Skocz do zawartości

JAMEXy nie obnizyły :(


adrian1981

Rekomendowane odpowiedzi

> Witam serdecznie mam założone jamexy -40 na amory przód monroe

> gaz/olej i nie obniżyło sie nic jak przód stał tak stoi tył sie

> ułożył ładnie ALCO olei na przodzie sa seryjne odboje może one

> coś komplikują ?

To że na gazówkach stoi trochę wyżej to norma ... ale nie może być żeby nie siadło wcale niewiem.gif Jakie springi miałeś wcześniej, ile było od osi do nadkola a ile jest teraz ?

Kto ci to zakładał ? Może źle włożone? I obniżają -35 a nie -40. Chyba że to używki, to mogły opaść ... moje opadły devil.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>byłem na badaniach zawieszenia to pokazało przód 98% skuteczności a ponoć nowe tak nie maj!!! i jadąc bardzo trzęsie tak jak by wogóle nie tłumiły nic.

Spróbuje ręke wsadzić i zobaczyć jak tam odbój siedzi,ale jak montowałem springi to odbój miał luz jak złożyłem!! mogło coś sie zmnienic na aucie pod jego ciężarem ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no jak siedzi na nim to co ma ci isc nizej

Ale kolega pisze, że nie poszły w dół ...

Tak stoi na serii :

seria.jpg

A tak na jamexie :

35.jpg

Różnicę chyba widać ? To albo poszedł w dół i rzeczywiście opiera się na odboju (chociaż u mnie się nie opierał), albo nie poszedł w dół ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A te jamexy są twardawe czy raczej miękkie??

Mam porównanie jedynie do serii i do sportingowych, bo na innych nie jeździłem ... na pewno są lepsze od sportasiowych, znacznie sztywniejsze, w zakrętach jest dużo pewniej, lusterkami się nie zamiata, na prostej też znacznie się prowadzenie poprawia ...

Mam jedynie zastrzeżenia co do trzymania parametrów ... w mojej 900ce w ciągu półtorej sezonu i z przebiegiem 10 tyś. km opadły z -35 na co najmniej -45 sick.gif Czyli materiał/wykonanie gorsze od serii ... jakby seryjne tak padały to pięcioletnie cento nie miały by wcale prześwitu spineyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam porównanie jedynie do serii i do sportingowych, bo na innych nie

> jeździłem ... na pewno są lepsze od sportasiowych, znacznie

> sztywniejsze, w zakrętach jest dużo pewniej, lusterkami się nie

> zamiata, na prostej też znacznie się prowadzenie poprawia ...

> Mam jedynie zastrzeżenia co do trzymania parametrów ... w mojej

> 900ce w ciągu półtorej sezonu i z przebiegiem 10 tyś. km opadły

> z -35 na co najmniej -45 Czyli materiał/wykonanie gorsze od

> serii ... jakby seryjne tak padały to pięcioletnie cento nie

> miały by wcale prześwitu

Chodzi mi o to czy na dziurach plomby z zębów wypadają czy jest jeszcze jakiś komfort??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chodzi mi o to czy na dziurach plomby z zębów wypadają czy jest

> jeszcze jakiś komfort??

jest komfort. Jamex jest dosc miekki taki w sam raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chodzi mi o to czy na dziurach plomby z zębów wypadają czy jest

> jeszcze jakiś komfort??

Komfort to się traci w momencie jak niski profil założysz devil.gif Potem jest już tylko gorzej i gorzej i gorzej biglaugh.gif

Ale moi zdaniem jest jeszcze w miarę komfortowo, żaden beton ... z zasłyszanych opinii wiem że jamex jest twardszy od platimexów hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co prawda off topic

ale na eibachu -35 mam zrobione 90 tyś, amorki przód seria, tył gazówki, opony przód 155, tył 165 kółka sportasiowe 13" i kolega ma rację, jak miałem z przodu 165/55 to....plomby wypadały na 155 jest gitarra - aha ze spostrzeżeń to zauważyłem, że mi buda pęka przy drzwiach (z obu stron) i błotniki w kabinie silnika (jak kable wychodzą tą dziurą. Przypuszczam, że te pęknięcia to skutek dość dużych naprężeń powstałych z niskiego profilu + progresywne sprężynki. Ale i tak na serię bym się nie zamienił 270751858-jezyk.gif

pozdro

> ja mam jamexy i profil oponek 175/50 i powiem ze komfortu praktycznie

> nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> co prawda off topic

> ale na eibachu -35 mam zrobione 90 tyś, amorki przód seria, tył

> gazówki, opony przód 155, tył 165 kółka sportasiowe 13" i kolega

> ma rację, jak miałem z przodu 165/55 to....plomby wypadały na

> 155 jest gitarra - aha ze spostrzeżeń to zauważyłem, że mi buda

> pęka przy drzwiach (z obu stron) i błotniki w kabinie silnika

> (jak kable wychodzą tą dziurą. Przypuszczam, że te pęknięcia to

> skutek dość dużych naprężeń powstałych z niskiego profilu +

> progresywne sprężynki. Ale i tak na serię bym się nie zamienił

> pozdro

> > nie ma

Co Ty wiesz o twardości palacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja mam jamexy i profil oponek 175/50 i powiem ze kofortu praktycznie

> nie ma

poganiaj stary na 60/40 albo 70/50 z pzm1 cool.gif

wtedy stwierdzisz ze masz komfort

odnosnie tematu

jamexy nie obnizyly bo:

