Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

zapala się czek od EGR-a

Featured Replies

Napisano

Witam

Mam pytanko

Jeżeli zapala się czek od Egr-a to można autem jeździć, nic się nie stanie ?

Jak ma wysokie obroty to się nie zapala, przy spadku obrotów zaczyna się zapalać, wtedy gaszę na chwilę silnik i jest ok. Umuwiony jestem do mechanika ale kilka dni muszę użytkować autko. Na zapalonym czeku auto ma słabszą moc.

Napisano

> Witam

> Mam pytanko

> Jeżeli zapala się czek od Egr-a to można autem jeździć, nic się nie

> stanie ?

> Jak ma wysokie obroty to się nie zapala, przy spadku obrotów zaczyna

> się zapalać, wtedy gaszę na chwilę silnik i jest ok. Umuwiony

> jestem do mechanika ale kilka dni muszę użytkować autko. Na

> zapalonym czeku auto ma słabszą moc.

było nie było z zapalonym check-iem auto dziala w trybie awaryjnym - zabić nie zabijesz nic ale musisz się meczyć z mułem zlosnik.gif dla pocieszenia to powszechna usterka hehe.gif

Napisano