępnij Napisano 25 Maja 2008 No ja właśnie w zszłym tygodniu kupiłem jakiś uniwersalny centralny zamek. Na razie bez pilota bo zależało mi narazie na samym kluczyku ale to inna sprawa. Już mówię. Do tylnych drzwi kupiłem "gumki" od malucha i przypomcy zwykłego kleju szybkoschnącego stworzyłem coś co przypomina harmonijki od klapy bagażnika. Kalbe podciągałem bez żadnych problemów. Największą trudność sprawiło przerobienie złączek w przednich drzwiach. W manualu na stronie (hehe widzę że link do mojej stronki nadal krąży) jest pokazane przewiercenie tej złączki a mnie udało się zrobić tak by było orginalnie. Nie mam na razie manuala spisanego ale napewno się da. Trzeba tylko kupić styki SuperSeal zarówno męski jak i żeńskie i je w złaczce zainstalować. Nie mam fotek ale na razie napiszę że trzeba zdejmować blokadę w złączce (szary kawałek plastiku) bez której nie wyjmie / włoży się nowych styków. Może w przyszłym tygodniu zrobię foty to spiszę jakiego manuala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lotis Napisano 25 Maja 2008 Udostępnij Napisano 25 Maja 2008 > No ja właśnie w zszłym tygodniu kupiłem jakiś uniwersalny centralny > zamek. Na razie bez pilota bo zależało mi narazie na samym > kluczyku ale to inna sprawa. > Już mówię. Do tylnych drzwi kupiłem "gumki" od malucha i przypomcy > zwykłego kleju szybkoschnącego stworzyłem coś co przypomina > harmonijki od klapy bagażnika. Kalbe podciągałem bez żadnych > problemów. Największą trudność sprawiło przerobienie złączek w > przednich drzwiach. W manualu na stronie (hehe widzę że link do > mojej stronki nadal krąży) jest pokazane przewiercenie tej > złączki a mnie udało się zrobić tak by było orginalnie. Nie mam > na razie manuala spisanego ale napewno się da. Trzeba tylko > kupić styki SuperSeal zarówno męski jak i żeńskie i je w złaczce > zainstalować. Nie mam fotek ale na razie napiszę że trzeba > zdejmować blokadę w złączce (szary kawałek plastiku) bez której > nie wyjmie / włoży się nowych styków. > Może w przyszłym tygodniu zrobię foty to spiszę jakiego manuala. witam, gdzie kupiłeś styki pasujące do opla .... ja objechałem 3 ASO w Trójmieście ... pokazywali mi różne styki ale żadne nie pasowały do złączek w drzwiach ... spytałem jak montują "dokładany" centralny .... opowiedzieli, że przewiercają złączę / montują siłowniki uniwersalne / oryginały mają kosmiczną cenę nawej jak na ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szumigt Napisano 26 Maja 2008 Udostępnij Napisano 26 Maja 2008 Myślałem że jak wpisze w googlach nazwę styku to coś tam znajdziesz. No dobra ja kupiłem je w TME. ( link ) - pierwsze dwa od góry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafalw80 Napisano 26 Maja 2008 Udostępnij Napisano 26 Maja 2008 Zeby nie rozpoczynać nastepnego watku o centralnym zamku ,zapytam w tym:co musiał bym kupić aby mieć centralny taki jak oryginalnie z fabryki wychodziły?Ogładałem dzisiaj wtyczke tą co do drzwi dochodzi i mam tam 21 przewodów min. te co za centralny odpowiadaja wiec problem okablowania miał bym chyba z głowy Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lotis Napisano 26 Maja 2008 Udostępnij Napisano 26 Maja 2008 > Zeby nie rozpoczynać nastepnego watku o centralnym zamku ,zapytam w > tym:co musiał bym kupić aby mieć centralny taki jak oryginalnie > z fabryki wychodziły?Ogładałem dzisiaj wtyczke tą co do drzwi > dochodzi i mam tam 21 przewodów min. te co za centralny > odpowiadaja wiec problem okablowania miał bym chyba z głowy > Pozdro cena oryginalnach siłowników jest zabójcza - nawet z używek wyjdzie drożej niż nowy komplet uniwersalny .... chyba, że będziesz miał więcej szczęścia najpierw sprawdż czy masz centralkę 'centralnego zamka' - o ile się nie myle była po stronie pasażera w nogach / przy słupku - jak myle się to mnie poprawcie ..... ja nie spotkałem się z wersją okablowaną do centralnego zamka (a bez zamka) .... czy ktoś z Was widział takie autko ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafalw80 Napisano 26 Maja 2008 Udostępnij Napisano 26 Maja 2008 > najpierw sprawdż czy masz centralkę 'centralnego zamka' - o ile się > nie myle była po stronie pasażera w nogach / przy słupku - jak > myle się to mnie poprawcie ..... > ja nie spotkałem się z wersją okablowaną do centralnego zamka (a bez > zamka) .... czy ktoś z Was widział takie autko ??? W to że bede miał centralke to szczerze watpie.Mysłałem żeby kupić TO i do tego centralke.JUtro bede miał troche czasu to sprawdze czy w słupku pasażera jest jakaś nie podłaczona kostka.ILu pinowa i jakiego koloru powinna być kostka od centralnego? Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafalw80 Napisano 27 Maja 2008 Udostępnij Napisano 27 Maja 2008 Odkreciłem dziś osłone słupka pasażera,znalazłem kostke jak mi sie wydaje od centralnego.Kostka ma 12 pinów ,w 8 są przewody,i tak patrzać od góry od lewej sa: dwa złaczone czerwono-żółte,brązowy,pusto,czerwony (po włożeniu bezpiecznika pojawiło sie na nim napiecie),czarno-czerwony i czarno-żółty.Dół od lewej strony:dwa złączone brązowo- białe,pusto, pusto,czarny i dwa złączone brązowo-czerwone. Czy te zamki które podałem w linku wyżej beda pasowac? Prosił bym również o jakieś numery centralki bo nie wiem czego szukać. Z góry dzieki za pomoc Pozdro i drugie zdjecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lelek Napisano 27 Maja 2008 Udostępnij Napisano 27 Maja 2008 > Odkreciłem dziś osłone słupka pasażera,znalazłem kostke jak mi sie > wydaje od centralnego. Zobacz na schemat i sprawdź czy kolorki pasują: Pozdroofka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafalw80 Napisano 27 Maja 2008 Udostępnij Napisano 27 Maja 2008 > Zobacz na schemat i sprawdź czy kolorki pasują: > Pozdroofka tak Ci szczerze napisze że za bardzo nie znam sie na czytaniu schematów,i w dodatku nie zapisałem sobie oznaczeń kolorów które nie dawno podawałeś na forum i nie moge ich teraz znaleść Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lelek Napisano 27 Maja 2008 Udostępnij Napisano 27 Maja 2008 > za bardzo nie znam sie na czytaniu schematów Znasz się, znasz... No i to Ty masz wtyczkę w ręku . K37 to sterownik. Wewnątrz prostokącika z przerywanych linii są liczby: 2, 4, 6, 12 itd. To numery pinów złącza. Na Twoim pierwszym zdjęciu numeracja zaczyna się od prawej strony w dolnym rzędzie. To jest pin nr 1 - pusty. > i w dodatku nie zapisałem sobie oznaczeń kolorów które A to nie problem Pozdroofka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafalw80 Napisano 27 Maja 2008 Udostępnij Napisano 27 Maja 2008 > Znasz się, znasz... No i to Ty masz wtyczkę w ręku . K37 to > sterownik. Wewnątrz prostokącika z przerywanych linii są liczby: > 2, 4, 6, 12 itd. To numery pinów złącza. Na Twoim pierwszym > zdjęciu numeracja zaczyna się od prawej strony w dolnym rzędzie. > To jest pin nr 1 - pusty. > A to nie problem > Pozdroofka o ile nic nie pomyliłem to to jest własnie ta wtyczkA.Pozostaje mi teraz ustalić jaka centrake i siłowniki kupić i zrobić montaż Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lelek Napisano 27 Maja 2008 Udostępnij Napisano 27 Maja 2008 > o ile nic nie pomyliłem to to jest własnie ta wtyczkA. A mówiłeś, że nie umiesz... Pozdroofka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafalw80 Napisano 28 Maja 2008 Udostępnij Napisano 28 Maja 2008 mam jeszcze próśbe,na allegro jest troche tych zamków i w zwiazku z tym mam pytanie: jakie numery powinny mieć zamki do astry i czy pasuja od innych opli,oraz numer jaki posiada centralka.Czy centralka sterowana z kluczyka i z pilota ma takie samo okablowanie przy wtyczce? Z góry dzieki za informacje Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafalw80 Napisano 29 Maja 2008 Udostępnij Napisano 29 Maja 2008 > mam jeszcze próśbe,na allegro jest troche tych zamków i w zwiazku z > tym mam pytanie: jakie numery powinny mieć zamki do astry i czy > pasuja od innych opli,oraz numer jaki posiada centralka.Czy > centralka sterowana z kluczyka i z pilota ma takie samo > okablowanie przy wtyczce? Z góry dzieki za informacje > Pozdro nic Panowie nie podpowiecie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
heniek_ Napisano 29 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 29 Maja 2008 A ja sie pochwale ze dzisiaj zalozylem ten nieszczesny centralny, nawet nie udalo mi sie polamac ani jednej spinki i wszystko jest tip top. Niestety zalozylem tylko 2D bo nie mialem silownikow na tyl ale i tak jestem zadowolony. Dodam tylko ze podczas przeciagania przewodow do prawych drzwi wykrecilem calkowicie schowek dzieki czemu przeciagniecie przewodow przeszlo bardzo szybko. Mase podlaczylem do blachy przy skrzynce bezpiecznikow, a + wpiety w ten sposob ze w jedno z wolnych miejsc w skrzynce bezpiecznikow wpialem bezpiecznik z owinietym wokol jednej nozki przewod od centralki. Dzieki temu w razie wariacji zamka w ciagu 5 sekund go calkowicie odlacze. Centralke umiescilem zaraz za klamka od otwierania maski poniewaz pod listwa od progu nie bylo miejsca (przykrecilem go do tej listwy i wogole go nie widac). A kupilem ten: http://allegro.pl/item364630745_centralny_zamek_2drzwi_2_piloty_najwyzszajakosc_.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
x14nz Napisano 30 Maja 2008 Udostępnij Napisano 30 Maja 2008 Mam krotkie pytanko do tego wątku: czy warto wydawać więcej kasy na centralne o zwiekszonym uciągu link Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andres Napisano 30 Maja 2008 Udostępnij Napisano 30 Maja 2008 > Mam krotkie pytanko do tego wątku: czy warto wydawać więcej kasy na > centralne o zwiekszonym uciągu link To juz zależy od Twojej decyzji róznica w cenie nie jest jakas ogromna, natomiast ja mam od roku zwykly na standardowych silownikach i nie mialem żadnych z nim problemów a samochód trzymam pod chmurką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.