-na amorkach gazowych siadaja duzo slabiej, trzeba olejaki

-moze stac na odbojach; utnij jeden balwanek z odboju tak zeby zostaly dwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja mam jamexy i profil oponek 175/50 i powiem ze kofortu praktycznie

> nie ma

powtorze to co koledzy juz napisali: co ty wiesz o betonowym zawieszeniu? zeby.GIF

ja jak zalozylem platimexy -40/40, 7 cali i 165/55 to tez myslalem ze mam beton. a jak troche pojedzilem takim jednym czarnuchem na weitecach 60/40 i pzm-1 to troche inaczej pojmuje pojecie twardego zawiasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprawka do wczorajszych moich wypowiedzi wink.gif

Założyłem ajbachy dzisiaj, -35 nominalnie ... siadło serduszka.gif ale jak włożyłem łapę to między szczytem amora a odbojem było może 5 mm ... obciąłem bałwanka, teraz jest jakieś 2,5 cm przestrzeni w spoczynku devil.gif Popatrz ile masz u ciebie, może faktycznie ci się opiera ? Ale nie wierzę, że ci nie usiadło wcale na jamexie niewiem.gif

PS. U mnie amorki monroł, olejowo-gazowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja mam jamexy i profil oponek 175/50 i powiem ze kofortu praktycznie

> nie ma

Coś tam można oszukać na ciśnieniu w gumach ... jak do 185/50 nabiłem 2,6 to na sportingowych springach plomby wypadały, jazda była jak na kołach z drewna czacha.gif Po obniżeniu do 2,4 było prawie jak w serii wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Coś tam można oszukać na ciśnieniu w gumach ... jak do 185/50 nabiłem

> 2,6 to na sportingowych springach plomby wypadały, jazda była

> jak na kołach z drewna Po obniżeniu do 2,4 było prawie jak w

> serii

ja mialem 165/55 i cisnienie 2,4 i było dużo komfortowo bardziej niz na 145/70 i 2,2 cisn

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Poprawka do wczorajszych moich wypowiedzi

> Założyłem ajbachy dzisiaj, -35 nominalnie ... siadło ale jak

> włożyłem łapę to między szczytem amora a odbojem było może 5 mm

> ... obciąłem bałwanka, teraz jest jakieś 2,5 cm przestrzeni w

> spoczynku Popatrz ile masz u ciebie, może faktycznie ci się

> opiera ? Ale nie wierzę, że ci nie usiadło wcale na jamexie

> PS. U mnie amorki monroł, olejowo-gazowe.

poka jak teraz siedzi grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja tez obcialem na -35 jednego balwanka, ale to jest za malo bo

> slychac i czuc jak dobija i dla bezpieczenstwa utne jeszcze

> jednego

Ale do cięcia drugiego bałwanka trzeba już ściągać amora ? Bo pierwszego jakoś mi sie udało obciąć na podniesionym aucie, ale nie wydaje mi się żebym do drugiego sie dostał w ten sposób hmm.gif I tak rzeźba była przykra frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> edit. powiedz mi czy siadl podobnie jak na Jamex-ach?

Siadł tak, że od centrum osi do szczytu nadkola jest z przodu 310 mm ... czyli nominał waytogo.gif I tak ma być i tak ma zostać waytogo.gif Mnie zależało na poprawieniu wyglądu i prowadzenia a do tego lubię mieć pewność, że jak gdzieś wjeżdżam albo parkuję, to nie urwę zderzaka ani nie zniszczę bebechów ... a na jamexie zaraz po założeniu siadło na olejowych może 25, potem w miarę zużycia było coraz niżej, aż po 10 tyś. opadło do jakichś -45 klnie.gif To do dupy taka sprężyna, co nie trzyma parametrów no.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Siadł tak, że od centrum osi do szczytu nadkola jest z przodu 310 mm

> ... czyli nominał I tak ma być i tak ma zostać Mnie zależało

> na poprawieniu wyglądu i prowadzenia a do tego lubię mieć

> pewność, że jak gdzieś wjeżdżam albo parkuję, to nie urwę

> zderzaka ani nie zniszczę bebechów ... a na jamexie zaraz po

> założeniu siadło na olejowych może 25, potem w miarę zużycia

> było coraz niżej, aż po 10 tyś. opadło do jakichś -45 To do

> dupy taka sprężyna, co nie trzyma parametrów

to nie kupuje jamexow:P:d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Siadł tak, że od centrum osi do szczytu nadkola jest z przodu 310 mm

> ... czyli nominał I tak ma być i tak ma zostać Mnie zależało

> na poprawieniu wyglądu i prowadzenia a do tego lubię mieć

> pewność, że jak gdzieś wjeżdżam albo parkuję, to nie urwę

> zderzaka ani nie zniszczę bebechów ... a na jamexie zaraz po

> założeniu siadło na olejowych może 25, potem w miarę zużycia

> było coraz niżej, aż po 10 tyś. opadło do jakichś -45 To do

> dupy taka sprężyna, co nie trzyma parametrów

u mnie jamex-y wspolpracuja z B4 i chcialbym zeby przod opadl nizej troszke a on jakos sie zaparl i siedzie tak jak siedzi,ale wazne ze nie mam problemu z wjazdem bo zderzaki to droga zabawka biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.