adrian1981 Napisano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2008 Witam serdecznie mam założone jamexy -40 na amory przód monroe gaz/olej i nie obniżyło sie nic jak przód stał tak stoi tył sie ułożył ładnie ALCO olei na przodzie sa seryjne odboje może one coś komplikują ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arthur24 Napisano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2008 > Witam serdecznie mam założone jamexy -40 na amory przód monroe > gaz/olej i nie obniżyło sie nic jak przód stał tak stoi tył sie > ułożył ładnie ALCO olei na przodzie sa seryjne odboje może one > coś komplikują ? musisz ciać odboje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KameleonSuper Napisano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2008 > Witam serdecznie mam założone jamexy -40 na amory przód monroe > gaz/olej i nie obniżyło sie nic jak przód stał tak stoi tył sie > ułożył ładnie ALCO olei na przodzie sa seryjne odboje może one > coś komplikują ? To że na gazówkach stoi trochę wyżej to norma ... ale nie może być żeby nie siadło wcale Jakie springi miałeś wcześniej, ile było od osi do nadkola a ile jest teraz ? Kto ci to zakładał ? Może źle włożone? I obniżają -35 a nie -40. Chyba że to używki, to mogły opaść ... moje opadły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KameleonSuper Napisano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2008 > musisz ciać odboje A to niby czemu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arthur24 Napisano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2008 > A to niby czemu ? no jak siedzi na nim to co ma ci isc nizej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adrian1981 Napisano 18 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2008 >Sam montowałem były używane springi i jak napisałem nie opadł przód i jest strasznie twardy może być tak ze podpierają sie o odboje? może do gazowych są inne krótsze ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snoopi_lubin Napisano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2008 jesli jest strasznie twardo to stoi na odbojach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adrian1981 Napisano 18 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2008 >byłem na badaniach zawieszenia to pokazało przód 98% skuteczności a ponoć nowe tak nie maj!!! i jadąc bardzo trzęsie tak jak by wogóle nie tłumiły nic. Spróbuje ręke wsadzić i zobaczyć jak tam odbój siedzi,ale jak montowałem springi to odbój miał luz jak złożyłem!! mogło coś sie zmnienic na aucie pod jego ciężarem ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KameleonSuper Napisano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2008 > >byłem na badaniach zawieszenia to pokazało przód 98% skuteczności a > ponoć nowe tak nie maj!!! i jadąc bardzo trzęsie tak jak by > wogóle nie tłumiły nic A jakie sprężyny miałeś przed nimi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adrian1981 Napisano 18 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2008 fabryczne sportinga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KameleonSuper Napisano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2008 > no jak siedzi na nim to co ma ci isc nizej Ale kolega pisze, że nie poszły w dół ... Tak stoi na serii : A tak na jamexie : Różnicę chyba widać ? To albo poszedł w dół i rzeczywiście opiera się na odboju (chociaż u mnie się nie opierał), albo nie poszedł w dół ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KameleonSuper Napisano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2008 > fabryczne sportinga No to jak miałeś stare, zjechane sportingowe, to mogły siedzieć koło -30 nawet ? To teraz na -35 różnicy nie widać ... popatrz po prostu czy się na odbojach opiera, a jak tak to rżnij bałwanka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adrian1981 Napisano 18 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2008 Własnie przód stoi jak na seryjnym a tył ładnie tak jak obniżony no to zobaczymy ale przed montażem stał tak samo jak twoje autko tak samo:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goofer0 Napisano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2008 > Spróbuje ręke wsadzić i zobaczyć jak tam odbój siedzi,ale jak > montowałem springi to odbój miał luz jak złożyłem!! mogło coś > sie zmnienic na aucie pod jego ciężarem ?? no to oczywiste ze mogło i to sporo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Walec Napisano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2008 