arek_m Napisano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2008 >Siemka. Dzis sprzedałem auto łza sie zakręciła .Ale potrzebuje autko raczej AII 5 drzwiowe. Najlepiej benzyne pomiędzy 1,4 16 V a 1,8 16V . niewiem czy AII trapi dalej ten olejożerny silnik X16XEL ,.czy silnik 1,4 16 V 90KM jest odczuwalnie słabszy od 1,6 16V .Pytam bo chce 1,8 16V(deko mocnieszy) ale ja nie wiem jakie bolaczki ma ten motor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mates Napisano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2008 > >Siemka. Dzis sprzedałem auto łza sie zakręciła .Ale potrzebuje > autko raczej AII 5 drzwiowe. Najlepiej benzyne pomiędzy 1,4 16 > V a 1,8 16V . niewiem czy AII trapi dalej ten olejożerny silnik > X16XEL ,.czy silnik 1,4 16 V 90KM jest odczuwalnie słabszy od > 1,6 16V .Pytam bo chce 1,8 16V(deko mocnieszy) ale ja nie wiem > jakie bolaczki ma ten motor. Bierz 2.0 16v x20xev. Bardzo wytrzymały silnik. 1.8 16v to jednostka na bazie 1.6 16v który jest olejożerny i poliftowy podobno gorszy od x16xel. 1.8 16v trapią różne bolączki np. ciągle brudząca się przepustnica przez którą to silnik potem szarpie itd. Wg mnie najlepszy będzie x20xev. Ale niech się inni wypowiedzą. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 24 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2008 > Bierz 2.0 16v x20xev. Bardzo wytrzymały silnik. 1.8 16v to jednostka > na bazie 1.6 16v który jest olejożerny i poliftowy podobno > gorszy od x16xel. 1.8 16v trapią różne bolączki np. ciągle > brudząca się przepustnica przez którą to silnik potem szarpie > itd. Wg mnie najlepszy będzie x20xev. Ale niech się inni > wypowiedzą. Pozdro 2.0 mnie zerzre w mieście .I Nie wiem jakie opłaty bym miał przy 50% zniżki (Uniqa) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Liseh Napisano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2008 > 2.0 mnie zerzre w mieście .I Nie wiem jakie opłaty bym miał przy > 50% zniżki (Uniqa) 2.0 Cie tak samo zezre jak 1.8. A opłaty masz odentyczne bo oba mieszczą się w tych samych widełkach (2.0 to jest poniżej 2000 cm3) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomii Napisano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2008 > >Siemka. Dzis sprzedałem auto łza sie zakręciła .Ale potrzebuje > autko raczej AII 5 drzwiowe. Najlepiej benzyne pomiędzy 1,4 16 > V a 1,8 16V . niewiem czy AII trapi dalej ten olejożerny silnik > X16XEL ,.czy silnik 1,4 16 V 90KM jest odczuwalnie słabszy od > 1,6 16V .Pytam bo chce 1,8 16V(deko mocnieszy) ale ja nie wiem > jakie bolaczki ma ten motor. To ja podłącze się do pytania. Jaka jest opinia o 1.4 16V 90KM. Będę miał możliwość w niedługim czasie zakupić astre z takim motorem. Czy jest on mocno awaryjny, jakie są bolączki tego silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_j Napisano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2008 > To ja podłącze się do pytania. Jaka jest opinia o 1.4 16V 90KM. Będę > miał możliwość w niedługim czasie zakupić astre z takim motorem. > Czy jest on mocno awaryjny, jakie są bolączki tego silnika? Ja mam ten silnik w Astrze G. Powiem tak - do jazdy po miescie ten silnik jest w zupelnosci wystarczarczajacy. Gdy jechalem nad morze to dynamiki tez raczej mi nie brakowalo (dwie osoby + dziecko + bagaz). Natomiast wyprawa w gory to juz raczej kiepsko (ale nie tragicznie). Stojac w korku pod ostra gorke zastanawialem sie czy nie spale sprzegla. Jest to silnik, ktory lubi wysokie obroty. Do ok. 3000 tys. obr/min jest mulowaty. Dopiero potem zaczyna ciagnac (ale wtedy juz calkiem niezle). Co do spalania: - w miescie ok. 8 l/100km, - droga Warszawa-Krynica Morska i powrot (2 osoby dorosle, dziecko i bagaz) - 5,65 l/100km (predkosc w granicach 90-120 km), - droga W-wa - Zakopane i powrot (3 osoby dorosle, dziecko i bagaz - 6,45 l/100 km (ale byly korki na zakopiance). Samochod zbliza sie do 200 kkm. Nie zaobserwowalem spalania oleju (przez 7 kkm /odkad jestem wlascicielem/ nie dolewalem bo nie bylo takiej potrzeby! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GrzesiekBstok Napisano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2008 > Bierz 2.0 16v x20xev popieram Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinstyk Napisano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2008 Ja bym polecił x20xev lub x20xer bardzo porzadne silniki;) Wcale dużo nie palą a przy sekwencji znajomemu wychodzi 11-12LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_Majkel_ Napisano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2008 "Mam" 2 astry G: pierwsza 1.6 8v, druga 1.7TD. Pierwsza generalnie bezproblemowa-nie liczę psującego sie kluczyka (co jakiś czas trzeba go polutować bo pilot przestaje działać) i wymiany końcówek drążków kier. (auto z przebiegiem 45tys). Diesel natomiast spowodował ze kupiłem interfejs diagnostyczny do Opli , ale jego niewątpliwą zaletą jest to że "prawie" za darmo jeździ...Obydwa egzemplarze są prawie identycznie wyposazone (klima, elektryka, itp) więc mają mniej więcej tyle samo rzeczy do zepsucia się Mam tez Merivę 1.4 16v i do miasta sie nadaje ale wyprzedzanie poza miastem to tragedia. Dwa razy w roku można przecierpieć wyjazd na wakacje ale jazda na codzień np. zawodowo jako serwisant czy przedstawiciel to na pewno nie z silnikiem 1.4 16v. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.