A te jamexy są twardawe czy raczej miękkie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KameleonSuper Napisano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2008 > A te jamexy są twardawe czy raczej miękkie?? Mam porównanie jedynie do serii i do sportingowych, bo na innych nie jeździłem ... na pewno są lepsze od sportasiowych, znacznie sztywniejsze, w zakrętach jest dużo pewniej, lusterkami się nie zamiata, na prostej też znacznie się prowadzenie poprawia ... Mam jedynie zastrzeżenia co do trzymania parametrów ... w mojej 900ce w ciągu półtorej sezonu i z przebiegiem 10 tyś. km opadły z -35 na co najmniej -45 Czyli materiał/wykonanie gorsze od serii ... jakby seryjne tak padały to pięcioletnie cento nie miały by wcale prześwitu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Walec Napisano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2008 > Mam porównanie jedynie do serii i do sportingowych, bo na innych nie > jeździłem ... na pewno są lepsze od sportasiowych, znacznie > sztywniejsze, w zakrętach jest dużo pewniej, lusterkami się nie > zamiata, na prostej też znacznie się prowadzenie poprawia ... > Mam jedynie zastrzeżenia co do trzymania parametrów ... w mojej > 900ce w ciągu półtorej sezonu i z przebiegiem 10 tyś. km opadły > z -35 na co najmniej -45 Czyli materiał/wykonanie gorsze od > serii ... jakby seryjne tak padały to pięcioletnie cento nie > miały by wcale prześwitu Chodzi mi o to czy na dziurach plomby z zębów wypadają czy jest jeszcze jakiś komfort?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snoopi_lubin Napisano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2008 > Chodzi mi o to czy na dziurach plomby z zębów wypadają czy jest > jeszcze jakiś komfort?? jest komfort. Jamex jest dosc miekki taki w sam raz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KameleonSuper Napisano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2008 > Chodzi mi o to czy na dziurach plomby z zębów wypadają czy jest > jeszcze jakiś komfort?? Komfort to się traci w momencie jak niski profil założysz Potem jest już tylko gorzej i gorzej i gorzej Ale moi zdaniem jest jeszcze w miarę komfortowo, żaden beton ... z zasłyszanych opinii wiem że jamex jest twardszy od platimexów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OmenGdańsk Napisano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2008 ja mam jamexy i profil oponek 175/50 i powiem ze kofortu praktycznie nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fran Napisano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2008 co prawda off topic ale na eibachu -35 mam zrobione 90 tyś, amorki przód seria, tył gazówki, opony przód 155, tył 165 kółka sportasiowe 13" i kolega ma rację, jak miałem z przodu 165/55 to....plomby wypadały na 155 jest gitarra - aha ze spostrzeżeń to zauważyłem, że mi buda pęka przy drzwiach (z obu stron) i błotniki w kabinie silnika (jak kable wychodzą tą dziurą. Przypuszczam, że te pęknięcia to skutek dość dużych naprężeń powstałych z niskiego profilu + progresywne sprężynki. Ale i tak na serię bym się nie zamienił pozdro > ja mam jamexy i profil oponek 175/50 i powiem ze komfortu praktycznie > nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2008 > co prawda off topic > ale na eibachu -35 mam zrobione 90 tyś, amorki przód seria, tył > gazówki, opony przód 155, tył 165 kółka sportasiowe 13" i kolega > ma rację, jak miałem z przodu 165/55 to....plomby wypadały na > 155 jest gitarra - aha ze spostrzeżeń to zauważyłem, że mi buda > pęka przy drzwiach (z obu stron) i błotniki w kabinie silnika > (jak kable wychodzą tą dziurą. Przypuszczam, że te pęknięcia to > skutek dość dużych naprężeń powstałych z niskiego profilu + > progresywne sprężynki. Ale i tak na serię bym się nie zamienił > pozdro > > nie ma Co Ty wiesz o twardości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fran Napisano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2008 > Co Ty wiesz o twardości nio...zapraszam na bielskie dziurawki zwane drogami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2008 > nio...zapraszam na bielskie dziurawki zwane drogami Dam radę? (patrz załącznik) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2008 > Dam radę? (patrz załącznik) to jest lepsze: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamien Napisano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2008 > ja mam jamexy i profil oponek 175/50 i powiem ze kofortu praktycznie > nie ma poganiaj stary na 60/40 albo 70/50 z pzm1 wtedy stwierdzisz ze masz komfort odnosnie tematu jamexy nie obnizyly bo: -na amorkach gazowych siadaja duzo slabiej, trzeba olejaki -moze stac na odbojach; utnij jeden balwanek z odboju tak zeby zostaly dwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snoopi_lubin Napisano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2008 heheh fajne foto bez springa dobrze mowie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arthur24 Napisano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2008 > heheh fajne foto bez springa dobrze mowie ? przeca to gwint Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jamaican Napisano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2008 > ja mam jamexy i profil oponek 175/50 i powiem ze kofortu praktycznie > nie ma powtorze to co koledzy juz napisali: co ty wiesz o betonowym zawieszeniu? ja jak zalozylem platimexy -40/40, 7 cali i 165/55 to tez myslalem ze mam beton. a jak troche pojedzilem takim jednym czarnuchem na weitecach 60/40 i pzm-1 to troche inaczej pojmuje pojecie twardego zawiasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KameleonSuper Napisano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2008 Poprawka do wczorajszych moich wypowiedzi Założyłem ajbachy dzisiaj, -35 nominalnie ... siadło ale jak włożyłem łapę to między szczytem amora a odbojem było może 5 mm ... obciąłem bałwanka, teraz jest jakieś 2,5 cm przestrzeni w spoczynku Popatrz ile masz u ciebie, może faktycznie ci się opiera ? Ale nie wierzę, że ci nie usiadło wcale na jamexie PS. U mnie amorki monroł, olejowo-gazowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KameleonSuper Napisano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2008 > ja mam jamexy i profil oponek 175/50 i powiem ze kofortu praktycznie > nie ma Coś tam można oszukać na ciśnieniu w gumach ... jak do 185/50 nabiłem 2,6 to na sportingowych springach plomby wypadały, jazda była jak na kołach z drewna Po obniżeniu do 2,4 było prawie jak w serii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
reper Napisano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2008 > Coś tam można oszukać na ciśnieniu w gumach ... jak do 185/50 nabiłem > 2,6 to na sportingowych springach plomby wypadały, jazda była > jak na kołach z drewna Po obniżeniu do 2,4 było prawie jak w > serii ja mialem 165/55 i cisnienie 2,4 i było dużo komfortowo bardziej niz na 145/70 i 2,2 cisn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czinol700 Napisano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2008 > ja mialem 165/55 i cisnienie 2,4 i było dużo komfortowo bardziej niz > na 145/70 i 2,2 cisn z tego co wiem jamex ma tylko -35mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adrian1981 Napisano 20 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2008 Podziękowania dla wszystkich wszystko przez odboje obciołem o jeden bałwanek i jest równo przód poszedł w dół tak samo jak tył, teraz jakoś zawias pracuje moja niewiedza i przeoczenie Pozdrawiam dziękować ADI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KameleonSuper Napisano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2008 > z tego co wiem jamex ma tylko -35mm Niemożliwe I co w związku z tym ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czinol700 Napisano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2008 > Niemożliwe I co w związku z tym ? kolega napisal ze ma jamexy -40mm napisalem ze niema jamex takich springow...tyle w tym temacie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tiestodaro Napisano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2008 > Poprawka do wczorajszych moich wypowiedzi > Założyłem ajbachy dzisiaj, -35 nominalnie ... siadło ale jak > włożyłem łapę to między szczytem amora a odbojem było może 5 mm > ... obciąłem bałwanka, teraz jest jakieś 2,5 cm przestrzeni w > spoczynku Popatrz ile masz u ciebie, może faktycznie ci się > opiera ? Ale nie wierzę, że ci nie usiadło wcale na jamexie > PS. U mnie amorki monroł, olejowo-gazowe. poka jak teraz siedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KameleonSuper Napisano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2008 > kolega napisal ze ma jamexy -40mm napisalem ze niema jamex takich > springow...tyle w tym temacie... Nominalnie nie ma, ale kolega napisał też, że ma używki ... ja miałem jamexy -45 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czinol700 Napisano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2008 > Nominalnie nie ma, ale kolega napisał też, że ma używki ... ja miałem > jamexy -45 jamexy -45mm??pierwsze slysze ale nie kloce sie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KameleonSuper Napisano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2008 > jamexy -45mm??pierwsze slysze ale nie kloce sie:) Po roku albo przebiegu 10 tys.km tyle mają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KameleonSuper Napisano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2008 > poka jak teraz siedzi Proszę bardzo : Z tyłu jeszcze sportingowe,łeb śruby od amorka mi oblazł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czinol700 Napisano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2008 > Po roku albo przebiegu 10 tys.km tyle mają wiem wiem o co chodzilo az tak Ci siadły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2008 ja tez obcialem na -35 jednego balwanka, ale to jest za malo bo slychac i czuc jak dobija i dla bezpieczenstwa utne jeszcze jednego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czinol700 Napisano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2008 > ja tez obcialem na -35 jednego balwanka, ale to jest za malo bo > slychac i czuc jak dobija i dla bezpieczenstwa utne jeszcze > jednego no i prawidłowo dobra ja lece nie spamujemy:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tiestodaro Napisano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2008 > Proszę bardzo : > Z tyłu jeszcze sportingowe,łeb śruby od amorka mi oblazł hmm po zdjeciach to bardzo przyjemnie to wyglada edit. powiedz mi czy siadl podobnie jak na Jamex-ach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KameleonSuper Napisano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2008 > ja tez obcialem na -35 jednego balwanka, ale to jest za malo bo > slychac i czuc jak dobija i dla bezpieczenstwa utne jeszcze > jednego Ale do cięcia drugiego bałwanka trzeba już ściągać amora ? Bo pierwszego jakoś mi sie udało obciąć na podniesionym aucie, ale nie wydaje mi się żebym do drugiego sie dostał w ten sposób I tak rzeźba była przykra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KameleonSuper Napisano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2008 > edit. powiedz mi czy siadl podobnie jak na Jamex-ach? Siadł tak, że od centrum osi do szczytu nadkola jest z przodu 310 mm ... czyli nominał I tak ma być i tak ma zostać Mnie zależało na poprawieniu wyglądu i prowadzenia a do tego lubię mieć pewność, że jak gdzieś wjeżdżam albo parkuję, to nie urwę zderzaka ani nie zniszczę bebechów ... a na jamexie zaraz po założeniu siadło na olejowych może 25, potem w miarę zużycia było coraz niżej, aż po 10 tyś. opadło do jakichś -45 To do dupy taka sprężyna, co nie trzyma parametrów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czinol700 Napisano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2008 > Siadł tak, że od centrum osi do szczytu nadkola jest z przodu 310 mm > ... czyli nominał I tak ma być i tak ma zostać Mnie zależało > na poprawieniu wyglądu i prowadzenia a do tego lubię mieć > pewność, że jak gdzieś wjeżdżam albo parkuję, to nie urwę > zderzaka ani nie zniszczę bebechów ... a na jamexie zaraz po > założeniu siadło na olejowych może 25, potem w miarę zużycia > było coraz niżej, aż po 10 tyś. opadło do jakichś -45 To do > dupy taka sprężyna, co nie trzyma parametrów to nie kupuje jamexow:P:d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tiestodaro Napisano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2008 > Siadł tak, że od centrum osi do szczytu nadkola jest z przodu 310 mm > ... czyli nominał I tak ma być i tak ma zostać Mnie zależało > na poprawieniu wyglądu i prowadzenia a do tego lubię mieć > pewność, że jak gdzieś wjeżdżam albo parkuję, to nie urwę > zderzaka ani nie zniszczę bebechów ... a na jamexie zaraz po > założeniu siadło na olejowych może 25, potem w miarę zużycia > było coraz niżej, aż po 10 tyś. opadło do jakichś -45 To do > dupy taka sprężyna, co nie trzyma parametrów u mnie jamex-y wspolpracuja z B4 i chcialbym zeby przod opadl nizej troszke a on jakos sie zaparl i siedzie tak jak siedzi,ale wazne ze nie mam problemu z wjazdem bo zderzaki to droga zabawka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KameleonSuper Napisano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2008 > to nie kupuje jamexow:P:d No niestety, jakość kosztuje ... platimexy też podobno siadają jak chcą i w miarę upływu czasu coraz niższe są ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.